Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Doede

Rechtzaak tegen mij, Doede

Recommended Posts

https://sites.google...bis-cultivation

 

Hier een stuk over hoe het zou moeten!

Ons recht als mens, met vrije keuze wordt teniet gedaan, door het huidige rechtsysteem.

Het is zelfs zo, als je patient bent, moeten ze je helemaal met rust laten!

Over mensenrechten gesproken.

 

http://drugsbeleid.n...rjam-Talsma.pdf

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Torsti

 

Is de ban van Amnees wegens zijn uitspraak richting Doede (401) of wegens de vermeende bedreiging via pm (415)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vanwege dit topic,ik heb geen meldingen gehad van vermeende bedreigingen via pm.

Algemeen is het zo dat als een forumlid zich bedreigd voelt dit meldt aan mod/admin.

 

Iedereen graag weer ontopic over Doede zijn topic!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niks mis met Lourdes, heb er zowat gewoond..:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Art

 

In dit topic wordt zowat de hele rechterlijke macht daadwerkelijk gelijk gesteld met criminelen.

Opstelten wordt dood gewenst op dit forum, z'n familie beticht van..etc.etc.

Alles mag, maar;

Amnees zegt wat nare dingen en 2 man vragen om een ban en plof.....daar gaat Amnees

Beetje vreemd, niet?

Leg nou eens uit wat de gedachtegang is.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Al Green,

 

Klachten/opmerkingen graag per pm!

Nu graag ontopic...... :vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hier in Nederland proberen een paar voorvechters het doel te bereiken om middels confrontatie met de wetgevende geweld het doel van legalisatie te bereiken. Omdat men hierbij tegen de muur van bestaande wetten aanloopt is deze manier van handelen tot mislukken gedoemd. Pas als deze wetten voor ongeldig verklaart worden, omdat deze in strijd zijn met de rechten van de mens, kan er iets gebeuren.

 

Dit is zeker niet "tot mislukken gedoemd" Voorvechters die "burgerlijk ongehoorzaam "zijn zijn absoluut legitiem en noodzakelijk !

voorbeelden: Ghandi zout mars , hier een aantal voorbeelden van geweldloos protest tegen de toen rechtsgeldige wetten;

 

En dit speelt nu : werelwijd maken "democratische" regeringen wetgeving die boeren verbiedt om hun eigen zaad te gebruiken, Monsanto krijgt het patent hierop, enigste antwoord hierop: "burgerlijk ongehoorzaam zijn " zie en hier verbiedt een canadese rechter boeren om Monsanto voor het gerecht te dagen!

 

Allemaal situaties waar geen andere actie mogelijk is dan de wet overtreden........

 

En dit is precies wat Doede nu doet !

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deze wetten zijn ongeldig, lees maar wat ik gepost heb in #460

Ze zijn in strijd met de rechten van de mens!

Share this post


Link to post
Share on other sites
In dit topic wordt zowat de hele rechterlijke macht daadwerkelijk gelijk gesteld met criminelen.

 

Als je een boete oplegt, dan moet je bereid zijn om geweld te gebruiken om te komen innen. Dat is het hele bestaansrecht van de mafia, maar ook van de overheid (geweldsmonopoly, lees die topics over helicopters eens en zie de angst bij mensen voor dit geweld).

 

Zodra dus een overheid fantasie boetes gaat opleggen, dan is de lijn verdwenen en is de overheid de mafia.

 

Verbaast me dus weinig dat dit soort wetgeving in conflict is met de meest basale ideeen over 'mens zijn'.

Share this post


Link to post
Share on other sites

over belasting op schenkingen ed, was gisteren bij Kassa toevallig een gesprek.

Als ik het goed begrepen heb, is de ontvanger over het geschonken bedrag verplicht belasting te betalen.

Is dus wel iets om uit te zoeken met crowdfunding. Wel kun je je in deze zaak afvragen , wie de ontvanger zal zijn? Doede, of de Overheid?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Onze fiscalist weet daar wel het een en ander van.

