Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Doede

Rechtzaak tegen mij, Doede

Recommended Posts

Hij heeft zo'n 10 plantjes staan, voor zichzelf

 

De hele goegemeente weet toch dat die 5 ton niet opgelegd wordt.

Er is geen strafzaak welke een uitspraak kent gelijk aan de eis.

"read my lips" en morgen poets je je piemeltje weer op en met geroffel op de borst roep je "ik heb het toch gezegd"

Xtreme; we zijn trots op je !

 

Doede; goodluck morgen

 

Hij had er altijd minimaal 20 x zoveel.

 

Dus ze hebben doede toch plat gekregen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iemand die vrijwillig zn doedeltje openbaar maakt kan je er niet onder krijgen, die is er bewust zelf al onder gedoken.

 

Nee had ie, ja kan ie krijgen.

 

Doorroken!

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

@Elmanito

Hoeveel kweekkassen staan er alvast klaar zo her en der.

Ik heb 2 ha. voor 2 paarden.

Eigenlijk hebben ze aan 1 ha. genoeg........

 

Voor de hoeveelheid kweekkassen moet je bij de Rabo zijn, die hebben tenslotte 9 miljard geïnvesteerd in het westland & op 1 ha kan je best een goeie tunnelkas neerzetten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In strafzaken kan zich het volgende voordoen:

- de straf valt hoger uit dan de eis (dat komt niet zo vaak voor);

- de straf is gelijk aan de eis (dat komt vrij regelmatig voor);

- de straf is lager dan de eis (dat komt het vaakst, in de meeste gevallen dus voor).

Hoe dom moet je wel niet zijn door te stellen: "dat er geen strafzaak is welke een uitspraak kent gelijk aan de eis".

Volgens mij net zo dom door te stellen dat in hoger beroep altijd een meervoudige kamer dient. Daaruit blijkt namelijk dat de steller van deze dwaze stelling art 411, lid 2 Sv niet kent.

En trivialiteiten in de zin van een geste mijn geslachtsdeel op te poetsen, laat ik geheel voor rekening van onze forumdebiel. Zijn sociaal culturele achtergrond, althans het gebrek aan niveau daarvan, kan ik hem onmogelijk aanrekenen. De enige die daar levenslang last van zal hebben, is hij zelf.

Edited by Xtreme

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben wel benieuwd naar de uitslag, als hij enigszins "vrijuit" gaat knalt iedereen een kas in z'n tuin. als ie een half miljoen moet dokken zal er geen enkele illegale hennepkas meer neergezet worden op eigen grond.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Dolle dinsdag komt er snel aan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

egoïst-narcist-purist-jurist of fiscalist..

 

of het IstSoll-model

De tijd zal het leren..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik lees hier al een poosje mee, maar nog niet gereageerd, dus bij deze.

 

Heb de berichten over jou Doede op het net en youtube gelezen, heb er zowiezo veel over gelezen. Maar eerder ook allerlei andere zaken, en het hele gezeik met die wietpas, incl. die verschrikkelijke burgemeester van Maastricht...Onno de hoer van Nederland!

 

Als je het allemaal leest, is het precies zoals het nu allemaal gaat in dit land, je wordt er werkelijk kotsmisselijk van.

Of het nu over de zorg gaat, het uitknijpen van de ouderen, die GVD dit land opgebouwd hebben na de WWO2, het uitknijpen van de gewone man die iedere ochtend om 6 uur z'n nest uit moet om een paar grijpstuivers te gaan verdienen, De zwakkere in de samenleving, enz enz. Het land is ziek, doodziek!......en de rijken worden rijker, en de armen worden armer.

 

En het ergste is dat het door een stel onbenullen geregeerd wordt die er zogenaamd voor geleert hebben, nou we weten allemaal inmiddels dat ze het hele land in rap tempo naar de verdommenis helpen met hun communistische praktijken.

 

En maar liegen, bedriegen en geldverslindende plannen maken die in misschien wel 90% totaal averechts werken.

 

Zo ook het verhaal over Doede, een voorvechter voor de cannabis plant en die verschrikkelijk gelijk heeft, en waarschijnlijk Doede, gaat de taal die jij bezigt, ver boven de petten van regerend Nederland, dan heb ik het nog niet eens over Ivootje...een uitstekend schoolvoorbeeld trouwens van iemand die er werkelijk niks van bakt, en toch al jaren op het pluche zit, iemand die veel geld kost en alles verkeerd doet wordt er in het gewone bedrijfsleven direct uitgeflikkert, niet in Den Haag, daar is het pappen en nathouden!

 

 

Maar nu over morgen!

 

Doede van mijn kant, veel sterkte morgen in de (recht)zaal, en laten we met zijn allen hopen, dat ze met hun klauwen van je geld/eigendommen afblijven. Voor mij kom je over als een trotse pionier, een leuke, vrolijke levensgenieter op leeftijd, waar zijn vrouw en dochters trots op zijn, die geniet van de gewone dingen, en zijn dagelijkse blowtje...zoals het hoort uiteindelijk!

