Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

whazzup

Whazzups Live Cam 2006 En Nieuwe Oogst

Recommended Posts

jep. gotcha! was de Mexican Sativa aan het overpotten. Mooie potgrond, handje wormenmest er doorheen, kuiltje maken, wormenmest en groeistart erin en gaan met die hopelijke dame. Beetje water met X-cel en hop!

 

De planten in de grote potten blijven duidelijk wat achter in ontwikkeling en kleur bij die in de kleine pot, gewoonweg omdat de vochtigheid van die potten nog zo allejezus hoog is. Heb ze vanavond een beetje bladvoeding gegeven.

 

met het zaad gaat het echter verrassend slecht / goed: slechts 3 van de 6 kwamen op, eentje is helemaal niet opengegaan en twee anderen konden er niet meer uitpersen dan een wit spleetje ;) . Da's toch wel veel verlies. De drie anderen echter spoten overeind dus aan mijn methode zal het niet liggen. Twee andere zaadjes tonen hetzelfde euvel vrees ik.

 

@mad: :rofl de 30e?

 

@mono: je kunt tegenwoordig toch ook gewoon XP draaien op Apple? :o

 

@everyone: leuk dat jullie meekijken!

Share this post


Link to post
Share on other sites

De webcam statistics van mei:

 

5/2006:

840 views

414 unique viewers

3d 28h 29m 31s total viewing time

12m 49s average viewing time

data transmitted 5.99 GB

5 maximum concurrent viewers

 

gallery_5211_120_8265.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goed. Laatste status van de plantjes:

 

Dit was ik gisterenavond aan het doen Stijlloos: De Mexican Sativa overpotten

gallery_5211_120_306054.jpg

 

Overzicht van de dames:

gallery_5211_120_173683.jpg

 

Het kasje buiten in de zon ('s nachts binnen uiteraard)

gallery_5211_120_262951.jpg

 

En dit is wat daar binnenin gebeurt met de Hindu Kush (tel de vingertjes op de nieuwe blaadjes :rofl :

gallery_5211_120_271128.jpg

gallery_5211_120_130353.jpg

gallery_5211_120_35240.jpg

 

Mooi he :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prachtige pics Whazzup! Ik heb hier exact zo'n zelfde propagator staan maar hier komt er nog niks boven op dit moment. We wachten in spanning af... :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

One more for the cam junkies :o

 

gallery_5211_120_288658.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Supermooie foto man! :rofl ik heb er net een paar minuten naar zitten kijken en het detail is echt super. Leuk om de haartjes op het bladgroen te zien. Tenminste het lijken wel haartjes ;)

 

Ga zo door! :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja op de nieuwe apple's wel ja.

Maar ik heb een ouwere Mac Mini.

Maar ik koop geen Apple om een Wintendo OS te draaien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vallen en opstaan :o

 

Had het kasje even buiten in de zon gezet. Ventilatie open uiteraard... maar was toch en beetje te veel van het goede! Een plantje RIP (volledig verbrand) tweede houdt vol, derde niks aan de hand. Da's dus een kanjer.

 

Stom stom. Had beter moeten weten, dit is de eerste dag volle zon. Gisteren was er nog niks aan de hand met buiten staan. Als ik hem vandaag had laten buitenstaan waren ze allemaal naar de eeuwige zaailingvelden gegaan. Nou ja, heb er maar weer 4 zaadjes bijgestopt en nu in de vensterbank enigszins beschut neergezet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

:o ahh, gecondoleerd.

Dacht eigenlijk dat ze het zonnetje wel fijn zouden vinden.

Maar te veel is ook niet goed dus?

 

Gelukkig heb je er nog een paar staan!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, het zonnetje vinden ze dus wel lekker. Maar ik vermoed dat de condens als lens werkt en het dus wat te geconcentreerd werd. De aarde was behoorlijk aan het opdrogen en het was gloeiend heet in het kasje, ondanks de open luchgaten. De plantjes die overleefden stonden aan de kant van de zon tegen het korte kantje, dus die hadden minder las van het "lens effect" - ik kan niks anders verzinnen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie foto's!! ben je wel ff mee bezig geweest zeker ;) Als er nou ook zo veel haartjes met daarop van die lekkere thc plak in je toppen komen :o Die dooie is toch niet die van die grote foto? :rofl Suc6 verder nog.. Ik heb er in idergeval wel vertouwen in dat die ook nog wat moois gaan worden!

 

Groet plantkas

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dank mono / plantkas voor het medeleven :rofl Ach ja, uithuilen en opnieuw beginnen nietwaar? Het is en blijft een leerproces, er kan altijd wat mis gaan.

 

Nee platkas, het was niet de hele grote gelukkig. Als er weer nieuwe boven komen maken we gewoon weer nieuwe mooie fotoos (als jullie dat op prijs stellen tenminste - er staan al flink wat zaailingen nu). :o Of ik me ooit liet tegenhouden...

 

Overigens m.i.v. NU: Vakantie!!

 

Oh ja, blumat tensiometer: we zijn al van 30 naar 40 gegaan vandaag. Zonnetje doet veel goed! Nog steeds te nat uiteraard, ze kunnen nog zeker wel een weekje zonder denk ik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poeh! eerste vakantiedag.. valt niet mee! Vanmiddag een klein Silver Haze jointje gerookt met mijn vriendin... jemig is het nu al bijna 6 uur? Wat heb ik ook alweer gedaan? Oh ja, toneelstuk gelezen, plantjes verzorgd.. pfff ik mis een stuk dag geloof ik.

 

De Tensiometer is al stabiel op 40 (eindelijk) en met de hittegolf in zicht hoop ik dat hij nog snel meer zal stijgen (dus vochtigheid zal dalen). Ik geef de dames maar weer een beetje bladvoeding.

 

Om het helemaal maar gelijk dol te maken voor mijn nieuwe hindu kush wat Bacto besteld.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja als ik eenmaal los ga dan ga ik ook goed los kobuz :D Bacto, wormenmest, X-cel, kalk, vital, DDT, Agent Orange, Uranium, de hele sakkerse mikmak!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zoals gezegd, vocht in de bakken gaat de goeie kant op. Nog steeds te nat maar goed.. 40-50 nu.

 

gallery_5211_120_54734.jpg

 

En dan een kleine verrassing... Vorig jaar heb ik alle afval van mijn bubble (incl. het water) teruggestort in de plantenbakken. Mooie compost en voeding, maar ook een enkel zaadje zit daar natuurlijk tussen. Ik hoopte er al eigenlijk op en wat zien ik? Is het er een? Ik durf het bijna niet te vragen.. Volgens mij wel :D

 

gallery_5211_120_320692.jpg

gallery_5211_120_329501.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is een apart plantje! :D Vind de 1e blaadjes wel erg rond. :P (je zou op het eerste gezicht zeggen das een vette indica,als je dit vanaf het (uitkomen) zaad kunt zien) :blink:

 

kusjes fotografe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo te zien wel, over 2 dagen weet je het zeker :D

 

40 mbar in de grond is op zich niet zo slecht hoor, ze zullen iets langzamer wortel aanmaken maar het gaat wel... Gewoon even droog laten trekken tot 250mbar en dan water geven...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als het is wat ik denk dat het is dan moet het PowerPlant zijn... Zou leuk zijn want ik had erg fijne vorig jaar, wellicht een stekkenmoedertje van maken :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou doe mij die Mexican Sativa dan maar als moeder, PP mama's zijn d'r zat in NL :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...