Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Krasi

Summertime banger!

Recommended Posts

zelfs met beestjes ,red ze het nog :D

 

 

ik had die spint ook tot op de laatste week , maar de dames wilden gewoon door

toen ze bij mij omgingen konden ze nog wel een paar dagen maag ach ik was een super blije farmer op dat moment :D

 

 

2k gun in je maat en meer mag zeker ook ik gun je al het beste :vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Carpe_Diem, bedankt voor je tips weer, ik probeer het eerst wel met de roosters open, ik heb btw ook zo`n instelbare ultrasoon bevochtiger, die doe ik gewoon in de tent wanneer ik de deksel er eenmaal afhaal :D

 

Pietje Wiet, thanks, ik begin idd met de Ivermec, 3 dagen later nog eenmaal ARTS, daarna spuit ik niks meer op ze, ze bloeien namelijk al flink, ik zal m`n airco op ontvochtigen zetten die plantennachten, dat 3 componenten spul heb ik idd gezien op de site, is dat bio, weet je dat toevallig?

Auxine groeiregulator heb ik ook gezien op de PUK site, daar heb ik wel oren naar, heb ook wat gegoogled en het is een positief werkend goedje.

 

Juicyweedy, Wanneer ze na m`n aankomende behandelingen nog leven laat ik het voor wat het is, webjes en gote populaties zuig ik zo weg, en met het oogsten ff ondersteboven hangen om ze uit de toppen te drijven.

2k moet te doen zijn, en ik gun jou ook het allerbeste natuurlijk, je bent een fijne kerel :vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik schuif aan.

 

Succes met de spint. Ziet er erg mooi uit verder. worden mooie toppen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet goed uit, lekker vol.

Mooi tent en spullen heb je, beetje jalours :vape: .

Lekker dat alles redelijk Bio is, ben erg benieuwt naar de komen weken.

Suc6!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Markie, join the club :D ...tja die spint, ik was gisteravond aan het wateren, tis een redelijke plaag, er zitten er best wat, en het rare is, ze maken webjes beneden bij de stam en de eerste vertakingen die ik gediefd heb, heb ze gisteravond maar met `t handje weggehaald, en ernstig bevolkt blad weggetrokken,....ik hoop dat m`n goedjes gauw binnen zijn :vape:

Voor de rest heb ik weinig te klagen :)

 

Fast2005, hey, bedankt, lekker vol idd, en niet redelijk maar vol bio, organisch, ik ben ook benieuwd, ik heb gisteravond nog even een paar c99 dames voor het laatst geknakt, deze gingen nog maar eens de lucht in, verder zie ik ook daar de andere takken mooi omhoog komen, en de toppen worden langzaam dikker, zodra de groei er helemaal uit is, zoals bij de s5 volgens mij aan de orde is, zal de volle bloei het aandikken aanzienlijk versnellen :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Krasi, balen van de spint. Ik geloof dat ik eens ergens gelezen heb dat men stokjes boven het gewas uit laat steken (al dan niet met iets aan de top daarvan) aangezien de spint altijd het hoogste punt zoekt en zodoende minder of niet in je toppen zal gaan zitten.

 

Geloof dat je preventief best goed bezig geweest bent. Misschien neem je ze mee van andere locaties?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pietje Wiet, thanks, ik begin idd met de Ivermec, 3 dagen later nog eenmaal ARTS, daarna spuit ik niks meer op ze, ze bloeien namelijk al flink, ik zal m`n airco op ontvochtigen zetten die plantennachten, dat 3 componenten spul heb ik idd gezien op de site, is dat bio, weet je dat toevallig?

Auxine groeiregulator heb ik ook gezien op de PUK site, daar heb ik wel oren naar, heb ook wat gegoogled en het is een positief werkend goedje.

 

 

 

er staat op de verpakking met rode letters,

handschoenen en mondkap dragen!

na gebruik handen wassen!

eventueel besproeide kleding wassen!!

er staat verder niks over bio maar ik neem aan

dat met deze teksten er weinig bio aan is :D

 

de Auxine groeiregulator??

hij kwam wel met Dutch Plant Vitality groei regulator.

ik heb 2 flesjes mee gekregen om het te testen :)

 

ik heb eerder al eens bio optimal geprobeerd maar dat was geen succes :vape:

 

de bio optimal is op soja basis

de Dutch plant vitality is op paraffine basis

 

ik ben benieuwd naar de verschillen :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Juicyweedy, Wanneer ze na m`n aankomende behandelingen nog leven laat ik het voor wat het is, webjes en gote populaties zuig ik zo weg, en met het oogsten ff ondersteboven hangen om ze uit de toppen te drijven.

