Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Collie Weed

Collie('s) Weed Is What We Need.

Recommended Posts

Geduldisop

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geduldisop

 

:jump:

Hier ook, het regent dus ik verveel me :whistle:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Vakman : Ja vers is het wel het lekkerst,ga jij met je brandende peuk onder die butaan-straal staan dan?

Dan heb je het direct uit de extractor in je peuk geblazen. :lol:

 

 

@ Kamihaze : Wow,jij bent ook een strenge baas zeg :likken:

Maar je ziet al wel waarom Collie Weed sloom is,het kost werk om zoiets lekkers te maken.....

 

 

 

Vandaag maken we BHO-sticks en draaien daarmee een joint en dit zijn de benodigdheden:

gallery_22295_10615_2182685.jpg

Een beetje (kief)of wietpoeder,een extra bakpapiertje,je olie en je mesje.

 

 

Pak wat olie op je mesje....

gallery_22295_10615_59694.jpg

gallery_22295_10615_2390019.jpg

Pak het extra papiertje en strooi je kief of wietpoeder er mooi op.

 

 

Daarna pak je je oliemesje en drukt die voorzichtig in de poeder tot alle olie bedekt is met poeder en niet meer plakt.

gallery_22295_10615_604777.jpg

Dan vouw je de bakpapier dicht met poeder boven en onder het mesje,en smeer je het sliertje af in het papier met poeder.

gallery_22295_10615_1108988.jpg

Dan zit er daarna een rolletje olie in het poeder wat minder plakt als normaal.

 

 

gallery_22295_10615_229904.jpg

Rol voorzichtig een sliertje in het poeder,dit kan plakken en wees dus voorzichtig.

Dit wil alleen met goede taaie olie uit toppen,niet dat runny stuff uit sugar leafs.....

Geduld is een schone zaak daarom duurde het zolang,lekkere BHO sticks draaien kost eventjes maar dan heppie ook wat....

gallery_22295_10615_376396.jpg

gallery_22295_10615_1606236.jpg"]gallery_22295_10615_1606236.jpg[/url]

Omdat de BHO gemaakt is uit Amnees,heb ik hem maar gedraaid met Amnees vandaag.

Ik prefereer qua snelheid in draaien de vloei-methode met BHO.

Maar BHO sticks draaien kost meer olie maar smaakt ook nog veel beter,je moet alleen de motivatie hebben omdat het wat extra tijd kost.

Maar een gegarandeerd suc6 op elk feestje !

 

Volgende keer laat ik zien hoe je olie op de bong gooit,mijn minst favo methode.

Ik vind dat de smaak niet helemaal chill is op de pijp,dat is bij mij altijd zo.

Liever in de vape,of in een joint.

 

 

Maar voor jullie ga ik het gewoon doen op de cactus bong........

 

Nu ga ik eerst die hele dikke joint oproken die hier nog ligt,lekkah!

 

 

Laat je geen kool stoven in de tussentijd,en ik spreek jullie de volgende sessie :wave:

 

Jah Bless!

Edited by Collie Weed
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er lekker uit maat, geniet er van!!

Zit er verschil in kwaliteit tussen deze olie en stijltang olie? :likken:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Vakman: Ik maak nooit de stijltang-versie,maar ik denk dat het ongeveer hetzelfde is.

Hangt een beetje van de kwaliteit van je wiet af,maar da's bij jou wel ok........ :tu

Ozzoes maakte het laatst een keer geloof ik?

Edited by Collie Weed

Share this post


Link to post
Share on other sites

Okay thanks.

Is het gewoon een kwestie van verkruimelen, in een stuk bakpapier mikken en verhitten met de tang?

Lost het helemaal op dan, geen materiaal meer in de olie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Op youtube heb je wel filmpjes geloof ik over rosin maken,leuk om te checken met een rokertje........ :j

Share this post


Link to post
Share on other sites

Op youtube heb je wel filmpjes geloof ik over rosin maken,leuk om te checken met een rokertje........ :j

 

:tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik doe altijd kief maken en dat persen tot Rosin. Maar enkel voor door de 1ste + 2de zeef hasj. Niet zo'n dabber hier wat dat betreft, daar rook ik veel te graag voor.

 

Buds e.d. tot rosin persen nooit aan begonnen. Lijkt me een tievus werkje ook.

 

BHO not my cup of tea, er zit toch altijd nog zo'n oude auto smaakje aan ergens op de achtergrond vind ik, hoe het ook gepurged is. Viel me eerst ook niet op.

 

Gisteren compleet van de kaart van 1 rosin dab, als het goed gemaakt is, is er weinig beters.

