Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Krasi

Summertime banger!

Recommended Posts

Homegroweman, dank je, het gaat zeker prima, de postbode was vroeg vanochtend, dus ik heb ze vandaag al bespoten met Ivermec, 5ltr de tent in, de airco staat op de ontvochtig functie, vrijdag nog eens met ARTS en dan maar hopen op of total annihilation of drastisch terug gedrongen en verzwakt/gedemotiveerd zielig restje bij elkaar geraapt zootje :vape: :D

 

Het was al gearriveerd vanochtend en reeds het eerste product ingezet, tevens staan er foto`s van gisteravond, ff terug scrollen :)

 

hey krasi

 

man ik heb het :o ,,, je hebt je postbode toch een joint gegeven :P

 

succes verder :D

 

 

groetjes homegroweman

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Art, ik heb er idd al eens naar gegeken en het is natuurlijk verdomde handig, ze schijnen btw ook super te werken.

 

Homegroweman, haha, nee joh, speed, daarom was hij er zo snel :o

 

Ik heb net ff een controle gedaan en er viel me op dat dat 1 s5 dame bruine haren had op verscheidene topjes van een tak, het eerste waar ik dan aan denk is, die lijkt wel bevrucht :vape:

Dus ik kijken naar de andere planten op zoek naar ballen/bloemen...en geloof me ik weet ze te vinden onderhand, maar nee, niet gevonden, gelukkig.

Ik zag ook bruine haren bij een topje van een geknakte c99 precies bij de knak, ook de steel was wat bruin.

 

Hoe komt dit nu :)

Kan het door het spuiten zijn gekomen?

 

Verder zag ik de dat de spint flink eieren heeft gelegd en dat er zelfs nog wat roofmijt rond liep :D

Ook al webjes hier en daar.

Vrijdag ga ik nog een keer flink spuiten met ARTS....wat een drama die beestjes, ik was het bijna vergeten :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die bruine haartjes komen waarschijnlijk van het spuiten,ook als je toppen steeds aanstoot krijg je dat....hoop niet dat er bevruchting is maar omdat het meteen na het spuiten is,nattigheid zorgt daarvoor;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is te hopen voor je dat je ze nog kapot krijgt,

anders heb je straks je hele toppen onder de webben zitten,zou zonde zijn...

 

Grtjs BLOWKE

Share this post


Link to post
Share on other sites

Okee thanks Art :vape: , gister was het er nog niet...i know my girls, wel heb ik met stokken flink aan de dames gezeten, en dat late spuiten is dus ook een mogelijke factor, ik heb goed gecontroleerd, en omdat ik twijfelde ben ik nog een 2e keer gaan kijken op zoek naar ballen/bloemen, vooral omdat ik aan het begin een paar enkele op de c99 had gevonden,.....maar echt niks gezien...vrijdag weer spuiten...kan het geen kwaad eigenlijk?

 

Blowke, ja idd, ik ga dus nogmaals een flinke sessie houden, en daarna handmatig of met een stofzuiger aan het werk :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Krasi,ik controleer ook constant of ik nergens geen balletjes zie hangen,

ik weet niet waarom ik dat doe,heb er ook nog nooit echt last van gehad,

en heb feminized zaad,en toch maar zoeken en zoeken,

komt mss door al die HERMAHORROR hier op wietforum :vape: :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beter het zekere voor het onzekere nemen Blowke, met fem zaad weet je het nooit, van de betere breeders met stabiele genetica heb je niet zoveel te vrezen, maar sommige grote zaadbanken verkopen toch onstabiele soortjes helaas.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idd,heb er hier al genoeg zien langs komen die fem zaad gebruiken en toch met herma's zitten,

zelf kun jij er jammer genoeg ook over meespreken he...

