Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Doede

Rechtzaak tegen mij, Doede

Recommended Posts

Guest elmanito

Je moet het zien als een perpetuum mobile.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

@elmanito

Energie is zeker wel nodig

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jongens, iedereen heeft het recht op een eigen mening, en het is zorgelijk dat het lijkt alsof dat hier niet geldt.

Je hebt helemaal gelijk amnees, maar het gaat meer om de manier waarop sommigen hun mening ventileren.

 

oke, dan zijn we nu weer update,

en hebben ons weer uit- en tegen gesproken,

fijn allemaal en graag back on topic.

+1

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

@elmanito

Energie is zeker wel nodig

 

Plenty vandaag met al die zon.:) Goed voor de buitenkweker. :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goed jongens! Ik neem niets terug van wat ik heb gezegd! Intussen zit ik hier met bruine fingers!! Tijd voor een break lijkt me!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Tis goed voor je om in de aarde te wroeten, maak je tenminste contact, iets dat bij sommige verloren is gegaan, maar tis hun probleem :icecream:

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

De rien monsieur ^_^

Share this post


Link to post
Share on other sites

De overeenkomst tussen mij en de coffeeshop is - nadat ik in 1991 een kort geding tegen de staat heb gevoerd betreffende legalisering van cannabis, sedertdien altijd stukjes in de krant heb geschreven (die ik niet anoniem ondertekende) en in mijn naaste omgeving altijd open over cannabisteelt sprak, al mijn buren waren er mee op de hoogte en hadden er totaal geen moeite mee. Twee gesprekken met de burgemeester heb gehad , me voor de gemeente raad in een betoog heb uitgesproken voor het vestigen van een coffeeshop, waaraan o.a.ik dan wel wilde leveren - dat ik ook werd gedoogd en dat een cofffeeshop zonder kwekers niet kan bestaan.Er was geen enkele reden om mij niet meer te gedogen, integendeel.

 

Verder kan ik het, zwak uitgedrukt, niet zo waarderen dat mensen anoniem kritiek leveren op mensen die met een open vizier strijden en die denken op de persoon te moeten spelen.

Is het misschien omdat jezelf zo laf bent?

  • Like 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doede, vet respect voor je strijd!

 

De rechter dient je casus in het licht van bestaande jurisprudentie te interpreteren om tot een oordeel te komen. Het is belangrijk dat de rechter inzicht heeft in de onderbouwing van de ten laste gelegde feiten.

 

Ik heb info voor prijsberekening van deze site: http://www.wiet-zade...php?f=11&t=3698

 

Ik neem de volgende bedragen mee in de berekening:

 

€233.000,- boete

€3000,- per kilo prijs raming dd 2010 (NND)

28,2 gram per plant (BOOM)

 

233.000/3000 = 77,667 kilo -in je eerste post zeg je 41,2 kg, dus dan wordt de door OM gehanteerde kiloprijs ineens €5655!!!! voor buitenwiet!??

77,667 * 1000 = 77666 gram

77666 / 28,2 = 2754 plantjes

 

Als je 400 plantjes had staan dan is de uitspraak van 233.000 volgens BOOM en NND gegevens gebaseerd op 6,9 keer oogsten. Lijkt me dan ook belangrijk voor je verdediging om primair hierop te focussen. In de tenlastelegging staat toch gewoon voor hoeveel planten en over welke periode de casus gaat?

Edited by Shemi

Share this post


Link to post
Share on other sites

De berekeningen van het O.M. betreffen 2009 en zijn voor 100% fictief! Gebaseerd op wat ze in 2010 hebben aangetroffen.

Wat volgens mij hooguit 4 kg. was. Maar 11 kg. stoffig afval wat in de polinator had gezeten wordt bv. als 11 kg. toppen aangemerkt.

Ik zou 100 kg in 1 jaar hebben gefabriceerd en daarmee 233.000 euro mee hebben verdiend. Het betreft hier 248 planten, waarvan minstens100 niet groter dan 20 cm. Kortom alles bij elkaar gefantaseerd komen ze op 330 gr. gemiddeld per plant voor 2,40 pergram.

