Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Krasi

Killergenetica in de nazomer

Recommended Posts

altijd leuk om het verschil te zien tussen zaadplanten en stekjes

mooie vertakkingen(een na laatste foto vooral) ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat begint er op te lijken Krasi, netjes gedaan.

ik fimde mn plantjes voorheen altijd, met 9 per m2. heerlijk hoor met knippen een bosje wiet in je hand te hebben met 7/9 hoofddtoppen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die beginnen al mooie dikke stammen te ontwikkelen. Mooi donkergroen van kleur, een schril contrast met ruim een week geleden. Je bent het ook nog niet verleerd!

 

Ik zou zelf zo afgaande op de foto ook op woensdag of donderdag gaan schakelen. Die nu begint te drinken dat gaat beul van een griet worden!!!

 

Gr,

Donnie

Edited by Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Netjes maatje .... ;)

 

Het zijn mooie bossies aan het worden al.

Lekker vol allemaal ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou de volgende ronde de potten helemaal afdekken, de smartpots zijn altijd aan de zijkanten al droger dan in het midden door het ademen...

en nu hou je het al vochtigere deel nog vochtiger terwijl je het droogste deel in de pot niet helpt. ;)

 

mooie plantjes ;) , nog een dag of 3 groei en gaan ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat zijn weer mooie cropjes aan het worden Krasi. ;)

 

Ik ga je geen advies geven over wanneer je naar 12/12 zou moeten schakelen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

SSStttt Staat er netjes bij hoor, Ik heb niets gezegd hoor. Gaat zo door. :P Hoeveel toppen heb er je voor terug gekregen? :) Ik weet ook wel dat je het een beetje expres heb gedaan, kon het ff niet laten :) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er prima uit krasi, zijn mooi gegroeid. Hoop dat je het vol gaat krijgen, het is toch een meer indica soortje? Die groeien wat minder door op 12/12. Maargoed dat hoef ik jou ook niet te vertellen. :)

 

Laat het weer al toe om je lampen vol aan te knallen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

die knallen zo je dak uit :)

 

mooie volle groene kleur van het blas, ze hebben het duidelijk naar hun zin!

 

wanneer ga je de klok omzetten?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Krasi gefeliciteerd met je nieuwe aanstelling. Zag het net ff voorbij komen. Succes :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

zijn der al weer nieuwe foto's??

 

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miami, het heeft idd wel wat weg van de bouw. :)

 

Secret Jardin, tis ook wel weer ff leuk om met zaad te werken, hopelijk is ze een beetje stabiel.

Die vertakkingen bij die dame is iid mooi, ze beginnen nu allemaal lekker te vertakken. :D

 

Supernoob, thanks man, ze zijn iig weer helemaal groen.

Doordat ik minder wil gaan knakken dacht ik dat fimmen dan iig de ruimten beter zou vullen. ;)

 

Donnie, bedankt, ze zijn idd lekker opgeknapt, ik heb de dag erna de klok omgezet, dus vrijdag was dag 1 12/12. ;)

 

Speedyweedy, :lol:

 

Critical Widow, ook de 2 wat kleinere dames worden sinds kort wat bossiger, ook zij beginnen nu beter te drinken. :wave:

 

Mr. Wicked, ze zijn idd lekker compact van bouw, ik ben benieuwd hoe ze zich nu op 12/12 verder gaan ontwikkelen. :)

 

3.0, ik moet idd ff nieuwe deksels maken, wellicht voor de volgende run, het omschakelen is idd zo verlopen. :P

 

Sativied, thanks hoor, hehe uiteindelijk ga ik toch m`n eigen weg, maar ik mag graag input krijgen van m`n mede WF`ers, al is het alleen al om me te doen twijfelen. :P

 

Ronson, haha it`s all good, op de foto`s kan je een beetje zien hoe de planten zich hebben ontwikkelt na het fimmen. :rofl

 

Markie, :D

 

Johnny_Sack, bedankt, deze indica schijnt na 12/12 iig nog wat ruiger dan andere indica`s te willen groeien, we gaan het meemaken, de Uruzghani ging na 12/12 ook nog flink aan de gang.

Iig ben ik nu op 2x 750watt aan het draaien, dus wellicht dat dat helpt, ook hou ik ze wat natter, althans bij sommigen gaat dat minder goed door het lustige drinken. :)

 

Sensi, thanks, knal groen zij ze idd, sommigen groeien ook lekker, de rest volgt dat voorbeeld hopelijk de aankomende weken. :D

 

Ronson, thanks dude. :tu

 

MRT, jazeker, en wel nu. ;)

 

Starter 1.0, het worden iig al planten, maar kijk en oordeel zou ik zeggen. :)

 

 

Hèhè... :rofl ...thanks voor de uitbundige reply`s nu dan eindelijk de update. :(

 

12/12 dag 5.

Max temp 30,5, min temp 18,5C.

Max lv 58%, min lv 37%.

Tensio`s tussen de 180 en 90 Mbar.

 

Zoals vermeld staan ze nu onder 2x 750watt.

De max temp vind ik acceptabel, ook omdat ik dit alleen maar vooruit zie gaan de aankomende tijd.

Verder zijn de dames nog steeds knalgroen, de kleinere exemplaren zijn sinds kort ook aan het drinken geslagen en zullen hopelijk spoedig uitbundig gaan groeien.

Ze ontwikkelen iig al iets sneller nu.

 

Ik heb zonet de planten weer verneveld met m`n poedermix/neem cocktail en vanavond krijgen de dorstige water.

De rest een natte toplaag, ik heb ze ook al eens van onder bewaterd, en ga dit 2x per week herhalen wanneer ze dagelijks gaan drinken, nu drinken ze om de dag en een enkeling dagelijks.

 

Ook heb ik 1x licht geknakt, sommige gefimde planten hadden een erg gesloten bouw, die nu voordeliger is geworden.

 

Na een hoop bladibla maar wat foto`s.

 

Links.

 

gallery_30844_15992_3197547.jpg

 

Rechts.

 

gallery_30844_15992_3271917.jpg

 

De grootste.

 

gallery_30844_15992_4841126.jpg

 

De kleinste.

 

gallery_30844_15992_1582231.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fraaie krop(jes) Krasi :)

 

Die kleinste moet nog even een groeispurtje inzetten - ze zien er gezond uit.

 

Gaat een volle boel worden denk ik! Vooral die grote gaat echt een monster van een chick worden :P

 

Gr,

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

eeeh moderatertjeeuuuhhhh :) proficiat!

 

die zijn een aardig stukje gegroeid op die paar dagen.....

 

volgens mij heb ik dit ooit nog al is gevraagd, jij geeft de helft water vanboven en de helft in die buis eh?

 

ik zie ook dat je verschillende smartpotten hebt, is dit bewust, toevallig?

welke vind jij de beste?

 

:) :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

he modder! :P

 

het beginnen al mooie struiken et worden!

 

diep groen blad bij die groote! bizaarr:D

 

hou ze groen en groei ze hoog :)

 

Greetz

 

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

gO gO shits happend gewoon door gassen met die zooi.

 

ben benieuwd naar de strain.

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

ze zijn lekker door gegroeid Krasi mooi groen ook dikke steeltje s :) lekkeur hoor hoe ze er nu uit zien nice

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...