Ik hou het allemaal goed in de gaten,

tentjes staan in een volledig donkere ruimte,dus geen lichtstress,

ook probeer ik ze weinig/niet te storen met de flits van het fototoestel,

ik haal ze niet uit de tent,verschuif ze niet,

lijken mij allemaal dingen die stress kunnen veroorzaken,en dan krijg je toch herma's niet?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik hoop dat je het gaat winnen van die k....spint Krasi suc6

Share this post


Link to post
Share on other sites

Blowke, klopt, ik heb het al meegemaakt, en het overkomt de beste, dat foto`s maken en tillen en zo kan het veroorzaken, maar dan heb je wel zwakke genetica, kijk wat ik met m`n KF dames alemaal heb gedaan, geen enkele herma daar :vape:

 

Lion, thanks, ongedierte....het is geen vreemde ervaring hoor, vroegah veel last met spint gehad, maar leuk is anders :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi gewas heb je daar, als je echt niet chemisch wil corrigeren, zou ik eens amblysius californicus uitzetten ipv phythoseillius, n stuk of 50.000 :vape:

En ik las terug in het verslag over auxine, het is een mooie stof maar als het daadwerklijk zoveel zou opleveren dan zou iedere pro. tuinder het gebruiken.

Het zou kunnen ik heb het zelf niet geprobeerd, maar het lijkt me vrij grof.....

 

Het zou zo kunnen dat des te slechter de teler des te meer meerwaarde het middel heeft. Dat geld voor mn eigen producten ook.

Maar als je tegen het dak aanzit met je opbrengst dan is er geen middel die er even voor zorgt dat er ineens 20% meer afkomt.

 

Maar 80%minimaal, zit niet tegen het dak aan dus ik zal het niet naar het land der fabelen verwijzen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Osmose, thanks, ik heb ff gegoogeld, en het wordt verkocht onder de naam Spical, ik was al eerder op die site uitgekomen, maar heb er verder weinig aandacht aan besteed, weet jij waar deze verkocht wordt, Koppers zelf verkoopt ze volgens mij niet particulier.

Dat auxine wordt al langer gebruikt in de land en tuinbouw en zou er goed werken, misschien leuk om eens te testen in een hokje, en dan de helft wel en de helft niet behandelen, de rest het zelfde, dan zie je echt het verschil :vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

GVD......@#*&%$#@drukspuit :dope: ....ik zou vanochtend de 2e spuitsessie met ARTS gaan houden, dus in de drukspuit, water erbij, druk pompen, tentje openritesn..sssssssssssssssssssssssssss....wat hoor ik nou, loop ik terug naar de drukspuit, is alle vloeistof eruit gelopen...drukspuit gebarsten aan de onderkant :verrygood :huh: :o :) vloerbedekking nat en stinken, gaten in de muur...ja ik was boos okee...45euro weggegooid.

 

Okee ben weer rustig nu :rolleyes:

Nieuwe drukspuit gekocht, flesje PVP, ARTS verkoopt de lokale growshop niet, dus morgenochtend opnieuw proberen.

Ook goeiemorgen :D

 

Vanavond foto-update.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sr. Smoke-A-lot, :verrygood idd erg naar, maar goed weer een blooper erbij, moet nu helaas wel m`n muur repareren :rolleyes:

 

Update:

 

12/12 dag 26, zichtbare bloei s5 dag 18, c99 dag 15

Max temp 29C, min temp 23,5C

Max lv 46%, min lv 34%

Tensio`s c99 100 en 110Mbar, s5 190/200 en 250Mbar

 

Weinig info, spint is nog aanwezig, morgen spuiten, toppen gaan zoals ze horen te gaan, groei is er vrijwel helemaal uit.

Owja, stekken heb ik weggesmeten, ik was al gefucked en zo lekker zagen ze er toch niet uit, teveel water aan het perlite toegevoegd en de plasma was idd teveel licht, ze gingen allen plat.

Zondag ga ik even nieuwe snijden en onder T-neon zetten in m`n propa tentje.