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik doe altijd kief maken en dat persen tot Rosin. Maar enkel voor door de 1ste + 2de zeef hasj. Niet zo'n dabber hier wat dat betreft, daar rook ik veel te graag voor.

 

Buds e.d. tot rosin persen nooit aan begonnen. Lijkt me een tievus werkje ook.

 

BHO not my cup of tea, er zit toch altijd nog zo'n oude auto smaakje aan ergens op de achtergrond vind ik, hoe het ook gepurged is. Viel me eerst ook niet op.

 

Gisteren compleet van de kaart van 1 rosin dab, als het goed gemaakt is, is er weinig beters.

 

Dank je voor de uitleg Ozzoes!!! :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rosin is solvent free, dus geen toevoeging van buitenaf (butaan/alchohol) en is het zuiverste wat er is alleen al door het proces.

 

Buds werkt prima maar kost je wat wiet, daar zijn wij ooit mee begonnen om te proberen. Bud tussen bakpapier, tussen je tang en perse. Olie zat aan de rand even oplepelen en klaar.

 

Wij maken alledrie, met butaan, met alchohol en rosin persen.

 

Poldergrower

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

rosin is puur condesatie extractie, onder hitte en druk verdampen de "olieen" en condenseren ze weer op het bakpapier, daarom kort en krachtig (heet en veel druk) en papiertje niet te strak erom vouwen

maar dat deden we in grootmoeders tijd niet met haarstijltangen of diy autojacks en hitteplaten :icecream:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ topic:

Helaas nog steeds last van californische thripsen bij de darkdevils,het schijnt niet al te gruwelijk kwaad te kunnen maar daar twijfel ik aan.

Ik erger me er kapot aan,en heb de fysieke jacht geopend door ze 1 voor 1 voorzichtig stuk te wrijven ik zit er soms wel een halfuur bij.

Bovendien heb ik de darkdevils lekker laten strekken door te ongemotiveerd te zijn om het licht te verwisselen naar 6500K.

Soms heeft Collie ook geen zin :whistle: fout he?

 

Autoducksfoot is een hele mooie kerel geworden,en is daarom naar buiten geknikkerd.

Later zal ik stuifmeel verzamelen als een bij van de ducksfoot man,en mooi op de top van een gekleurde pheno darkdevil (vrouw) aanbrengen & een klein beetje invriezen voor latere snode plannen.

Als ik gewoon zorg dat dat ene topje gewoon volledig bevrucht is door die ducksfoot,word het geen stuifmengeling binnen dat topje en zit er maar 1 soort zaad in dat topje.

Natuurlijk label ik het topje dan,en bijkomstigheid is de autoducksfoot man bloeit eerder dan de met zilver behandelde darkdevil manwijf.

Vandaar zijn verbanning naar gure klimaatomstandigheden,hij heeft koude ballen dus.........

 

 

Net zoals de Ice planten die het ook koud hebben sinds de HPS tent weg is.

Zelfs paarse randjes in de sugarleafs beginnen te verschijnen,alhoewel de zaden gewoon stug doorgaan met zwellen blijft de top ontwikkeling achter.

 

De geur is ook steeds meer geworden,lekker zoet.

Er hoorde eigenlijk meer poedersuiker op te zitten,aangezien het ice is.

Maar met deze temperaturen neem ik ze natuurlijk niks kwalijk,want het is best straf voor ze. :lol:

 

 

Natuurlijk later nog meer foto's,zodra er wat te zien is zegmaar. :whistle:

 

 

 

Jah Bless!

Edited by Collie Weed
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Darkdevil-tijd.......

gallery_22295_10617_773959.jpg

Dit is tot nu toe het overzicht van de T-neon tent waar ze instaan.

Aan de alleronderste blaadjes te zien is de aardemix iets te zwak in EC aangemaakt.

Maar liever iets te weinig dan teveel,en gewoon goed vloeibaar bij voeden.

gallery_22295_10617_260660.jpg

Deze plantjes staan gewoon strooilicht te vangen en overleven prima.

Het zijn 2 R.P.P. stekken en 4 S5 Amnesia stekken.

Momenteel probeer ik een amnees aan een R.P.P. te enten, gewoon voor de lol natuurlijk.

Met dank aan Fool on the hill,die het mooi heeft uitgelegd.

gallery_22295_10617_1516824.jpg

Een Maxi Gom die als freebee meelift op de feminisering van de Darkdevils,hij staat rechtsachterin.

gallery_22295_10617_1465796.jpg

En hierboven staat een auto Jock Horror,was ook een freebee en gaat ook stuif vangen.

Deze plant staat rechtsvoorin.

 

 

gallery_22295_10617_2536518.jpg

En natuurlijk heeft Collie Weed weer wijs gespoten met zilver,en de juiste rode pheno is nu manwijf geworden,heeft me wel 3 plantjes gekost die groen bleven en dus niet geschikt waren voor stuif.

