Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

John Doe

Suggesties En Bugs

Recommended Posts

Klikken op :

 

Bovenaan de pagina bij een topic > Optie's > Lay-out Opties > Standaard... Probleem opgelost.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik weet niet hoe de rest er over denkt, maar pesoonlijk zou ik het een stuk beter vinden als de pm die je stuurt bewaard zou worden zonder dat je dit hoeft aan te vnken, dus andersom met hoe het nu is.

We sturen redelijk wat pm`s en ik mag altijd graag terug lezen wat ik nou verzonden heb :P , maar vergeet regelmatig ff een vinkje te plaatsen. :lol:

 

Gr.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Klikken op :

 

Bovenaan de pagina bij een topic > Optie's > Lay-out Opties > Standaard... Probleem opgelost.

 

 

Haha, Dankje Stijlloos! Veel beter zo :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
mischien ook goed om outdoor kweek en foto verlsagen opte splitsen in guruila en tuin kweek ?

 

die suggestie wou ik ook al doen !! er zijn op dit moment al zoveel verslagen en vragen puur over guirilla .... misschien het verslagen gedeelte opsplitsen of misschien zelfs indoor / ooutdoor en guirilla ??? dus een vragen een verslagen

 

 

persoonlijk ben ik het meest voor een catagorie in outdoor de catagorie zou dan guirilla kunnen heten dan kunnen alle vragen en verslagen daar in :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is het mogelijk met deze software om het zoeken IN een topic aan te zetten? Er zijn aardig veel topics waar je wel een half uur kwijt bent om hetgeen te vinden waar je naar zocht.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Happydude

 

ben blij dat je het met me eens bent want ik word wel een beetje gek van die guirilla kweekej es en gewoon out door en zo door me kaar

Share this post


Link to post
Share on other sites
mischien ook goed om outdoor kweek en foto verlsagen opte splitsen in guruila en tuin kweek ?
die suggestie wou ik ook al doen !! er zijn op dit moment al zoveel verslagen en vragen puur over guirilla .... misschien het verslagen gedeelte opsplitsen of misschien zelfs indoor / ooutdoor en guirilla ??? dus een vragen een verslagen

persoonlijk ben ik het meest voor een catagorie in outdoor de catagorie zou dan guirilla kunnen heten dan kunnen alle vragen en verslagen daar in :)

@Happydude

 

ben blij dat je het met me eens bent want ik word wel een beetje gek van die guirilla kweekej es en gewoon out door en zo door me kaar

Overleg heeft plaats... :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb een een pm, al naar stijlloos verstuurty :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik heb een probleempje met het forum, sinds kort zie ik de reply's op een topic enkel als links onderaan het originele bericht, heel onhandig en tijdsverspillend... :verrygood Kan hier AUB iets aan gedaan worden?

Enne de links werken ook niet altijd...

Hieronder verduidelijking:

 

med_gallery_7284_2015_110378.jpg

 

 

 

 

med_gallery_7284_2015_309560.jpg

 

 

 

Vriendelijke Groeten T

 

Ik zou dit ook erg graag willen,

Ten tweede problemen dat ik de 2e of 3e (etc) pagina's wel kan zien maar niet de berichten kan openen.

 

Dan krijg ik:

med_gallery_10811_2105_35861.jpg

 

 

//edit whazzup: 1 x quoten is wel voldoende

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik zou dit ook erg graag willen,

Ten tweede problemen dat ik de 2e of 3e (etc) pagina's wel kan zien maar niet de berichten kan openen.

 

Het eerstvolgende bericht na de post die je hier quote beantwoord je vraag. ff verder kijken dan je neus lang is.

Klikken op :

 

Bovenaan de pagina bij een topic > Optie's > Lay-out Opties > Standaard... Probleem opgelost.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met navolging van de guerilla corner, is een apparte kas en serre afdeling geen optie?

 

Ik volg graag alle kas en serrekweekjes (de andere ook wel) maar mis er veel omdat ze ondersneeuwen tussen alle buitenkweekjes..

 

Hoe denken onze medegebruikers daar over?

 

Groeten PK

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben er persoonlijk ook zeer voor te vinden ;)

het biedt de kaskweker een makkelijkere vergelijkingsgrond!

En zoals PK zegt, de topics worden inderdaad nogal ondergesneeuwd in de outdoor sectie.

Het lijkt me een volmakende opdeling

indoor - outdoor - kaskweken - guerilla.

voor elk wat wils :nerd

grtz jim

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja het is natuurlijk wer spits uur bij outdoor sectie

 

michien zou je kas kweek in kunne delen

 

in outdoor/indoor en dat daar kas kweekjes en kweekjes komen die zegmaar eerst laten voor groeien en dan pas naar buiten gaan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou moet ik toegeven dat ik outdoor niet zo heel erg volg, maar hoeveel mensen zijn er dit jaar die in een kas kweken (geschat), met andere woorden hoeveel verslagen kunnen we daarmee verwachten?

 

 

@Blowmonkey, sorry ik zag je vraag niet eerder, onderaan de pagina staat toch " Doorzoek Onderwerp" of werkt dit niet naar behoren?

