Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

whazzup

Whazzups Live Cam 2006 En Nieuwe Oogst

Recommended Posts

@ stijlloos: hehe die van mij zijn alleen 32 maatjes kleiner :o

 

@ freak ik had er plastic over, maar met de zon verdampt er meer water uit als je het er juist áf haalt, en tja.. erg mooi.. vorig jaar waren ze mooier. Deze hebben allemaal in meer of mindere mate last van het tm virus. Mij Hindu Kusk komt er niet in de buurt!

 

Update:

 

De zaadjes staan nu onder 4 x TL 36 watt. Dat zou wel voldoende moeten zijn denk ik :rofl

Edited by whazzup

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yay! Hindu Kush komt op. Ik heb er 6 van de 10 gezaaid. De andere 4 gebruik ik als referentie/reserve voor volgend jaar, ik wil tenslotte dit jaar van twee plantjes zelf zaad maken voor volgend jaar.

 

Alle zaadjes zijn zich aan het ontwikkelen, de eerste steekt zijn kopje al fier boven de aarde. Donderdag zijn ze de potjes en het kasje in gegaan. Vanaf gisteren staan ze onder 4 x 36 watt TL om te zorgen dat ze zodra ze uitkomen in ieder geval voldoende licht krijgen. Dat was handig, want vannacht is dit moois gebeurd. Met blijdschap geven wij kennis... Staan nu lekker in het kasje in ze volle zon.

 

gallery_5211_120_60468.jpg

Edited by whazzup

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ga je ondergronds kweken? :o (wel goed id ivm de laatste heksenjachten!) :rofl

 

kusjes fotografe

 

p.s. zal vanavond ofzo ff wat verder over de tensio gaan. ;)

Edited by fotografe

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ slechtekont

 

Dat lijkt wel he? Maar het valt erg mee hoor. De grond was al erg vochtig toen ik hem in de potjes deed, althans de 1/3 zaai-en stekgrond op de top. De potgrond onderin was echter vrij droog dus ik ben er van uitgegaan dat dat zich wel zal stabiliseren. De zaadjes doen het er echter goed in. En voor het ontkiemen is vocht tenslotte ook belangrijk. De eerste twee dagen had ik erg veel condens in mijn kasje, kon dat er gewoon met een doekje uitnemen, op dit moment is de condensvorming "normaal" en aan de rand van mijn potjes is de aarde zelfs op plaatsen een beetje aan het drogen dus ik maak me er niet te veel zorgen over.

 

@ fotografe

 

Tja, ik zit nu officieel in de gevarenzone! Ik hou er in totaal 5 of 6 thuis. 3 in de kuipen en dan nog 2 of 3 HK's. Als ik tenminste voldoende vrouwen heb, de mexican sativa is ook nog niet gesext. 2 HK's gaan naar een logeeradres om zaad te maken, en dan kijk ik nog even wat ik over heb maar ook daar heb ik al eventueel een goed adresje voor. Tja, dat heb je met zaad he.. je moet meer zaaien om voldoende dames over te houden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zat zo te kwijlen van de foto's van afghani warrior dat ik gisteren maar effe een zakje Hindu Kush and Silver Haze gekocht heb... Lehkâh!! Als dit zaadje straks net zulke lekkere wiet gaat opleveren ben ik in de 7e hemel :o

 

Vorige foto van het opkomende zaadje was wortels eerst trouwens.. heb hem even goed gericht. Ze komen nu (5 van de 6 althans) netjes op met "helmpje eerst". Zijn goed vochtig dus het helmpje zit netjes los.

 

 

gallery_5211_120_187234.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooie foto man :o

het kleine bolletje komt tot leven

vind het altijd fijn als je ze ziet bovenkomen

 

succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou, voor de liefhebber dan.. Zaadje nr1 nogmaals onder het motto "ik ben met de helm geboren en wens in het harnas te sterven":

 

gallery_5211_120_112256.jpg

 

Zaadje nummer twee gaat voortvarend te werk en heeft zijn helmpje al in de aarde afgeworpen:

 

gallery_5211_120_92616.jpg

 

Verder flink aan de weer geweest met Spruzit: het barst van de rupsen in mijn krentenboom! Had in totaal 10 liter nodig voor deze boom... Da's gelukkig maar 10 ml concentraat overigens.

