Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Doede

Rechtzaak tegen mij, Doede

Recommended Posts

hehe, ja zo zijn er wel meer erg druk, he?

Laten we zelf maar proberen wat te veranderen,

want om het gedrag van anderen te verklaren

is al helemaal onverklaarbaar :rolleyes2:

 

Werd vandaag weer aardig misselijk door de omzwervingen die erkelens wist te maken in deze radio uitzending.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Of heeft Opstelten een ander probleem euhhhhh

 

Wat ik wel al weet dat de term 'Het was niks, is niks en wordt niks' op zichzelf slaat.. http://www.youtube.com/watch?v=RT3y7HBbEE0#t=27

Share this post


Link to post
Share on other sites

De ideale wietkwekers.

spong.nl/actueel/01-10-2014_deidealewietkwekers

 

Het zou mij totaal niet verbazen als het O.M. steekpenningen van de grote kwekers ontvangt ( het collaboren met de crimnelen), omdat de mensen die gepakt worden bijna allemaal kleine kwekers zijn of mensen die hun hoofd boven het maaiveld uitsteken of dat de moraalridders zelf wiet verbouwen ( zie de affaire met de aanschaf van 13000 bedrijfsauto's ).

Hier in de omgeving wordt bij volwassen mensen 2 of 3 planten in de tuin of op balkons aan de aarde ontrukt.

Wat nou vrijheid!

 

Een nieuwe poging

 

 

http://spong.nl/actueel/01-10-2014_deidealewietkwekers

Share this post


Link to post
Share on other sites

jij kunt er zelf antwoord op geven of grote kwekers steekpenningen geven toch?

Share this post


Link to post
Share on other sites

een steekpenning van zon 2 ton, toch?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou dat is mooi, want vond ivotje niet dat de burgermeesters zelf per stad beleid moesten maken? datzelfde beleid dat "gefaseerd" in zou worden gevoerd?

Share this post


Link to post
Share on other sites

25 okt. om 13.30 uur een protestmars (walk for legalising) voor legalisering van cannabis door Leeuwarden. Deze start op het Wilhelmina plein (centrum)

Share this post


Link to post
Share on other sites

32 859 Wijziging van de Wegenverkeerswet 1994 in verband met het verbeteren van de aanpak van het rijden onder invloed van drugs

 

Nr. 16 BRIEF VAN DE MINISTER VAN VEILIGHEID EN JUSTITIE

 

Aan de Voorzitter van de Tweede Kamer der Staten-Generaal

 

Den Haag, 24 september 2014

 

Hierbij bied ik u het rapport «Analytische grenswaarden voor drugs» van 26 juni 2014 aan. Deze grenswaarden worden in de schriftelijke stukken bij het wetsvoorstel houdende wijziging van de Wegenverkeerswet 1994 in verband met het verbeteren van de aanpak van het rijden onder invloed van drugs (Kamerstuk 32 859) dat de Eerste Kamer op 23 september jl. heeft aanvaard, aangeduid als nullimieten. Het rapport is onder leiding van het Nederlands Forensisch Instituut opgesteld door een adviescommissie waarvan onder meer deskundigen uit Nederland, België en Duitsland op het onderzoeksgebied van rijden onder invloed deel hebben uitgemaakt.

De door de adviescommissie voorgestelde nullimieten hebben betrekking op dezelfde drugs waarvoor eerder een adviescommissie van soortgelijke samenstelling als de onderhavige gedragsgerelateerde grenswaarden heeft voorgesteld. Voor die grenswaarden verwijs ik naar het Advies grenswaarden voor drugs van 31 maart 2010, dat als bijlage bij de memorie van toelichting was gevoegd. Van de door de adviescommissie voorgestelde nullimieten voor drugs maakt tevens een voorstel voor een nullimiet voor alcohol deel uit.