Ik heb ook 1 volledig rode pheno tussen de vrouwen zitten,dus we kunnen vooruit !

 

 

Verder is het eerste rijpe zaadje in de ICE gespot,dus nog 1 week voeden en 1 week spoelen.

Dan kan ik in die tent eerst Autoblueberry's kiemen voor buiten.

Deze zaden hebben kans op hier en daar een goed te spotten herma,dus zaai ik ze ruim uit.

 

Vorige keer op elke 10 plantjes 1 rare herma,was een test van de fem zaden.

Maar daarom test ik alles eerst voordat ik ze uitgeef,en deze zijn dus afgekeurd en ga ik gewoon zelf opmaken want de wiet is superlekker.

En de herma's zijn al vroeg te spotten,de rest is gewoon goed,lekkere hermaberry's hahaha.

Dit is nog nooit gebeurd maar voor alles een eerste keer,ene wet van murphy erbij misschien? :lol:

Als ik niet kan bedenken wat ik hier aan ga doen gooi ik ze weg of gebruik ze op(yeah right),simpel toch... :whistle:

 

De Autocheese van Dinafem is nu officieel van het programma gehaald,en word ingeruild voor een voorraadaanvulling van Pinapple Express.

Deze nootjes bevallen iedereen wel,en gaan hard>>>>>>dus ikke moete bijbenen :likken:

Misschien komt er een ADH47 opnieuw op programma voor selectie naar sativa pheno.

Een Auto Santa Maria F-1(twee verschillende strains door elkaar) voor feminisatie/selectie,deze Autoflower maakte heeeel veeeel trichomen.....

 

 

Genoeg te regelen dus.

 

Maar eerst lekker olie in de joint jongens....

Float away op een droombootje in de wolkenzee? :huh:

 

 

Jah Bless!

Edited by Collie Weed
  • Like 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Dilago: Thnx bro!

Er zit hier en daar nog een enkel jong thripsje die nog gepland staan voor een dooddruk-executie.

Dus voor mij drukt dat de pret niet,wel de thripsen :whistle:

 

 

 

@ Topic:

 

Olie is goed voor de meditatie,rust in je lijf is geen garantie tegenwoordig met al die stress.

Moment van ontspanning hernieuwt je focus en grip op zaken.

:j

Paffen tot je vet high bent,en meditatie voor focus!

 

Jah Bless!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Dilago: Thnx bro!

Er zit hier en daar nog een enkel jong thripsje die nog gepland staan voor een dooddruk-executie.

Dus voor mij drukt dat de pret niet,wel de thripsen :whistle:

:rofl

 

Ja die trips krijg ik ook niet weg met het knoflookrecept. Het enige wat daar tegen hielp was een dubbele dosis Vertimec + Nissorun, maar daar kan ik niet meer aankomen.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jij weet ook niet wat stilzitten is he :dribble: :lol:

Ouwe kruisridder :verrygood

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Dilago :

Kleine blad chlorose veroorzakende pest-lijertjes zijn het,gisteren weer 5 kleintjes ofzo te pakken.

Maar de grotere zijn al dood,dus geen eieren meer hoop ik.

Ik ga mijn oude aarde wegzetten hierna voor latere ontsmetting met loeiheet water tegen die huftertjes.

In de tussentijd ga ik geheel nieuwe aarde maken voor de volgende ronde.

En natuurlijk alweer de hele boel uitmesten/ontsmetten met stoomreiniger,voor de 3e keer :lol:

 

 

@ HuffnPuff : Ja het gaat ondanks de motivatiegebrek/verwaarlozing van Collie toch goed,en met Collie gaat het inmiddels ook weer goed. :specool

 

 

@ Vakman : Kruisridder in de oude groene orde van de negenpuntige groene tafel :huh: .... :P

 

 

 

@topic :

 

Autoducksfoot stuifblaffer!

gallery_22295_10617_1763953.jpg

gallery_22295_10617_544013.jpg

Mooie ballen vol stuif,echt dikke kloten heeft die eend wel man.

 

 

 

Jah Bless!

Edited by Collie Weed
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zelfs voor een man is die eend een mooie plant om aan te kijken :D

 

Keep up the good work!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ha die collieweed

is inderdaad een prachtige autoduckman .

wat een zware jeu de stuifboules .

die staan op knappen .

 

quaaaaauck quack guaaaack :likken:

:vape:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat ben je heerlijk bezig Collie. Was me echt aan het afvragen waarom ik ook alweer een mannetje wilde afbloeien, maar nu weet ik het weer: zaad maken is leuk!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...