Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Doede

Rechtzaak tegen mij, Doede

Recommended Posts

Misschien wel een mooi punt om ivo van zijn 15% regel af te krijgen.

 

Zeg ivo,als jij wil dat er geen wiet verkocht word die zwaarder is dan 15%,bedenk dan wel dat iedereen dan wel het fut heeft om actie te voeren...dat wil je toch niet. :whistle:

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben van mening dat we het VOC nodig hebben en dat het een goede onderneming is,

en dat ze goed bezig zijn met dat waar ze voor staan en vechten.

Echter ben ik van mening dat er hier in Nederland niet genoeg mensen willen staan,

voor hun mening, of niet durven te gaan staan voor de oplossing.

Een heleboel weten niet eens wat er gaande is in canna land, maar roken wel van de plant, anderen maken zich er niet druk om.

 

Het is tijd voor een hardere aanpak tegen een ieder die ons wil onthouden van dat wat de natuur ons bied!!

Het is tijd om op te treden tegen de zwaar dementerende OPSTELTEN en aanhang!

Luister alemaal hoeveel verstand opstelten van werkzame stoffen heeft! http://nos.nl/video/347358-hasjverbod-lijkt-opstelten-onnodig.html

Het is tijd voor een nieuwe Cannabis #opcannabis

 

 

nog een vorm van groepering mist..... Een vorm die Anonymous heet

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niets tegen het VOC of Greenhouse&co maar wat doet jan modaal, welke opties heeft hij, dus voornamelijk wat KAN men doen, zonder de politici een zak geld toe te stoppen om één avondje beetje kritisch te doen en daarna weer over gaan op de orde van de dag..

 

In hoeverre zijn wij als burgers in staat de politieke leugens in kaart te brengen en over te gaan op waarheidsvinding, op het moment zit ieder debat vol drogredenen en leugens, hoe gaan wij dit aanpakken, van de status quo hoeven wij NIETS te verwachten, van wie wel?

 

http://www.tweedekam...rgerinitiatief/

 

Maar het "onderwerp" is natuurlijk steeds aan bod, zo kun je ieder initatief van de burger makkelijk uitsluiten, dus we beginnen met iets nieuws? 100% legalisatie?

 

hoe veel mogelijkheden hebben wij tot het oproepen van motie van wantrouwen voor Ivo & co, dergelijke titanen hebben immers niets met democratie en vertegenwoordiging van het volk te maken, was daar de politiek niet voor?

 

 

Precies wat robin zegt, men vind het allemaal wel best, lekker hollands, zolang je maar rtl nieuws kunt kijken is er niets aan de hand, iemand opgepakt voor een jointje? ach was ik niet dus niet erg...

 

toch? :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mensen,

 

Roepen is altijd makkelijk, maar doen niet.

 

Ik ben slecht in organiseren maar genoeg hier die daar wel een held in zijn.

 

Met alle respect maar als de koerden het parlements gebouw kunnen bestormen zouden wij dit ook makkelijk kunnen.

 

We klagen en roepen hier veel over onze kabinet maar vraag je jezelf wel eens af of ze dit lezen? Ik ben hier ook schuldig aan, we verdoen kostbare tijd!

 

Ik zie veel mensen met pracht verhalen en ideeën hier opstellen maar deze boodschap op forums brengen ons geen stap dichterbij in de richting waar we willen zijn.

 

WF,jointjedraaien,voc en een hoop andere forums oproepen om een dag te selecteren om onze krachten te bundelen!

 

Laten we als een eenheid werken, en onze standpunt duidelijk maken!

 

Dit kost je maar 1 dag mensen. We kunnen met thuis zitten en klagen niets inbrengen!

 

Als je niet wilt dat je hobby wordt afgepakt sta je op en gaan we protesteren! Met een leger als hobbyisten laten we weten dat het genoeg is!

 

Moderators ik zou het op prijs stellen als er een topic en een poll gemaakt moet worden die niet te overzien is op de forum.

 

Hierbij kan per poll aangegeven worden welke dag mensen het beste uitkomt. Hetzelfde voor andere forums en de voc. Geloof me, dit is moeite maar helemaal niets doen en excuses verzinnen gaan we helemaal niets mee bereiken!!

 

Het is verdomme genoeg geweest! Het is tijd om op te staan! Tijd om onze stem te laten horen! Tijd om onze hobby uit te voeren zonder stress!

 

Tijd om voor elkaar op te komen en elkaars mening te respecteren mensen. Wij hebben niet alleen een mond gekregen om mee te kunnen roken beste vrienden. Wij hebben ook een mond gekregen van god om onze stem te laten horen. Een vuist te maken tegen leugens.

