Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Doede

Rechtzaak tegen mij, Doede

Recommended Posts

Volgens Hannes van de Pol (jurist op het ministerie van economische zaken) wordt er dagelijks 700 kg. in de Nederlandse coffeeshops verkocht. Waar komt dit vandaan?

Z.i. hebben zowel de officier als de rechter een signaalfunctie en de plicht om ''het monstrum'', dat de overheid heeft gecreëerd, aan de orde te stellen.Waarom verdommen ze dat? Slappe kniëen of een slappe rug of beide? Of is het, eigen hachje eerst? Een ding is zeker, het getuigd van een slappe houding!

De politie zegt; als wij willen, dan is de achterdeur van coffeeshops vandaag nog dicht.Ik ben hier absoluut op tegen, maar waarom gebeurd dat dan niet?

De staat lokt de teelt uit en heft belasting op crimineel verkregen winst. Dit is een strafbaar feit.

De overheid maakt al ruim 30 jaar de kachel aan met de Opiumwet en de internationale verdragen, dus kan het opportuniteits principe net zo goed gelden voor de kweker alswel voor de coffeeshophouder. Dat is evident. De wet is dus aantoonbaar vervallen tot een dode letter, die haaks op de realiteit staat.

Waarom geldt voor de coffeeshophouder een andere wet dan voor de kweker? Voor de grondwet zijn wij allemaal gelijk (art.1). Hier wordt dus het gelijkheidsprincipe geschonden.

Het exorbitante stapelen van bewijs, waarvan in mijn geval sprake is en wat aangetoond is, is misleiding van het hof, wat zelfs tot vrijspraak kan leiden!

Komt nog bij dat alle bewijsmateriaal vernietigd is. Merkwaardig, want je gooit bij een moord toch ook niet het moordwapen weg?

Wat wordt er vandaag verkocht in de coffeeshop?

Share this post


Link to post
Share on other sites

kikker in de pan verhaal, waarom niet gelijk de achterdeur dicht? omdat de pleuris dan uitbreekt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z.i. hebben zowel de officier als de rechter een signaalfunctie en de plicht om ''het monstrum'', dat de overheid heeft gecreëerd, aan de orde te stellen.Waarom verdommen ze dat? Slappe kniëen of een slappe rug of beide? Of is het, eigen hachje eerst? Een ding is zeker, het getuigd van een slappe houding!

De politie zegt; als wij willen, dan is de achterdeur van coffeeshops vandaag nog dicht.Ik ben hier absoluut op tegen, maar waarom gebeurd dat dan niet?

De staat lokt de teelt uit en heft belasting op crimineel verkregen winst. Dit is een strafbaar feit.

De overheid maakt al ruim 30 jaar de kachel aan met de Opiumwet en de internationale verdragen, dus kan het opportuniteits principe net zo goed gelden voor de kweker alswel voor de coffeeshophouder. Dat is evident. De wet is dus aantoonbaar vervallen tot een dode letter, die haaks op de realiteit staat.

Waarom geldt voor de coffeeshophouder een andere wet dan voor de kweker? Voor de grondwet zijn wij allemaal gelijk (art.1). Hier wordt dus het gelijkheidsprincipe geschonden.

Het exorbitante stapelen van bewijs, waarvan in mijn geval sprake is en wat aangetoond is, is misleiding van het hof, wat zelfs tot vrijspraak kan leiden!

Komt nog bij dat alle bewijsmateriaal vernietigd is. Merkwaardig, want je gooit bij een moord toch ook niet het moordwapen weg?

Wat wordt er vandaag verkocht in de coffeeshop?

 

De spijker op zn kop geslagen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hier zijn 2 dingen aan de gang, het recht op het kweken van wiet, en een winstgevende kaskwekerij die jaren gedraait heeft, en geld heeft opgelevert, waar nu de rechtzaak over gaat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er hebben zich inderdaad twee rechtsfeiten voorgedaan:

Doede heeft wiet gekweekt: onder vigeur van het positieve recht is dat een strafbaar feit (ik ben het er niet mee eens dat dit een strafbaar feit moet zijn, maar de wet zegt gewoonweg dat dit een strafbaar feit is)

Doede heeft kennelijk uit dit strafbaar feit voordeel genoten en voordelen uit strafbare feiten worden in ons wettelijk systeem aangemerkt als wederrechtelijk verkregen en zijn dus vatbaar voor ontneming krachtens de "pluk ze wetgeving".

Ik beschouw Doede zeker niet als een misdadiger: hij lijkt me integer en bevlogen en berokkent niemand kwaad. Sterker nog -naar mijn oordeel- heeft hij meer in beweging gezet dan alle andere forumleden bij elkaar.

