Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Krasi

Summertime banger!

Recommended Posts

Het alles in 1 topic :blink:

Jij hebt je handen ook vol met je hobby he kerel :D

 

Hoe groot zijn je c99 ondertussen al geworden?

 

Grtjs BLOWKE

Share this post


Link to post
Share on other sites

eve bij gelezen krassie

 

paar tips voor stekken

ik liet de blokjes altijd in weken in wortel stim zuurde niet af of iets

 

schuin afsnijden beetje clonex en blaadjes beetje afknippen

 

ik gebruikte gewoon huis houd folie die doorzichtige om af te dekken

 

goed vochtig houden en na 4 tot 6 dagen zijn ze geworteld

 

zo had ik in de top met 5 moeders 150 tot 250 stekken in de week

 

maar precies wat carpe zegt de kunst is om de moder goed gezond te houden en voor dat je weer snijdt rust te gegeven

want niks is zo erg als gestress te stekken

 

maar het gaat je zeker lukken want zo moeilijk is het niet ....

heb nog ergens een artikel welke gedeelte van de plant het beste is om te stekken als ik het vind stuur ik je de link

 

succes en ik blijf volgen succes :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

DonBone, thanks :D

 

Blowke, haha, pfff al die topics bijhouden,...nee hoor, gewoon alles in 1 :D

 

BlackseaofGreen, thanks, ik hoor, lees en zie verschillende methodes, er zit vast een winnende voor mij tussen, wanneer je het artikel vindt verneem ik dit natuurlijk graag :blink:

 

Update,

 

12/12 dag 10, zichtbare bloei s5 dag 3, c99 --

Max temp 29C, min temp 23C

Max LV 70%(preventief spuiten), lv min 34%

Tensio`s s5 190 t/m 230Mbar, c99 190 t/m 260Mbar

 

De c99 begint ook meer te drinken, hun watergift is verhoogd van 2,5ltr pp naar 3ltr pp, ik heb vandaag thee geserveed, de s5 4,5ltr pp en de c99 dus 3ltr pp.

De s5 heb ik nog wat bij geknakt, dagelijkse bezigheid, alle groeischeuten komen mooi op.

Ook had ik ze gisteren licht gediefd, het water geven gaat stukken lekkerder nu, de weggediefde takjes deden niet mee in het gevecht om licht.

Ook heb ik alle planten vandaag goed ingespoten met `t foliar pack, dus alles is weer lekker wit :D

Tijdens het dieven zag ik dat de spint meer naar beneden was gekropen, omdat ik de vorige keer meer bovenin had gespoten, want spint gaat meestal op het hoogste punt zitten, nu dus de hele plant heftig bespoten.

 

Pica`s...ik was te laat thuis, dus ik heb alle hps stekkers eruit getrokken en alleen de plasma`s aangehouden voor de foto`s :rofl

 

s5, mooi egaal geknakt

 

gallery_30844_14032_5177439.jpg

 

De lichte diefbeurt, een zee aan ruimte om te wateren

 

gallery_30844_14032_1655102.jpg

 

gallery_30844_14032_2084392.jpg

 

gallery_30844_14032_1674348.jpg

 

c99

 

gallery_30844_14032_3243121.jpg

 

gallery_30844_14032_4312836.jpg

 

gallery_30844_14032_771426.jpg

 

gallery_30844_14032_1527072.jpg

 

Side by side, c99 links, s5 rechts...nog even en ze gaan gelijk op :)

 

gallery_30844_14032_303235.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat een monsters! dat wordt een toffe ronde man.

Share this post


Link to post
Share on other sites

netjes krasi, mooie temperaturen! stammetje zijn ook :blink:

 

is het al @ Donbone, maar beloofd zeker wat :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Donbone, dank je gab, die s5 is een beest met al die voorgroei, de c99 ogen echte bikkels, zaailingen ogen altijd super, ik verwacht echter het meeste geweld van de s5 :rofl

 

Jeice, jij ook bedankt maat, die stammen zijn bijna net zo dik als de kop van de tensio`s :blink: lekker drinken en lekker geven :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

tering!!!!!! wat zijn die stammen dik.

 

nou snap ik je grote watergiften ook:p

 

gr,

070

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een stammen zeg je zou zeggen dat mijn :D dikker is of is die dan juist zo dun :blink:

 

Ze staan ig mooi bij en ze zuipen wel erg dat belooft wat straks succes

Groetjes BUZZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

@krasi, ik verwacht juist de dikste toppen op de c99 :D zaailingen altijd dikke colas :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

070wiet, haha jep, boomstammen, dat zuipen komt mede door de grote potten, het verdampend vermogen van de potten, en het vele licht dat erboven hangt :blink:

 

Buzz, dikke knoeperds jonguh, laat maar komen die toppen :rofl

 

DonBone, klopt, dikkere toppen op de c99, maar hardere, compactere, zwaardere en meer toppen op de s5 :D

 

Topic:

 

Vandaag zie ik de zichtbare bloei in de c99, erg snel dus ook, ze groeien ook erg snel, ze hebben eerst breedte gepakt om zo zeker te zijn van lekker veel licht, nu pakken ze wat meer de hoogte, hele mooie planten.