 

Laat nu uiteindelijk bij veel mensen de ogen eens open gaan, weg met dit tenenkrommende communistische drugbeleid!

Hoe kan je zowiezo een beleid voeren wat criminaliteit in de hand werkt, we lezen het dagelijks in de kranten dat dit beleid geldverslindend is, en een druppel op de gloeiende plaat!

 

Het kwartje zal waarschijnlijk bij Ivo en menig rechter nooit gaan vallen, daarom hoop ik van harte dat je morgen een rechter en uitspraak krijgt die wel realistisch en voor deze tijd is, ook al heb je het misschien niet allemaal binnen de wettige marches gedaan.

 

Voor mij ben je een held!

 

 

 

 

Greetzzzz,

El oro verde

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plus 1! Ja, van harte geluk morgen Doede!: Je pleidooien moeten toch echt overkomen als trompetgeschal, Nu moten de stenen ook goed vallen! Dat zou rechtvaardig zijn!

Ga morgen zeker kijken bnn 19.30 uur! :punk:

Share this post


Link to post
Share on other sites

heel in 't stiekum

heb ik voor jullie 2

een jointje in een kokertje

voor na afloop.

 

ik hoop dat die smaken gaat,

Share this post


Link to post
Share on other sites

El ero verde, je slaat de spijker op z'n kop. Ik sta met beide benen op de grond en zie wat er gebeurt, en de belangen overal!!

 

we moeten stoppen met doen alsof een huis meer en meer waard kan worden zonder problemen achteraf.

we moeten werkweken van 30 uur invoeren, waarbij het geld meer verdeeld word.

mensen met geld moeten investeren in werkgelegenheid, zet eens een keer een fabriek op, ipv dat je het in vastgoed of obligaties stopt.

we moeten af van grote bonussen voor werknemers die niet eens heel slim zijn, maar wel dikbetaald worden. probleem is dat de grootste bedrijven zoveel geld hebben, dat ze simpele werknemers die een beetje kunnen rekenen, en al snel winstgevend zijn, al snel een miljoen per jaar geven, plus bonus hier bonus daar.

eigenlijk zou elke vorm van een lening, gewoon de prullenbak in geflikkerd moeten worden, het is al een hele goede stap in de richting dat aflossings vrije hypotheken zijn afgeschaft, deze had men in de jaren '20 ook volop en ook toen zagen we dezelfde effecten als nu. iets daarna is dan ook de pleuris uitgebroken, en na de oorlog was het geld ook veel meer onder de mensen verdeeld, iedereen had ongeveer evenveel en iedereen was tevreden. dat anderen soms in een villa woonden, terwijl jij in een rijtjeshuis woonde, dat is geen probleem, maar waar gaat het over dat sommigen een vermogen van MILJARDEN bezitten, en anderen voor 20 euro in de week moeten rondkomen.

Ik zou graag zien dat er op scholen veel en veel meer verteld word over hoe die banken allemaal in elkaar steken, uiteindelijk werk je heel je leven voor een paar rotcenten, en lig je constant krom om je huis af te betalen, WEET WAAR JE AAN BEGINT als je net 6 maanden leuk bent met een meid, en je denkt goh we gaan een huis kopen, de bank ziet je graag komen, en voor je het weet zit je aan een lening vast voor heel je leven.

Drugs is een groot probleem momenteel, in veel opzichten word er middeleeuws nagedacht, het slaat echt als een lul op een drumstel. Maar ik ben van mening dat de maatschappij ook zo in mekaar steekt, dat je al snel naar een drankje, blowtje, lijn, of iets dergelijks neigt om ff uit deze chaos weg te komen.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Veel sterkte vandaag!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

De dag des oordeels is aangebroken.

ik wens je ook veel sterkte,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Succes doede!

 

Gaan er nog mensen die kant op om doede te supporten?

 

Ik volg alles dan mooi via dit forum ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja ik zal er zijn,

maar ik ben niet online met zo'n mobieltje

misschien als je twitert op het kanaal van het voc letten?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Duimen voor Doede.

 

Kaarsjes zijn vervangen door jointjes maar branden zullen ze voor je.

 

Verdammpt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Succes en dat er een positieve vibe door die zaal gaat.

 

Wierookje aan.

gallery_40416_16749_158025.jpg

 

Kuro-neko.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik wil je bij deze ook gewoon even laten weten dat ik aan je denk doede.

Share this post


Link to post
Share on other sites

DOEDE 4TW

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou Doede,

 

we duimen voor je hier. Helaas kon voor vandaag geen vrij krijgen.

 

En hopelijk hoeven we nooit meer een volgende keer.

 

Zet 'm op!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sterkte Doede en laten we hopen op een goede afloop.

Share this post


Link to post
Share on other sites

het te betalen bedrag: Doede moet 233.000 euro betalen. 2 jaar voorwaardelijk en 100 uur taakstraf hoor ik net, kan iemand dit bevestigen ?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...