Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Krasi

Summertime banger!

Recommended Posts

Nee ik doe de airco uit, anders blijft ie geregeld aanslaan, misschien ook te snel koude val dan, wel wil ik hem met afbloeien op de ontvochtig stand zetten tijdens de slaap uren.

 

Edit: ik las op een Amerikaans forum dat Neem spint steriel maakt, ze kunnen dus geen eieren meer leggen dan, en dat je ze daarna nog een met een ander middel moet aanpakken om ze af te maken, ze zijn daar weg van dit middeltje...bio en op basis van rozemarijn olie.

 

http://www.ebay.nl/itm/SNS-217C-16oz-Spide...=item3cb3ed605b

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sr. Smoke-A-lot, hi man, gaat niet onaardig, als ze op 170 staan, tja ligt eraan, m`n s5 geef ik dan 3,5ltr, m`n c99 2,5ltr, en de volgende dag zo weer, die kuipen geven ze enorme wortelruimte, en gierig als de planten zijn pakken ze de hele pot, dus ze gaan enorm zuipen, en...met hogere temperaturen verdampen ze ook veel, vooral de plant maar ook de pot :rolleyes:

Ik heb dat ook wel eens gedacht, dat ze stuk waren, achteraf bleek het allemaal te kloppen.

 

Dan zal het ergens wel goed komen.. Ik ben namelijk die 11L potten gewend, en blijft het moeilijk vinden om er in één keer de nodige liters in te gooien! :smoke

Daarbij als ik mijn vinger in de pot duw, voel ik wel dat die nog aardig vochtig is, terwijl de tensio's op 150/200 staan?! En de toplaag er nog nat uitziet, dus vandaar mijn argwaan..

 

Maar goed, dan ga ik ze gewoon vol gooien tot de tensio de juiste waarde aangeeft..

 

Thanx!! B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Go krasi :)

 

 

 

ziet er gelikt uit kerel

 

zo te zien zal het stekken geen probleem worden haha heb geduld met ze

soms duurt et wat lang ^_^

 

ennuh die s5 knoepertss ik kan het genot al ruiken man

egt vet en zo te zien heb je hier en daar strak ook een grote top erbij

mooi bij elkaar die internodes en dan is dit een dame die erg in dikte uitblinkt kwa toppen :smoke

 

ze groeien straks je wil niet weten man

 

ik heb het ondervonden en moet zeggen dat er geen beter genetica voor mij bestaat om te kweken dude -_- :rolleyes:

 

 

ik hou je op de hoogte man , me eerste stekken zijn geworteld en staan op 18/6 B)

 

 

 

succes maatje :tu

 

GReetzz jw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er weer prachtig uit, mooie kleur en uniform. Ze hebben het naar hun zin, dat is duidelijk!

Share this post


Link to post
Share on other sites

over de spint, als je besluit nog een keer iets te spuiten dan zou ik er niet al te lang mee wachten, zoals je al aangeeft de spint ondervindt geen hinder van de roofmijt.

 

Als neem olie ze steriel maakt, dan daarna nog een killer er overheen en done deal lijkt mij. wel een keer of drie herhalen ivm uitkomende eieren.

 

Echt fucked up beestje spint.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sr. Smoke-A-lot, ur welcome, ik heb ook verbouwereerd staan kijken dat ik 4,5ltr per dag in 1 pot moest kletteren, maar m`n planten zien er prima uit dus m`n tensio`s liegen niet....lekker kletteren dus :)

 

Juicyweedy, hi bro, stekken gaan dag 3 in, geen overledenen nog, geen wortels ook, ik wacht `t rustig af, ik kan het nog heel vaak over doen :D

De s5 in de i120 begint lekker te bloeien, overal toppen die heerlijk ruiken, de c99 doet ook niet onder hoor qua bloei, maar de geur van s5 :D

 

Zepher, dank je, tot nu toe werkt m`n combinatie American tea/Buffer&Flowertabs/Sannie`s goodies/Goldlabel prima :D

 

Donbone, klopt er vormen zich al toppen, binnen een week moet ik spuiten, alleen was het gemalen neemzaad uitverkocht, ik zal ff wat anders online moeten bestellen, ik twijfel tussen ARTS en Ivermec, suggesties graag....dat neem en een afmaker ga ik zeker nog eens toepassen :)

 

 

Topic:..Update,

 

12/12 19, zichtbare bloei s5 dag 11, c99 dag 8

Max temp 28C, min temp 22,5C

Max lv 51%, min lv 34%

Tensio`s s5 130/160 en 330Mbar, c99 130&150Mbar

 

De laatste 2 dagen heb ik minder water gegeven, ze waren wat minder dorstig, evengoed 3 en 2,ltr pp...vandaag geef ik weer 3,5 en 3ltr, de c99 begint de s5 bij te houden met drinken en in te halen met groei, ook de bloei van de c99 schiet op, ze zijn zowiezo eerder klaar dan de s5.

