Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Doede

Rechtzaak tegen mij, Doede

Recommended Posts

Smoking Weed with the President of Uruguay Full Length

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nieuwe drug 'wax' baart autoriteiten zorgen

25/08/14, 16u32 − Bron: ABC News

© wikipedia. 'Wax' zit propvol THC, het psychoactieve bestanddeel van cannabis.

Een nieuwe drug, een concentraat van marihuana, doe de ronde in de VS en wint aan populariteit onder jongeren. Met straatnamen als 'wax', 'butter' en 'honeycomb' bevat het goedje, dat op lipbalsem lijkt, de potentie van vijftien tot twintig joints. Het betreft een brouwsel van wietolie en butaan. Bij de aanmaak van de drug durft het al eens foutlopen: ontploffingen in huislabo's zorgen voor lelijke brandwonden.

De Drug Enforcement Administration (DEA), de Amerikaanse overheidsorganisatie die belast is met het handhaven van de drugwet, heeft een nationale waarschuwing inzake 'wax' uitgevaardigd. De drug is vooral aan de Westkust populair, maar is ook al opgedoken in onder meer Georgia en Indiana.

Ontploffingsgevaar

Hoewel het roken van 'wax' tot psychotische aanvallen kan leiden, zijn het vooral de labo's die een gevaar vormen. Marihuana wordt in solventen geweekt en vervolgens ingekookt. Daarbij worden stoffen als butaan gebruikt, die een groot ontploffingsgevaar inhouden.

Door de hoge concentratie van THC, de psychoactieve stof in cannabis, bereiken gebruikers van 'wax' sneller een sterkere 'high'.

Synthetische drugs

Het federale drugagentschap bindt naast wax ook de strijd aan tegen synthetische drugs die vooral bij jongeren populair zijn. Volgens de autoriteiten zijn er momenteel meer dan 200 soorten synthetische substanties op de immer evoluerende drugmarkt.

Onlangs overleed een 16-jarige jongen in de staat Iowa na het innemen van NBOMe, een nieuw synthetisch tripmiddel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doede waarom ga jij niet guerrilla kweken?

 

Ik woon ook redelijk bij jou in de buurt en genoeg mooie plekken te vinden, zeker in het drents Friese woud vlak bij jou. En genoeg boeren die gebruikt hebben gemaakt van de landbouw grond naar bos regeling dus nog mooie lage bossen die ideaal zijn voor guerrilla.

 

Het is ook nog eens leuk om te doen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misschien omdat Doede juist niet stiekem wil doen?ey zou kunnen eh ffs althans dat was geloof ik de bedoeling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verschillende mensen hadden mij gevraagd om de stand van crowdfunding te melden, zodat we weten hoe de vlag er bij hangt.

Ik zal deze om een bepaalde tijd vermelden. De stand is nu 4401,50 euro. Ik wil bij deze, iedereen die een bijdrage heeft geleverd hartelijk bedanken.

 

4400 euro is nog niet echt veel. :oeps Zelf heb ik hierbij 25 euro overgemaakt. Als hieronder meer dan 5 mensen hetzelfde bedrag overmaken stort ik nogmaals hetzelfde bedrag. Even de boel opschudden, want zo gaat het niet lukken.

Via internet accepteerde mijn bank alleen geen streepje (-) bij de omschrijving, let daar ff op.

 

Rekeningnummer op http://www.steundoede.nl/ (onderaan)

 

Niemand?

Share this post


Link to post
Share on other sites

goede wiet heeft regelmatige verzorging nodig

van guerillawiet kan je wienig verwachten.meestal kan het hoogstens gebruikt worden om stuf te maken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

aquar

 

Ik heb al eens eerder geroepen dat blowers lamme takken zijn .....

 

Veel boeha maar er gebeurt helemaaaaaallll NIKS...:-(

Share this post


Link to post
Share on other sites

goede wiet heeft regelmatige verzorging nodig

van guerillawiet kan je wienig verwachten.meestal kan het hoogstens gebruikt worden om stuf te maken.

 

Ja hoor, kijk je wel eens in de guerrilla sectie of lul je zoals gewoonlijk weer uit je nek?

 

Urban en Aquar ik denk dat behalve wat sympathisanten geen zin hebben om iemand geld te gaan geven die jaren lang op grote schaal heeft gekweekt en daar ook goed aan verdient heeft.

 

Weet zeker als het om een klein kasje en veel minder planten ging dat er veel meer mensen voor warm zouden lopen. Mensen denk nu, waarom moet ik een broodkweker sponsoren? Gepakt worden hoort er bij, we worden niet voor niets zo goed betaald.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het lijkt me toch dat er een flink verschil is tussen Doede en de gemiddelde broodkweker.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een ingezonden reactie op artikel in Leeuwarder Courant (30aug.). Ook staat er nog een heel artikel,met foto's, over mij in de Nieuwe Revue.