De tensio`s gaven weer waarden aan die vertellen dat ze nog wel wat lusten, c99 190 en 210Mbar, s5 210 t/m 290Mbar, dus ga ik zo weer uitdelen, de c99 2ltr pp en de s5 3ltr pp.

Dus voor de goede orde;

 

12/12 dag 11, zichtbare bloei s5 dag 4, c99 dag 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey krasi, jij laat het ook als kool groeien :D ff niet gekeken en al een volle bos :D

houden zo :D succes met de bloeifase :rofl groeten pac :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey krasi

 

man die schieten mooi omhoog en veel mooie vertakkingen

ik blijf alvast met volle goesting :blink: of :D

 

alle tot de volgende zitting man

 

groetjes homegroweman

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaat weer lekker hier :D .

Dat wordt een volle bak (euh... tent :blink: ).

 

Succes verder.

 

Groeten Beaker

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pacman, thanks man, ze groeien goed ja, de s5 heb ik redelijk gelijk geknakt, de c99 begint nu te knallen, 2 van hen zijn al net zo groot als de s5, de bloeifase is aangebroken, de s5 maakt al kleine bolletjes aan, en de c99 is begonnen met bloeiharen :D

 

Homegroweman, allé, dank u zeer, klopt, de s5 vertakt heerlijk, ze hebben ook een flinke groeiperiode gehad en het knakken doet de vertakkingen naar boven groeien, de c99 is eerst voluit de breedte ingegaan, dat moest ook want de egoïstische s5 eiste veel ruimte op, nu gaan ze echter ook de lucht in :D

 

Beaker, bedankt, yep de tent is vol, ben ik blij mee, het zijn maar 8 planten, maar mooie grote potten en een mooie groeiperiode heeft die tent helemaal vol geknald :blink:

 

Blowke, :D

 

Topic, weer tensiowaarden van tegen de 300 op de s5 en tegen de 200 van de c99, nu ga ik dagelijkse giften van 4,5 en 3ltr hanteren, morgen voor het laatst spuiten, ook voor het laatst wortelstimulator, zaterdag gaan de Flowertabs de grond in, 5 per pot :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha...ja joh, zuiperds,....ik ben btw dol op vissen :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

ehh :blink: ....jij vangt geen bot :rofl ....knap hoor.. al die soortjes temmen in 1 kooi :D

 

gr

Carpe

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooi zo die foto's met plasmoeders

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Carpie, niet vangen...kopen jonguh, en in al m`n aquaria zitten mooie exemplaren :D , tot nu toe gaat het temmen goed, de zaailingen heb ik echter nog niet aangepakt, met 2 ervan begin ik aankomende week :blink:

 

Amnees, thanks goos, maandag ga ik eens oefenen met wat stekken, gaan ze wat meer vertakken ook :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Krasi ziet er goed uit, dik bebosd. Wijs dat je even gedieft hebt hoe staat het met de spint?

 

Gr,

 

Don

Share this post


Link to post
Share on other sites

Donnie, hey gozer, thanks, ja was geen overbodige luxe dat dieven, spint is zover ik kan zien met een loupe bijna verdwenen, af en toe 1 verdwaald exemplaar, vandaag pvp gespoten, zondag nog een laatste keer foliar pack want dinsdag komen de roofmijten binnen :blink:

 

Cannaz, thanks dude, happy they are, vandaag nog even opgemeten, de s5 is 80cm, de grootste c99 eveneens 80cm en de kleinste c99 is 65cm vanaf de aarde gemeten.

Vanavond nieuwe pics :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey krasi,

 

Ik zie dat je je meiden al gedieft heb,

heb ik er zeker overheen gelezen in je topic...

Hoe doe jij dat nou?

Haal je je planten uit de tent of kruip je er lekker tussen om erbij te kunnen?

Mooie hoogtes hebben ze al,wat verwacht je hoe groot ze worden?

 

Grtjs en succes verder...

Share this post


Link to post
Share on other sites

potverdikkie krasi mooie volle tent heb je er weer van gemaakt!!

 

ik ben benieuwd naar die c99,als je de verhalen moet geloven is dat een knaller :blink:

 

keep up the good work mate :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...