Zoals in artikel 8, vijfde lid, van de Wegenverkeerswet 1994 in de nota van wijziging bij het wetsvoorstel is voorgesteld, zullen de nullimieten gaan gelden voor de bestuurder van een voertuig die onder invloed is van een combinatie van drugs of van één of meer drugs en alcohol. De gedragsgerelateerde grenswaarden zullen van toepassing zijn indien de bestuurder van een voertuig maar één drug heeft gebruikt. Door deze systematiek wordt de bestuurder die drugs en alcohol gecombineerd heeft gebruikt, steviger aangepakt dan de bestuurder die één van die stoffen tot zich heeft genomen. Voor meer achtergrondinformatie op dit punt verwijs ik u naar de toelichting bij de nota van wijziging.

Het is de bedoeling van de Minister van Infrastructuur en Milieu en mij dat de voorgestelde nullimieten worden gecodificeerd in de op artikel 8, vijfde lid, gebaseerde algemene maatregel van bestuur waarin ook de gedragsgerelateerde grenswaarden zullen worden neergelegd die voor enkelvoudig drugsgebruik zullen gelden. Het ontwerp van de algemene maatregel van bestuur zal te zijner tijd overeenkomstig de gebruikelijke procedure ingevolge artikel 2b, tweede lid, van de Wegenverkeerswet 1994 bij de Tweede Kamer en de Eerste Kamer worden voorgehangen.

De Minister van Veiligheid en Justitie, I.W. Opstelten

 

 

Bijlagen

 

Voorbeeld van bijlage Advies analytische grenswaarden voor Drugs.pdf weergeven

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Doede: Wil je ff een link posten van die PDF waar die grenswaarden instaan? Ik ben wel benieuwd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Doede: Wil je ff een link posten van die PDF waar die grenswaarden instaan? Ik ben wel benieuwd.

1-5ug/liter

 

 

 

achterlijke logica, kan het onmogelijk beter verwoorden...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Grenswaarde bij alcohol wordt 200 mcg/l.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kom allemaal op 25 okt. naar Leeuwarden om te demonstreren. De 'walk for legalising' start op het Wilhelminaplein (centrum) om 13.30.

We moeten een vuist maken en respect eisen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1-5ug/liter

Hoeveel jointjes moet je roken om 1-5 ug te halen? Of hoelang geleden kan je wat gerookt hebben? Lastig te beantwoorden vragen, hangt erg van de persoon/situatie af natuurlijk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

inademen van wat wietgeur is al voldoende; ze hebben express een getal genomen dat nog weken na gebruik zichtbaar is in het bloed, juist zodat men iedereen maar op kan pakken en op kan sluiten, politiestaat :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aquar, dat is nu net iets wat ik niet in de vingers heb. Ik zit altijd te kloten met pdf. bestanden. Ik doe m'n best om dit onder de knie te krijgen.

De bijlage:

https://www.eersteka...tische/document

 

En de hele pagina over 'Verbetering aanpak van rijden onder invloed van drugs'

https://www.eersteka...ring_aanpak_van

 

Edit: Het valt me trouwens op dat bij het document 'Advies analytische grenswaarden voor drugs' onder tabel 3 (blz 7) cannabis niet wordt besproken en de andere stoffen wel.

Edited by Aquar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is strijden tegen een zevenkoppigmonster.Ter informatie.

 

In 1974 ontdekten onderzoekers aan het Medisch College van Virginia dat de essentiële stof THC uit cannabis/weed/hennep, in staat is om 3 verschillende kankersoorten te vernietigen bij muizen. Het bizarre was dat het onderzoek was opgezet, JUIST om aan te tonen dat marijuana/weed, het immuunsysteem aantast.. (Vreemd sowieso al natuurlijk dat je een onderzoek uit laat uitvoeren om tot een vooraf opgestelde conclusie te komen, toch?!)

