Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

John Doe

Suggesties En Bugs

Recommended Posts

<a href='index.php?showtopic=0'>"klik" scrog in de kast

 

Bovenstaande zal niet gaan werken :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

[url=http://www.wietforum.nl/index.php?s=&showtopic=47634]Mijn scrog[/url]

 

Alhoewel die growgruide links dat weer vernaggelen, overduidelijk een bug dus.

Share this post


Link to post
Share on other sites

He mikeh,

 

Wat ook zo raar is ,...is dat er twee knoppen met "veranderen handtekening"

op staan .

Eentje aan de zijkant en een aan de bovenzijde.

 

En deze link die jij me net laat zien kan ik niet eens ,meer verwijderen.

Het was namelijk een poging om hem wel te doen werken.

De juiste manier is duidelijk en simpel,.....toch.

 

Onderin de balk de naam te geven aan de link,

en bovenaan kopieer je gewoon (kopieren en plakken) de topic titel waar je de link naartoe wilt verbinden,

te vinden de bovenste regel van de titel van het desbetreffende topic en forum.

 

 

Ik zie wel wanneer de BUG is opgelost ,.......suc6 ermee!!

 

 

Greetings DD.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Krijg de doodlopende link zelfs nu niet meer weg,

als ik op update handtekening klik, dan krijg ik weer die fout melding van doodlopende

link.......terwijl ik niet eens een link wil openen!!!!!!!

 

Nu wederom ik zie het allemaal wel,

 

En inderdaad ben je blij eindelijk een bug vrij tuintje te hebben

........verschijnen ze ineens op het forum. :P

 

Je zou haast gaan denken aan een bug complot!!!! :blink:

..... :P

 

 

Highhhhhhhhhhhhhhbyyyyyyyyyyeeeeeeeeeeeee :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb het net via m'n mod tools veranderd, en zie:

 

 

 

flop; zo goed ?

post-4533-1233000946_thumb.jpg

post-4533-1233000817_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik gebruik een 15 inch scherm dus ,het lijkt mij dat mensen niet veel kleiner hebben.

op het scherm is een foto in werkelijk 15 x 15 cm ofzo...

Ik heb nog eens goed gekeken en snap nu waar sommige mensen over klagen. Het bleek dat de foto's werden verkleind naar 30% van de breedte van je monitor, ongeacht hoe groot het venster van je web browser was. Omdat ik een 24" scherm heb met een resolutie van 1920x1200 werd een afbeelding naar 576 pixels breed verkleind. Als je echter een 1024x768 (15 inch) scherm hebt, dan kwam je dus uit op net 300 pixels.

Ik heb de code nu aangepast zodat foto's altijd verkleind worden naar 600pixels horizontaal.

 

Is het mogelijk om Wietforum ook op ipv6 te verkrijgen?

Mogelijk wel, maar het heeft zeker nog geen prioriteit. Er zijn nog genoeg dingen te doen, en voor zover ik nu kan zien heeft het op korte termijn geen voordelen.

 

Ik zie mijn verstuurde berichten niet meer

iemand een idee hoe ik die weer aan zet dat ik later kan terug zien wat ik gestuurd hebt

Als je een PM verstuurt dan kan je onderaan een vinkje zetten dat de PM ook moet worden opgeslagen bij je Verzonden PBs. Als je dat altijd wilt, dan kun je bij Via Instellingen > Forum Instellingen (bij Opties) > Persoonlijke Berichten Opties de standaard keuze zo instellen dat het "Opslaan" vinkje altijd al aan staat.

Als je in het verleden PMs hebt verstuurd terwijl dat vinkje uit stond, dan is daar niet zo veel meer aan te doen.

 

Mijn scrog

Alhoewel die growgruide links dat weer vernaggelen, overduidelijk een bug dus.

De automatische growguide-links zouden de tekst binnen een bestaande link juist met rust moeten laten. Als het je lukt om dit toch fout te laten gaan, geef dit dan even door en post een voorbeeldje in het Testen forum.

 

Wat ook zo raar is ,...is dat er twee knoppen met "veranderen handtekening"

op staan .

Eentje aan de zijkant en een aan de bovenzijde.

