Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

John Doe

Suggesties En Bugs

Recommended Posts

Mischien is het een idee om die zoekfunctie het mimimum van aantal letters gewoon op 1 te zetten i.p.v 3 want ik probeer nu "Sea of green" uitleg te vinden maar dat kan dus niet door de zoekfunctie.

En er zijn vast wel meer dingen die je hierdoor niet via de zoekfunctie kan vinden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

volgens mij krijg ik als ik naar 1 letter zoek een miljoen hits. Volgens mij moet jouw zoekactie wel lukken als je sea intoetst. ik zal het eens proberen

 

ja hoor, hier is het te vinden: http://www.wietforum.nl/index.php?showtopic=30657&hl=sea

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Een of meer van je zoektermen zijn bevatten minder dan 3 karakters of je zoekt naar een term dien niet is toegestaan, zoals 'html', 'img', enz, ga terug en verander het aantal karakters in je zoekwoorden, of pas deze aan."

 

Dat krijg ik dus alsik 1 letter intyp:P

En je linkje gaat over Screen of Green maar tog bedankt voor de moeite :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sea of green is screen of green :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Screen of green is een tactiek om alle toppen evenveel licht te geven.

Sea of green is toch een manier om een vrij regelmatige toevoer van wiet te krijgen door om de maand te kunnen oogsten ofso?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb hetzelfde probleem als tijger had in zijn reply in dit topic op 25 april 2007. Ik heb volgens mij niks in mijn instellingen gewijzigd. Als ik een topic open krijg ik alleen het eerste bericht normaal te zien en de rest in de vorm van links om op te klikken (zie onder). Kan ik of een van de Mods hier iets aan doen?

 

Edit : opgelost!Thanks @Tomas :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Aad: ff op 'opties' (rechtsboven, onder 'nieuw topic') en dan in het menu-tje wat komt op 'standard' klikken..

 

vraag

waarom kunnen normale members geen polls plaatsen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een extra optie waarin je zelf je laatst geplaatste post's in een topic kan zien.

Soms plaats ik meerdere reply's per dag waarvan ik het wel interessant vind om te volgen,

alleen moet ik ze op gaan zitten zoeken.

Optie is om zoiets in een linkt te plaatsen in het vak met de rode cirkel erom heen.

 

med_gallery_9164_3011_96443.jpg

 

 

Groeten van "een luie" defQon S.

Share this post


Link to post
Share on other sites

wanneer ik een foto uit mn album wil verwijderen

wordt gezegd dat ik hier geen rechten voor heb

erg raar dus, zouden jullie kunnen verhelpen alsjeblieft

 

greetz

:blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Een extra optie waarin je zelf je laatst geplaatste post's in een topic kan zien.

Soms plaats ik meerdere reply's per dag waarvan ik het wel interessant vind om te volgen,

alleen moet ik ze op gaan zitten zoeken.

 

Hi defQon, ik ben bang dat ik je niet geheel begrijp...

 

Gaat het om een link hierheen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat ik doe als ik wil kijken waar ik ook alweer gepost heb is het volgende:

 

Ik ga naar mijn user gegevens door ergens op mijn usernaam te klikken, meestal bij "ingelogd als: kobuz".

 

Vervolgens klik ik dan op profiel opties -> "zoek gebruikers posts"

 

Tadaaa, al mijn posts op een rijtje, waar ik kan zien waar en wanneer ik ze gepost hebt.

 

Ik denk dat defQon dat bedoeld.

Share this post


Link to post
Share on other sites

High Stijl & Kobuz......

 

Sorry vanwege mijn late antwoord, ben net terug van een welverdiende vakantie,

vandaar tijdelijk afwezig geweest.

Zoals kobuz het uitlegt is precies zoals ik bedoelde.

Ik wist alleen niet dat je ook op die manier naar je laatst geplaatste post's kon.

Vandaar dat ik om een linkje vroeg.

 

Dus bij deze...... Kobuz, bedankt :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites
vraag

waarom kunnen normale members geen polls plaatsen?

 

Zou wel leuk zijn :innocent: Zal wel aan een maximum gebonden moeten worden, anders krijgen we hier 10000 polls. Of een aparte rubriek voor polls, liggen nu door het hele forum verspreid.

 

We kunnen natuurlijk ook sugesties neerzetten voor polls:

1. Hoeveel planten teel je

2. Hoeveel lampen gebruik je

3. Hoeveel gram/watt score je

 

Vul maar aan,...........

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ bigbuttbram:

Hoe zou je dat willen beperken? Moeten de moderatoren alle ingediende polls eerst screenen? Misschien wil jij die taak wel op je nemen, want ze hebben het al erg druk. :innocent:

 

suggesties wel een goed idee.

 

4 hoe lang teel je al?

