Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

whazzup

Whazzups Live Cam 2006 En Nieuwe Oogst

Recommended Posts

het was op de meeste plaatsen ook een storm in een glas water gelukkig.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kon het niet laten. Kwam net effe buiten en wat glommen ze me tegemoet met een beetje motregen. De bladeren van de sativa zijn groot en groen. Ik heb toch écht geen kleine handjes!

 

gallery_5211_120_355052.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sativa's kunnen ook zulke grote. mooie bladeren aanmaken, sta er af en toe versteld van. Indica's mogen er ook wezen, mooie dikke, brede soms bijna zwart-donkergroene bladeren. Toch vind ik die abnormaal grote, slanke bladeren waar meestal veel meer vingers aan komen een stuk mooier.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Projectje voor vandaag: Sativa overpotten! Had deze mooie diepe pot nog staan. Effe aarde en korrels bijhalen, mooi mixje maken met wormenmest en bacto en gaan met deze dame! Ik verwacht eigenlijk dat dit de grootste plant gaat worden. In ieder geval de hoogste en meest geurende.

 

gallery_5211_120_382093.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb nu ook een aantal hoge geurders staan.. ik denk dat ik ook maar weer eens update.. Succes met de verpotterij..

 

Laters, Snowie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zow kom maar op Whazzup, de popcorn staat klaar... Er gaat niets boven het kijken naar mensen die aan 't werk zijn vanaf je luie stoel :bier

 

growcam7xi.jpg

 

P.S. die vlaggen kunnen nu wel weg hoor :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou ik hoop dat je genoten hebt Stijlloos!

 

Eerst effe de aarde voormengen (wormenmest, bacto, kalk) - aarde was reeds vochtig.

gallery_5211_120_71222.jpg

 

De wortels van de Sativa!

gallery_5211_120_865396.jpg

 

Close-up. Ik heb het gevoel dat de x-cel en de bacto echt bijdragen tot een snelle wortelgroei. Dit zijn de wortel van een 9 weken oude plant.

gallery_5211_120_809820.jpg

 

Doorsnede. Pot ze over volgens de "blowmonkey tempel" methode. Bovenin zit niet zo veel wortel, dat laten we een stukje boven de grond. Dit gedeelte blijft dan droog bij het water geven, daarmee spoelen de in het bovenste gedeelte afgezette zouten niet meer mee naar beneden.

gallery_5211_120_894938.jpg

 

Heb ook maar gelijk PP4 overgepot. Deze had hydro korrels onderin.

gallery_5211_120_920697.jpg

 

En daar staan ze dan in hun nieuwe 30 liter potten:

gallery_5211_120_288333.jpg

 

De sativa in een lekker hoge pot:

gallery_5211_120_310775.jpg

 

En PP4. Allebei overigens ook wat hydro korrels onderin. Heb een paar scherven voor de openingen gedaan, de korrels wilden graag ontsnappen.

gallery_5211_120_36961.jpg

 

p.s. de vlaggetjes zijn eigenlijk best aardig voor het totale plaatje.. Bovendien kun je zien of het een beetje waait of niet :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heerlijk genoten :smoke

 

Zakje popcorn is ook op en ik voel me helemaal geinspireerd om ook iets te gaan doen... :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laatste webcam stats: deze maand tot nu toe 8,5 GB verkeer... De cam werd 1018 keer bekeken, totaal 5dagen, 2 uren en 42 minuten (gemiddeld 15:54 minuten per keer maar stijlloos heeft dat gemiddelde vast een beetje opgekrikt vandaag lol). Maximaal 4 simultane kijkers.

gallery_5211_120_8338.jpg

 

Oh.. alvast een potje grond met bacto etc. klaargezet voor het overpotten van de Hindu Kush over een week of 2/3.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoeveel liter zijn die grote kuipen eigenlijk? 40?

k morgen ook maar eens overpotten, nu met het mooie weer in aankomst kunnen ze dan gelijk ff lekker doorwortelen :bier

 

edit: haha, k zag je net op de cam je planten inspecteren.. wortelen die kleintjes al een beetje? :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites
hoeveel liter zijn die grote kuipen eigenlijk? 40?

