Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

John Doe

Suggesties En Bugs

Recommended Posts

Het posten van foto's gaat met de nieuwe versie die eraan zit te komen vele malen gemakkelijker worden... Nog even afwachten....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Surgestie:

Misschien een optie om al je actieve topics te kunnen zien (Waar je in gepost hebt?)

misschien wel handig, nu vergeet ik waar ik elke keer in gepost heb :S

(tenminste kan niet echt vinden die functie, correct me if im wrong :verrygood)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Das heel makkelijk. Sowieso heb je rechts bovenin al een "my topics" button. Die is handig een lijstje met topics die je zelf geopend hebt. Als ik alleen ff snel wil kijken naar topics waar ik zelf in gepost heb doe ik het volgende:

 

klik ergens op je eigen naam (in een topic of linksboven), dan kan je rechts op 'profiel opties' klikken, vervolgens op zoek gebruikers posts. Voila, alles onder elkaar :verrygood

 

@Stijlloos: ben benieuwd ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

waarom wil je een screenshot :lol: Je kan me geloven (zweer het op een jaar oogst)

er staat gewoon dit:

 

postvak: -1

 

en ik heb een stuk of 3 pm's

 

sorry, ben vandaag enorm lui

 

EDIT

 

 

Naamloos-2.jpg

 

 

 

lol... heb ik ook nog eens een screen van mijn post gemaakt :lol:

Het is windows Vista trouwens, maar heb hem van alle visualisaties eraf gehaald (25% prestatiewinst)

Oja, en het nummer wat ik draaide was Outlawz - Real Talk

Hou normaal helemaal niet van hiphop, maar dit is wel leip.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zomaar even een opmerking tussendoor..

Is de functie van de "+quote" knop niet aan te passen, zodat die omgekeerd werkt.

Dus..dat de default waarde "-quote" is.

Zijn we meteen van dat onnodige quoten af, wat meestal door onwetendheid gebeurd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja, duh.. :lol:

Ga eens tellen hoeveel berichten er zijn over onnodig quoten.

Meer dan de helft is van nieuwe leden die niet precies weten hoe het werkt, en de verkeerde knop klikken.

De oplossing om daar vanaf te komen is de default waarde van de reply knop te zetten op no-quote.

Als dat opgelost kan worden door een modificatie aan een script scheelt het een hoop irritatie bij de mods.

mgoe..ik probeer een beetje mee te denken, ik weet niet of het mogelijk is.

Share this post


Link to post
Share on other sites
mgoe..ik probeer een beetje mee te denken, ik weet niet of het mogelijk is.

 

Er wordt toch niets mee gedaan :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi initiatief thomas :verrygood

Zo`n initiatief verdient navolging door anderen met kennis van zaken.

:huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik weet dat de mannen hard bezig zijn achter de schermen (wijzigingen/upgrades)

 

Heb net 118 emails van het forum binnen gekregen, met de melding dat ik een persoonlijk bericht heb ontvangen :huh: :D :rofl

 

Heb in iedergeval wat te lezen vanavond :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee, dat ik 118 persoonlijkberichten heb ontvangen :verrygood (pm's die ik allang gewist en gelezen had)

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • Voor alle oude pm's is een nieuwe email melding verstuurd (dat hebben we niet gezien bij de proefconversie, sorry)

 

Blame JD :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

weet niet goed of ik hier wel in het juiste topic zit (ik ben nu eenmaal stoned...:lol:) maar ik kreeg een mailtje in mijn brievenbus met de verwijzing naar het engelstalige opengrow, waar ik me dus ook meteen wou inloggen, dat ging niet, waaruit ik de conclusie trek dat het echt om een apart forum gaat, maar als ik me dan wil registeren zegtie dat m'n e-mailadres al is gebruikt voor iemand. dat zou ik dan moeten zijn, maar..euuh...huh? :verrygood

of zoals towely zou zeggen; Oooh man... i've got no clue what's going on here

 

alvast bedankt ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kan sinds net niet meer op de growguide komen :wOOt , dan krijg ik deze foutmelding:

Fatal error: Cannot instantiate non-existent class: db_driver in /var/sites/wietforum/ipbwiki20.php on line 40

 

Gr Leo

Share this post


Link to post
Share on other sites

zou leuk zijn mocht de huis shop ook droogtenten verkopen van

homebox die hebben ze nog niet staan in hun aanbieding :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sinds gister is de berichten layout ineens veranderd. Als je nu een topic leest, krijg je de startpost te zien, met daaronder hiërarchisch de replies in een soort van boomstructuur. Voorheen kon je dat wijzigen door rechtsboven het topic de knop 'opties' aan te klikken en dan voor bijv. 'lineair' te kiezen. De knop doet het echter ook niet meer...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rechtsbovenin: opties -> uitlijning-standaard

 

Sinds vandaag doet profielopties het niet meer, waardoor ik niet m'n vorige posts kan bekijken.

 

Ik zie net dat al die dropdown-menu's het niet meer doen. Niet in firefox, niet in crazybrowser, niet in IE.

Share this post


Link to post
Share on other sites

klopt. heb gisteren hetzelfde geconstateerd en gemeld bij de admins, nog geen reactie op gehad, zal het nogmaals melden

Share this post


Link to post
Share on other sites

vandaag met stijlloos gesproken, er schijnt (plots?) een fout in de skin te zitten, uitzoeken geblazen dus!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb even een opmerking over de chat. De sfeer lijkt grotendeels verpest en mensen worden constant zonder duidelijke of om persoonlijke redenen door een aantal mods (you know who) gebanned. Als het zo blijft gaan kom ik er niet meer, dat vind ik jammer want het was altijd gezellig en leuk om met mede growers/blowers te kunnen chatten..

ik dacht ook dat blowers hier wel om bekend stonden, waar is die relaxte sfeer gebleven?

 

p.s. ik doe dit liever ook niet en plein publique zo op het forum, maar zie momenteel helaas geen andere oplossing om toch mijn mening te uiten..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...