2k moet te doen zijn, en ik gun jou ook het allerbeste natuurlijk, je bent een fijne kerel :D

 

 

 

is het zo erg dan maat ? :D

 

dat is ook niet leuk nee afwachten dan maar :vape:

 

 

ik heb trouwens van de 5 candy amnesia 1 mooie uit gezocht

hiervan maak ik een paar stekken om 1 moeder weer van te maken

 

van de 5 is 1 zo mooi met de opbouw en de internode

precies goed te noemen met erg groot groen blad

 

de andere hebben allemaal strek effect en gaan niet echt grote toppen brengen denk ik

 

we zullen het zien maat :)

 

groetjes jw en succes whit the beasts

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeice, idd balen, en het vage is juist dat ze onderin de plant, op de kruising van de stam en de eerste 3 internodes, waar ik gediefd heb, webjes maken ipv bovenin, ze zitten btw wel bovenin hoor, dat zie je alleen al aan het blad.

Deze spint zat al in de stekken, en het was me verteld, dus ik ben ze direct gaan behandelen, met 3 middeltjes, waaronder PVP en Cannacure, heeft blijkbaar weinig uitgehaald, maar goed ik kreeg net een bevestiging dat de nieuwe goedjes vandaag verstuurd zijn en dus morgen of de dag erna binnen zijn, kan ik nog even 1 spuitronde doen :D

 

Pietje Wiet, oei, dan zal het wel niet bio zijn, alhoewel, je moet eigenlijk bij PVP ook een spuitmasker op, die met auxine is nieuw, die Dutch Plant Vitality heeft Chriet volgens mij eens getest, en die Bio Optimal is ook weleens voorbij gekomen, misschien wel weer een van DE vele "wondermiddeltjes" :)

 

Juicyweedy, ja joh, flink leger hoor, m`n roofmijten hebben het iig zwaar afgelegd tegen ze, ik ben benieuwd naar de Candy Amnesia en haar potentie in groei en vooral bloei, en natuurlijk het eindresultaat in kwanti en kwali, s5 is zowiezo een topper.

Ik zal btw de moeders ook blijven behandelen, daar kan ik mooi op oefenen, met bv de neem en teatree extracten in combi met een afmaker :P

 

Topic:

 

Door drukte morgenavond doe ik de update vandaag, duzz....UPDATE

 

12/12 dag 22, zichtbare bloei s5 dag 14, c99 dag 11

Max temp 28,5C, min temp 22,5C

Max lv 61%, min lv 38%

Tensio`s s5 150/200/250Mbar, c99 120&150Mbar

 

Gisteravond hebben de dames nog 3ltr en 3,5ltr pp gehad, dus drinken gaat nog goed, vanavond wil ik niet teveel geven, dus 2 en 2,5ltr, omdat ze morgen 4,5 en 4ltr thee krijgen die ik een uurtje geleden heb opgezet.

Topontwikkeling gaat zoals het hoort, groei is er bijna uit en thc productie komt meer en meer op gang, dat merk ik vooral aan de jeukblaasjes op m`n armen, ik ben nog steeds allergisch voor `t plantje :o

 

En dan `t spintverhaal, die gaat ook flink door, gelukkig zijn de bestelde middelen onderweg, en kunnen nog deze week ingezet worden, vrij laat nog maar ik heb geen keuze, ik zal op de spuitdagen de airco in de plantennacht op ontvochtigen zetten.

Het was alweer een tijdje geleden dat ik spint had, volgens mij de laatste keer toen ik met stekken kweekte :D

 

Foto`s :D

 

s5...doet wat ze goed kan..

 

gallery_30844_14032_3564951.jpg

 

c99...de laatste groeistuipen..