 

hmm 45 geloof ik. De nieuwe potten die los staan zijn 30.

 

edit: haha, k zag je net op de cam je planten inspecteren.. wortelen die kleintjes al een beetje? :bier

 

Zekers! de eerste witte puntje kan ik al zien! :smoke Niet gek. Maar ze mogen eerst nog even lekker wortelen en groeien voor ik ze overpot. Heb er mooie 12 liter potten voor gekocht.

 

Blumats lijken goed te zijn afgesteld. Druk loopt al weer op naar 90, probeer de balans zo rond 120 te houden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inderdaad, je kunt zo mooi naast de plantjes bovenop een kalend hoofje achter een laptop kijken :smoke Voelt altijd nuttig hea.. zo'n dagje verpotten..

 

Laters, Snowie

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey, whazzup,

 

ze gaan weer lekker zie ik

 

prachtige fotos overigens

 

hier staan dit jaar drie pp's,

maar ze groeien nogal traag, vindt ik

 

greetz p

Share this post


Link to post
Share on other sites

:bier ziet er leuk uit dat over potten en deze planten zullen je zeker blij maken op het einde sucses he

topknots

:smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

jaja heren, de ouderdom he! Gelukkig dat ik me nog nuttig kan maken met verpotten...

 

@patpot: Hé leuk dat je er weer bent man! Je gaat je record van vorig jaar toch wel evenaren he? Rookt je vrouw nog steeds niet?

 

@topknots: Ik kijk nog het meeste uit aan bubble maken van de Hindu Kush - dat moet errug lekker zijn! Ja wel een luxe, 3 soortjes, hoop dat er bij de hindu's 1 mannetje zit voor zaad voor volgend jaar, kan ik weer ruilen met wat andere mooie soortjes (zoals de JP Topknotsius :smoke )

Share this post


Link to post
Share on other sites

:bier respect man .heb erg genoten van je verslag + heel veel mooie foto,s blijf dit cker volgen. ikzit zelf pas een paar maanden achter een computer ben nog een beetje digibeet maar ga toch proberen een verslag te maken . vind dit een voorbeeld verslag :smoke

 

 

 

 

 

mzzl,s kalechief

 

 

 

 

 

 

succes met 2006

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dank je wel Kalechef. Tja hij wordt alleen een beetje lang he :smoke. En eerlijk is eerlijk, ik had de laatste 2,5 week ook wel vakantie (niet weggeweest, last met de rug) en zo maak je jezelf dan toch weer nuttig.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo, vanaf vandaag wellicht wat minder updates - vakantie zit er weer op!

 

De kushes groeien lekker, genieten van de zon en de sativa groeit echt de pan uit. Cam verkeer voor juni is al ver boven de 10 GB. Status op dit moment:

 

De dames genieten van de grotere potten. Speciaal voor stijlloos de oranje vlaggetjes laten hangen :smoke De pot aarde rechts is reeds voorgemixt voor het verpotten van de Hindu Kush straks:

gallery_5211_120_256178.jpg

 

Overzicht van de Hindu Hush zaailingen:

gallery_5211_120_534103.jpg

 

En uiteraard een kleine close-up:

gallery_5211_120_148610.jpg

 

Actueel beeld van de cam:

gallery_5211_120_68132.jpg

 

Morgenavond de meeting. Kijk er naar uit!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het verbaast me nog iedere keer hoe symmetrisch die sativa groeit. Helemaal perfect! Alleen de toppen zijn een beetje naar de zon gericht aan de andere kant. Prachtig hoor.

 

gallery_5211_120_70272.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooi symetrisch idd hoe was de meeting... ik wilde ook komen maar k ben 13 en das te jong maar ik mocht van me ma toch niet mee want ik heb toets week, zit in de 2e ga naar de 3e echt klote!

Share this post


Link to post
Share on other sites

klopt kobuz. Vanavond inderdaad :smoke

 

read.gif goed lezen pascal en on-topic blijven he.. is een heel apart topic over de meeting.

 

spliff.gif beetje te veel gerookt misschien?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...