Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Krasi

Summertime banger!

Recommended Posts

Hi peepzz, tijd voor een nieuwe ronde, omdat m`n s5 moeders nog niet groot genoeg zijn gaan we eerst een rondje c99 knallen.

Deze fem zaden zijn me cadeau gedaan door Female seeds, ter compensatie van het herma leed in de WWxBB ronde.

Het is een directe afgezant van de legendarische sativa strain Cinderellla99 van The Brothers Grim.

Alleen deze heeft ipv een bloeitijd van 16 weken een bloeitijd van 9 weken.

Ik heb enkele nieuwe organische goodies vanuit de States gehaald, waar ze op organisch growen gebied toch wel een paar stapjes vooruit op ons lopen, dus die ga ik ff testen, het wordt vast een leuke ronde :P

 

Opstelling:

 

Hardware:

 

Ruimte-Secret Jardin Intense i120.

Verlichting- 3x600watt Gavita Digistar evsa icm ir bulbs & 2x300watt Gavita LEP :verrygood.

Afzuiging- 2500m3 softbox icm 2000m3 Carbon-Active filter.

Inblaas- 1500m3 softbox icm 2x160mm A&T LVS.

Controller- Cli-mate 15 ampere (voor in en uitblaas).

Schakelkast- Diamond 2x16 ampere 8x600watt.

Potten- 8x60ltr smartpot.

Veiligheid- Mabo automatische brandblusser.

 

Software:

 

Substraat- GoldLabel custom lightmix.

Voeding- Sannies Buffertabs (8 per pot), Nirvana`s flowertabs (in week 4 bloei steek ik ze in, wederom 8 per pot), GL roots, Yucca, sea-90 zeezout.

Opwaarderen aarde- Sannie`s Biochar, maerl, GL zwarte wormenmest, Capulators bennies (dit is dus m`n organic stuff from the states, 3 packs, een rootpack, een nute pack en een foliar pack, het is teveel om uit te leggen dus ik zet ff een linkje neer dan kan je lezen wat het is).

Compost thee- GL zwarte wormenmest, Humboldt Honey Es, Capulators bennies, Azomite (ook Amerikaans, vulkanisch gesteentemeel met een extreem hoog en breed scala aan mineralen en spoorelementen).

Bestrijding- Plant Vitality Plus, Cannacure en het Foliar pack van Capulators bennies.

 

Ik ben al begonnen met bouwen(opzetten :lol: ), ik zal morgen wat foto`s posten.

 

Het linkje

 

http://www.ebay.com/itm/farm-only-/2307618...898161351364379

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klinkt allemaal gelikt, en zo zal het er ongetwijfeld weer uit gaan zien :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klink goed idd, ben benieuwd naar de goodies van de states en hoe het gaat bevallen.

Succes alvast man.

 

:verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Krasi,

 

dat klinkt weer veelbelovend bij jou he kerel...

Die secret jardin intense 120 welke afmetingen heeft die?

 

Veel succes met je nieuwe ronde

 

Grtjs Blowke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeice, dank je, ik ga er iig m`n best voor doen, veel buigen en binden en zowiezo toppen/fimmen...lekker hobbyen dus :lol:

 

CarribeanGrower, bedankt, ik ook, het wordt veelal gebruikt aldaar, op THCFarmer forum heb ik mooie resultaten gezien :P

 

Blowke, thanks dude, de afmetingen zijn 2.40x1.20x2.15m, ideale maten voor m`n ruimte :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wauw wat een toevoeging stop jij in je aarde man!

Hoe kom je aan dit 'recept', is dat jarenlange ervaring of doe je dat ook wel eens anders?

 

Geef je afgezien van de GL roots (en yucca) geen andere voeding mee met het water?

 

En ik zie dat je geen mycorrhiza en bacto gebruikt, heb je daar een reden voor?

 

Hele vragenlijst haha, ben nogal benieuwd. :verrygood

Succes deze ronde lekkere soort C99.

 

P.P.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poisonous Poet, Ik doe het idd wel eens anders, de aarde toevoegingen Biochar en de Bennies zijn nieuwe, de Bennies, zie link, zijn een zeer hoge concentratie aan nuttige schimmels (voornamelijk mycorrhiza) en bacteriën, de wormenmest en maerl zijn bij mij standaard.

Roots en Yucca zijn idd het enige wat ik in m`n water stop, de rest zit in de aarde en vooral Buffer/Flower tabs :lol:

Verder krijgen ze 1xper week een organic bacterien/wormenmest/spoorelementen thee.

Thanks voor de gelukswensen :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

*sub'd*

:verrygood

 

 

Succes Krasi !!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dank voor de uitleg Krasi, kan de link helaas niet openen op mn telefoon maar daar zitten dus je mycorrhiza schimmels in.

Die flowertabs ga ik eens opzoeken dat lijkt me wel wat.

Heb liever alles in de aarde zitten dan al die water toevoegingen.

Ben erg benieuwd naar je verslag, organischer (is dat een woord? :lol: ) dan dit ga je ze niet snel vinden denk ik! :verrygood

 

Groeten,

P.P.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Succes pik,

Lookinggood.

Grzz MrT

Share this post


Link to post
Share on other sites

:verrygood

 

Grtz Guesswho?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poisonous Poet, ik verwacht veel van de bennies en flowertabs dus de lat ligt hoog, meer organisch/organischer kan allebei volgens mij :lol:

 

Bobje, welcome :D

 

MRT, thanks dude :P

 

Guesswho?, :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi dat je weer van start bent Krasi,

Leuke pulletjes ook allemaal weer :verrygood Heel veel succes en kijk lekker mee.

 

Dat het maar weer een beste ronde gaat worden :lol:

 

Gr Zeebodem,

Share this post


Link to post
Share on other sites

He die Krasi, Ben zeer benieuwd wat die Flowertabs gaan doen bij je,..i keep in touch :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

De plantjes gaan duidelijk niks tekort komen. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zeebodem, thanks vriend, het wordt vast een leuke :P

 

Greenf1ngers, en we rocken non-stop :verrygood

 

StoneTwisted, ik ook, ze schijnen net zo goed/gemakkelijk te werken als Sannie`s buffertabs :D

 

Doc, echt niet :lol:

 

Vandaag nog even de laatste hand gelegd aan de hardware installatie, en even getest draaid, alles loopt zoals het moet.

Zo nog even de aarde mixen en potten vullen, daarna nog ff guerilla werkzaamheden.

Alvast een paar foto`s

 

gallery_30844_14032_1833510.jpg

 

gallery_30844_14032_2325164.jpg

 

Een van onder aanzicht

 

gallery_30844_14032_3713054.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Netjes ouwe, veel plezier deze ronde met je mooie setup. Mooi soortje trouwens, zat er zelf ook al aan te denken voor de volgende ronde. Kan nu alvast goed bij jou afkijken :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pfff wat steek jij tog een geld in je hardware he! Die cli-mate zag ik vandaag in de shop. Moet super zijn

Share this post


Link to post
Share on other sites

Krasi vraagje over je cli-mate controller.

 

Ik zag een post van jou waarin je zei dat ook jou box op een bepaalde frequentie een brom had, volgens mij het topic van Bl0wer. Hoe ontloop jij die frequentie(s)? neem aan dat je geen brom wilt horen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben niet zo thuis in die nieuwe stijl verlichting en schakelapp.

Wat is de toegevoegde waarde van de 2x300watt Gavita LEP (buiten de extra watts per m²)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Eerste keer zeker dat je die LEP lampen gaat gebruiken?
tweede...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...