Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Collie Weed

Collie('s) Weed Is What We Need.

Recommended Posts

@ CrimsonFart : Ja maatje, het gaat er toch van komen,heb maar een afspraak gemaakt met de KvK.

Morgen inventarisatie maken en dat soort slaapverwekkende dingen :lol:

 

@ KamiHaze : Hahaha,alleen geef ik topjes wiet/zaadjes weg inplaats van paardenhoofden in bed bezorgen. :P

 

 

 

@ Topic :

Ik heb al wel flink nagedacht over het bedrijfsmodel,en ik ga niet mijn zaden aan andere bedrijven verkopen voor inkoop prijs.

Eigen vleugels is toch beter,maar wel moeilijker.

 

Zoals de jongens van NAW het hebben geregeld is een leuk idee,maar zeker niet voor mij weggelegd.

Ik houd liever alles zelf bij de lurven.

 

 

 

 

Long time mi feel wasted,but i still keep it conscious....... :spliff:

 

 

 

Jah Bless!

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ga je een zaden bedrijfje starten @collie?

 

Pg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ PG : Yuuup mijn collega.............seeds are the future present and past.......nu word 'et knallen voor Collie :showoff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

er zijn tegenwoordig meer zaadbedrijven dan kwekers :P

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Morgen inventarisatie maken en...

 

Heb jij intussen al geen tweede koelkast staan :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Vasco de Gama : Ik moet de inventarisatie nog rond maken.

Maar er zitten een paar goede oude reguliere autoflowers bij,ook gefemde auto's en wat gewone soortjes.

Buitensoortjes moet ik nog maken maar zijn genotuleerd op het schema.

 

 

@ Rodja :

Daarom ga ik zoveel mogelijk soorten verkopen die niet al te common zijn of zelfgemaakt.

Dat is tevens ook de reden dat andere bedrijven geen inkoopsprijs krijgen,omdat ik niet vertrouw wat een 1 of andere broodhandelaar ermee doet.

 

En er zijn al genoeg bedrijven die zelf nooit 1 plant hebben aangeraakt voor die zaden en ze gewoon bulk opkopen,daar wil ik nooit niet aan meedoen.

 

 

@ CrimsonFart :

Ik heb mijn zaden niet meer in mijn woonhuis tegenwoordig,het word te kostbaar als er ingebroken word.

Dus ik heb een safe-stash erruguns buiten de werkvoorraad om.

 

 

@ Topic :

 

Ik heb vandaag de klok omgezet voor de RPP en de rest,en nog een keer gespoten met sts dat maakt het drie keer totaal nu.

gallery_22295_10617_288084.jpg

 

 

gallery_22295_10617_2732395.jpg

Give thanks & praise to the most high!

 

De hps tent staat namelijk er weer met 4x Cali-O fem als zaden testronde.............

Alles netjes aangesloten op een zelf aangelegde nieuwe groep,mooi veilig.

Nu staan ze op 18/6 lekker te wortelen,als ik tevreden ben met de aanwas gaan ze pas op 12/12.

 

Stead fast now,we can make it work......

gallery_22295_10615_1290105.jpg"]gallery_22295_10615_1290105.jpg[/url]

Jah Bless!

 

 

Rastafari !

Edited by Collie Weed
  • Like 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Good luck, in Collie we trust!

 

Gaaf man!!!!!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lol, iedereen die een plantje kan bestuiven waant zich ineens breeder lijkt het wel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tsja je moet toch wat & als die Cali O. eens op de markt gooit. :icecream:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha die David, misschien eens de definitie van een breeder google

Marktplaats begon ook ooit op een zolder en misschien dat zijn strains niet competitief zijn met de grote zadenbanken maar Collie is igg lekker enthousiast.

 

Trouwens, die zadenbanken (ook de grote) van tegenwoordig bestellen al hun troep in Spanje voor een schijntje, en wij maar klagen over hermies.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lol, iedereen die een plantje kan bestuiven waant zich ineens breeder lijkt het wel.

 

Jo david'je, heb je collie ooit ontmoet of ooit iets van hem mogen growen??

