Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Doede

Rechtzaak tegen mij, Doede

Recommended Posts

@Xtreme

Niks geen abonnement..daar zet ik jou voor in. Jij werpt je graag op als database.

En wees volgende keer wat voorzichtiger met je mening t.a.v. mogelijke uitspraak.

Dit voedt hoop..... en vervolgens diep door het stof

 

@Amnees

Met een beetje zelfreflectie zal bijna een ieder je gelijk geven

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey jongens

wat vreselijk voorspelbaar om je gram te halen

en dat het totaal ongepast is om dat op dit moment te doen?

 

ach dat zal julie aan je reet roesten he?

majah

je gelijk willen halen is te belangrijk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@weetje

Heeft niets te maken met "je gelijk willen halen"

Share this post


Link to post
Share on other sites

@weetje

 

Gaat de voc nog iets organiseren om doede te steunen?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ach Al, jongen, op zo'n moment laat je ieder waarde oordeel even achter wege

maar dat respect zit er dus niet in; zout op de wonden strooien, niets meer.

je hebt volkomen gelijk.

en paar uur na zo'n uitspraak zit je daar echt op te wachten he?

 

casto- op twitter begon men over een crowdfunding actie

voc wil dinsdag tijdens vergadering hier verder over babbelen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

check dit topic nog even van voor naar achter dan snap je dat niet IK of al green er heel erg naast zaten, maar anderen. sorry dat ik reeel blijf. sorry dat ik niet in andermans emoties mee ga.

Edited by amnees

Share this post


Link to post
Share on other sites

@amnees

@al pannekoek

Beetje sympathie voor de man die niet namens maar vooral ook voor jullie zn nek uitsteekt op n openlijke manier zou tof zijn.

 

Ga rukke ofzo.

 

Jankerts.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja dit was ook mijn verwachting, ook al eerder gezegd in dit topic.

 

Doede niet en Henk 3 straten verder wel, zo werkt het helaas niet in het rechtsysteem.

 

Toch vindt ik de vordering hoog en vraag me waar dat op gebaseerd is? 3, 5 kweken in het jaar ipv 7?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik snap het niet helemaal meer.

Enkele forumleden kijken naar wat de normale strafmaat is. Ze beroepen zich op juridische beredenering.

Dan komt er een uitspraak.

Iedereen helemaal onthutst, en die paar eerdere forumleden zeggen ; tjsa , da's kut , maar je wist waar je aan begon, en het ligt in de lijn der verwachtingen.

 

Da's toch niet gelijk afvalligheid?

 

Ik vind het extreem kut voor Doede dat hij gepakt is.

En ik kan me zo voorstellen dat ik in die situatie zou komen.

Maar dat neemt niet weg dat hij het risico in had kunnen schatten.

 

Of zie ik het nou verkeerd?

 

ps. Sterkte met de uitspraak Doede

Edited by MeneerJansen

Share this post


Link to post
Share on other sites

fliertje, niemand hoeft z'n nek voor mij uit te steken, dit soort straffen weerhouden het volk er van het risico te nemen om wat bij te verdienen met wietplanten. dat houd de prijs hoog, en zodoende blijft het voor mij interessant om lekker binnen te kweken. ik ben het niet eens met de regelgeving, maar ik ben 1 van de velen die er juist wijzer van worden. Doede is er ook al die tijd wijzer van geworden, tja bij mij word ook wel eens geript of binnengevallen.. gelukkig zet ik het niet op m'n eigen tuin neer, daar komt nog meer ellende van. Maar ik wist waar ik aan begon, en laat het een wijze les zijn voor iedereen, ZE KUNNEN JE KAPOTMAKEN

 

je hebt hoe spijtig ook je eigen graf gegraven Doede.

 

Ik heb een beetje het idee dat je jezelf boven anderen probeert te plaatsen, dat is hoe je bij mij overkomt, wil uiteraard niet zeggen dat dat zo is!! ik ervaar dat gewoon.

Edited by amnees

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toch vindt ik de vordering hoog en vraag me waar dat op gebaseerd is? 3, 5 kweken in het jaar ipv 7?

 

7 kweken p.j. geloof ik, ze denken dat hij in 2 jaar 230kg bij elkaar heeft gekweekt.......

 

Bij het hoger beroep moeten ze een bioloog van het WUR oproepen als expert over de haalbaarheid van 7 oogsten p.j in een kas zonder bijverlichting, is het gelijk gedaan met die fantasie rekensom.

 

@amnees

Doede durft in elk geval zijn kop boven het maaiveld te steken. Volgens mij plaatst Doede zich boven niemand en wil maar 1 ding en dat is verandering in deze waanzin.

 

Er zijn hier heel veel gasten die hun eigen portemonee boven alles stellen. Die proppen andermans huizen/pandjes vol, betalen de stroom natuurlijk allemaal netjes, sproeien geen gif etc.

 

Doede vind het erg kut dat ze jouw en je vrouw zo naaien, geef de strijd niet op en houd jullie hoofd omhoog.

