Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

whazzup

Whazzups Live Cam 2006 En Nieuwe Oogst

Recommended Posts

Waar zit jij tegenwoordig sinds overgrow Mad?

 

Op een heel klein afgeschermd medisch forumpje met een stel Canadezen, Engelsen en wat Amerikanen. Ik was daar al lid voor OG definitief uit de lucht ging en had niet zo'n zin me in het massale toevluchtsoord genaamd IC te storten. Iedereen kent elkaar er min of meer en er heerst een ontspannen sfeertje, maar er is veel kennis aanwezig. Ik zal je de link even pm'en... :tu

 

Ik wil iedereen trouwens afraden zich aan te melden op de 'nieuwe' Cannabis World! Er schijnt daar het één en ander niet in de haak te zijn, met name voor Amerikanen natuurlijk, maar wie weet in een later stadium ook voor Europeanen. :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zit (bijna) bij International Canagraphic (http://www.icmag.com/) - het forum is plat ivm onderhoud momenteel, maar komt binnenkort weer in de lucht. Ik heb daar veel mensen van Overgrow teruggevonden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uhm, dat is geen onderhoud. Er is een beetje een oorlog gaande vanwege ICmag. Plural of Mongoose en Gypsy liggen onderling in de clinch over wie de website nou werkelijk bezit. Ik denk niet dat je ICmag in de oude staat terug zal zien, als het ubewrhaupt al terugkomt. Wat ik ga doen, as het weer online is, is m'n account daar abrupt deleten. Die mensen zijn voor geen meter te vertrouwen, het zijn allemaal dieven, onderwereld gespuis.

 

Kijk maar eens op Planetganja en volg de discussies daar in de OG&CW forums.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee toch, weer die geldgraaiers die zich veredelaar noemen? Heeft Gypsy Nirvana niet genoeg aan één Jag XJR? Levert SeedBoutique te weinig op en wil hij meer? Die PoM ken ik niet goed, maar het valt me op dat het één groot ellebogenfestijn is daar onder die zogenaamde crème-de-là-crème van de Amerikaanse/Engelse/Canadese kwekerswereld. Graai graai en nog eens graai... De nieuwe rijken van cannabisland, enig fatsoen is hen vreemd.

 

Sorry voor de topicvervuiling Whazzup, maar dit is dus één van de redenen dat ik me tot nu toe niet heb aangemeld op IC. Weer diezelfde kliek die de touwtjes in handen heeft of probeert ze in handen te krijgen. Machtwellustelingen, narcisten, egotrippers, ze zitten ook overal, zelfs in een branche die voortkomt uit de hippiebeweging... :tu

 

Gelukkig zijn er ook onzelfzuchtige mensen die zonder daar rijk van te worden streaming cams online zetten voor ons lezertjes met een voorliefde voor een bepaald kruidje. Respect... :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Denk zoieso niet dat iemand mijn troep koopt, dus je hebt ook respect voor mij? :tu

 

OT: Mooi spul hoor kerel, ga zo door :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sjeez wat ziet dat er rielekst uit, zo in de tuin met een bak koffie en een jointje achter de laptop! :rofl

 

Maarreh... waar zijn de dames heen? Ontvoerd door een van de katten? Ik zag er net wel een hard wegrennen! :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

@blowmonkey & Mad...

 

Zo zie je maar weer.. Weet je, ik vond alle "gabbers" van overgrow daar terug dus ik dacht daar moet ik ook bij zijn lol.

 

@woopie: Als je nu zou kijken zou je me dit bericht zien tikken :tu Leve WiFi!

 

hehe je was me al voor mad! ik zwaaide net naar je :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben er al naar aan het kijken, ir verlichting voor snachts, ook voor onze overzeese vrienden die op andere tijdstippen kijken.

 

kouwe vingers! ik ga lekker naar binnen! Nr1 gaat ook weer mee naar binnen.

 

Greetz!

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat ben je nu aaan t doen dan? en wat is t bij jou lang licht, of loopt decamera achter?

 

 

groete

Edited by kingmokum

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik was mijn zaailing aan het verpotten. Potje was zonder gat en ik was bang dat hij te nat was. De topkluit viel er af tijdens het verpotten (hij zat goed vast :rofl en dat liet de worteltjes net onder de grond zien. Heel weinig dus in vergelijking tot diep in de grond. Zag er goed uit! Zag.. want binnenkomend struikelde ik net over een kat! Vrees dat de worteltjes helaas een knauw gekregen hebben van de onzachtzinnige landing. Maar goed, dat zien we komende weken wel. Het is een sterk plantje, hij haalt het wel. Maar toch jammer!

 

Het is overigens best een gevoelige camera, tot een uur of 10 heb je denk ik zeker beeld. Hij loopt ongeveer 30 seconden achter (dat is de buffer van de Media server) voor de rest: live!