 

gallery_30844_14032_3649948.jpg

 

Een geknakt c99 topje

 

gallery_30844_14032_618912.jpg

 

Een s5 topje, zie hoe het blad wordt aangetast door de spint-fuckers :vape:

 

gallery_30844_14032_4059237.jpg

 

s5 bovenaanzicht, sorry niet zo scherp :D

 

gallery_30844_14032_3831432.jpg

 

c99 bovenaanzicht

 

gallery_30844_14032_2797997.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey Krasi

 

gaat weer mooi zo

 

spijtig van die verdomde spint ik haat ze :vape:

 

 

succes verder man

 

groetjes homegroweman

Share this post


Link to post
Share on other sites

070wiet, :) , thanks.. :o

 

Homegroweman, dank je, het gaat zeker prima, de postbode was vroeg vanochtend, dus ik heb ze vandaag al bespoten met Ivermec, 5ltr de tent in, de airco staat op de ontvochtig functie, vrijdag nog eens met ARTS en dan maar hopen op of total annihilation of drastisch terug gedrongen en verzwakt/gedemotiveerd zielig restje bij elkaar geraapt zootje :vape: :P

 

Topic:

 

Om even terug te komen op dat nieuwe Auxine groeiregulator product, er stond een mooi stukje in het Highlife magazine, dat de testresultaten zeer positief zijn ervaren door geselcteerde kwekers die het goedje mochten testen.

Zelf werd er gedurfd gezegd dat het een 20% meer opbrengst geeft :D

Dat klinkt natuurlijk geweldig.....maar eerst zien dan geloven :D

Hier de ervaren voordelen:

 

-Diepere worteling/stengels groeien omhoog waardoor de plant meer gewicht kan dragen.

-Gezonder blad.

-Meer bloem/top vorming.

-Toppen onderin de plant ontwikkelen zich beter, minder luchtig/fluffy, compacter dus meer gewicht.

-Aanzienlijk meer THC productie (deze vat ik alleen nog niet)

-Meer stress bestendigheid.

 

Het schijnt in de land en tuinbouw al reeds langer met succes en meeropbrengst gebruikt te worden.

Nu weet ik dat er enkele tuinders/landbouwers rondzwerven hier op WF, dus misschien een bevestiging van jullie :D

Al met al misschien een testje waard.

 

Edit: Het product bestaat btw uitsluitend uit plantaardige ingrediënten, en dien je toe als bladvoeding, tevens te mixen met preventieve spuitvloeistoffen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

High krasi net je topic door geneusd / plaatje kieken je kent het vast wel

..enorm spijtig van je spint ik hoop dat je ze wegkrygt!

 

Ook heb ik een vraagje: ik las dat je je lightmix aarde enorm opwaardeert met van alles en nog wat houd dat dan ook in dat je enkel afgezuurd water geeft? ik gebruik nu de gold label die vol bemest is en hoeft momenteel nix by te voeden al zal dat langzaam aan wel gaan gebeuren ze zyn pas 2.5 week by my.

Maar het liefst wil ik overgaan op een grondje in een aardebak waar in enkel afgezuurd water hoef te geven zodat ik het soooooow organisch mogelijk hou. misschien een tip?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hemprenaissance, hi, snap ik, zo`n groot topic is nogal wat leesvoer :vape:

 

Over m`n grondje, het enorme opwaarderen is vaker gezegd en ik heb telkens gezegd, en zeg nu weer dat dit niet zo is.

Door m`n lightmix aarde gaat een bacterie/schimmelcomplex voor het bodemleven, wormenmest voor het humus gehalte, maerl voor de kalkl/magnesium buffer en Biochar voor de vochthuishouding, opslag/afgifte van vocht en voeding en het verlengen van de levensduur van m`n aarde.

Dus geen npk verhoging die noemenswaardig is.

 

De voeding/npk`s worden verkregen uit de Buffertabs en later Flowertabs, deze bezitten humaten, humuszuren, diverse kalksoorten en bacteriën waardoor afzuren niet nodig is.

 

Dus je kan met de combinatie van Buffertabs, wortelstimulator en eens per week bacto de groei door met alleen onafgezuurd kraanwater, en met Flowertabs en eens per week/eens per 2 weken bacto de bloei door met alleen onafgezuurd kraanwater. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ondanks de spint zien je plantjes er toch goed uit.