Iemand die op blote voeten in sandalen loopt en wat wietplantjes kweekt, is van geheel andere orde dan een drugsbaron met een gouden Rolex en een dikke BMW onder zijn kont.

Ik hoop de rechters hiermee rekening houden bij de vaststelling van de strafmaat.

En een ieder die de integriteit van Doede -in dit inmiddels vrij grote topic- ter discussie heeft gesteld, zou zich diep moeten schamen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi Extreme, mooi neergezet dat laatste stuk. Dank je.

 

Het gaat uiteindelijk om 1 man. En we kunnen ter discussie stellen of hij gestraft moet worden of niet. Maar ik zie hem als een voorvechter voor het recht op vrijheid. Zelfbeschikking zoals Doede dat zegt.

En dat is de sleutel tot een leukere en betere samenleving. Daarom ga ik achter hem staan. IK KAN HIER ZELF OOK BETER VAN WORDEN.

 

Natuurlijk is het klote als hij zwaar gestraft gaat worden, dan heb ik daar ook een naar gevoel bij. Een gevoel van onrecht. Maar uiteindelijk kan hier iets moois uit opbloeien denk ik. Voor ons allemaal.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een kortzichtige luchtbellen bestaan er eigenlijk eh als je zo een deel van de reacties hier doorleest.

 

Dus omdat het recht krom gemaakt is en omdat een paar honderd planten voor de gemiddelde lamzak überhaupt al teveel werk en durf is, zou de TS zijn eigen graf verdient gegraven hebben??

Bizarre maar vooral slaafse redenering waar ook vriend Darwin weinig heil in ziet op uitsterven na dan.

 

Die rechterlijke macht is sowiezo op zn retour gezien de Badrtjes, de teventjes, demminkjes, de juweliersvrouwtjes en volstrekt de weg kwijt wat mij betreft.

Ben van mening dat ik als houtbewerker zelf beter kan bepalen of iets recht is of krom is..

 

Doede, je bent n baas ga door en verlicht de simpelen van geest.

 

Don't panic it's organic.

wie niet waagt, die nie wint. Wie nie knipt die niet stinkt.

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi hoe je het aanpakt ook Doede. Het houdt me bezig merk ik en er is een kwartje gevallen.

Het is nu mogelijk voor iedereen om het je eigen belang te maken. En dat kan de kracht zijn van de maatschappij toch? Samen sterk. Ieder kan voor zichzelf beslissen of ze naast Doede willen gaan staan. Hij heeft wat met justitie daarnaast trekt hij aan de bel mbt de teelt van cannabis. Dat maakt het voor iedereen mogelijk om zich bij hem aan te kunnen sluiten. Dan ga je automatisch voor jouw eigen doel en die van een ander. Machtig mooi denk ik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het enige wat ik zeg is dat ik geen reden zie waarom Doede geen straf zou krijgen en Kees hier 3 straten vandaan met z'n 50 planten niet? Ik ben het 100% eens met het achterdeur verhaal maar zie op dit moment in dit klimaat geen reden waarom Doede niet veroordeeld zou worden. Niet dat ik het daar mee eens ben maar is mijn verwachting.

 

Verder vind ik verhaal van Doede een beetje overkomen als ik met 500 planten op zolder tegen een rechter ga zeggen " ja meneer ik rook het echt allemaal zelf op". Rechters zijn ook niet gek dus dan kan je maar beter vertellen dat je maar 1 keer geoost hebt maar dat die tegen viel door spint. Het moet wel een beetje realistisch blíjven.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Omdat het klimaat er niet naar is..

 

Het klimaat is helemaal nergens naar op zakken vullen, geld weggeven en bejaarden in poepluiers laten liggen na dus met een beetje gezond verstand reden genoeg om of je reedt er mee af te vegen ofwel buigen voor de politieke maffia. De keus is aan jou.

 

goede vergelijking ook trouwens 500 planten op zolder of 500 planten onder de zon die toch echt van ons allemaal is.

 

Doede heeft geen keus als ie echt verandering wil bewerkstelligen. Het is of je bek houwe en zakken vullen of de media opzoeken en de confrontatie aangaan.

 

Echte helden getuigen zelden..

Baas dat ie is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb niet de ruimte voor een kas, naast dat wil ik niet geript worden, dan is het toch mijn recht om binnen een paar lampies op te hangen? of waar trekken we nu eigenlijk de grens??!!!!! Omdat ik natuurlijk nooit meer wil oogsten dan Doede in 1 jaar, kweek ik ipv 40m2 buiten, 8m2 binnen maar dan 5 x per jaar.

Edited by amnees

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik trek niks geen grens.