 

Als we nu weer niet opstaan en acties ondernemen mag je deze "oorlog" beschouwen als verloren.

 

 

 

Opgeven en verliezen zit niet in mijn aard, bij jou wel?

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

VOC geeft nog steeds geen openheid v.w.b. verantwoording financiële zaken, ondanks toezegging.

Vreemd toch dat er tekort aan donaties is...

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is ontzettend moeilijk om aan geld voor de VOC te komen . We doen ons best. Binnenkort komen we met een cannacampagne, gebaseerd op het idee van 'Breaking the taboo'. Ik hou jullie op de hoogte.

 

Zelf gebruik ik als bemesting; compost, brandnetelgier en houtas en dat gaat uitstekend.

Misschien moet je lobbyen ook overlaten aan lobbyisten die ook echte ingangen hebben in de politiek. Maar ja die kosten geld....

 

Dit is niet beledigend bedoelt maar ik sprak hier laatst over met een coffeeshop eigenaar die nemen jullie echt totaal niet serieus. Dus je moet ook echt niet verwachten dat er geld vanuit die kant jullie kant op komt.

 

Ik denk ook dat jou elke keer persoonlijk op de voorgrond zetten de zaak alleen maar verergerd dan verbeterd. Je komt nu toch een beetje over als de man met een groot plantage maar die gaat huilen als die gepakt wordt.

 

Ik heb persoonlijk respect voor je en wat je doet maar je moet ook naar de algemene opinie kijken.

 

En over Roskam, ik hoop dat ie op zijn expedities opgegeten wordt door een leeuw of zo.

 

Mensen,

 

Roepen is altijd makkelijk, maar doen niet.

 

Ik ben slecht in organiseren maar genoeg hier die daar wel een held in zijn.

 

Met alle respect maar als de koerden het parlements gebouw kunnen bestormen zouden wij dit ook makkelijk kunnen.

 

We klagen en roepen hier veel over onze kabinet maar vraag je jezelf wel eens af of ze dit lezen? Ik ben hier ook schuldig aan, we verdoen kostbare tijd!

 

Ik zie veel mensen met pracht verhalen en ideeën hier opstellen maar deze boodschap op forums brengen ons geen stap dichterbij in de richting waar we willen zijn.

 

WF,jointjedraaien,voc en een hoop andere forums oproepen om een dag te selecteren om onze krachten te bundelen!

 

Laten we als een eenheid werken, en onze standpunt duidelijk maken!

 

Dit kost je maar 1 dag mensen. We kunnen met thuis zitten en klagen niets inbrengen!

 

Als je niet wilt dat je hobby wordt afgepakt sta je op en gaan we protesteren! Met een leger als hobbyisten laten we weten dat het genoeg is!

 

Moderators ik zou het op prijs stellen als er een topic en een poll gemaakt moet worden die niet te overzien is op de forum.

 

Hierbij kan per poll aangegeven worden welke dag mensen het beste uitkomt. Hetzelfde voor andere forums en de voc. Geloof me, dit is moeite maar helemaal niets doen en excuses verzinnen gaan we helemaal niets mee bereiken!!

 

Het is verdomme genoeg geweest! Het is tijd om op te staan! Tijd om onze stem te laten horen! Tijd om onze hobby uit te voeren zonder stress!

 

Tijd om voor elkaar op te komen en elkaars mening te respecteren mensen. Wij hebben niet alleen een mond gekregen om mee te kunnen roken beste vrienden. Wij hebben ook een mond gekregen van god om onze stem te laten horen. Een vuist te maken tegen leugens.

 

Als we nu weer niet opstaan en acties ondernemen mag je deze "oorlog" beschouwen als verloren.

 

 

 

Opgeven en verliezen zit niet in mijn aard, bij jou wel?

Ga toch fietsen met je hobby, 90% van de kwekers hier doen het of om geld te besparen of te verdienen. En dat zal bij de gemiddelde kweker nog hoger liggen.

 

Ja het is voor mij ook hobby maar ik ben er ook financieel van afhankelijk. Misschien niet jou idee van kweken maar ik ben niet zo hypocriet als anderen hier.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben van mening dat we het VOC nodig hebben en dat het een goede onderneming is,

en dat ze goed bezig zijn met dat waar ze voor staan en vechten.

Echter ben ik van mening dat er hier in Nederland niet genoeg mensen willen staan,

voor hun mening, of niet durven te gaan staan voor de oplossing.

Een heleboel weten niet eens wat er gaande is in canna land, maar roken wel van de plant, anderen maken zich er niet druk om.

 

Het is tijd voor een hardere aanpak tegen een ieder die ons wil onthouden van dat wat de natuur ons bied!!