Ze weten dat ze liegen dat ze barsten. De plaatselijke politie kent mij heel goed en weet dat dit compete leugens zijn. Het is de kinderachtige wraak voor mijn opstelling.

In plaats mij als een handvat te gebruiken om uit deze impasse te komen, gaan ze mij denigrerend en repressief benaderen.

Kortom Barbertje moet hangen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heel triest van het O.M. Doede.. Zo ken ik nog wel van die verhalen..

 

Laten we hopen dat alles een keer gaat veranderen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heel triest van het O.M. Doede..

 

 

Niet alleen van het OM. Begint bij de politie met het verzamelen en indexeren van bewijsmateriaal en eindigt bij een rechtbank die een mi. erg streng oordeel velt.

 

Als ik het goed begrijp is dit het oordeel van de rechter: 248*403,23*1*2,330 = +/- 233000

Minimumstraf volgens BOOM en NND voor indoor: 248*28,2*4*3,000 = 83923

 

Ik ben nu erg benieuwd hoe OM hun eis heeft onderbouwd met de 'feiten', die volgens het oordeel van de rechter blijkbaar slechts voor de helft waar zijn! De rechter geeft het OM dus eigenlijk een 5 en dan wordt het OM nog flink gematst. Wat zijn de rekenmethodes van zowel OM als de rechtbank ten opzichte van BOOM, NND en het bewijsmateriaal? Is er een andere staffel voor outdoor?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doede,

 

Dit geneuzel over de berekeningsmethode is volstrekt kansloos, net zoals het hoger beroep. De enige die daar belang bij heeft is je advocaat, omdat ie dan weer uren kan schrijven. We weten allemaal, dat er in de rechtszaal voor wietkwekers geen recht wordt gesproken, maar dat ze gewoon driedubbel genaaid worden. Je zou er beter aan doen je inspanningen te richten op het veilig stellen van je bezittingen, d.w.z. huis verkopen en zsm vertrekken uit Nederland, om te voorkomen, dat jij en je vrouw de rest van jullie leven in armoede moeten slijten, want dat is wat er nu boven je hoofd hangt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De berekeningen van het O.M. betreffen 2009 en zijn voor 100% fictief! Gebaseerd op wat ze in 2010 hebben aangetroffen.

Wat volgens mij hooguit 4 kg. was. Maar 11 kg. stoffig afval wat in de polinator had gezeten wordt bv. als 11 kg. toppen aangemerkt.

Ik zou 100 kg in 1 jaar hebben gefabriceerd en daarmee 233.000 euro mee hebben verdiend. Het betreft hier 248 planten, waarvan minstens100 niet groter dan 20 cm. Kortom alles bij elkaar gefantaseerd komen ze op 330 gr. gemiddeld per plant voor 2,40 pergram.

Ze weten dat ze liegen dat ze barsten. De plaatselijke politie kent mij heel goed en weet dat dit compete leugens zijn. Het is de kinderachtige wraak voor mijn opstelling.

In plaats mij als een handvat te gebruiken om uit deze impasse te komen, gaan ze mij denigrerend en repressief benaderen.

Kortom Barbertje moet hangen.

Dat is nou het trieste beleid van opa ivo de grootste kneus ooit

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er ligt een conservatoir beslag op ons huis, dus van verkopen is überhaupt geen sprake.

Om te voorkomen dat ik de grond in wordt geboord is het zinvol om mij middels crowdfunding te steunen. Dat voorkomt niet alleen dat ik door mijn openlijke strijd in de shit belandt, maar versterkt tegelijk mijn positie als boegbeeld en strijder voor vrijheid en legalisatie en is een statement in de richting van een criminele onderdrukkende overheid.

Er komt een nieuwe website steundoede.nl. Verder ga ik stukjes schrijven voor een blog van ''De Bulldog''

 

Wat ''Ivo- de grootste kneus ooit'' betreft, besef dat hoogstwaarschijnlijk niet Ivo het grote probleem is maar zijn partijgenoot en premier Rutte, die voor AT5 over wiet sprak als zijnde troep.

 

Onderstaande stukje ter informatie. Het zijn zeer verheugende ontwikkelingen.

