Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Doede

Rechtzaak tegen mij, Doede

Recommended Posts

..en niemand durft in te grijpen met het risico zelf slachtoffer van zijn eigen land te worden

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doede,

 

Wat is de noodzaak om jou dna te hebben? Wat ik niet begrijp is wat dit te maken heeft met de lopende case.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doede,

 

Wat is de noodzaak om jou dna te hebben? Wat ik niet begrijp is wat dit te maken heeft met de lopende case.

http://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/recidive/dna-onderzoek-bij-veroordeelden

 

en het mi ook verkeerd om over afstaan te praten (evenals dat justitie over 'terugvorderingen' heeft bij 'crimineel geld' alsof ze dat eerst gegeven hebben en nu terug willen) het gaat namelijk om het afpakken/stelen van dna onder dwang

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks voor de info,

 

Heeft Doede iemand omgelegd? Planten omleggen noem ik geen zware misdrijf! Hiermee bevestigd de overheid zich als leugenaars en als criminelen. Je kan en mag dit soort praktijken niet uitvoeren in een land als Nederland.

 

We praten wel over dictatuur in andere landen maar hier in Nederland heerst moderne dictatuur.

 

Corruptie praktijken gaande momenteel bij Opstelten,Teeven en de politie korps. Dit soort schandalige praktijken blijven ongestraft. Wanneer is er gerechtigheid?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je hoeft niet eens crimineel te zijn, iedere nette burger moet zijn vingerafdrukken (destijd al en zo weer) "afstaan" doe je dan niet, dan pakken ze je op en moet je het alsnog doen, allemaal voor de bescherming van onze vrijheid en democratie tegen woningbranden, pedo's en terroristen, toch?

 

het had zelfs weinig gescheeld en irisscans waren ook standaard

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja,

 

Diep triest. Ik weigerde eerst ook. Toen zei hij prima moet je zelf weten, maar dan ben je over enige tijd wel illegaal in Nederland.

Illegaal op eigen grond. Waar mijn wortels liggen, waar mijn voor ouders zo hard voor gestreden hebben..

Alles voor niks. Nederland een vrij land? Wie dat zegt is doofstom en blind. En niet goed bij zijn hoofd

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Das inderdaad abject en infaam.

Als je beetje mensenkennis hebt weet je dat alleen de zeeuwen met kop en schouders boven de rest van de schapen uitsteken..

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://www.nu.nl/opmerkelijk/3883452/amerikaanse-pizzeria-levert-pizzas-met-marihuana.html

 

 

 

Amerikaanse pizzeria levert pizza’s met marihuana

Stoned Oven Gourmet Pizzas, een nieuwe pizzeria in Los Angeles, levert pizza’s waar marihuana in is verwerkt.

 

Foto: Thinkstock

Dat meldt UPI.

 

In elke pizza zit 250 mg THC, het werkzame bestanddeel van marihuana. Alleen mensen die recht hebben op medische marihuana kunnen een pizza bestellen. Het bedrijf levert de pizza's bij de klanten thuis af.

Stoned Oven Gourmet Pizzas levert daarnaast ook pizza’s aan de twintig uitgiftepunten voor medische marihuana in Los Angeles en maakt ook tal van andere soorten gebak met marihuana erin verwerkt.

 

Volgens het bedrijf maken ze de meest bedwelmende pizza’s ter wereld.

 

Door: NU.nl/Hans Blommaert

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

In elke pizza zit 250 mg THC, het werkzame bestanddeel van marihuana

Ik ben nog steeds benieuwd waar ik die 'marihuana' kan vinden, het schijnt erg leuk te zijn, te zien in de film reefer madness, maar hier verkopen ze alleen cannabis :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit is het hof wat Doede heeft berecht

en de kwalitiet van de rechtspraak in L'warden is zeer slecht bevonden.(zoals beschreven in dit artikel)

Aldus wij al konden beoordelen aan de hand van de uitspraak tegen Doede.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In elke pizza zit 250 mg THC, het werkzame bestanddeel van marihuana

Is 250 mg THC niet wat veel?

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee, dat valt mee Aquar,

deze dosering wordt vaker aangehouden in recepten en prodcuten in the usa.

wel is het (voor beginners) aan te raden om eerst de helft op te eten.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het personeel bij de rechtbank geeft de organisatie een drie.

Dit is m.i. aan de hoge kant en is evenredig aan de rechtsgang betreffende mijn persoon. Wat een vreselijke kinderachtige mensen, met het denkraam van een betonpaal.

 

In een onderdrukkend systeem kan vrijheid een middel worden om mee te beheersen! (Marcuse)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Organisatie een 3

Rechtspraak een ??? ik dacht een 9

Edited by al green

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo ken ik je weer agent Green.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het lijkt een beetje de goede kant op te gaan, die Opstelten heeft toch zijn langste tijd gehad.

Niemand heeft meer vertrouwen in die man, wat hij allemaal bij elkaar kucht, uht en liegt in die tweede kamer, werkelijk onvoorstelbaar!

 

In het normale bedrijfsleven had die kerel toch echt werkeloos thuis gezeten, zo keer op keer een wanprestatie neerzetten is toch wel voor weinigen weggelegd.

 

Maar afijn, we zullen geduld moeten hebben, tenslotte zal het goede het kwade overwinnen!

 

 

Grtz,

El oro

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

mwah njah, we mogen best wel wat blijven duwen en trekken hoor

de boel moet in beweging komen

want zoals het nu loopt

komt het niet zo ver.....

 

Voorwaarts kameraden

neemt het heft in eigen hand!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Opstelten doet wat ie zegt......

 

Kan je van de gemiddeld blowert niet zeggen...

 

Enne weetje ... Ze nemen alleen de eigen Pik in de hand 'n hebben t dan de hele week druk

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...