Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

John Doe

Suggesties En Bugs

Recommended Posts

Suggestie ter verbetering van het plaatsen van WF galerij plaatjes in een post:

 

- Indien iemand een post maakt, toon dan de gebruikers galerijen, bijvoorbeeld rechts naast de editbox.

- Indien iemand op een galerij klikt, toon dan de thumbnails van de galerij in een box.

- Indien iemand klikt op een foto, plak dan de juiste lokatie in de image tags, op de positie van de cursor.

 

Dat gepruts met rechtsklikken en properties is zwaar onhandig.

 

Uiteraard is dit idee gejat van icmag.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haai, is het mogelijk om bij een topic met meerdere paginas alle paginas onder elkaar te laten zien? Op andere fora heb je naast de 1 2 3 enz enz knoppen ook een knop met ''all'' of ''alles''.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@mike De Poll bumpt het topic... Hierdoor lijkt het dus of er zojuist op gereageerd is...

 

@clio, dit kan ik de server niet aandoen, een bepaalde topics beslaan bijna 50 pagina, dit zou te veel load zijn en hierom dus niet mogelijk....

Share this post


Link to post
Share on other sites

in je instellingen (forum instellingen) heb je wel wat keuze uit hoeveel berichten of topics je tegelijk laat zien.

 

Sommige hebben zelfs 88 pagina's :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aha, wist helemaal niet dat je dat kon veranderen. Ik heb hem nu ingesteld op 40 berichten weergeven dat is al een stuk beter, thanx.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe komt het dat als ik een pm verstuur er bij send items niks komt te staan ?

 

Heb al in mijn instelling gekeken, maar kon er niks over vinden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moet je ook aanvinken, standaard slaat hij ze niet op.

 

Opties: Voeg een kopie van dit bericht toe aan mijn verzonden items .

 

 

Gr.

Share this post


Link to post
Share on other sites

OK :(

 

Daar moet ik dan meer eens op gaan letten, automatisch zou ik persoonlijk prettigere vinden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, ik ook. Weet het wel maar vergeet het elke keer.

 

Zou fijn zijn als het andersom kon. :(

 

Gr.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb het al eerder ergens anders vermeld, maar bij deze nog een keer:

 

Kan er iets anders gemaakt worden worden voor al die voorstel topics? Ik vind het behoorlijk irritant dat die in de "nieuwe berichten" nogal de overhand hebben af en toe. Eerder had ik het over alles in een topic doen, maar ze kunnen natuurlijk ook zoals andere subtopics gemeden worden uit de 'nieuwe berichten'. Ik begrijp dat het leuk is voor mensen om welkom reacties te krijgen, maar dat is volgens mij ook een dagtaak als je dat consequent wilt doen....of ben ik de enige die het irritant vind?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je ze bij "nieuwe berichten" niet wil lezen kun je gewoon doorscrollen en als je ze later wel wil lezen ga je toch naar "Wie is wie en wie is hoe?". Lijkt me niet zo irritant toch?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat doe ik nu ook, maar vind ik niet echt relekst, zeker niet als je een paar dagen niet hier bent geweest. Er zijn meer subtopics die niet in de nieuwe berichten voorkomen, vandaar dat ik deze er ook voor "nomineer" :(

 

Zoals ik al eerder zei zou ik het zelf zelfs allemaal in 1 topic gooien, zodat je alle topics langshoeft. Dan kan je steeds in een keer een paar mensen begroeten ;-)

 

Just the opinion of a lame ass ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mageeten = eten uit de magnetron. Dit mag niet aangeboden worden. Zeer slecht voor de gezondheid. :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kwam het probleem al eerder tegen.

ik draai(de) het allemaal prima in mozilla firefox.

sinds een week of 2/3 draait het forum wel, alleen alle afbeeldingen zijn niet zichtbaar.

met explorer geen problemen.

 

is daar wat aan te doen?

 

greet van weet

Share this post


Link to post
Share on other sites

suggestie: een forum afdeling voor het bespreken/delen van ervaringen op het gebied van kweekproducten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dit kwam net in me op en dacht, dit ga ik even in de groep gooien! :rofl

 

het lijkt mijn wel leuk om een soort van kennis-test te maken voor alle kwekers op t forum.

gewoon een lijst met een aantal vragen waarbij je dan een keuze moet maken tussen 3 of 4 antwoorden.

als de lijst doorgewerk is komt er een cijfer wat je ervoor gehaald hebt (1-10) en aan het eind van de week/maand is de test afgelopen en kan iedereen kijken hoe hij/zij het in tegenstelling tot de rest heeft gemaakt.

 

zo kan iedere maand een test worden gemaakt over een bepaald onderwerp en kunnen kwekers zien of het forum echt nuttig voor ze is. :wOOt

ik hoor het wel wat jullie ervan vinden.

 

-grz- Kid

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik vind het wel een goed idee :no:D

 

ik wou net een nieeuw toppic in Suggesties En Bugs plaatse maar dat kon niet dan kreeg ik een melding :S

Share this post


Link to post
Share on other sites

bedankt

ik heb weer een andere ;)

 

nationalist ik ?? nhee toch :no

;)

 

ik heb een vraag ik stel hem hier maar even omdat ik niet in Suggesties En Bugs een topic kan openen :whistling

 

" als ik nu in een toppic wil kijken krijg ik niet meer verschillende pagina's maar komt er onderaan een lijst te staan met allemaal namen en wat ze hebben gezecht "

 

plaats wel even een screen shot

 

med_gallery_6226_1291_76279.jpg

 

hoop dat jullie snappen wat ik bedoel

Share this post


Link to post
Share on other sites

rechtsboven aan een topic zit een knopje 'opties'

 

Klik daarop, en klik ff op layout standard ;)

 

Dan is het weer gemaakt :no

Share this post


Link to post
Share on other sites

gelukkig zeg want ik werd gek van dat andere pfff

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...