Het is tijd om op te treden tegen de zwaar dementerende OPSTELTEN en aanhang!

Luister alemaal hoeveel verstand opstelten van werkzame stoffen heeft! http://nos.nl/video/...en-onnodig.html

Het is tijd voor een nieuwe Cannabis #opcannabis

 

 

nog een vorm van groepering mist..... Een vorm die Anonymous heet

 

Jub Check het filmpje en spoel naar 45 sec, dan hoor je wat hij zegt: THG 15%

Dus broeders en zusters sla dat filmpje op en je hebt keihard bewijs..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat gebeurt er eigenlijk met de straf van Doede en anderen als wiet gelegaliseerd wordt? Zou een beetje raar zijn als de Doede gestraft wordt voor iets wat intussen legaal is. Hoe doen ze dat in de VS?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is ontzettend moeilijk om aan geld voor de VOC te komen . We doen ons best. Binnenkort komen we met een cannacampagne, gebaseerd op het idee van 'Breaking the taboo'. Ik hou jullie op de hoogte.

 

Zelf gebruik ik als bemesting; compost, brandnetelgier en houtas en dat gaat uitstekend.

Misschien moet je lobbyen ook overlaten aan lobbyisten die ook echte ingangen hebben in de politiek. Maar ja die kosten geld....

 

Dit is niet beledigend bedoelt maar ik sprak hier laatst over met een coffeeshop eigenaar die nemen jullie echt totaal niet serieus. Dus je moet ook echt niet verwachten dat er geld vanuit die kant jullie kant op komt.

 

Ik denk ook dat jou elke keer persoonlijk op de voorgrond zetten de zaak alleen maar verergerd dan verbeterd. Je komt nu toch een beetje over als de man met een groot plantage maar die gaat huilen als die gepakt wordt.

 

Ik heb persoonlijk respect voor je en wat je doet maar je moet ook naar de algemene opinie kijken.

 

En over Roskam, ik hoop dat ie op zijn expedities opgegeten wordt door een leeuw of zo.

 

Mensen,

 

Roepen is altijd makkelijk, maar doen niet.

 

Ik ben slecht in organiseren maar genoeg hier die daar wel een held in zijn.

 

Met alle respect maar als de koerden het parlements gebouw kunnen bestormen zouden wij dit ook makkelijk kunnen.

 

We klagen en roepen hier veel over onze kabinet maar vraag je jezelf wel eens af of ze dit lezen? Ik ben hier ook schuldig aan, we verdoen kostbare tijd!

 

Ik zie veel mensen met pracht verhalen en ideeën hier opstellen maar deze boodschap op forums brengen ons geen stap dichterbij in de richting waar we willen zijn.

 

WF,jointjedraaien,voc en een hoop andere forums oproepen om een dag te selecteren om onze krachten te bundelen!

 

Laten we als een eenheid werken, en onze standpunt duidelijk maken!

 

Dit kost je maar 1 dag mensen. We kunnen met thuis zitten en klagen niets inbrengen!

 

Als je niet wilt dat je hobby wordt afgepakt sta je op en gaan we protesteren! Met een leger als hobbyisten laten we weten dat het genoeg is!

 

Moderators ik zou het op prijs stellen als er een topic en een poll gemaakt moet worden die niet te overzien is op de forum.

 

Hierbij kan per poll aangegeven worden welke dag mensen het beste uitkomt. Hetzelfde voor andere forums en de voc. Geloof me, dit is moeite maar helemaal niets doen en excuses verzinnen gaan we helemaal niets mee bereiken!!

 

Het is verdomme genoeg geweest! Het is tijd om op te staan! Tijd om onze stem te laten horen! Tijd om onze hobby uit te voeren zonder stress!

 

Tijd om voor elkaar op te komen en elkaars mening te respecteren mensen. Wij hebben niet alleen een mond gekregen om mee te kunnen roken beste vrienden. Wij hebben ook een mond gekregen van god om onze stem te laten horen. Een vuist te maken tegen leugens.

 

Als we nu weer niet opstaan en acties ondernemen mag je deze "oorlog" beschouwen als verloren.

 

 

 

Opgeven en verliezen zit niet in mijn aard, bij jou wel?

Ga toch fietsen met je hobby, 90% van de kwekers hier doen het of om geld te besparen of te verdienen. En dat zal bij de gemiddelde kweker nog hoger liggen.

 

Ja het is voor mij ook hobby maar ik ben er ook financieel van afhankelijk. Misschien niet jou idee van kweken maar ik ben niet zo hypocriet als anderen hier.