Ze groeien allen nog maar heel weinig, en dat is precies goed, net geen meter lang.

Ik heb geen ballen meer gespot op die 2 c99 planten maar hou ze scherp in de gaten.

verder alleen maar goeds, en wat heerlijk om alleen maar water te hoeven geven, zo uit de kraan de pot in.

 

Pica`s... :o

 

s5

 

gallery_30844_14032_5583825.jpg

 

gallery_30844_14032_1583222.jpg

 

gallery_30844_14032_407514.jpg

 

c99

 

gallery_30844_14032_4810718.jpg

 

gallery_30844_14032_564195.jpg

 

gallery_30844_14032_637415.jpg

 

Taiga...hardware :) :P :D :vape: :D

 

gallery_30844_14032_935575.jpg

 

gallery_30844_14032_1736508.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey krasi

 

 

man die tent staat mooi gevuld hoor !!!! :vape:

 

love it !!!!!

 

 

 

groetjes homegroweman

Share this post


Link to post
Share on other sites

Homegroweman, thanks, gevuld is ie zeker :D

 

DonBone, hey ik wist niet dat Plagron dat had, ik zat overal behalve bij growshops te kijken, vooral bij Neem-Holland, ik heb net en Ivermec en ARTS besteld omdat ik niet kon kiezen :vape: ..zou deze echt net zo zterk zijn als een zelf gebrouwen neem spuitsel?

Iig bedankt goos, bij Neem-Holland is het gemalen zaad tijdelijk uitverkocht, anders probeer ik deze :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Krasi, my favorite kweekert.

Jonguh jonguh toch wat maak jij er een feest van ...

Maar toch blijf ik erbij, gebruik jij geen cannacure ofzoiets??

Ik blijf maar van die gekke plekken zien op jouw bladeren :vape:

Ach het is ook weekend en ik heb net aan een postzegel gelikt misschien is dat het wel..... :D :D

 

 

Gr Cw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zie die vlekjes ook de hele tijd op je planten,

zal wel 1 of ander ongediertebestrijdingsmiddel zijn...

Ziet er goed uit en ze staan al mooi in de bloei :vape:

 

Grtjs en succes nog he kerel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als echte krasi fans moeten jullie wel wat beter lezen hoor, denk dat hij al 5x heeft geschreven wat er op de plantjes wordt gespoten :D

 

 

ziet er top uit! :vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

prachtig veldje man, so nice

ik zou idd afwisselen met arts,neem,tea tree olie,

ivermec heb ik geen ervaring mee.

grtz Weetje

 

heb nog C99 x criticall mass liggen

toch maar is opsnorren :vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

CriticalWidow, oldskool postzegel likkerd, thanks dude, die vlekken zijn van spuitmiddel idd, biologisch bacterie complex, , geeft wat residu, groene planten heeft iedereen, gevlekte planten zijn weer eens wat anders :)

 

Blowke, kijk met plaatjes kijken weet je al genoeg, idd bestrijdings/verwennings middel, ze bloeien lekker, nog wat laatste groeistuiptrekkingen en dan gaat ze volle kracht bloeien :D

 

Pacman, echt wel :D

 

Jeice, thanks gozer, klopt, niet iedereen leest elk topic door, dan doen alleen echte WF-junkies :vape:

 

Weetje, dank je, ik heb aan het begin Cannacure, PVP en het foliar pack afgewisseld, leek redelijk goed te werken, ineens zag ik ze weer opduiken, toen nog roofmijt uitgezet, had weinig effect, dus nog 1 keer snel in 1 week ARTS en Ivermec afgewisseld spuiten, next round idd aan de gang met eterische oliën, neem of tea tree schijnen beide goed te werken.

Je c99 mix klinkt een mooie :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er echt super uit met die Plasma's kerel, ben ook benieuwd wat deze strain je gaat brengen, heb al een tijdje een oogje op C99

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik las het al eens ja, ik ben vooral benieuwd naar de smaak ervan, oldskool landras...yummy...thanks :vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat worden aardige grammen maat :D

 

 

wooow , hier gaan echt grote toppen komen , en dan te bedenken dat ze steen en steen hard worden :D

 

 

dit word een knaller maat :o

 

was je record ??? die ga je dubbel verbreken bij deze hahaah

 

ik durf er nu al wel op te gokken :vape:

 

 

 

succes maat ik let op je :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekker man.....en nu geduld tot de wortels verschijnen.....ben benieuwd hoelang het duurt in die verwarmde prop :D

Hoop dat die spint een beetje wegblijft..... :vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Juicyweedy, jij kan het weten gab, die s5 is prima in vorm geknakt, lijkt wel een scrog zoveel toppen hebben de bovenkant van het bladerdek bereikt, echt een heerlijke strain.