Enne, zo zijn ze allemaal ooit begonnen..... :whistle:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

zure david ik hoop dat goliath je schedel crushed met zn grote moonboots .

laat zelf es wat zien hier joh zure pik da je der bent heey .

with love

:vape:

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Once you start breeding Cannabis, you're hooked forever :likken: :likken: :likken:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekker bezig, rasta! De RPP staan er perfect bij!

Lol, iedereen die een plantje kan bestuiven waant zich ineens breeder lijkt het wel.

Wat dacht je dan, dat anderen hun zaadjes zelf maken?

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zaadjesmaker vind ik dikwijls toch een beter woord hoor... snap wel wat david ongeveer bedoelt.

 

Desalnietemin ben ik benieuwd collie, en wens ik je al het succes van de wereld.

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ David13 :

Ik loop al wat jaartjes mee hoor David,pas het laatste anderhalf jaar post ik hier&daar dingetjes.

Ik heb veel verschillende genetica mogen verzamelen,en veel geleerd van een ene Mendel over genetica.

 

De interesse hiervoor is gek genoeg begonnen met uiterlijke eigenschappen van guppies selecteren.

Berekenen wat voor traits ze zullen doorgeven,en hoe je nakomelingen zoveel mogelijk op de vader kunt laten lijken en dat soort leuke dingen :P

 

Gek genoeg heeft DNA C T A G als code in ALLES wat leeft hier op aarde(multicellulaire levensvormen dan) dus ook een wietplant.

Als je er een beetje uithaalt wat je verwachtte/berekende ben je goed bezig d8 ik zo toch?

Altijd alles overdenken,EN OPSCHRIJVEN.

Het verschil tussen wetenschap en zomaar wat doen is het opschrijven en berekenen :rtfm:

Dus David dat mag jij denken,maar ik weet beter.

Komende uit de mond van een ECHTE breeder?

nee niet echt he?of toch wel? zal ik je naam WEER roepen hier?

Je bent maar een Alter Ego voor een ander persoon hier op WF net zoals ik eerder in dit topic al gezegd had,ik heb je wel door stinkerd!

En denkende dat ik zo'n stoner ben dat ik dat al vergeten was,kom je weer aantuffen..... :lol: je bent een grapjas.

Ik zal misschien een vlieg zijn tussen de grotere jongens,maar wel 1 die je niet doodkrijgt........ daar sta ik om bekend.

 

Me no hurt cos' mi no see we contest,now tell dem don' try disrespect...... :icecool

 

 

@ Vakman : Thnx Bro!, ik doe meer dan mijn best momenteel na een korte periode van verkwanseling :lol:

 

@ Konopi :

Juist,Cali-O op de markt gaat realiteit worden zodra ik de f-2 heb opgestart.

De hps is dus de eerste kieming van zelfgemaakt fem. zaad van deze soort.

We zien wel met zijn allen wat het wel of niet doet :whistle: ik post het wel.

En inderdaad Konopi als je nou eenmaal 1 keer goed hybride resultaat hebt gehad,ben je verslaafd.

Het is net als goud zoeken,als je iets moois vind ben je totally hooked en wil je doorgaan met placer minen tot in de duistere bittere kou.........

 

@ Macerror : Thx voor de liefde broeder Mac,inderdaad sommige praten poep voordat ze bedenken dat het weleens kan stinken. :lol:

Zure babykak...... (GG#4?) :lol: :P :D

 

 

@ Dilago : Bedankt broeder,ze staan er inderdaad wel redelijk bij ondanks de wat hogere temp laatst.

Hopelijk hebben ze zin in een beetje bloei.

De S-5 trekt ook alweer bij,de bladeren worden mooi groen nu in die nieuwe grond.

Zitten ook lekkere schimmels in van BAC,en een heel klein beetje bodemactivator.

 

 

 

Keep on farmin' brothers.....

 

 

 

 

Jah Bless!

Edited by Collie Weed
  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Konopi :

Juist,Cali-O op de markt gaat realiteit worden zodra ik de f-2 heb opgestart.

De hps is dus de eerste kieming van zelfgemaakt fem. zaad van deze soort.

We zien wel met zijn allen wat het wel of niet doet :whistle: ik post het wel.

En inderdaad Konopi als je nou eenmaal 1 keer goed hybride resultaat hebt gehad,ben je verslaafd.

Het is net als goud zoeken,als je iets moois vind ben je totally hooked en wil je doorgaan met placer minen tot in de duistere bittere kou.........

