Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

John Doe

Suggesties En Bugs

Recommended Posts

Je kunt die desbetreffende map ook compleet op 'prive' zetten :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wat ik wel makkelijk zou vinden is een delete knop voor een enkele foto in je gallerie.

Als je er nu wat uit wilt halen moet je een heel album deleten.

Uhm,........heb net ondekt dat dat knopje al bestaat, heb een :specool nodig

 

Heb hetzelfde probleem, alleen werkt het knopje "delete" niet :lol: kan dus geen enkele foto deleten

 

heb al 2 mailtjes naar het forum gestuurd maar nog geen antwoord gehad :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aaaarrrgh, gék word ik ervan! Sinds een aantal dagen doet het forum een beetje vreemd bij me.

Zo ga ik b.v. naar outdoor, outdoor verslagen en zie dan de meest recente onderwerpen.

Daar kies ik dan een uit en klik gelijk daar op de laatste pagina.

Maar ik kom dan toch op het eerste bericht uit, daaronder staan dan alle berichten.

Als ik dan weer op de laatste pagina klik krijg ik weer het eerste bericht te zien maar wel met de opsomming van de laatste berichten eronder. Nou je bent er zou je dan denken maar als ik dan het laatste bericht aanklik krijg ik een foutmelding:

 

Board Bericht

Sorry, er is een fout opgetreden. Als je niet weet wat de fout is, kijk dan in onze help documentatie.

 

De fout is:

Sorry, sommige velden missen, als je een onderwerp toch wilt zien, kijk dan of het onderwerp verplaatst is

 

Dit laatste is dus niet het geval, waar gaat het fout?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jaja ik had al eens gekeken maar alles staat "durchee" zoals men dat in Limburg zegt.

Thx, ik was wat te snel met klagen geloof ik :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

doorein is het volgens de vertaler :)

 

Limburgs spreken is een pre, maar schrijven is zoiets als mission impossible 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nahja mijn roots liggen in Kerkrade, zegt genoeg :-)

Er is zelfs een stripversie van de bijbel in het Limburgs dialect, nu jij weer!

 

Maar weer ontopic, ik beken schuld in luiheid...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kon als ABN`er begrijpen wat er stond. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou, als ik dus het forum open en een topic aanklik of wat dan ook, krijg ik het volgende mooie scherm.

 

med_gallery_9856_2350_45536.jpg

 

 

Als ik dan naar beneden scroll krijg ik wel alle topics te zien, maar dit is bij mij de banner........

 

Verder doen heel veel afbeeldingen het niet, zoals de smiley's(niet dat ik die veel gebruik, maar toch) en alle linkjes bovenaan het reply scherm zoals afbeelding invoegen, code en url. Beetje op de gok de muis bewegen werkt wel, maar het is niet ideaal.

En anders ga ik wel over op firefox, ik zal eens testen of die het daar wel goed doet.

 

nou ja, firefox ne pas de problem. Zal dus wel aan mijn IE liggen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

blame je windows 98 / 2k IE

 

Het komt puur van je scrollen :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik weet het, ik ben een addict, ik beken schuld! Mijn scroll wheel al 3 keer vervangen door dit forum..

Nee, winxp, IE6, niet de nieuwste, maar ok. Firefox geen probleem, dus ik gebruik die gewoon als IE weer raar doet. Misschien ook maar gewoon als mijn standaard browser gebruiken.

In ieder geval dank voor je reactie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

*bug*

 

Je mag wel een .JPE uploaden naar de gallerij, maar niet plaatsen ?? :verrygood

 

 

Dan krijg je nml deze melding:

 

Je mag die afbeeldingsententie niet gebruiken. Een geldig formaat is: http://www.domain.com/picture.gif, ongeldig is: http://www.domain.com/picture.one.gif

 

 

http://www.wietforum.nl/uploads/1182477754..._2641_33630.jpe

 

Maar kan niet tussen img tags gebruikt worden, useless garbage !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naar aanleiding van dit:

http://www.wietforum.nl/index.php?s=&s...st&p=302331

http://www.wietforum.nl/index.php?s=&s...st&p=302367

 

Het zou handig zijn om net zo'n mededeling als die in "Te Koop Gevraagd/Aangeboden" in de volgende fora "Ziektes, ongedierte & bladproblemen", "Indoor (Beginners) Vragen/ Outdoor (Beginners) Vragen" in te voeren; maar dan met de nodige aanwijzingen voor de mensen die niet snappen dat ze wat meer informatie moeten geven als ze een antwoord willen..

Share this post


Link to post
Share on other sites

in ziektes, ongedierte en bladproblemen staat daar een sticky over, maar het is inderdaad een hele goede suggestie. (nieuwe) Leden lezen vaak niet :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

No shit, lol.. :D Het leek me wat handiger dan de stickies in die fora, het springt een stuk sneller in het oog, je kan het bijna niet missen. Doe je dat wel..

 

BURN!

 

Heeft Sir_SmokeALot ook nog wat te doen. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misschien wel een idee op een forum gedeelte of catogerie te creeëren genaamd bijv.:

 

"Nieuw op de markt" er komen momenteel heelveel nieuwe dingen op de markt voor het kweken.... en kan/mag de bezoekers eigenlijk niet onthouden toch?

 

Ik heb momenteel een waterstroom aan nieuwe dingen en komt voorlopig geen einde aan zoals het er nu uitziet, en wil sommige dingen dan ook wel laten uittesten door wat kern leden hier voor nopes en dat die dan een test rapport schrijven in de al bestaande topic "test/reviews" zodat andere dit ook zien want als GS kan ik wel zeggen dat het super spul is maar het testen kun je beter overlaten op de mensen op het slagveld zal ik maar zeggen.

 

Misschien een goed idee????

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je in de wietforum shop een artikel (bijv een buisventilator) selecteerd en op de ''koop nu'' knop drukt dan krijg je een melding dat je winkelwagen leeg is. Alle artikelen die al in je winkelwagen zaten zijn dan ook weg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

als ik met de muis over shop ga verdwijnt het menu van shop onder de flash reclame

en kan ik dus niet klikken op de links

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Kwaecorz

 

Ja heb ik ook.Sannie'shop kan je dan niet meer aanklikken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

wachtwoord veld was niet ingevuld

 

iedere keer bij inloggen vanaf de hoofdpagina (www.wietforum.nl)

krijg ik deze boodschap, onder de boodschap kan ik het nog een keer invullen

en dan accepteert ie het wel. K heb geen zin om iedere keer 2x mn inloggegevens in te vullen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Foto's verwijderen lukt niet?Af en toe vergeet ik bv het formaat aan te passen en heb ik daardoor er een paar dubbel instaan :D ,iemand enig idee?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klik even op de p_report.gif button + what to do, dan is het binnen 24 uur verwijderd of aangepast door ons :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doen we,thanks! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...