5 Hoe vaak kijk je op WF?

6 Hoe snel kun je een joint draaien?

7 Hoe lang droog jij je wiet?

8 Hoeveel rook je per dag?

9 In welk jaar ben je begonnen met wiet roken?

10 Hoe dik is je stam?

11 Hoe hoog is je plant?

12 Hoe lang is je cola?

13 Hoe dik is je cola?

14 Hoeveel water geef je?

15 Wat is het drooggewicht van je hele plant gedeeld door leeftijd in weken?

etc.

 

Ik vraag me af of het wel goed is om een poll te hebben waar uitkomt dat de meesten meer dan 5 planten hebben. Dat is dan weer iets voor het moderator team. Het is ook jammer dat je met forumpolls altijd maar 1 keer kan stemmen. Anders kon je voor iedere plant weer opnieuw stemmen in sommige polls.

 

Ik zou willen dat er een optie zou bestaan waar iedereen zijn maten, gewichten, tijden etc. in een tabel in zou kunnen voeren. Dan kun je daar grafiekjes van maken enzovoort. Het zou niet zo nauwkeurig zijn door alle verschillende omstandigheden, maar door de potentiele hoeveelheid aan gegevens zijn er altijd wel vergelijkbare situaties te vinden. Op die manier zou je de verschillen tussen de verschillende soorten goed in kaart kunnen brengen, net zoals verschillen tussen manieren van kweken/ondergrond/wattage/etc.

Jammer genoeg heb ik zoiets nog nergens op internet gezien, dus het zal nog wel niet kunnen. Misschien een uitdaging voor de programmeurs onder ons?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik zou willen dat er een optie zou bestaan waar iedereen zijn maten, gewichten, tijden etc. in een tabel in zou kunnen voeren. Dan kun je daar grafiekjes van maken enzovoort. Het zou niet zo nauwkeurig zijn door alle verschillende omstandigheden, maar door de potentiele hoeveelheid aan gegevens zijn er altijd wel vergelijkbare situaties te vinden. Op die manier zou je de verschillen tussen de verschillende soorten goed in kaart kunnen brengen, net zoals verschillen tussen manieren van kweken/ondergrond/wattage/etc.Jammer genoeg heb ik zoiets nog nergens op internet gezien, dus het zal nog wel niet kunnen. Misschien een uitdaging voor de programmeurs onder ons?

 

lijkt me geweldig, maten invoeren en het laten berekenen met als resultaat een grafiek.

heel handig bij kweekverslagen.

ik denk dat je met een stuk software van exel/powerpoint al een heel eind komt.

de software in ''tools'' plaatsen.

 

ik stem zeker voor! :innocent:

weer 10 punten voor white tooth..

 

 

programmeurs in the house??

 

ciao

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probleem opgelost. :offtopic

 

 

Groeten,

Wietjes

Edited by wietjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Even voorstellen?!?

 

Wil graag even een kleine opmerking doen over het hele even voorstellen systeem, want wat is hier nou precies de bedoeling van?

 

Vaak zie ik nieuwe leden dapper een post maken ergens bijv in de Bouwdoos en dat gaat vaak als volgt:

 

Newbie- Hallo iedereen ik ben newbie en ik ben ook maar aan mijn kastje begonnen en ik heb en lamp en etc etc ....

 

Mod of Lid- Hey newbie, zou je zo netjes willen zijn je even voor te stellen zoals het je in de welkomstmail verzocht is

 

Vervolgens gaat newbie zich voorstellen in het juiste topic,(Hallo ik ben Newbie en ik moest mezelf hier even voorstellen :D ) waarna er in bijna 80% van de gevallen niet op deze post wordt gereageerd

Vaak geeft diegene die de melding doet dat je je moet voorstellen, zelf niet eens een reactie als die newbie zich dan daadwekelijk voorstelt

 

Zelf was ik er 1 die de welkomstmail ook had gelezen, en ik had mijzelf netjes voorgesteld in het juiste forum, maar ook nooit een reactie

 

Dus is echt nou echt zo belangrijk om keer op keer herhalend te melden dat je moet voorstellen?

Dan zou er in mijn mening ook wat actiever 'verwelkomd' moeten worden :wOOt

(met name door Mods, en Forum-dinosaurussen)

 

Overigens lijkt het vaak wel of er 'gejaagd' wordt op mensen die zich niet hebben voorgesteld :D (volgens voorschrift dan)

 

In een eerste post die bijv een goed doordachte reactie is kan men zich best voorstellen in die post

Stel je voor iemand zit gewoon wat te bladeren en vind dit forum en een post waar iemand wat hulp vraagt

Als deze persoon zich ineens geroepen voelt om wat goed advies te geven, moet dat zo kunnen toch

 

Ik stel dus voor dat voorstellen voortaan niet zo veel voorstelt :D

 

Just my 2 cents, nou gooi die schijtemmer maar over mij heen :offtopic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik was zelfs voorstander van verplicht voorstellen in het eerste bericht. Een verplichting is het dus niet geworden, doch wel een dringend verzoek aan alle nieuwe leden.