Share this post


Link to post
Share on other sites

april 29 start de nederlandse kickstarter :)

het lijkt mij het beste als een admin (of forumpoet)

met een goed overzichtelijk en onderbouwd stukje over het beleid en met doedes situatie een kickstarter start.

zoadt we geen 20 projecten krijgen

grts s37

ps: er word in de regering gepraat over belastings vrij schenken gepraat

Share this post


Link to post
Share on other sites

jepz S37

en matje vertelde hetzelfde

zo toch en mooie eerste project zijn!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jaarlijks mag aan derden, die geen familie zijn € 2092 belastingvrij geschonken worden.(wettekst 2013). We mogen Doede dus per persoon € 2092 cadeau doen. Als alle schenkingen geclusterd worden via een enkele bankrekening, zijn en blijven het afzonderlijke schenkingen. Dat de financiële afwikkeling in een keer gebeurt, is volstrekt onbelangrijk. Wellicht wil Doede's advocaat zijn "stichting derdengelden" daartoe openstellen. Advocaten, notarissen en gerechtsdeurwaarders zijn wettelijk verplicht een derdenrekening aan te houden voor gelden die zij in ontvangst nemen voor derden.Dan hoef je niet bang te zijn dat een ander forumlid zich het saldo geheel of gedeeltelijk toe-eigent. En de namen van de gulle gevers zijn uitsluitend bij de advocaat bekend, die ze op grond van zijn beroepsgeheim niet mag delen met derden. (ook de politie niet)

Edited by Xtreme

Share this post


Link to post
Share on other sites

nice :D

zou zonde zijn als er van het geld dat naar doede gaat belasting over werd geheven

@weetje

het kan al aangevraagd worden zie ik net

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ingezonden brief aan Leeuwarder Courant.

Ik wil iedereen ontzettend bedanken voor jullie steun. We hebben het hard nodig en het doet ons erg goed. Ik vind het ontroerend.

 

De wraak voor Nederwiet-De moevie.

 

Vrijdag (25-4) werd ik op basis van buitenproportioneel opgeblazen ‘’aannames[‘’ veroordeeld. De zgn. Herman Bolhaar ( hoofd ambtenaar bij het OM) strategie. De rand opzoeken om de verdachte maximaal in het diskrediet te brengen. Een zeer verwerpelijke methode. Het enige wat zij hebben te doen is zich baseren op concrete waarheidsbevinding en niet om er maar wat op los te speculeren. Het is een slag in het gezicht van mij en een miljoen volwassen cannabisgenieters. De hypocriete,contraproductieve houding van de rechtbank voorkwam dat het een kantelmoment werd.

Zij had met haar opstelling een wending kunnen geven aan de door de overheid gecreëerde criminele ontwikkelingen. In plaats daarvan koos zij er voor om medeplichtig te zijn aan het stimuleren van de wietgerelateerde neerwaartse spiraal. Wat een domper. Een Nederlandse rechtsstaat onwaardig.

De spanning tussen wet en praktijk bij de coffeeshops ontstaat doordat de overheid categorisch vertikt om de teelt fatsoenlijk te regelen en deze zelfs, wat strafbaar is, uitlokt.

De rechter stelde; ‘’dat ik mijzelf, zonder enige noodzaak in een positie had gemanoeuvreerd waarin reeds op voorhand duidelijk was dat het strafbaar gedrag op zou leveren.’’ Wat een dooddoener!

Alsof voor een coffeeshophouder niet exact hetzelfde geldt. Hij wordt ook niet gedwongen om illegaal geteelde wiet te verkopen. Hier wordt overduidelijk het gelijkheidsprincipe geschonden, want voor de grondwet zijn wij allemaal gelijk (art. 1 ).

De Opiumwet is al ongeveer 40 jaar een dode letter, alleen in het geval van de kweker niet. Hij is de dupe van deze knipperlichtwetgeving. Het zgn. zondebokprincipe.

Schrijnend is helemaal als je beseft dat hier kort geleden twee vermoedelijk moordenaars (wietgerelateerde moord), van Henk Eker, zijn vrijgesproken omdat hun bewijs gebaseerd was op’’ aannames’’, terwijl het DNA van een van hen onder de nagels van Henk zat.

Nu krijg ik een boete van 233.000 euro puur gebaseerd op ‘’aannames,” terwijl ik mij nb. inzet om o.a. dit soort calamiteiten te voorkomen.

Het is dus blijkbaar minder erg als je iemand dood schiet, dan dat je wiet verbouwt. Wat voor zieke wereld leven wij?

In plaats van mij te beschermen tegen de macht van de staat en zijn rechtsongelijkheid koos de rechtbank er voor om zich ten koste van de samenleving, als een wraakinstrument door het OM te laten misbruiken.

De criminelen kunnen de champagne blijven ontkurken, o.a. omdat mensen zoals ik, die wantoestanden aankaarten en zich inzetten voor het doorbreken van de wietimpasse, voortdurend rucksichloos worden neergesabeld.

Het motto is; oplossingsgericht denken en een einde maken aan de denigrerende behandeling van volwassen mensen ,die boven of naast alcohol iets anders prefereren, namelijk wiet en hier niemand mee tot last zijn.

Laat de rede zegevieren. Legaliseer cannabis.