 

Moedeloos van zoveel onbegrip.

Vanaf januari dit jaar zijn er in Leeuwarden 38 wietkwekerijen geruimd. Het is dweilen met de kraan open.

De coördinator Jacob van der Schaaf van de interventie groep wordt hier niet moedeloos van, want ‘’met elke kwekerij die wij ontmantelen voorkomen we toch een woningbrand’’. Alsof ieder kwekerij in de brand vliegt.

Desalniettemin moeten brandgevaarlijke toestanden natuurlijk ten allen tijde voorkomen worden. Maar er zijn waarschijnlijke ook vele kwekerijen die verantwoord aangelegd zijn. Bovendien zijn er slimmere en goedkopere oplossingen te bedenken.

Dat Jaap hier niet moedeloos van wordt is op z’n minst merkwaardig te noemen want terwijl hij zich van zijn taak kwijt, wordt er in de coffeeshops illegale wiet van ongecontroleerde kwaliteit verkocht, waar de staat belasting op heft en waarvan de Hoge Raad heeft bepaald, ‘winst gemaakt in een coffeeshop is geen crimineel geld’. Waar de wiet vandaan komt is overigens een raadsel . Het komt blijkbaar nog steeds uit de lucht vallen. Begrijpt u het nog?

Met zo’n beleid lokt de staat in feite de teelt uit, waar ze aan verdient en die ze vervolgens gaat bestrijden. Ze is dus, ten koste van de belastingbetaler,u dus, de kweker en de cannabisconsument in gevecht met een door haar zelf gecreëerde vijand.

Ze heeft, zoals Magda Berndsen ( oud-politiekorpschef in Fryslân) stelde, ‘een monstrum gecreëerd.

Het verbod is natuurlijk het probleem. Oplossing is in feite heel simpel, hef het verbod op en alle excessen zullen verdwijnen als sneeuw voor de zon.

Het moet net als met bier, je mag zoveel brouwen als je wilt maar als je het wil verkopen dan moet je dat volgens de geijkte kanalen doen. Daar wil ik nog wel aan toevoegen, dat alle drugsproblematiek tezamen een marginaal verschijnsel is ten opzichte van de alcoholproblematiek en desondanks onevenredig veel aandacht krijgt. Waarom is dat ?

De voordelen van legalisering zijn legio, kwalitatief goede biologische cannabis voor een redelijke prijs, geen brandgevaarlijke stroomsteel constructies meer, geen moord en doodslag meer, geen bestrijdingskosten meer en wel belasting opbrengsten.

50% van de politie en 75% van de 1300 rechercheurs kunnen zich dan weer met nuttige zaken gaan bezighouden.

Een oplossingsgerichte rationele benadering, in plaats van een op macht gebaseerde irrationele, zal het constant water naar de zee dragen, voorkomen.

Wat let ons!

Doede J. de Jong

Biologische wietkweker.

Share this post


Link to post
Share on other sites

aquar

 

Ik heb al eens eerder geroepen dat blowers lamme takken zijn .....

 

Veel boeha maar er gebeurt helemaaaaaallll NIKS...:-(

dat is makkelijk, maar de burger zelf heeft niet de mogelijkheid de opiumwet te veranderen, daar is toch echt de politiek voor nodig, en iedereen weet hoe dat uh.. gaat

 

leuk filmpje onderaan ook doede

Edited by HUFFnPUFF

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wouden van wiet, zeeën van bier, Opstelten de tyfus, een wereld van plezier.

 

Olé

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

@huf

 

lezen,maat......

stuur het maar door, de postduiven hebben altijd trek in leesvoer met een smakelijk onderwerp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat een ieder die tegen Doede´s standpunten is, incl. rechters justitie en het O.M

niet weet wat de gevolgen kunnen zijn.

Biologisch geteelde wiet onder de zon puur natuur .

ik ken verhalen over echte `broodkwekers´ die 10.000 of 15.000 planten hadden staan

en honderden lampen hadden hangen en tonnen vol chemicaliën,

stroom allemaal getapt, boerderijen in de fik.

Mensen die ingehuurd of geronseld worden om op de kwekerij te passen,

en er zelfs in sliepen. En dan heb ik het niet over 1 feit.

Nee zo ken ik er een dozijn of wat. En de daders?

Niet gepakt, waarschijnlijk te gevaarlijk of vingers in de pap bij de hoge heren.