M`n record, ja steeds net onder de 1op1, ik ambieer natuurlijk erboven maar bij keuze ga ik direct voor kwali boven kwanti, liever a++ dan 1op1 :vape:

 

Art, dank je, idd even afwachten, morgen gaan de roosters van de deksel open, de dag erna haal ik de deksel eraf, dan zullen de stekpluggen sneller droogtrekken en hopelijk dus wortels verschijnen, is het een idee om dan een bevochtiger neer te zetten in de tent?

Voor de spint heb ik net nog pvp gespoten, tevens heb ik ivermec en ARTS besteld, kijken wat dat doet, dan heb ik onderhand al 5 verschillende middelen gebruikt, wel bio overigens, en een nieuwe strategie is ook bepaald voor de toekomst, bedwelmen/steriliseren met een etherische olie (neem/teatree) en dan afmaken met een combi aan bio middelen :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Juicyweedy, jij kan het weten gab, die s5 is prima in vorm geknakt, lijkt wel een scrog zoveel toppen hebben de bovenkant van het bladerdek bereikt, echt een heerlijke strain.

M`n record, ja steeds net onder de 1op1, ik ambieer natuurlijk erboven maar bij keuze ga ik direct voor kwali boven kwanti, liever a++ dan 1op1 :D

 

 

een 1op1 is voor jou een fluitje van een cent maat :D

 

dus je komt er dit keer wel boven , en het zal je verbazen als ik gelijk krijg :P i hope so haha

 

 

ik moet eerlijk bekennen , dat deze wiet wel een van de aller beste en lekkerste is die ik ooit heb mogen roken of kweken

 

ik denk zelf dat de s5 voor de commercieele kweker ook erg fijn is , aangezien ze veel willen en snel

deze wiet ken het presteren :D

 

als ik kijk dat ik normaal 15 plantjes had staan met maar 245 gram

en nu had ik 354 gram droog op de schaal :)

 

gewoon 100 gram meer ,en dan met jou opstelling echt sexy maat :D

 

elke keer als je foto post sinds de toppen er zijn space ik hem helemaal man ,ziet er erg fijn uit die opbouw

je zou haast kunnen zeggen dat het indica is hahaha :vape:

 

we zullen het zien maat , het word zwz een 10+ wietje kwa cijfer dus dikke A++++ kwaliteit/kwantiteit

 

overal gelijke hoeveelheden thc ,zelfs op de kleinere topjes en amper fluf meeste word erg compact

klein piece ervan en ik heb een dikke toeter :o

 

je gaat goed maat :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha klinkt goed, ik ben ook erg gecharmeerd van haar en op THCFarmer zijn ze ook hoteldebotel van haar, een van die gasten komt wel eens bij een maat in A`dam en dan wil hij strictly s5 roken.

Ik twijfel niet aan kwwali en kwanti bij haar, en eerlijk gezegt zonder geintjes probeer ik deze ronde 2kg te halen, we zullen zien hoe ver ik kom :vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites
morgen gaan de roosters van de deksel open, de dag erna haal ik de deksel eraf, dan zullen de stekpluggen sneller droogtrekken en hopelijk dus wortels verschijnen, is het een idee om dan een bevochtiger neer te zetten in de tent?

 

in de groei probeer ik 55/60% lv te houden bij planten ...dus als de prop luikjes open gaan wordt de lv ook daar ook ong 60...das snel genoeg om de stekpluggen bij mij droog te trekken...mja..ik heb cocos plugjes en jij steenwol....de deksel er aflaten zou ik nog niet doen...of als je 2 action props hebt van 3 euro dan kan je experimenteren....wat je niet probeert...weet je niet... zeg ik maar altijd :vape:

 

deze heb ik....fijn apparaatje...instelbaar van 10% tot 90% lv...met 6 liter water dacht ik...maar na 24 uur is die meestal leeg bij mij...

http://link.marktplaats.nl/547002321

 

wordt verkocht voor de babykamer...dus daar vallen jou babys ook onder :D

http://www.topcomshop.eu/lang/nl/ultrasonic-humidifier-1801

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat een mooi gevulde tent is dit zeg :D

 

ff over die spint,ik zou zeker voor de Ivermec gaan!!

ik gebruikte dit ook altijd,werkt super :D

ik was vrijdag trouwens ook nog bij puk en die kwam

aanzetten met 3 componenten spul,het schijnt goed spul te zijn.

ik heb hem zelf nog niet getest,maar dat gaat zeker nog gebeuren :vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...