 

gallery_5211_120_313927.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik geloof dat ik hier ook maar weer eens met een beetje Bayer moet gaan sproeien... er zitten hiet wel geen rupsen maar wel zat luizen.. Voorkomen beter dan genezen dus elders in de tuin moeten ze ook DOOD :o Mooie foto's trouwens!

 

laters, Snowie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Snowy, kijk eens op www.ecostyle.nl, dat zijn allemaal ecologische bestrijdings en veredelingsmiddelen. Ik gebruik zelf Vital preventief, Spruzit als het echt moet tegen rupsen en zo, en plantschoon tegen luis. Volledig afbreekbaar op basis van biologische grondstoffen en dus ook geschikt voor fruitteelt etc. Concentraat is verreweg het goedkoopst en ik heb er uitstekende ervaringen mee.

Share this post


Link to post
Share on other sites

oh man.. Ben momenteel dit aan het roken, Silver Haze. Errug lekker.

 

gallery_5211_120_132743.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik weet niet op wat eerst kwijlen

op de mooie pluk die daar ligt of op de kwaliteit van jouw camera :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

och, valt ook nog wel mee hoor. Olympus SP500 UZ. Ik had hiervoor ook een Olympus, een 3040. Bevallen uitstekend.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Whazzup wrote: Vorige foto van het opkomende zaadje was wortels eerst trouwens..

 

Daarom vroeg ik ook of je ondergronds ging kweken! :o

 

kusjes fotografe

Share this post


Link to post
Share on other sites
:o Ik ben ook al het hele weekend stoned van de Shiva Kush en de Silver Haze! hehe ik nog een heel verhaal intikken lol.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou het is dus wél de bedoeling dat d'r kop er het eerst uitkomt en de staart in de grond blijft zitten :o , maar het maakt niks uit, het moet er toch af. Maar als het mét opkomt moet het wel voldoende vochtig blijven, anders is het te hard en valt her er niet af.

Share this post


Link to post
Share on other sites

5e dag: Het gaat hard! Een zaadje heeft vannacht beide andere al ingehaald. Dus 3 boven grond nu! Een doet er helemaal niks, 2 staan er al wel open en vertonen sporen van kiemen maar willen nog niet aanslaan. Maar deze rakkers goed.

 

Mooi beeld: plantje staat op het punt helmpje af te werpen.

gallery_5211_120_122231.jpg

 

Opvallend hoe snel het volgende blad er al aan komt.

gallery_5211_120_307352.jpg

 

Deze haalt de andere al in!

gallery_5211_120_203507.jpg

Edited by whazzup

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vond het altijd leuk om te zien dat als je 's ochtends wakker wordt, en bij je plantjes kaat kijken, dat je het verschil ERG goed kan zien met de avond ervoor! succes!

 

Oosten

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik vond het altijd leuk om te zien dat als je 's ochtends wakker wordt, en bij je plantjes kaat kijken, dat je het verschil ERG goed kan zien met de avond ervoor! succes!

 

Oosten

 

groeien je plantjes 's nachts dan?

Share this post


Link to post
Share on other sites
groeien je plantjes 's nachts dan?

 

Uiteraard. Als je ze onder TL hebt staan zeker! Hehe, groeide jij 's nachts niet dan? Dat je 's morgens wakker werd en dacht "verrek, ik pas mijn boek niet meer?" :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

ehh.. wat net als vorig jaar?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zonnnnnn! Lekker weertje, groeien maar! Kijk ze eens groeien... Plaatje van de cam.

 

gallery_5211_120_234213.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...