Dit is waar Nederland dan voor kiest. Echte criminele `broodfokkers´

die gaan samenwerken met de corrupte regering die overigens als cri.inelen te boek staan.

Zoek google maar eens. Dit is waar sommige mensen ook op dit forum (die het logisch vinden etc) dan voor kiezen.

En kiezen ze niet voor zichzelf omdat ze hun eigen rokertje hebben,

dan kiezen ze voor diegene die niet hun eigen rokertje hebben en ervoor naar de shop gaan.

Ik persoonlijk gun het niemand, en ik sta voor Doede zijn zeer uitgebreide, eerlijke, onderbouwde punten,

er is niemand die zo open en eerlijk de feiten op tafel legt en daarmee vecht voor ons allen!!

Als er niet gelegaliseerd gaat worden en er geen biologisch verantwoorde kwekers

hun werk met liefde mogen uitoefenen. Dat er straks doden kunnen gaan vallen check google maar eens http://guardianlv.com/2014/08/synthetic-marijuana-kills-teen/

In poederform MDPV_MDMA_2CE_AM2201_4mmc_etc.jpg

Dit soort ellende is allemaal te voorkomen door legalisatie van Cannabis. Dus steun je doede dan steun je jezelf, en steun je niet jezelf dan steun je ons of een ander.

 

We zijn met velen, wij zullen diegenen die ons datgene wat de natuur ons bied, verbied niet vergeven.

We zullen ze ook niet vergeten. Accepteer ons

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit lijkt mij interessant voor medicinale cannabis gebruikers, een overzicht van de zorgverzekeraars met betrekking tot cannabis.

http://www.ncsm.nl/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jammer dat ze vaak voor hun mening (durven ) uitkomen als ze voormalig zijn. Op zich lijkt het een positieve ontwikkeling.

 

http://www.tdpf.org....jnqiQ9i.twitter

geen drugsexperts in de drugcommissie?

Ik denk dat een ieder die tegen Doede´s standpunten is, incl. rechters justitie en het O.M

niet weet wat de gevolgen kunnen zijn.

Biologisch geteelde wiet onder de zon puur natuur .

ik ken verhalen over echte `broodkwekers´ die 10.000 of 15.000 planten hadden staan

en honderden lampen hadden hangen en tonnen vol chemicaliën,

stroom allemaal getapt, boerderijen in de fik.

Mensen die ingehuurd of geronseld worden om op de kwekerij te passen,

en er zelfs in sliepen. En dan heb ik het niet over 1 feit.

Nee zo ken ik er een dozijn of wat. En de daders?

Niet gepakt, waarschijnlijk te gevaarlijk of vingers in de pap bij de hoge heren.

Dit is waar Nederland dan voor kiest. Echte criminele `broodfokkers´

die gaan samenwerken met de corrupte regering die overigens als cri.inelen te boek staan.

Zoek google maar eens. Dit is waar sommige mensen ook op dit forum (die het logisch vinden etc) dan voor kiezen.

En kiezen ze niet voor zichzelf omdat ze hun eigen rokertje hebben,

dan kiezen ze voor diegene die niet hun eigen rokertje hebben en ervoor naar de shop gaan.

Ik persoonlijk gun het niemand, en ik sta voor Doede zijn zeer uitgebreide, eerlijke, onderbouwde punten,

er is niemand die zo open en eerlijk de feiten op tafel legt en daarmee vecht voor ons allen!!

Als er niet gelegaliseerd gaat worden en er geen biologisch verantwoorde kwekers

hun werk met liefde mogen uitoefenen. Dat er straks doden kunnen gaan vallen check google maar eenshttp://guardianlv.co...ana-kills-teen/

In poederform MDPV_MDMA_2CE_AM2201_4mmc_etc.jpg

Dit soort ellende is allemaal te voorkomen door legalisatie van Cannabis. Dus steun je doede dan steun je jezelf, en steun je niet jezelf dan steun je ons of een ander.

 

We zijn met velen, wij zullen diegenen die ons datgene wat de natuur ons bied, verbied niet vergeven.

We zullen ze ook niet vergeten. Accepteer ons

Share this post


Link to post
Share on other sites

Metropolis gemist?

http://www.npo.nl/metropolis/04-09-2014/VPWON_1209497

 

MIjn ingezonden stukje 'Moedeloos van zoveel onbegrip' is geplaatst op een prominente plaats, met een foto van wietbladeren, in de Leeuwarder Courant van vandaag bij 'Te Gast'. Ik ben hier zeer content mee.

 

Het is inderdaad zo door mij te steunen, steun je indirect je zelf. Samen staan we sterk.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...