Zolang je geen gekke stroomconstructies bouwt die mij als buurman evt onnodig in gevaar kan brengen ga je je goddelijke gang maar. Zolang je mij af en toe uitnodigd voor n lekker vette bek bij de buurtbarbecue ben ik zelfs bereid om tijdens vakantiedagen je tuintje te onderhouden..;-)

Uiteindelijk is n goed hok tenslotte altijd veiliger dan een aquarium.

 

Er is geen grens.

Die grens is er alleen voor ons en dient daarom of aangevochten of genegeerd te worden.

 

Grenzen..

De politieke maffia bepaald de grens en zodra t gesynthetiseerd is wordt er langs de andere kant (medicijnindustrie) net zo makkelijk weer grenzeloos aan verdient.

 

Bananenrepubliek leven we. In n mooi verpakkingkje welliswaar maar de inhoud is er daarom nog niet minder verrot door..

 

Mooie vakantie alvast trouwens tussen de 5 bedrijven door..;-)

 

Ik zeg; meer meer meer!

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

Ik zeg; meer meer meer!

 

eens

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Je kan de strijd aangaan, maar je moet wel weten tegen wie je strijdt & of Doede de juiste weg gekozen hebt, gaan we nog meemaken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zelfs als Doede de rechtzaak verliest heeft hij nog altijd z'n punt aan de buitenwereld kenbaar gemaakt en is daarmee nog altijd de morele winnaar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doede is sowieso de man. Deze beste mens heeft zijn punt naar buiten gebracht met stalen ballen. Heel eerlijk, Opstelten en teefen zullen dit niet onopgemerkt hebben. Denk zelf dat ze er alles uit zullen halen om Doede/onze punt in rook op te laten gaan.

 

Vroeg of laat zullen wij zegevieren!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja

 

Legalisatie is onafwendbaar.

 

Hatseflatsie boem!

 

Op die dag vieren we een groot feest en ik hoop dat we dat deze week al vieren.

 

:j

Edited by Mitsz van der Kamp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vraag me af of de rechtbank zich zal laten beïnvloeden door de politiek (lees Opstelten en Teeven). Er is een abstract aanwezige invloed vanuit de politieke sferen en de heersende politieke tendens, zoals de roep om hogere straffen van uit het politieke krachtenveld.

Ondanks de heersende trias politica is de (on)zichtbare hand van Den Haag erg aanwezig binnen de rechtbanken.

Edited by Xtreme

Share this post


Link to post
Share on other sites

De vrouw van Opstelten is Vice-president bij de rechtbank in Den Bosch.. tis allemaal 1 pot nat.. maar dan negatief!

 

En de kids zijn ook al niet te vertrouwen.

Edited by amnees

Share this post


Link to post
Share on other sites

Over de integriteit van mevrouw Opstelten zijn heel veel kanttekeningen te plaatsen: lees internet er maar op na. Maar van de vier dochters is vooralsnog niet gebleken dat ze door het zelfde sop overgoten zijn als hun ouders. Dus ik vind je conclusie over de dochters voorbarig Amnees, tenzij je over meer informatie beschikt dan ik.

Edited by Xtreme

Share this post


Link to post
Share on other sites

Omgekochte ratten! Nederland is onderhand links communistisch maar dan de moderne variant.

 

We lullen wel makkelijk over derde wereld landen dat ze dictators en overige zooi hebben maar hier in nederland worden we graag van achtergenomen. We mompelen en brommen wat maar ondertussen worden we doorgeneukt door het systeem.

 

Zit er sowieso nog wat in onze balzak aan mannelijkheid of is dit gewoon eenmaal onze mentaliteit om over ons heen te laten lopen?

 

Er is maar 1 persoon die ballen heeft laten zien en dat is doede. Waarom ondernemen wij niets wat is dit?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@green : verbeter de wereld, begin bij je zelf

Share this post


Link to post
Share on other sites

al green, waar je post op slaat, kan ik alleen maar naar raden. Maar dat doe ik niet bij iemand die niet eens het onderscheid weet tussen een zitting van een rechtbank of een gerechtshof. Dat zou strijden met mijn zelfrespect. Meng je alleen in een discussie over zaken waar je wel verstand van hebt. Dat scheelt waarschijnlijk nagenoeg alle posts van jouw zijde.

Edited by Xtreme

Share this post


Link to post
Share on other sites

Xtreme

 

Echt jammer dat er zoveel posts weg zijn gehaald want ik kan me nog een post herinneren van jou in dit topic dat je zei dat je geen aandacht meer zou geven aan al g.

 

Jammer hoor.

 

Had ik niet van jou verwacht.

Edited by achterlijkeharry

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...