Het onderzoek was gefinancierd door het National Institute of Health (Gezondheidsinstituut) en natuurlijk is het in onderzoek ook zo, dat wie betaalt bepaalt.. De DEA is in de VS die de touwtjes in handen heeft betreffende uitvoering van drugswetgeving. (DEA = Drugs Enforcement Act) Deze instantie was er als de kippen bij, om deze nog niet geheel afgeronde studie te staken. Daarnaast werd ook al het andere onderzoek in de VS, naar de werkzaamheid van THC en Hennep op de lichamelijke gezondheid, gestaakt..!

In 1976 was het president Gerald Ford die alle cannabisstudie door onafhankelijke instanties verbood! Hij liet dit onderzoek over aan de grote farmaceutische bedrijven en die lieten het natuurlijk afweten op dit vlak.. Wat is er te verdienen met een plant die bij iedereen -bij wijze van spreken- in de tuin groeit..!? En of dat niet genoeg was, bleek in 1983 de regering Reagan/Bush sr de opdracht gegeven te hebben om alle het onderzoekswerk naar de effecten van Cannabis uit de periode 1966 - 1976 te vernietigen..!

* * *

Dit is een van de vele, vele verhalen die aantonen hoe overheden en commerciële bedrijven proberen om Cannabis, weed, marihuana of simpel:

Hennep, zoals het simpel heet, te verdonkeremanen.

Hennep verdient het om weer in de belangstelling te komen en

uit het vaag-grijze circuit van weet-rokers te worden gehaald...

HENNEP IS EEN VOLWAARDIG PRODUCT EN MEDICIJN...!!

**********

Share this post


Link to post
Share on other sites

massAAL met taxidienst Über, fiets, bus en trein naar je bestemming

 

en tot den Haag geen kul meet uitkraamt is het tijd om te verenigen

belangrijk is te snappen dat er veel mensen in de cannabranche GEEN LEGALISATIE WILLEN

belangrijk is ook dat diegene die WEL legale wiet wil ( zonder thc percentage restricties) GODVERDOMME ZICH UITSPREEKT tegen de mensen die onze wiet illegaal helpen houden ( zoals een stapeltje broodkwekers op dit forum)

 

Het zijn uitsluitend de beste broodkwekers die in legalisatie overeindblijven , de rest zal toch echt een ander vak moeten zoeken

en dat is waarom CDA steeds aan kop is, en zelfs VVD inmiddels anti wiet is tot op de laatste kruimel weg is , en er alleen nog slijterijen en kroegen over zijn

Afghaan wiet van 14% thc maakt scholieren nog veel suffer dan een amnees van 19% thc

het zijn de terpenen ( of een gebrek eraan in veel nederiwet) , en de overbemesting ( voortkomende uit de illegaliteit) waardoor wiet ongezonde eigenschappen krijgt.

Dat en stress van ouwe mensen zoals zivo natuurlijk,

 

De realiteit is dat nederlanders niet graag kiezen en zwart wit willen denken

 

als er een moment is om te kiezen waar je staat is het nu wel

je bent voor of tegen een werled waaron wiet niet vervolgd wordt

als je veel verdient aan wiet is het tijd te kijken ten koste van wie of wat jij je brood verdient

en zolang de verzekeraars geen wiet voor mensen met adhd, autisme, en andere ziektes heeft verdient de broodkweker aan de zieken die het als medicijn gebruiken

 

als de staat de zaken slecht regelt moeten wij het zelf doen

maar het blijft hangen in politiek correct geneuzel en onpraktische ideeen

 

als we nu niets doen gaat het mis

 

VOC WAKKER WORDEN ! ga net zolang zeuren bij Ben Dronkers , Arjan Roskam en nog een paar van die grote boys, tot je geld hebt voor campagne

 

koffieshopeigenaren bijeenzetten in zaaltjes, en een beleid opstellen waar ruimte is voor werkgelegenheid, en wetenschappelijke artikelen in opgenomen zijn, zodat getoond kan worden dat het negeren van wetenschap ( zoals Ivo Opstelten maar al te graag doet) alleen maar kan leiden tot een verlies van toeristeninkomsten en vele andere problemen.