Op welke pagina zit je dan te kijken? Ik zie in mijn instellingen gewoon 1 link, vandaar.

 

Krijg de doodlopende link zelfs nu niet meer weg,

als ik op update handtekening klik, dan krijg ik weer die fout melding van doodlopende

link.......terwijl ik niet eens een link wil openen!!!!!!!

Ik heb van alles geprobeerd om het ook fout te laten gaan, maar het is me niet gelukt. Zou je hier eens willen posten wat je dan in je handtekening probeert te plaatsen. Zet het dan wel even tussen

 zodat we de echter code kunnen zien. Je kunt ook een emailtje sturen naar info@wietforum.nl met de tekst die je wilt gebruiken. Ik ben namelijk wel benieuwd wat er nu mis gaat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hij/zij wilt z'n huidige kweek "scrog" noemen, echter linkt deze dan door naar de growguide, dat is zijn prob/issue.

 

Kwestie van punten ertussen plaatsen, bijv; s.c.r.o.g ( evaden ), dan werkt het :blink: (zie ook bijlages hierboven)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik probeer een niet meer werkende link uit mijn handtekening te verwijderen(levenslied),maar krijg dan de volgende melding :

 

Board Bericht

 

Sorry, er is een fout opgetreden. Als je niet weet wat de fout is, kijk dan in onze help documentatie.

De fout is:

 

Je handtekening is te lang.

 

Grtz. Aad

Share this post


Link to post
Share on other sites

[url="http://www.wietforum.nl/index.php?showtopic=43660&hl="]Sannie's Jacks[/url]
[url="http://www.wietforum.nl/Anesthesia-Zaad-Op-Grondpuur-Organisch-t35614.html"]Anesthesia van Zaad naar Top.[/url]
[url="http://www.opengrow.com/forum/index.php?showtopic=35653&st=0&p=373686entry373686"]Anesthesia on Opengrow.com[/url]
[url="http://www.wietforum.nl/Jack-Herer-Zaadjes-Op-Grond-Met-Bac-voeding-t29974.html"]Jack H. op grond[/url]
[url="http://www.jackherer.com/"][color="#FF0000"]The Emperor Wears No Clothes[/color][/url]
[url="http://www.youtube.com/watch?v=K5zvTR1fj5M"]Levenslied[/url]

											  [color="#2E8B57"]Yen-buddhist(in mijn volgend leven word ik steenrijk)[/color]

 

Dat is je handtekening.

 

Heb deze voor je aangepast.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hij/zij wilt z'n huidige kweek "scrog" noemen, echter linkt deze dan door naar de growguide, dat is zijn prob/issue.

Kwestie van punten ertussen plaatsen, bijv; s.c.r.o.g ( evaden ), dan werkt het :blink: (zie ook bijlages hierboven)

 

Maar als ik het probeer dan werkt het wel gewoon (ook zonder puntjes). Dat zou ook wel de bedoeling zijn. Als het goed is dan wordt alle tekst binnen een link met rust gelaten.

 

Ik probeer een niet meer werkende link uit mijn handtekening te verwijderen(levenslied),maar krijg dan de volgende melding :

Je handtekening is te lang.

 

De melding geeft precies aan wat er aan de hand is; je handtekening is te lang :P

Om overdreven grote en dingen als knipperende plaatjes in handtekeningen te voorkomen zijn er tegenwoordig een aantal beperkingen als je een handtekening bewerkt. Blijkbaar is jouw handtekening dus te lang (uit mijn hoofd max. 7 regels en 80 tekens per regel)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yes John, is er geen doc. beschikbaar over het gebruik van de [ ] tags ?

Van onderstaande had ik nog nooit gehoord :blink:

[topic=47634]Mijn scrog[/topic]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt Mikeh en Jhon Doe

 

 

Ik heb van de 2de link het adres maar handmatig ingevoerd en

jawel hoor hij werkt.

 

Ik weet nu ook niet meer wat er precies is fout gegaan, maar als je de titel van het

topic waar de link na toe moet verwijzen kopieert en plakt dan moet je het een en ander

even delete in het adres en dan werkt het wel.

