Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Doede

Rechtzaak tegen mij, Doede

Recommended Posts

Guest elmanito

Iets medisch mis ik alleen nog in je stuk. :rolleyes2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verder zijn wij nog bezig met ‘’een medicinaal cannabistribunaal’’. Het is de bedoeling om de schrijnende situatie van veel medicinale cannabisgebruikers (dat zijn er 10.000) aan de kaak te stellen en hun positie te verbeteren.

Dit stukje vergeten Elmanito?

 

Edit: Oké, ik snap hem al. Je bedoelt iets over de medicinale qualiteiten van cannabis, niet direct de gebruikers. :)

Edited by Aquar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doede, ik heb heel veel respect voor je moed en voorttrekkersrol om de cannabisteelt uit het strafrecht te halen.

Maar onder het huidige recht is en blijft het een strafbaar feit, hoewel ik het zelf er niet mee eens ben dat dit als strafbaar feit in onze wetgeving is opgenomen.

Dus de rechter heeft er geen strafzaak van gemaakt, maar het is gewoon een strafzaak.

Dat blijkt ook uit het pleidooi van je raadsman: die heeft niet gepleit voor ontslag van rechtsvervolging maar voor schuldig zonder strafoplegging.

Ik hoop van harte dat de eis in hoger beroep lager uitvalt.

De hoogte van de ontnemingsvordering is van heel andere orde: naar mijn mening is dat natte vingerwerk en buitenproportioneel.

Er lag een abjecte berekening en de rechtbank halveert die gemakshalve, zonder deugdelijke onderbouwing.

Daar liggen echt je kansen: een deskundigenrapport, waaruit onweerspreekbaar blijkt dat -bij een onverduisterde kasteelt met reguliere planten- maar een oogst per jaar mogelijk is, zou daarbij een pijler kunnen zijn.

Voor de hand liggende verstorende factoren zoals spint en een nat najaar met veel schimmelvorming zijn ook argumenten die aangedragen kunnen worden.

Ik wens je sterkte bij het beroep en succes met je crowdfunding.

Edited by Xtreme
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doede in 1 woord omschreven ''HELD''

 

Veel suc6 met het Hoger beroep

Share this post


Link to post
Share on other sites

Xtreme; ''Er lag een abjecte berekening en de rechtbank halveert die gemakshalve, zonder deugdelijke onderbouwing.

Daar liggen echt je kansen: een deskundigenrapport, waaruit onweerspreekbaar blijkt dat -bij een onverduisterde kasteelt met reguliere planten- maar een oogst per jaar mogelijk is, zou daarbij een pijler kunnen zijn.

Voor de hand liggende verstorende factoren zoals spint en een nat najaar met veel schimmelvorming zijn ook argumenten die aangedragen kunnen worden.''

 

In de rechtszaak is erkent dat het maar om 1 oogst en tien soorten ging. Mijn vonnis is gebaseerd op een fictieve oogst uit 2009, terwijl ze dus in 2010 een inval hebben gedaan. Verder is hun kletsverhaal gebaseerd op een 7 jaar oude folder van Sensi Seeds, die uit de roulatie is genomen omdat er veel te grote opbrengsten op vermeld werden en over binnenteelt ging.

Wij gaan dat hele kweekverhaal ontkrachten.

 

De overheid weet natuurlijk best wel dat het allemaal klinklare nonsens is. Je woont hier op een dorp. De politie kent mij goed en het is dan ook ''te min voor woorden'' wat er momenteel gebeurd. De wraak voor de docu Nederwiet, alles uit de kast om mij te kwetsen.

Eufemistisch uitgedrukt, is het van een naar ontbinding riekend niveau.

Gelukkig heb ik nu steun van Sensi Seeds, die hun advocaat ''Bob Vink'' op de zaak hebben gezet ,als second opinion. Twee weten meer dan 1. Hij is gespecialseerd op gebied van hennepzaken en gaat Tjalling van der Goot adviseren.

 

Een wereld zonder wiet is als gaatjes zonder vergiet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

En een land zonder boeren,

is als een bordeel zonder.................personeel.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mits je linker dan een rechter bent, betekent een rechtszaak nog geen rechtspraak..

 

Fluiter 19-06-2014 :D

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo is da

Share this post


Link to post
Share on other sites

Das meestal

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jette Kleinsma, eerst het sociale gezicht bij uitstek van de PvdA. Het kan verkeren, wat een desillusie. Dat deze mensen zichzelf nog onder ogen durven te komen.

 

Hier een mooie stip, gemailed door mijn dochter, over de ''War on drugs''.

http://www.stuartmcmillen.com/comics_en/war-on-drugs/#page-1

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Krijg vooral immobiele gedachte van die heks.

Kleinsma, de vlees geworden klucht van rondrollende lucht.

 

Pvda eh, nuff said..

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rinus Ferdinandusse -schrijver/journalist- noemde de Telegraaf de "Ochtendrune". De associatie met "ochtendurine" is dan snel gelegd.

Edited by Xtreme

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Doede: Waarom wordt pas na de strafzaak bekend gemaakt hoeveel geld er is gestort? Waarom geen tussensaldo? Ik verwacht dat daardoor meer geld opgehaald gaat worden.

 

Op het moment dat de strafzaak is geëindigd, zal publiekelijk melding worden gemaakt van het saldo.

(website anker en anker)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik denk dat welzeerzeker ook aquar,

het geeft je het gevoel dat je ziet waaraan je meebouwt

en hoever nog te gaan.

grtz Weetje

 

 

dat doet mij denken aan het liedje

hoe ver moeten wij gaan?

waarheen leid de weg?

en waarnaartoe leid dit pad?

 

om maar te zwijgen over:

Hoe diep is deze put?

Hoe hoog staat het tarwe?

Hoe mank loopt het paard?

 

 

a total nono contributie mijnerzijds

omdat je zonder humor niet kunt leven

en zonder bitter heb je geen bal!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als shopeigenaren beetje goodwill toonden had je je centen al binnen.

In plaats daarvan hangen ze ronselblaadjes op..

 

 

He Weetje, vluchten kan niet meer?? :D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inderdaad zou een tussenstand verhelderend zijn. Wachten op een examenuitslag is immers ook niet leuk.

Terzijde: wat mij betreft mag een batig saldo worden aangewend voor het oprichten van de "Vereniging ter Bevordering van het Aftreden van Minister Opstelten". :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

persoonlijk gun ik ivo geen cent

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Vraag me eigenlijk af waarom Ivo lid is van de Remonstranse broederschap???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vraag me vooral af hoeveel hij zuipt met zn korsakoff harses.

 

Ehh eh ehhh ehh eh..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...