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja zo kun je ook eigenlijk wel voor elk soort wat iets met outdoor een toppic maken maar als er eigenlijk toch maar een paar mensen het doen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Krijg nou wat, nog nooit eerder gezien.. :nerd Ik had het bovenaan in het drop down menu onder opties verwacht.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mmm

verdeelde meningen misschien.

Ik weet ook niet hoeveel mensen er in een kas kweken.

Reken voor mij persoonlijk althans op 2 verslagen.

en dan is er nog plantkas (telt voor 5) :nerd

Voor mij persoonlijk is het handig, want helemaal hetzelfde als gewoon outdoor is het niet, net als de guerrillakwekers.

grt jim

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ stilo,

Kom eens wat vaker in outdoor gluren :nerd

 

Ik heb zelf nu 2 kastopic's lopen, verder tel op de eeste 2 pagina's in de outdoor kweekverslagen nu zo'n 7 verslagen welke ook bezig zijn in de kas en hier planten gaan afbloeien.. Verder zijn er nog een x aantal welke plantjes laten voorgroeien in een kasje.. De laatste groep reken ik niet echt mee omdat deze planten later toch in de volle regen en wind staan..

 

Zelf denk ik dat er nog wel een aantal kaskwekers bij zullen komen, als je nu al begint moet je een behoorlijk grote kas hebben, de mensen met een kleinere kas beginnen iets later..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Op guerilla verwacht ik wel flink wat verslagen & vragen, maar op kas gebied om eerlijk te zijn niet. 't Is niet dat ik de sectie niet wil maken ofzo, het gaat mij meer om de functionaliteit van zo'n sectie.

 

Voor minder dat 10 mooie verslagen is het niet functioneel in mijn ogen. 10 verslagen zijn voor de mensen die ze willen volgen vrij makkelijk bij te houden. Hiernaast wil ik de forum index ook niet te groot maken omdat dit voor mensen die nieuw zijn snel onverzichtelijk word.

 

Wel moet ik toegeven dat in kassen kweken weer een aparte manier van kweken vereist wat zowel op in als outdoor lijkt en een aparte tak van sport is. Als er in de toekomst meer en meer kaskwekers bijkomen vind ik het zeker het overwegen waard. Alleen met de data die ik van nu en vorig jaar zie is het eigenlijk te weinig voor een aparte sectie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik weet niet hoe de rest er over denkt, maar pesoonlijk zou ik het een stuk beter vinden als de pm die je stuurt bewaard zou worden zonder dat je dit hoeft aan te vnken, dus andersom met hoe het nu is.

We sturen redelijk wat pm`s en ik mag altijd graag terug lezen wat ik nou verzonden heb ;) , maar vergeet regelmatig ff een vinkje te plaatsen. :nerd

 

Gr.

 

Vind je het niks,zeg het dan...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nah ik moet toegeven ik nog even de mogelijkheid aan 't onderzoeken ben icm met de software van 't forum, kost even tijd hé code blablabla. Ik vind het eigenlijk wel een sterke daar ik ook altijd vergeet wat ik nou pm aan wie gestuurd heb...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Op guerilla verwacht ik wel flink wat verslagen & vragen, maar op kas gebied om eerlijk te zijn niet. 't Is niet dat ik de sectie niet wil maken ofzo, het gaat mij meer om de functionaliteit van zo'n sectie.

 

Voor minder dat 10 mooie verslagen is het niet functioneel in mijn ogen. 10 verslagen zijn voor de mensen die ze willen volgen vrij makkelijk bij te houden. Hiernaast wil ik de forum index ook niet te groot maken omdat dit voor mensen die nieuw zijn snel onverzichtelijk word.

 

Wel moet ik toegeven dat in kassen kweken weer een aparte manier van kweken vereist wat zowel op in als outdoor lijkt en een aparte tak van sport is. Als er in de toekomst meer en meer kaskwekers bijkomen vind ik het zeker het overwegen waard. Alleen met de data die ik van nu en vorig jaar zie is het eigenlijk te weinig voor een aparte sectie.

 

spijtig, maar Jim kan er wel mee leven :nerd

@Plantkas

zullen we dit jaar ffe een monsteroogst draaien, dat ze volgend jaar allemaal een kasje zetten? ;)

grtz jim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vanaf heden word automatisch de verzonden pm opgeslagen in "Sent Items"

 

 

Ook nieuw is de knop Mijn Topics, welke je bovenin het menu (in de balk van instellingen & postvak) kan vinden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hé Stijlloos,

 

Wat ik persoonlijk wel handig zou vinden is de mogelijkheid om 1 of meerdere foto's uit een map van je galerij te kunnen wissen. Als je een foto toch liever niet geplaatst zou hebben, moet je de hele map verwijderen.

 

(Of ik heb iets over het hoofd gezien.)

 

En in de lijst van onderwerpen die je volgt, zou het ook makkelijk zijn om de starter te zien. Maar dat is ook persoonlijk.

 

 

Groeten uit Eindhoven,

 

AS Grow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...