Ben benieuwd wat het gaat worden, het ziet er veel belovend uit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dus van begin tot eind alleen kraan water geven?

 

Als ik goed begrijpend lees.

 

en dat gaan echte monster toppen worden zo te zien.

 

 

groetjes BUZZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wesley, dank je, stekken en spint, cliché :D we gaan iig ons best doen om het beste eruit te halen :vape:

 

Buzz, Klopt, ik zelf heb gekozen voor 1xper week een organische bacterie/schimmel/mineralen thee ipv Bacto, het kan zo makkelijk als jij het wil, zorg wel voor een goede aarde, eventueel opwaarderen met wat wormenmest, maerl, myco`s en het mooie Bio-Char :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik hoop dat je bio-leger snel arriveert, maak een paar fotos van het front wil je :vape:

succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Homegroweman, dank je, het gaat zeker prima, de postbode was vroeg vanochtend, dus ik heb ze vandaag al bespoten met Ivermec, 5ltr de tent in, de airco staat op de ontvochtig functie, vrijdag nog eens met ARTS en dan maar hopen op of total annihilation of drastisch terug gedrongen en verzwakt/gedemotiveerd zielig restje bij elkaar geraapt zootje :vape: :D

 

Het was al gearriveerd vanochtend en reeds het eerste product ingezet, tevens staan er foto`s van gisteravond, ff terug scrollen :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

HEY KRASI!!!

 

 

Wil jij heel gauw maken dat die spint wegraakt :vape: :D :D :)

 

Tjonge jonge hoe ken dat nou weer joh....

Jij hebt ook altijd wat he ouwe met je rondes?

Maar je zal er toch, hoe dan ook altijd weer een leuke opbrengst aan overhouden en houd altijd de moed erin :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Krasi,

K#t van die spint man! :vape:

Pas je er wel voor op, dat je ze niet bij je moedertjes in de tent krijgt? Anders heb je straks hetzelfde geouwehoer met je eigen stekken en dat zou toch jammer zijn.

 

Hoe staan je stekjes er trouwens bij nu?

 

Groeten Beaker

 

Edit: ik realiseer me zojuist dat je moeders dezelfde stekken zijn als de stekken in bloei, dus die zullen ook spint hebben. :D

Hopelijk lukt het je om er van af te komen. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Krasi,

 

ik wil niet in herhaling vallen maar kut van de spint,

ze zijn precies niet kapot te krijgen bij jou,

mss dat ze nou wel het loodje leggen :vape: ,

we zullen het over enkele dagen weten....

 

Grtjs Blowke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Critical Widow, JA WEGWEZEN FUCKERS...HEEL GAUW!!! :D de spint zat al in de stekken die ik als baby kreeg, heb er flink op gespoten met bio middelen, maar helaas, ook roofmijt kon ze niet stoppen...en zelfs m`n spuitbeurt van vandaag kon dat niet, ze zitten er nog steeds, altijd wat ja, er moet wel wat te doen zijn natuurlijk, maar de opbrengst zie ik wel goed komen, ik heb vandaag al wat stokken gezet, er vallen nu al takken om :D ik ga ze zo even met een touw in de gewenste richting trekken.

 

Beaker, tja, ik heb nog 1 troef achter de hand, ARTS, die krijgen ze vrijdag nog even op hun flikker, daarna is het maar hopen dat ze vergevensgezind zijn, maar dat is spint nooit :vape:

Klopt dezelfde stekken, dus die kan ik wel gebruiken om straks met neem en een combi te behandelen, de spint moet daar uit, ze zijn gelukkig makkelijker te behandelen dan de afbloeiers, minder groot en zo :o

 

Blowke, ja wat moet je dan zeggen :) dit is een hardnekkige spint, chemisch had misschien aan het begin beter geweest, maar ik kweek organisch, en dus alleen bio, hopen op ARTS, ik ga ze zo nog even thee geven, die staat al een goede 24uur te bubbelen, sterke planten kunnen beter tegen spint dus verwen ik ze goed :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

denk je dat het echt veel verschil maakt als je eenmalig chemisch gaat? anders is het zo zonde van je kweek/opbrengst

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misschien als stek dompelen in een chemisch goedje, maar als het bio kan prefereer ik dat :vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...