 

Wiet is cultuurgoed, we staan niet toe dat Ivo Opstelten , en de geldgeile broodkwekers te ver gaan in hun doen en laten

 

1 Fatsoenlijke onbespoten , niet overbemeste wiet in de shops

( en minder voeding in laatste 2 weken voor spoelen levert trouwens gullere topgroei)

2 geen restrtictie in percentage. Ineens roepen dat 10.5%alcohol in wijn het maximale is , betekenst dat alleen Riesling en Cider nog verkocht mogen worden , en alle andere goede wijnsoorten ineens illegaal zijn

3 vrije hobbyteelt , en kleinschalige verkoop van maximaal 2 kilo per persoon

4 een fatsoenlijke werkbare grens van thc intoxicatie is niet vastte stellen op basis van bloed of adem; ieder reageert anders.

Motorische tests zouden beter beeld kunnen geven van intoxicatie.

5 cannabis is niet toegestaan voor personen onder de 18 . Het beschermen van kinderen voor ogen hebben om dan de THC gehaltes vast te leggen is onzinnig

6 voorlichting over wisselwerking tabak en cannabis in de shop verplichten.

Wiet is medicijn , tabak is een drug , Samen zijn ze een drug.

7vastgestelde richtlijnen: Spoelen minimaal een week. Pesticiden zijn no-no

op basis van overtreding volgt publiekelijke notificatie in de landelijke wietbladen/fora

8cannabis social clubs zijn legaal in spanje.

Spanje ligt in Europa

Ivo moet op zijn poepuitspraken beoordeeld worden.

9 Ivo zou de kerst niet moeten halen; althans dat zouden we niet moeten willen

10 zie punt 9

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is ontzettend moeilijk om aan geld voor de VOC te komen . We doen ons best. Binnenkort komen we met een cannacampagne, gebaseerd op het idee van 'Breaking the taboo'. Ik hou jullie op de hoogte.

 

Zelf gebruik ik als bemesting; compost, brandnetelgier en houtas en dat gaat uitstekend.

Share this post


Link to post
Share on other sites

als Sensi seeds en arjan roskam snappen dat de pret heel snel voorbij kan zijn als ze geen vette donaties doen heb je misschien meer geluk

 

maar misschien moeten de heren van het voc zelf even kappen met blowen , en aan de fruitsapjes gaan , om ff te ontgiften , en flink zuur te worden op het onrecht

want zeg nu zelf, als je een beste toeter rookt neem je sneller genoegen met je resultaten dan als je even de joint of pijp weglegt.

 

soms moet je even vlammen

 

er is geen enkele reden waarom het niet zou lukken

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Ff naar de Thai & afblijven van de sushi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maar dan ga jij wel uit dat de belangen en intenties bij die grote bedrijven gelijk staat aan die van activisten of blowers?

en ik mik niet meteen op: je ziel verkopen aan de duivel!

Maar jij weet ook dat er ook over concessies gesproken gaat worden indien je gesponsord gaat worden.

 

Daarbij is Roskam al deel van een eigen lobbyyclub, dus die is al bezig om (zijn) belangen te behartigen.

Ik beticht niemand van iets,

maar zie weinig gebeuren om de rechten van mijn plantje te voorvechten.

Wel zie ik prachtige shops, eigen tronies op een pakkie vloeitjes, en andere zaken die het canna ( medi) belang niet als hoofddoel hebben.

 

Er is 1 belangrijke reden waarom het tot nu toe niet lukt:

Omdat de consument niet van zijn/haar reet komt en zijn/haar belangen wil voorvechten.

Gewoon uit de kast komen met zijn allen, dan heb je een consumentengroep op de been waar niemand omheen kan.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...