 

Gr,

 

Worm

Edited by Worm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tis wel duidelijk dat ze je KEIHARD proberen te naaien

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze willen iedereen naaien als ze de kans krijgen

Share this post


Link to post
Share on other sites

mwa liefst doen ze dat natuurlijk wel, maar ik ken een hoop zaken waarbij kwekers gepakt zijn, met planten die bijna klaar waren, of lagen te drogen etc.. en door een fout van justitie worden ze vrijgesproken. 233.000 euro is echt buiten proportioneel, ik heb er zelf nog nooit van gehoord dat iemand zo'n boete krijgt. Wat ik nu zeg is wel achteraf!! misschien had hij beter eerst zonder extra aandacht deze zaak moeten afwachten, en daarna openlijk gaan strijden tegen de waanzin enzo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tnx Worm, zeker ruimte om nog iets aan het bedrag te doen.

 

Ik vraag me af of ze je ook kunnen gijzelen als je niet kunt betalen? Een regeling is dat mogelijk?

 

Ze zullen eerst natuurlijk achter je bezittingen aan gaan.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

jongens natuurlijk moet iederen zijn eigen mening hebben, dat kleurt de wereld.

de timing is wat flauw.

maar ook dat is slechts mijn mening

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik probeer altijd onderscheid te maken tussen zakelijk en moreel..;-)

 

In deze slaat mn moreelmetertje door t rood.

Doe je niks an..

 

Doorroken!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@weetje

 

Een crowdfunding oke maar ik zie liever iets van een massaal protest.

Ik weet dat het lastig is maar zeker een club als de voc zou daar op dit moment tijd en energie in moeten stoppen.

Nu is het nog actueel en voor er een hoger beroep zou komen kunnen wij nederlanders NU een statement maken!

 

Als er nu niks gedaan gaat worden is iedereen die dit nu volgt het over een maand of wat vergeten en begint alles weer van voor af aan.

 

Ik zeg tijd voor actie NU!

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een uitspraak, die niks met recht te maken heeft.

Maar pure onrecht!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@blowsterke

Probeer nou eens uit te leggen waarom de uitspraak pure onrecht is

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Veel sterkte gewenst voor de familie de Jong & helaas blijkt deze zoveelste uit koers geraakte gerechtelijke dwaling weer dat je als Cannabist gewoon vogelvrij bent in deze bananenmonarchie & dat je rechten ergens in de beerput moet gaan opdreggen, eerder je er aanspraak op kan maken, net als de inheemse bevolking van Noord-Amerika, die tot heden ook geen aanspraak kan maken op de Amerikaanse grondwet, omdat deze hun gewoon ontnomen wordt al eeuwenlang.Zoals Red Crow RIP in een filmpje al eerder zei, het eerste contact dat je maakt met Moeder Aarde is het planten van zaad in de grond & koesteren als je eigen kind totdat het groot gebracht is & diegene die dat niet doen gaan het niet halen.

 

http://youtu.be/g7cylfQtkDg

Share this post


Link to post
Share on other sites

OM had ook niet moeten doorslaan met dat 7x per jaar oogsten..

Share this post


Link to post
Share on other sites

De wraak voor ‘’Nederwiet –De moevie’’.

Wat een debacle. Ik was zwaar teleurgesteld, verdrietig en kwaad tegelijk. Evenals Tjalling had ik de rechter toch standvastiger ingeschat. Iemand die bereid was haar signaalfunctie te gebruiken om dit wanbeleid aan de kaak te stellen. Niet iemand met een slappe rug en dito knieën.

Mij veroordelen op bizarre aannames, waar totaal niets van klopt . Complete leugens. Ontzettend onrechtvaardig!

Ik ga zeker hoger beroep tegen deze ongein aantekenen. Zie voor meer informatie de volgende sites.

 

http://www.voc-nederland.org/2014/04/krankzinnig-vonnis-doede-100-uur-werkstraf-en-233-000-euro-ontneming/

http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1413138

http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1413267

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wij worden de grond in gestampt en ondergescheten. Kabinet bepaald en de rechters doen wat ze worden verteld om te doen.

 

Doe je dit niet behoor je niet bij de elite.

 

We verliezen terrein en we doen er geen ene kut aan.

 

Waarom kunnen burgers van een andere land wel iets ondernemen?

 

Waarom kan kunnen burgers als voorbeeld in Turkije wel protesteren ookal leid dit tot geweld?

 

Hongerige mensen nemen niet genoegen met een simpele overwinning. En wat er tot op heden gebeurd is dat de overheid ons op alle vlakken ons diep in onze reet neukt waar we maar mee akkoord gaan en achteraf gaan mekkeren.

 

Kabinet is hongerig en zij doen er alles aan om te winnen.

 

Wij praten en mekkeren maar doen geen ene fuck.

 

Kortom : Kabinet - burgers : 20-0.

 

Ik vind het niet meer dan logisch dat de overheid doorgaat met haar belachelijke agenda plannen.

 

Blijf vooral op je luie reet zitten en vooral niet opstaan. Daar kom je ver mee.

 

Ik kan moeilijk fucking in mijn 1tje hell op aarde brengen. Ik ben overal voor in alleen 90% denkt "als ze mij maar met rust laten" .

 

Sta eens een keer gezamelijk op net als een hechte familie, strijders, een eenheid.

 

Survival the fittest.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Amnees

Het is aan de rechter om dit te toetsen, daar falen ze blijkbaar.

Even de motivatie afwachten dus.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...