Na de Economist en de Financial Times, nu ook de New York Times ondubbelzinnig voor legalisering; zie:

http://www.aie.nl/paradigm-shift/new-york-times/repeal-prohibition-again/

http://www.aie.nl/paradigm-shift/new-york-times/let-states-decide-on-marijuana/

Belangrijkste citaten:

 

It has been more than 40 years since Congress passed the current ban on marijuana, inflicting great harm on society just to prohibit a substance far less dangerous than alcohol.

The federal government should repeal the ban on marijuana.

We reached that conclusion after a great deal of discussion among the members of The Times’s Editorial Board, inspired by a rapidly growing movement among the states to reform marijuana laws.

There is honest debate among scientists about the health effects of marijuana, but we believe that the evidence is overwhelming that addiction and dependence are relatively minor problems, especially compared with alcohol and tobacco.

Moderate use of marijuana does not appear to pose a risk for otherwise healthy adults.

As of this month, 35 states and the District of Columbia permit some form of marijuana consumption for medical purposes. New York is one of the latest states to defy the tired edict of the Controlled Substances Act.

The 44-year refusal of Congress and eight administrations to alter marijuana’s place on Schedule I has made the law a laughingstock, one that states are openly flouting.

A promising alliance is growing on the subject between liberal Democrats and libertarian Republicans.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wiet is ongezond. Steek nog een sigaret op, Mark. :execute

 

 

Dit geneuzel over de berekeningsmethode is volstrekt kansloos

 

Je hebt gelijk hoor, bewijslast is natuurlijk kansloos geneuzel - vooral i n h e t s t r a f r e c h t!

 

Ik vind hier mijn antwoord:

http://www.wietforum.nl/topic/110848-limburg-wil-satelliet-tegen-wietteelt/

 

400g per plant & €2,-/g. Dan kom je op minimaal 200K met 248 plantjes.

 

De rechtbank heeft dus een rechtvaardig oordeel geveld op grond van bestaande jurisprudentie en wettelijke richtlijnen. Dit is natuurlijk van te voren al bekend en zou geen verassing horen te zijn.

 

Velen hier verwarren legalisme met moralisme. Jullie moeten je verwachtingen van de rechtsprekende macht bijstellen. Het morele oordeel komt van de wetgever, de handhavers zorgen voor naleving van de wet en de rechtsprekende macht corrigeert overtredingen. Het is dan ook absurd om een moreel oordeel te verwachten van de rechtbank.

Edited by Shemi
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

moderator? deze mag weg. ik kan hem zelf niet verwijderen

Edited by Shemi

Share this post


Link to post
Share on other sites

topic terreur ?

 

neee joh..

Edited by urbangrower
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jammer dat er geen teller is, ik zal in ieder geval wat overmaken morgenvroeg kleine moeite toch en wat een statement zou het zijn als doede het OM haar statement doet vernietigen, omdat wij de wiet community voor elkaar opkomen. Dit dmv een donatie, liefst allemaal zwart geld ;p haha.

 

Zonder dollen, vind bij wiet hoort wel een samenhorigheid zie wat die Amerikanen daar voor elkaar gekregen hebben. Dan is doede steunen tegen een belachelijke straf die het OM bij elkaar gefantaseerd heeft toch peanuts?

 

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

K zal ook ff wat storten, fuck the system ! Succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jammer dat er geen teller is,

Inderdaad jammer. Ik denk dat het een hoop mensen over de streep zou trekken om wat te storten. Mij in elk geval wel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mijn psychiater heeft onlangs wat familie op verzoek uitgelegd hoe cannabis de doorbloeding van hersenen verbetert , en ik er helderder van kan denken.

ook moest hij nogal wat tijd wijden aan het uitleggen waarom hij het toch niet kon voorschrijven, ondanks zijn eigen inzichten.

 

de politiek heeft cannabis stevig in haar greep, en burgers lijden eronder.

 

en ja , steek nog een sigaret op Mark.

ben je lekker impotent als je 55 bent, ongeveer dezelfde periode dat je eindelijk de ballen bijeen hebt geraapt om uit je moeders huis te trekken.

 

hou je haaks Doede.

Edited by MeneerJansen
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...