 

Of je er nu 5 planten hebt staan of 20, je doet dit toch omdat je het leuk vindt? Je doet dit toch omdat je het hele proces interessant vind per strain? Je bent toch trots als je enorme toppen van kwaliteit produceert?

 

Fietsen doe ik niet aan johnny boy, ik snap goed wat je bedoelt maar zelfs jij doet dit omdat je het leuk vindt om te doen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

als wiet net zo lage marge als tomaten had zou ik nog steeds wiet verbouwen

liefde voor een perfect product heb je of heb je niet

 

liefde voor een dikke portemonnee ( hoeren neuken en nooit meer werken) stelt dat het je niet uitmaakt wat je produceert, pillen, vals geld, namaakkleding of desnoods wiet.

als je het kunstje van wiet kweken kan leren kan je ook leren iets anders te doen dat illegaal is , en waar vraag naar is.

 

dus wat is nou eigenlijk het probleem?

 

geld

en de waan die "maya"genoemd wordt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ode aan greenhulk !!!!

Ik ben van de partij en zal ook een groep vrienden mee nemen!

Hoe meer hoe beter !!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

gaan we eindelijk rellen? -enige oplossing-

Share this post


Link to post
Share on other sites

legalisatie is voor eenieder, behalve de politie, voordelig

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Ik ben van de partij en zal ook een groep vrienden mee nemen!

Hoe meer hoe beter !!

 

smoke%20out.gif

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laten we met z'n allen respect en het recht op zelfbeschikking eisen.

Wij zijn het toch zeker zat om als kleine kinderen in de hoek te worden gezet. Ook lijkt het mij verstandig om aan de kaak te stellen 'dat het een misdaad tegen de mensheid is' om alle mensen die op medicinale basis baat bij cannabis hebben, dit te onthouden.

 

http://www.voc-nederland.org/wp-content/uloads//walk-for-legalization-LWD-25102014.jpg

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laten we met z'n allen respect en het recht op zelfbeschikking eisen.

Wij zijn het toch zeker zat om als kleine kinderen in de hoek te worden gezet. Ook lijkt het mij verstandig om aan de kaak te stellen 'dat het een misdaad tegen de mensheid is' om alle mensen die op medicinale basis baat bij cannabis hebben, dit te onthouden.

 

http://www.voc-neder...WD-25102014.jpg

 

Mooi!!!

 

Nu is het moment om onze stem te laten horen. Nu is het moment om onze ballen te tonen. Ik wil inzet zien en geen excuses. Zet 25-10-2014 in je agenda want dit is de dag dat Nederland ons zal horen.

 

WF stand the fuck up en maak een vuist tegen leugens!

 

Wil je bekend staan als een loser en onder contract staan van de duivel of wil je geschiedenis schrijven en behandeld worden als een echte man?

 

Gerechtigheid mensen, STA OP en vecht voor je vrijheid! Jij bent diegene die bepaald over je eigen lichaam en niet de duivel!

 

Tot dan strijders!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit gaat de goede kant uit hier. Actie!

 

We hebben al een datum ook zie ik. Is het niet handiger om eerst de andere groepen te benaderen?

 

Good Luck!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is inderdaad handig. Dit is 1 van de pogingen.

 

Een pakketje zaken op een rijtje;

 

Rechtzaak tegen 'modelkwekers', John en Ines uit Bierum (bij Delfzijl).http://www.voc-nederland.org/agenda/. Uitspraak is op 16 okt.

 

Amai, van cannabisgenieten wordt in België niet langer gedoogd. http://nos.nl/op3/artikel/708636-amai-blowen-in-belgie-niet-meer-gedoogd.html

 

15% as a maximum. http://www.cannabisnewsnetwork.com/videos/medicinal-cannabis/15-thc-maximum/

 

Legalisatie in Oregon? http://www.aie.nl/paradigm-shift/too-high-to-fail/legislative-roundup/oregon/

Legalisatie in Alaska?http://www.aie.nl/paradigm-shift/too-high-to-fail/legislative-roundup/alaska/

Share this post


Link to post
Share on other sites

25-10-2014 ?Ok waar ?

En laten we proberen zoveel mogelijk mensen te benaderen(andere mensen op andere forum's).

Share this post


Link to post
Share on other sites

moet men niet in den haag zijn?

 

en dan de kans lopen dat je weggestuurd word? Nee blowers protesteren liever zonder tegenstand!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Is Terschelling niks, lekker breed strand ook voor genoeg mensen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

moet men niet in den haag zijn?

 

en dan de kans lopen dat je weggestuurd word? Nee blowers protesteren liever zonder tegenstand!

dan geen actief protest, of vraag je even toestemming, als je aandacht wilt moet je daar zijn, niet?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...