 

Cali O kruisen met een mannelijke sinaasappel feno van Parvati zou een leuke zijn. :icecream:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ konopi : Sinaasappel pheno van Parvati?

Heb je daar toevallig info over?..... die klinkt wel lekker.

Hoeveel % genen ongeveer is sativa-ish in die soort?

 

Ik heb deze Cali-O ook ingekruist met White Skunk vanwege de sinaasappelgeur/smaak van White Skunk(white label seeds)

En daarna nog 1 keer terug gekruist op een vrouwelijke Cali-o weer,resultaat van deze F-2 is nog onbekend maar komt er wel binnenkort aan.

Want deze staan ook op het schema om als regulier verder geselecteerd te worden,en zullen ook regulier beschikbaar komen/blijven.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zaadjesmaker vind ik dikwijls toch een beter woord hoor... snap wel wat david ongeveer bedoelt.

Er is één die de zaadjes maakt en het is niet NAW.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ konopi : Sinaasappel pheno van Parvati?

Heb je daar toevallig info over?..... die klinkt wel lekker.

Hoeveel % genen ongeveer is sativa-ish in die soort?

 

Ik heb deze Cali-O ook ingekruist met White Skunk vanwege de sinaasappelgeur/smaak van White Skunk(white label seeds)

En daarna nog 1 keer terug gekruist op een vrouwelijke Cali-o weer,resultaat van deze F-2 is nog onbekend maar komt er wel binnenkort aan.

Want deze staan ook op het schema om als regulier verder geselecteerd te worden,en zullen ook regulier beschikbaar komen/blijven.

 

Parvati is een echte Hashplant die wel mega hoog kan worden.Parvati heeft 3 geurfeno's, zoete worteltjes, sinaasappel & aardse hashgeur.High is mild, psychedelisch, energiek.Deze soort is zeer schimmelresistent ook.

 

https://therealseedcompany.com/products.php?product_id=4

 

White Skunk ken ik niet.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lol, iedereen die een plantje kan bestuiven waant zich ineens breeder lijkt het wel.

 

Zeg dat maar eens tegen DNA, Cali Connection, DHS.. en al die andere zogenaamde 'breeders' die een S1 van een clone-only maken :thumbsdown:

 

Ik kijk uit naar je webshop Collie !

Freebees coming your way ;)

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Ozzoes : ik snap David13 niet,want ik ben al langer met genetica bezig dan dat ik plantjes kweek.

Dus spreekt voor zich dat mensen dat hier niet weten,ik laat ook toch niet gelijk het achterste v/d tong zien hahaha.

 

 

@ Dilago :

Ook NAW maakt wel goede zaden,en hoe meer verschil hoe beter......... (tussen de breeders dan he? :likken: )

Dus ik vind ze het wel goed doen.

Ook als je ziet wat voor strains ze hebben ontwikkeld de laatste tijd,toch best indrukwekkend.

En iedereen heeft gelukkig zijn eigen stijl.

 

 

 

@ CrimsonFart: Thanx bro ! :verrygood

je weet ook altijd wat leuks te sturen :whistle:

 

 

 

@ Konopi : De white skunk is van white label seeds,die horen bij een sub-sectie van de site van sensi seeds.

Heeft een beetje een sinaasappel-cointreau geurtje,wel lekker hoor.

Ook wel een makkelijke plant om te telen,en mooi wit. :icecream:

Edited by Collie Weed

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Dilago :

Ook NAW maakt wel goede zaden,en hoe meer verschil hoe beter......... (tussen de breeders dan he? :likken: )

Dus ik vind ze het wel goed doen.

Ook als je ziet wat voor strains ze hebben ontwikkeld de laatste tijd,toch best indrukwekkend.

En iedereen heeft gelukkig zijn eigen stijl.

Het was geen kritiek naar NAW toen ik schreef dat er één is die zaadjes maakt, zeker niet bro! ;)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Rasta!!! Ik weet niet wat voor rommel je verkoopt maar er zit gewoon een zaadje tussen mijn Pineapple Express :likken: :likken: :likken: :rofl :rofl

gallery_46643_19398_1634903.jpg

 

Gratis Ananas............... Lekkerrrrrrrrrr :verrygood

 

:wave: :hug:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...