 

Doede J. de Jong Biologische wietkweker. Appelscha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dus kunnen wij volgens Xtreme onze donaties via goed uitgewerkte contructies ten behoeve van Doede laten komen. Hierdoor kunnen wij Doede in staat stellen zich te bedienen van de best haalbare juridische ondersteuning voor zijn hoger beroep! Verder kan er dus door iedereen die Doede een warm hart toedraagt een schenking worden gedaan die bij voldoende deelname genoeg zou kunnen zijn voor alle juridische kosten + de gewraakte 233.000,- euro!

Doede, jij strijdt namelijk ook voor ons allen! Laten wij dan jou ook financieel steunen met zijn allen!

En de externe linken van Blowsterke kunnen heel goed van pas komen voor goede advocaten.

De Drugsbeleid Scriptie van Mirjam Talsma dient voor uitstekende advocaten supervoer te zijn..........alleen al het feit dat ze in België hebben onderzocht dat er droog van buiten gekweekte planten ca 30 gram per plant af komt lijkt mij al een prima opstapje om die 233.000,- euro wellicht met een factor 10 te kunnen verkleinen mocht er uiteindelijk via een hoger beroep toch een negatief vonnis komen!

En wellicht zal je tot het Europese Hof voor de Rechten van de Mens moeten gaan............maar je bent een Fries, en een echte doordouwer!

Wij vernemen graag op dit Forum waar wij onze donatie voor jou en jouw gezin mogen storten.

Succes met de vervolgstrijd en wij laten jou en jouw gezin niet kapot maken!

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://www.europese-...ITEL_II/69.html

 

ARTIKEL II-67: De eerbiediging van het privé-leven en van het familie- en gezinsleven

 

 

Eenieder heeft recht op eerbiediging van zijn privé-leven, zijn familie- en gezinsleven, zijn woning en zijn communicatie.

 

ARTIKEL II-66: Het recht op vrijheid en veiligheid

 

 

Eenieder heeft recht op vrijheid en veiligheid van zijn persoon.

 

ARTIKEL II-68: De bescherming van persoonsgegevens

 

 

1. Eenieder heeft recht op bescherming van zijn persoonsgegevens.

2. Deze gegevens moeten eerlijk worden verwerkt, voor bepaalde doeleinden en met toestemming van de betrokkene of op basis van een andere gerechtvaardigde grondslag waarin de wet voorziet. Eenieder heeft recht van inzage in de over hem verzamelde gegevens en op rectificatie daarvan.

3. Een onafhankelijke autoriteit ziet erop toe dat deze regels worden nageleefd.

 

ARTIKEL II-71: De vrijheid van meningsuiting en van informatie

 

 

1. Eenieder heeft recht op vrijheid van meningsuiting. Dit recht omvat de vrijheid een mening te hebben en de vrijheid kennis te nemen en te geven van informatie of ideeën, zonder inmenging van enig openbaar gezag en ongeacht grenzen.

2. De vrijheid en de pluriformiteit van de media worden geëerbiedigd.

 

ARTIKEL II-75: De vrijheid van beroep en het recht te werken

 

 

1. Eenieder heeft het recht te werken en een vrijelijk gekozen of aanvaard beroep uit te oefenen.

 

ARTIKEL II-76: De vrijheid van ondernemerschap

 

 

De vrijheid van ondernemerschap wordt erkend overeenkomstig het recht van de Unie en de nationale wetgevingen en praktijken.

 

ARTIKEL II-77: Het recht op eigendom

 

 

1. Eenieder heeft het recht de goederen die hij rechtmatig heeft verkregen, in eigendom te bezitten, te gebruiken, erover te beschikken en te vermaken. Niemand mag zijn eigendom worden ontnomen, behalve in het algemeen belang, in de gevallen en onder de voorwaarden waarin de wet voorziet en mits het verlies tijdig op billijke wijze wordt vergoed. Het gebruik van de goederen kan bij wet worden geregeld, voorzover het algemeen belang dit vereist.

2. Intellectuele eigendom is beschermd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

waarom op een engelse kickstarter?... of maakt dat niet uit?}

ook een erg korte omschrijving

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vraag me af wat ik uit die 2 kassen in een jaar zou trekken. Hmmm 2 keer draaien in het jaar dan trek je toch wel 20 kilo.

 

Wat is wel een realistisch bedrag Doede? 0?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee, Johny de helft van 0,

want het is maar 1 kas.

 

Voor verdere aanvullingen de verkeerde* kant op:

Openbaar ministerie.

 

 

* :thumbsdown:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Blowsterke

Is toch helemaal niet relevant die artikels.

Snap ook niet waarom dit allemaal met size 100 moet.

 

@Johnny

Je weet toch wat er aangetroffen werd

450 planten en ruim 800 toppen

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...