Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Krasi

Killergenetica in de nazomer

Recommended Posts

Lucky me! :lol:

 

Mooi vol, de zoeperts B)

Die in de 3ltr zijn wat lichter van kleur lijkt het.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toch nog wat voller geworden, mooi zo. Plantjes staan er goed bij, mooie kleur. Behalve die 3ltr plant dan. :lol:

 

Ben benieuwd hoe dit soortje zich gaat ontwikkelen bij je. En of je het een beetje bananen vrij kan houden. B)

 

Maatje van mij is nu met 2e ronde Shackzilla bezig, eerste fem zaad waar die ik heb gezien die helemaal herma vrij was. Ook een super lekker en mooi eindproduct en aan het eind van de rit ook een mooie prijs er voor gekregen. Aardig meer dan een standaard amnees of SSHje.

 

Ik kom toch ook weer in de verleiding om toch weer een rondje FEM te gaan draaien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miamai, haha dacht ik al, de vertakkingen hebben meer iig diepgang, minder oppervlakkige en gesloten groei. ;)

 

Dirkieto, lol, thanks, van die ajoema ga ik hopelijk lekkere pikante gerechten maken. :lol:

 

zODd, thanks bro, wat een foto weer, die nerf is net een rivier met allemaal trich-uitmondingen, bizar man. ;)

 

Mr Wicked, klopt, die 3ltr potplanten hebben op hetzelfde voedingsregime gestaan aan het begin, ze hebben natuurlijk veel minder buffer en kregen vaker water waardoor de reserves er gauw doorheen waren.

Nu zitten ze op een om de dag voedingsregime. :(

 

Supernoob, thanks, iig fijner dan vorige keer ;) dat was een aardige klus. B)

 

Johnny_Sack, dank je, ik ben ook dik tevreden, ik heb ze in de vroege bloei toch aardig gestrest maar geen herma-reactie gezien gelukkig.

Het is wel zo fijn wanneer je stabiel fem-zaad koopt voor je geld.

Shackzilla vind ik zelf naast de Sannies Jack, de KF en de Sugar Punch de mooiere soortjes uit de stal van Sannie. :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tentje is toch nog mooi vol geworden Krasi.

En die dikke toppen gaan het alleen nog maar beter maken. B)

Kan die adjoema tegen het 12/12 regime of hebben die meer licht per dag nodig?

Edited by Tune

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zal een foto stack (Meer scherpe diepten) maken op 3:1 van meerde bladnerven en als het lukt op 4:1 dat is echt te bizar om te zien.

Ook de verandering clear mily, amber is vet te zien je ziet het van onder in een wolkje staat meer naar het kopje trekken.

Er is nog veel te ontdekken.

 

Vind het nog steeds super all organic style.

 

Kreeg laats erg interessante uitleg (Van Disambiguator) van het maken van "Yucca and colloidal clay/silica solution in vaporizer" (Word zo een vernevel mee bedoelt) als bladvoeding .

Zal eens naar je door sturen.

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tune, thanks, de groei is er sinds vandaag definitief uit, alleen nog wat groei dmv topgroei straks.

Wat betreft het lichtregime van de Ajoema, al sla je me dood, dat antwoord weet ik echt niet.

Ik zie al wel kleine knopjes verschijnen op de plant, binnenkort hopelijk gele super hete pepers. :wacko:

 

zODd, ik ben benieuwd, `t lijkt allemaal bijna aliën zo uitvergroot en scherp vastgelegd.

Ook die vaporizing solution ben ik wel benieuwd naar, ik gebruik ook altijd Yucca wanneer ik sproei of water, in de poedermixen zit het standaard en ook de silica. ;)

 

Update:

 

12/12 dag 23, zichtbare bloei dag 14.

Max temp 29,5C, min temp 21C.

Max lv 68%, min lv 41%.

Tensio`s tussen de 160 en 300Mbar.

 

Na 1 dag van wateronthouding zijn de tensio`s geklommen naar hogere waarden, dit heb ik overigens expres gedaan omdat ik vandaag ga voeden, voor het eerst met de mid-bloei-mix.

Hiermee verlagen we drastisch het N gehalte en klimmen we redelijk in de P en K`s.

Ok het percentage suikers gaat stijgen door de hogere percentage Molasse.

 

Verder is die dame die het omschakelen van de groei naar de bloei enigszins vertraagde ineens 2e in rang geworden, zij heeft de meeste groei laten zien de afgelopen week, en heeft mooie diepte in de takken, wellicht wel de mooiste van allemaal.

 

Ondanks het eens per week voeden zie ik bij enkelen witte bladpunten, dit waarschijnlijk ook door de verse aarde en de toevoeging van mooi gesteentemeel, hoogwaardig zeezout en wormenmest.

 

Vanavond dus iig lekker veel water met de eerste echte bloeivoeding.

 

Foto`s dan.

 

Links in de tent.

 

gallery_30844_15992_1283052.jpg

 

Rechts in de tent.

 

gallery_30844_15992_1109844.jpg

 

De winnaar van de week. :whistling

 

gallery_30844_15992_3544565.jpg

 

Diepgang in de takken.

 

gallery_30844_15992_1287603.jpg

 

Ook wel leuk.

 

gallery_30844_15992_4149095.jpg

 

Vroege potentie.

 

gallery_30844_15992_2636040.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

toch nog een aardig veldje geworden en erg mooie top opbouw, gaan een paar dikke toppen worden.. ;)

die puntjes en het verdraaide blad zullen wel komen door het droogtrekken van je potten, knalt het ec ook van omhoog..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zeker een mooi veldje ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Man, man, wat is dat hard gegaan ineens zeg. Prachtig veld toppen weer. Sta toch iedere keer weer verbaasd hoe mooi jij zo'n tent weet te vullen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

O wat staat die ajuma er mooi bij zeg ;)

Ik denk als je die oprookt dat je gelijk sky high bent ofnie hahaha

Toch wel leuk zo'n plantje ertussen .... Is weer ff wat anders he :wacko:

 

 

Ziet er top uit Krassemans! :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat gaat weer goed bij Krasi, tamelijk gelijk op hoogte wat ik zo kan zien.