 

Dus als ik het adres kopieer en meteen plak dan is de adres regel veel te lang ofzo!

 

Raar want nooit last van gehad .

 

Maar het is nu opgelost ,..... thanks again!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dat is je handtekening.

 

Heb deze voor je aangepast.

 

Muchos Gracias! :D

 

De melding geeft precies aan wat er aan de hand is; je handtekening is te lang :blink:

Om overdreven grote en dingen als knipperende plaatjes in handtekeningen te voorkomen zijn er tegenwoordig een aantal beperkingen als je een handtekening bewerkt. Blijkbaar is jouw handtekening dus te lang (uit mijn hoofd max. 7 regels en 80 tekens per regel)

Zit wel wat in,pech voor mij. :P

 

Grtz. Aad

Share this post


Link to post
Share on other sites
Yes John, is er geen doc. beschikbaar over het gebruik van de [ ] tags ?

Van onderstaande had ik nog nooit gehoord :blink:

[topic=47634]Mijn scrog[/topic]

Voordeel van de topic-link is dat ie niet in een nieuw browser-venster wordt geopend. Als je de url-tag gebruikt dan is dat wel het geval omdat die (in principe) bedoelt is voor externe links.

 

Zie de rood omlijnde onderdelen bij de editor:

post-5852-1233173340.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik onder de header op de bruinen balk op , Links , druk dan zijn mijn zijkanten niet zo als het zou moeten zijn ?

Mijn header breedte is dan beeld breedte :specool

Of was dit al gemeld ?

 

Knutsel :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

screenshot ? ( duw op prtsc knop op je toetsenbord, open paint, ctrl v en sla het op & add als bijlage )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb van alles geprobeerd mike maar het lukt niet .

Ik draai wel met internet explorer daar licht het aan maar dan hebben er meer mensen last van denk :wacko:

Het is bij mij alleen die pagina met links op de bruinen balk

 

knutsel

Share this post


Link to post
Share on other sites

In ubuntu + mozilla firefox ziet het banner gedeelte nogal raar uit.

Zie bijlage.

post-4533-1234019983_thumb.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb dus ook een probleem wat er vanmiddag nog niet was..

 

Eerst kon ik gewoon alle forum posts netjes onder elkaar zien, maar nu moet ik ze eerst aanklikken wil ik een post naast de hoofdpost willen bekijken.

 

Zo dus:

 

forumhc8.th.jpg

 

Iemand idee hoe ik dit terug kan zetten?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik! B)

Helemaal bovenaan bij de post van Mikeh #301 zie je erboven de knop ''Opties''.

Klik daar op dan ''Standaard'' en hup opgelost!

 

gr

 

Nomar

Share this post


Link to post
Share on other sites

juist dankjewel B)

 

Kan ik in deze saaie avond nog wat kweekverslaagjes lezen zonder 1 uur bezig te zijn :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Admins,

 

Als ik op het forum kom en ik wil alle onderwerpen zien waarop ik gereageerd heb ga ik nu naar het zoekformulier en vul in het gebruikers-zoekvak mijn gebruikersnaam in, vink de optie "exacte naam" aan en zet het veld "zoek waar" op alle forums en klik op "zoek"

 

Wat ik vaak bij andere forums zie is een handig knopje die dit in een keer voor je neus zet, iets in de trend van "eigen berichten" ofzo.

 

Als dit bijvoorbeeld onder het menu Extra gezet kan worden zou je supersnel een overzicht tevoorschijn kunnen toveren met alle topics waar je op gereageerd hebt gesorteerd op datum van reageren.

 

Gr. El Shamano

:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@El Shamano.

Als je de cursor op je eigen naam zet(boven je avatar in een post van jou of bij je profiel)),dan is de onderste optie precies wat jij zoekt(vermoed ik :lol: ).

 

Grtz. Aad

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Aad,

 

Dit is niet hetzelfde, hier krijg je namelijk een overzicht met alle reacties die je zelf geschreven hebt, en in welk topic.

 

Wat je niet ziet is of er ook al gereageerd is en door wie, verder is het niet zo overzichtelijk als de manier die ik beschreef via het zoekformulier :D

 

Gr. El Shamano

:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...