Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

John Doe

Suggesties En Bugs

Recommended Posts

Guest mi643

Suggestie: misschien het topic "bouwdoos"opsplitsen in,bijvoorbeeld, de verslagen van hokken, vragen over elektro, vragen over bouwen, vragen over..........enzenz..

 

met groet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lijkt mij indd ook een goeie :whistling

Word het een stuk overzichtelijker van denk ik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daar loopt toevallig een draad over in de mod sectie.

Elektro als subforum van "De Bouwdoos"

Share this post


Link to post
Share on other sites

beste forumleden help aub

 

als ik een topic open krijg ik alleen het start bericht zeg maar

 

en van de reacties alleen de eerste zin en daar moet ik dan op klikken om het te lezen

 

dat is al vrij irritant maar op de volgende paginas kan ik de reacties

 

helemaal niet meer lezen

 

 

hier het voorbeeld

 

 

 

 

 

W@F Reptiel Lampen Breed Spectrum Vandaag, 00:58

to_post_with_children.gif to_post.gif Locc ik denk dat een tl buis je beter uitkomt in het be... Vandaag, 01:02

to_down_pipe.gifto_post_no_children.gif to_post.gif W@F //EDIT onnodig quoten, meer info? hier het spectr... Vandaag, 01:06

to_post_with_children.gif to_post.gif Locc //EDIT onnodig quoten, meer info? hier het zou ... Vandaag, 01:22

to_down_pipe.gifto_post_no_children.gif to_post.gif W@F //EDIT onnodig quoten, meer info? hier nou nee ... Vandaag, 01:40

to_post_with_children.gif to_post.gif MacHaze Ik heb enkele reptielen en schildpadden onder zo... Vandaag, 11:23

to_post_with_children.gif to_post.gif Jahbless Ik heb zelf wel een aantal reptielen met ook die U... Vandaag, 11:27

to_post_with_children.gif to_post.gif whazzup heren, denk eens om het quoten. Waarom denk je dat... Vandaag, 11:37

to_post_with_children.gif to_post.gif Locc ja dat heb k hem all aangeraanden,het zou wat zijn... Vandaag, 12:53

to_post_no_children.gif to_post.gif Mad Scientist Ik zou zo'n repltielenlamp er hooguit als extr...

 

helpppp wat moet ik doen????

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wel als ik zo een beetje rondneus op de forum en ik zie al die mooie fotokes staan é dan denk ik zo dat een foto galery niet mis zou zijn.

 

 

Wat vinden julie ervan ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@cartman

 

eerst lezen dan kijken ik heb het net iets eerder dan jou gepost dat zelfde probleem en hoe jer vanaf komt staat ene paar paginast terug ?

 

ik had een idee

 

ik zie soms ook dat mensen hier aanmelden om maar 1 of 2 vragen te stellen en dan vervolgens niks meer van hun laten horen

zou er ook niet een gedeelte kunnen komen waar mensen vragen kunnen stellen zonder acount te maken ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Is het mogelijk om een hover over functie te implementeren op het forum? Daarmee bedoel ik dat wanneer je met de muis over een topic gaat je een kleine pop-up krijgt wat er in de begin post staat, hoef je niet elk topic aan te klikken om de vraag te zien.

 

bizzump

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uit de pm:

Hallo vraagje verkoop jij ook wiet ? of helemaal niet ?

 

Met Vriendelijke Groet Lloyd Banks

 

Ik weet niet wat de policy hierover is, maar het lijkt me niet helemaal de bedoeling.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het zou superhandig zijn dat als ik iemands foto-album doorneem ,dat ik dan ook een link kan zien in welke topic deze foto al dan niet gepost is .Wat ik ook niet zo handig vind in dit forum zijn het aantal thumbnails per foto-album ...Moet toch kunnen lukken thumbs per 10 te tonen ,select (1-10)-(11-20)...

hou van dit forum :specool , wil alleen helpen te verbeteren ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hola, twee dingen die ik altijd tegenkom...

Als ik een topic volg kan ik de eerste pagina helemaal doorpluizen en iedere reaktie lezen. Echter wanneer ik de tweede en volgende pagina aanklik kan ik de reakties daarin niet lezen. De foutmelding zegt dat het onderwerp misschien verplaatst is wat niet het geval is.

Het andere waar ik tegen stoot is de zoekmachine. Als ik op een steekwoord zoek krijg ik als resultaat wel alle topics waar het steekwoord in staat maar ik moet zelf alle teksten doorpluizen tot ik het woord gevonden heb. Niet altijd makkelijk, zeker gecombineerd met mijn vorige "bug".

Ligt dit aan mij of is dit een bekend probleem?

Share this post


Link to post
Share on other sites

een volg gedeelte :(

 

bij een topic kunnen kiezen of je deze wel of niet wil volgen, soms wil ik bepaalde topics volgen, maar kan ik ze niet meer zo snel terugvinden doordat er wat nieuwe topics bij zijn gekomen.

 

uiteraard dan wel een page waarbij je kan zien welke topics je volgt. ook moet het mogelijk zijn om ze dan weer op "niet volgen" meer te zetten.

 

 

partyflock heeft dit ook, vind het erg handig :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Guess what, wietforum heeft deze optie ook :(

 

Je gaat door voor de diepvriezer!

Share this post


Link to post
Share on other sites

aaah, idd :( zit hier al vanaf 2002 (met vorige accounts erbij)

nog nooit gezien :nerd

 

ff doen dan maar :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

dit is bij mij de enige site die problemen geeft met mijn activeX besturing. Niet altijd, maar soms wanneer ik wissel van pagina. Misschien is het eerder gemeld, dan bij deze: Sorry...

Share this post


Link to post
Share on other sites

dank je, maar dan moet ik er wel bij zeggen dat alle buttons nog gewoon werken hoor, maar hij geeft alleen de foutmelding. Ach ja, mijn pc is gehandicapt, dus daar ligt het aan. In ieder geval dank voor het meedenken!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

mischien ook goed om outdoor kweek en foto verlsagen opte splitsen in guruila en tuin kweek ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guess what, wietforum heeft deze optie ook :innocent:

 

Je gaat door voor de diepvriezer!

 

Bedoel je dan de mail die je krijgt? of is er ook een soort overzicht van er is na mijn laaste komst op deze topics gereageerd?

 

En bij het zoeken naar personen via nick-name is niet mogelijk of wel?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zelf gebruik ik het nooit Priest, volgens mij krijg je dan alle nieuwe posts van het desbetreffende topic wat je 'volgt' via E-Mail.

 

@stijlloos,

 

Hoe kan ik die 'Outdoor *' negeren bij 'nieuwe posts' ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb een probleempje met het forum, sinds kort zie ik de reply's op een topic enkel als links onderaan het originele bericht, heel onhandig en tijdsverspillend... :lol: Kan hier AUB iets aan gedaan worden?

Enne de links werken ook niet altijd...

Hieronder verduidelijking:

 

med_gallery_7284_2015_110378.jpg

 

med_gallery_7284_2015_309560.jpg

 

 

Vriendelijke Groeten T

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...