 

 

gr Zappie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie diepgroene kleur afgezien die van de kleine potjes, maar die maken ook lekker toppen aan!

 

Toch lekker volgekomen nog!

 

Gr,

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoop dat het in mijn tentje dadelijk ook zo mooi van kleur is. Als altijd weer top Krasi. ;) Laat ze maar weer flink knallen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

3.0, thanks maestro, wat betreft de puntjes zou je gelijk kunnen hebben, sommige bladeren hebben ook een tmv achtige uiting, maar het zijn zaailingen en ik rook niet, enig idee? :blink:

 

Amecheesia, er zijn er 2 die toch een wat oppervlakkige bouw hebben met een enkele diepe tak, verder hebben ze allen een open en diepe bouw, die gaan volgens mij idd knuppels produceren. :D

 

Miami, ik dank u vriendelijk. :wacko:

 

Wietfras, thanks voor de veren, ik ben wel elke keer wat huiverig met zaailingen en croppen, vooral de wat meer indica varianten, maar ik moet zeggen dat er toch nog stabiele strains tussen zitten, gelukkig. :)

 

Beaker, cheerio mate. :D

 

CW, ik denk dat als je die oprookt dat het toom uit je oren komt en een steekvlam uit je anjer. :whistling

 

Zappie, dank je, de linkerkant is op gelijke hoogte, de rechterkant ook, al verschillen ze licht van elkaar. :D

 

Donnie, bedankt, die 3ltr dames waren eigenlijk voor spek en bonen, maar nu blijken ze toch nog enige nut te hebben. :D

 

Ronson, thanks gab, ze zijn lekker van kleur ja, nu nog een aandeel witte toppen om het kleurenpallet af te maken. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat ik bedoel van het draaien van het blad is niet tmv, dat is echt die voeding tik die ze gekregen hebben..

op de laatste foto kan je het blad goed verdraait zien zitten..

 

maar krijg je verder geen problemen mee, gewoon niet meer droog laten trekken of pieken in ec.

Share this post


Link to post
Share on other sites
3.0, thanks maestro, wat betreft de puntjes zou je gelijk kunnen hebben

 

Haha dat nam ik gelijk van je aan, ik heb dat vaker gezien.

Nee ik bedoel echt blad met TMV uiterlijk, uit zaad, kan dat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb het 1 keer eerder gezien bij zaadplanten, maar weet niet of dat van buitenaf besmet is of vanuit de genetica..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik dacht zelf ook dat het genetisch zou moeten zijn, dan zou de moeder of vader waarschijnlijk een stek zijn geweest met TMV.

Maar het is dus mogelijk, thanks, ik kon er niet bij. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Krasi, volgens mij had BBB in z'n laatste kweekverslag ook TMV met z'n 150 PP zaden van Dutch Passion (regular).

Edited by miami

Share this post


Link to post
Share on other sites

he kraas, tentje toch nog mooi gevuld!! erg goed gedaan!!!

 

staan er zoals altijd weer super strak bij...

 

wou dat ik eens wat te bitchen had maar je gaat lekker!

 

die zeezout door de aarde werken zou ik zelf dan ook niet doen, aangezien je "mooie" gesteente meel een vergelijkbaar product is en bijde een breed spectrum aan spoorelementen bevatten

 

die zeezout zou ik persoonlijk een keer of 3 op de hele kweek mee geven (zoals jij me ooit ook adviseerde al dee jji het door de thee? ), 1x als bladvoeding en 2x als toevoeging aan je water: het thee lepeltje op 3,8 ltr werk goed bij mij

al kan het in combi met een goed voorbemeste aarde in opgeloste vorm waarbij het minder geconcentreerd is dan puur door de aarde al lichte puntjes kan geven (naar mijn ervaring)

 

iemand eigenlijk een idee hoe je eraan komt het tmv? het is een virus toch? maar komt het met het zaad mee? omdat het bijv in de moeder plant zat? of hoe zit dat?

en is het erg nadelig voor je eind product/opbrengst?

best wel benieuwd eigenlijk...

 

Greetz

Skunkmosnter

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Secret Jardin, thank mate, i`ll try. :blink:

 

Miami, ik heb het desbetreffende topic bekeken en idd had hij ook een soortgelijk verschijnsel vanuit zaad.

Dat van mij is iets duidelijker zichtbaar, en betreft 3 planten, ik zal er bij de volgende update een foto van nemen. :whistling

 

Skunkmoster, thanks makker, ik heb de afgelopen ronde genoeg te bitchen gehad, alleen waren dat kerels. :wacko:

Op de site van sea-90 staat dat je het in de lente (oftewel groei) door de aarde kan mengen of gebruiken als topdressing, en van de sea-90 evenals de Azomite heb ik echt maar minimaal aan de aarde toegevoegd.

Alleen als extra mineralen en spoorelementen buffer, het zijn idd allebei soortgelijke producten alleen komt 1 uit de zee en 1 vanuit gemalen gesteente, beide hebben toch een ingrediënt dat exclusief voorkomt in of de zee of een rots.

Dat TMV wordt waarschijnlijk omdat het een virus is genetisch doorgegeven wanneer een ouder als stek zijnde drager is.

Het kan idd gevolgen voor de oogst hebben.

Een schadelijk eindproduct dan weer niet. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...