 

Edit: Ik heb btw 2 soorten speciale roofmijten besteld die ik uit ga zetten, ze werken samen om de spintplaag aan te pakken, ik hoop ze snel binnen te hebben, m`n vreemdelingen legioen :dope:

 

Foto`s

 

s5

 

gallery_30844_14032_4080297.jpg

 

gallery_30844_14032_2807186.jpg

 

gallery_30844_14032_3923660.jpg

 

gallery_30844_14032_1243749.jpg

 

 

gallery_30844_14032_2467513.jpg

 

gallery_30844_14032_4717758.jpg

 

c99

 

gallery_30844_14032_2696935.jpg

 

gallery_30844_14032_3012172.jpg

 

gallery_30844_14032_2325231.jpg

 

gallery_30844_14032_2532530.jpg

 

gallery_30844_14032_4965620.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

ondanks de spint , ziet het er flink huge uit maat :rolleyes:

 

grote uitlopers dikke witte haren die explosie hahaha

 

nice man gaat hem worden deze :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey krasi

 

je hebt er weer mooie foto's bij , ik ga nog even wachten met een fototoestel ik wil ineens een goede . kan ik me daar nog in verdiepen :verrygood

 

 

je plantjes zien er weer goed uit het begint mooi in te groeien zal weer niet lang meer duren voor ze beginnen dikke :rolleyes:

 

zeg nog een vraagje ik ben tog van plan voor een dr 150 te gaan wat denk je dat het best is gavita 1000 w of 2 aparte lampen hangen ?

 

 

 

groetjes homegroweman

Share this post


Link to post
Share on other sites

Juize, he gappie, niet teveel knipperen nu, de show gaat beginnen :verrygood

 

Homegroweman, dank je, ze gaan vrij snel aandikken heb ik het vermoeden, die 1000watt is een mooie lamp, en mooie resultaten zijn haalbaar, dus tja, ik zou voor de DE gaan :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

woohaa, komen ze aan hoor de reuzen.

 

mooi stadium :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik hoop dat het goed komt met de spint kan ineens erg snel gaan.

Maar idd ze staan er lekker bij

Share this post


Link to post
Share on other sites

weg krijg je de spint niet maar als je er een beetje aandacht aan besteed dan is het goed onder controle te houden. zolang ze de toppen niet inkapselen is t goed.

 

roofmijten gaan je een handje helpen. zet er wel meer dan genoeg in, maar niet allemaal tegelijk. ik doe altijd de ene helft en 2 dagen later de andere helft. vlak nadat het licht uit is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeice, haha thanks, het gaat gebeuren nu, ik heb btw 6000 roofmijten in aantocht :verrygood :dope:

 

Lion, dank je, die spint is echt a pain in the ass....een laatste spuitsessie en de roofmijten is alles wat ik kan doen, en zoals jeice zegt webjes verwijderen :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Juist elimineren die grafbeesten, ik zou ze alleen wel in 1 keer uitzetten, als je ze n paar dagen laat staan zullen er waarschijnlijk n paar strijders sneuvelen.

En 6000 ruimen er meer op dan 3000.

 

Is ook moeilijk te doseren zeker phytho daar zitten er alleen in de dop al een heleboel...(ik heb ze niet geteld :verrygood ).

 

Kill em all :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
weg krijg je de spint niet maar als je er een beetje aandacht aan besteed dan is het goed onder controle te houden. zolang ze de toppen niet inkapselen is t goed.

 

roofmijten gaan je een handje helpen. zet er wel meer dan genoeg in, maar niet allemaal tegelijk. ik doe altijd de ene helft en 2 dagen later de andere helft. vlak nadat het licht uit is.

 

Zien die beesten wel iets in het donker? :rolleyes:

 

@ Krasi,

 

Op de spint na gaat het weer erg lekker bij jou he kerel,

mooie topvorming :verrygood

 

Grtjs Blowke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...