Nu zul je je afvragen waarom. . .

Beschouw het eerste bericht als een visitekaartje. "hoiikbenpietenikkweekwiet" etc etc.

De meeste nieuwe leden zouden zich beter moeten beseffen dat ze lid willen worden van een kluppie, niet dat ze lid moeten zijn, het staat iedereen vrij het forum te lezen. Daar hoef je geen lid voor te zijn.

Wil je ook je mening laten horen, lijkt het me wel logisch dat de andere clubleden weten wie er uit hun naam spreekt t.o.v. de buitenwereld (de niet-leden).

:offtopic

Share this post


Link to post
Share on other sites

@suffie63 - Ik ben het in principe met je eens, ik kan mijzelf goed vinden in jouw mening voor het verplicht stellen van het voorstellen echter is dit ook niet zo

 

Verplicht stellen zou een hoop van die heksenjachten ook teniet doen

Soms nu wordt iemand( de 1 meer dan de ander) hard aangepakt vanwege het niet voorstellen.

 

Ik persoonlijk vond het voorstellen niet echt nuttig, in ieder geval niet voor mezelf, ik leerde niemand kennen en niemand reageerde op mijn bericht en voelde mij niet direct welkom (ik wil hier verder niet om zeuren :offtopic ik neem mezelf als voorbeeld, ik ben hier nieuw maar geen 'forum-newbie')

 

Echter zou het echt verplicht zijn (dmv bijv mogelijk om te posten na 1 post in wieiswie-forum) dan zou ik het pas meer als regel of procedure zien, gewoon idd een visitekaartje achterlaten als aanvang van mijn activiteiten hier

 

Als je mensen de ruimte geeft om fouten te maken zullen ze dat ook doen, ook al vinden we hier honderden post met "ga je es ff netjes voorstellen in het daar voor bedoelde topic"

 

Ik heb het overigens niet over 'yows d00d hieres mijne kast men vette kilo oogsten vet kool'-figuren die echt helemaal niet lezen/leren, maar er zijn er genoeg met de beste intenties die vanwege een kleine startersfout worden (onnodig) worden aangesproken

 

EDIT Ik zie dat suffie63 iig de moeite heeft genomen om ons nieuwste lid wat zich(op dit moment) inschreef (Maico) te verwelkomen :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik reageer wel vaker, juist om het "club-gevoel" te versterken.

Het mooie van wietforum is het zelfreinigend vermogen, leden die andere leden aanspreken op "verkeerd gedrag", zonder dat daar een mod aan te pas hoeft te komen.

Ten overvloede: vrijwel alle topics op wietforum handelen over strafbare feiten, het modteam heeft onder andere de taak ervoor te waken dat de wet niet al te flagrant wordt (of zou kunnen worden) overschreden.

Daarnaast werken breezah taal en gebrek aan leestekens irriterend op 99% van de forumleden en worden opmerkingen over skreivvautun niet gewaardeerd mits de inhoud van de post belangrijker is dan de spelling.

 

:offtopic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou het zelf wel handig vinden als er bij de sectie indoor kweekverslagen een onderscheid gemaakt zou worden tussen kweken met stekken of uit zaad. Is toch best verschillend. Al die 12/12 verslagen op een rij (al zijn het er nog niet zoveel) lijkt me mooi ;)

 

Gr. BLeZZzZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onder de banner, het eerste menuknopje "shop", Sannie shop" link werkt niet onder firefox 2.0

groeten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het zou handig zijn als je bij het opmaken van een nw topic onder

aan de pagina gewoon fotos kunt uploaden en dan wel rechtstreeks

uit je eigen foto bestanden.

IK vind de manier waarop het nu moet echt veel te omslachtig.

 

Ik weet niet of iemand wel eens op Highves post, want daar is het sinds een

paar maanden echt verbeterd, zelfs een cp leek als mij had het zo voor mekaar.

Ook kun je heel makkelijk verstuurde berichten ten alle tijden veranderen.

 

Jammer want ik zit tig keer zo liever op wietforum

tig keer zo groot en professioneler dan Highves ( veel te veel onzin )

 

Ik zal nu wel een hoop commetaar krijgen :punk: , maar het kan maar gezegt zijn!!!!

 

Gr, Slick :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben het met je eens dat het nu redelijk omslachtig is, maar desalniettemin ben ik er in ieder geval erg blij mee. Mocht het wietforum team er tijd voor hebben of iemand vinden die er tijd voor heeft ben ik er ook wel voor om nog eens naar het gallery gebeuren te kijken. Maar zoals ik al zei, ik vind het zo ook prima :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...