 

 

gallery_5211_120_284104.jpg

 

gallery_5211_120_173195.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vandaag twee plantjes getopt (nr3 en nr4) - Die gaan straks in wat kleinere potten, nr1, nr2 en (als het een dame is) de Mexican Sativa in de metselkuipen. Later wat detailfoto's van de getopte dames.

 

Ik overweeg nog om nr3 en 4 een tweede keer te toppen. Omdat ik in juli ga verduisteren verwacht ik niet dat ze zo groot worden als vorig jaar (tijdens de bloei groeiden ze nog behoorlijk!!) dus besloten om mijn beste stekken niet te toppen.

 

Verder ga ik straks even met dik plastic een soort kasje maken over de potten zodat de dames veilig naar buiten kunnen.

 

See you there!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat laat aan het werk geweest vanavond, hier de foto's. Goed dat ik ze niet buiten heb gezet, want er komen katten en honden naar beneden momenteel!

 

gallery_5211_120_205461.jpg

 

gallery_5211_120_14583.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

ey whazzup je kat is met je plantjes aant kloten zie ik :lol:

EDIT: katten inmiddels

Edited by JimmyDylan

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe ze staan nog binnen (en maar goed ook) maar de katten zijn gefascineerd door de verse wormenmest die ik net door de aarde heb gewerkt - zal wel een speciaal luchtje zijn denk ik :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

nice cam & kat ^__^

 

 

een vraagje:

van wanneer heb je vorig jaar verduisterd en van wanneer ben je het deze keer van plan om mee te beginnen?

en hoe veel dagen verduister je dan?

 

 

succes :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb vorig jaar niet verduisterd en het duurde tot ver in augustus voor de bloei goed begon. De planten groeiden in augustus nog aanzienlijk. Ik moest de potten zelfs ingraven omdat de planten boven de hoge conifeerheg uitkwamen.

 

Je verduistert in Juli. Juni is te vroeg, dan kan je blijven verduisteren volgens mij omdat je de kans hebt dat als je stopt de planten weer in de groei schieten. In juli gaat de periode dat er licht is weer terug. Bovendien wil je dat je planten wel groot genoeg zijn voordat je ze in bloei zet lijkt me. Ik verduister minimaal een week of 2. Dat is me aanbevolen door een aantal leden die er ervaring mee hebben. Sommigen verduisteren zelfs een hele maand. Voor mij is het de eerste keer dat ik ga verduisteren dus ik ga het netjes documenteren.

 

Dit jaar heb ik ook twee planten getopt, dus de verschillen moeten duidelijk zijn. Wellicht dat ik één plant niet verduister om het verschil te kunnen laten zien.

 

Net even de PH van mijn aarde getest (met een ECOstyle test setje). Gedurende de afgelopen paar weken heb ik mijn oude grond weer wat "opgewerkt" met nieuwe potgrond, time release bemesting (dat is met vorig jaar perfect bevallen - zeker gedurende de vakantieperiode!), kalk en wormenmest om een goede basis te maken. Het is een mooie veerkrachtige grond, veert terug als je er op drukt (houdt het water goed vast) en de PH is even boven de 6 op het moment. Ietsje aan de zure kant wellicht, maar volgens mij moet dit wel kunnen. Wellicht nog een handje kalk erbij.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kijk maar uit, voor die katten. Vorig jaar had ik ook stekjes gehaald, denk een stuk of 10. Netjes in de tuin gezet, maar toen heeft de hond ze grotendeels kaal gegeten... Dit jaar let ik dus wat beter op.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kijk maar uit, voor die katten. Vorig jaar had ik ook stekjes gehaald, denk een stuk of 10. Netjes in de tuin gezet, maar toen heeft de hond ze grotendeels kaal gegeten... Dit jaar let ik dus wat beter op.

 

hehe..

 

ten eerste: ik heb katten, geen hond (meer).

ten tweede: met 2 maine coons van zo'n 7 kilo komt er geen hond in de tuin :lol:

ten derde: mijn katten zijn redelijk kieskeurig in wat ze eten. Gras tot daar aan toe, maar anders spullen laten ze met rust. Ze zijn daar ook al wat te groot voor, ik kweek ze op eerst in de vensterbank, dan zo langzaam aan een beetje naar buiten om te wennen, daarna in de potten buiten.

 

Greetz!

Share this post


Link to post
Share on other sites

3 weken oud en still going strong. Getopte plantjes lijken al weer te zijn hersteld en beginnen weer groeitoppen te vertonen.

 

 

gallery_5211_120_105025.jpg

 

gallery_5211_120_275392.jpg

Edited by whazzup

Share this post


Link to post
Share on other sites

heey whazzup,,

 

in jou filmpje 10 uur oogst in 3 minuten en je fotoalbum, zie ik dat je je toppen in water legt. waar dient dat voor ??

 

En je plantjes zien er goed uit :lol:

 

Greetzz Joey

Edited by CannaJoey

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik vermoed dat jij, CannaJoey, het over watercuren hebt.. volgens mij wel een topic in omloop hiet op het forum!

 

Maar ff ontopic. Whazzup, je planten gaan lekker! :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...