Jump to content

John Doe

Full member
  • Content Count

    567
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

17 Positief

About John Doe

  • Rank
    Bob de Bouwer

Previous Fields

  • Taal / Language
    Nederlands + Engels

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  1. Hey, zou graag gebruik willen maken van alle functies op de website. Zou je me willen valideren groeten.

  2. John Doe

    testje

    testje
  3. Voor sommige gebruikers kan het zo zijn dat de avatars, gallery plaatjes of andere afbeeldingen nog niet beschikbaar zijn. Jouw computer probeert ze dan nog op te halen bij de oude server. Het hangt er een beetje vanaf wanneer jouw computer of je internet provider doorkrijgt dat de server verhuist is. Als het goed is dan is het in ieder geval morgenochtend weer ok.
  4. And we're back! De server is weer in de lucht. We zijn verhuisd naar een andere server. Laten we hopen dat deze de belasting beter aankan. De growguide doet het nog niet, daar ben ik nog naar aan het kijken. Wou alleen niet langer wachten met het weer beschikbaar stellen van het forum. Het forum is er dus weer, growguide moet nog even wachten. Upgrade heeft uiteindelijk wat langer geduurd dan verwacht. Toch nog wat kleine probleempjes gehad en het overpompen van 75+ gigabyte aan foto's duurt ook even Have fun!
  5. John Doe

    yesssssssssssssssssssssssssssss

    F5-en was nou net het probleem Server was een beetje overbelast geraakt door een van mijn acties. Verrassend hoeveel mensen dan steeds blijven F5-en waardoor de server alleen maar meer belast raakte en ik er op afstand ook niet meer in kon om dingen te fixen... Uiteindelijk via een truuk veel van het web-verkeer een andere kant opgestuurd waardoor ik wat tijd kreeg om de server weer te benaderen en wat dingen te fixen. Daarna iedereen maar weer toegelaten. Ben nu wel bezig om iets op te zetten om dit in de toekomst te voorkomen. Sorry voor de overlast, maar hopelijk heeft iedereen wel genoten van een vrije middag. Middagje niet op WF betekent dat jullie lekker van de buitenlucht hebben kunnen genieten
  6. hoe plaats ik een bericht?

    snowie white

  7. John Doe

    We're back in business

    Oeps.... Server moest laatst herstart worden. Dan zou ook automatisch de software weer moeten starten die het zoeken verzorgt, maar dat is dus niet gebeurd :-( Zojuist nog even handmatig gestart en het zoeken werkt weer. We moeten het monitoring-systeem nog inrichten wat dit soort dingen in de gaten houdt en ons dan per sms alarmeert als sommige zaken niet (goed) werken.
  8. John Doe

    We're back in business

    Yep, da's nog een beetje een zooitje. Wederom iets wat niet goed loopt bij onze oude hoster. 1 van hun twee nameservers weigert onze updates op te pikken waardoor deze nog steeds oude antwoorden geeft. De verhuizing van de nameservers is in gang gezet, maar wacht nog op de amerikaanse registrar. Hopelijk is dat vandaag afgerond en hebben we de DNS zelf in de hand. Yep, mail software is geinstalleerd maar ik ben nog wel aan het fine-tunen met de configuratie. Onder andere het instellen van encryptie en het verwijderen van prive IP adressen van personen die via onze mailserver mogen mailen. Dit alles om de privacy te waarborgen.
  9. John Doe

    Suggesties En Bugs

    Zo te zien heeft een mod per ongeluk je topic verplaatst. Het stond nu in een archief forum waar members geen rechten hebben om replies te plaatsen. Ik heb je topic weer teruggezet naar micro/fluo dus als het goed is dan kan je weer replyen. Wijzigen van berichten is maar beperkt mogelijk (volgens mij 3 dagen tot na het posten), daarna kun je berichten niet meer wijzigen.
  10. John Doe

    We're back in business

    Thanks voor de tip. Ik zal morgen kijken naar de email notificaties. Excuses dat het forum vanavond zo nu en dan traag (of zelfs even onbereikbaar) was. Ik ben bezig geweest met de verhuizing van opengrow en da's inmiddels toch ook bijna 10 gigabyte om over te zetten. Als je een ZIP file van 10Gb aan het uitpakken bent dan wordt de server wat traag
  11. John Doe

    We're back in business

    Yep, opengrow wordt op dit moment verhuisd. Dat is een redelijke belasting voor de server (zeker omdat sommige zaken af en toe herstart moeten worden). Het kan ook af en toe voor foutmeldingen of een onbereikbaar forum leiden. Dat zou echter met een paar keer refreshen weer weg moeten zijn.
  12. John Doe

    growshop.nl marktplaats

    klinkt bijna alsof je een IP ban hebt. (dat ze alle bezoeken vanaf jouw IP adres blokkeren). Dat kan zijn omdat je je misdragen hebt of een andere mogelijkheid is dat je bij een internet provider zit waar je geen vast IP adres hebt en dat de ban in feite is uitgedeeld aan iemand die eerder het IP adres gebruikte wat jij nu hebt gekregen. Hoe dan ook, het is iets wat ze bij growshop.nl moeten oplossen. Je kunt ze proberen te blijven mailen of anders even bellen op het nummer van hun contactpagina: 020-7163732
  13. John Doe

    We're back in business

    Tjemig wat proberen jullie dan allemaal een gigantische foto's te uploaden Probleem zou nu wel opgelost moeten zijn (ging alleen mis bij bestanden groter dan 2 megabyte)
  14. John Doe

    We're back in business

    Wat lukt niet, foto's uploaden of zoeken? Zoeken kan nog heel even geweigerd hebben omdat ik de zoekmachine op de achtergrond nog een paar keer heb moeten herstarten om te testen of deze ook automatisch opnieuw start als ie er onverhoopt mee ophoudt.
  15. John Doe

    We're back in business

    Status-Update: Foto's uploaden en zoeken werkt nu ook weer
×