Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Collie Weed

Collie('s) Weed Is What We Need.

Recommended Posts

Geen probleem Huff.....

Alhoewel de ent is vastgegroeid,moet ik blijven opletten voor herma-ballen.

Anders gewoon de schaar erin hoor,doe ik niet moeilijk om...... :whistle:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

schijnen de heri genen te zijn, had ik zelf geen last van maar is bekend verschijnsel, doe ik niet moeilijk over, moet toch ritueel geofferd worden :yummy:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Auto Crimson Haze

 

Kom ik een paar dagen niet op het forum en zie ik dit... :hug:

Ik heb zo'n klein vermoeden dat dit gaat over die megawitte 'Grinspoon' pheno van vorige zomer;

 

gallery_44813_18236_501232.jpg

 

Qua geur, smaak en uitwerking werd die zeker gewaardeerd maar denk dat zo'n vette (indica) Loki haar wat topvaster kan maken; maar dat wist je al natuurlijk :spell:

 

Het RPP-project schiet ook lekker op... Ben je van plan om een gekleurde donor te kiezen ?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ CrimsonFart : Yup,het gaat om de soort wiet hierboven.

Maar dan met roodpaars erdoor en meer compactheid,meer dieselgeur dan deze sample hierboven had.

De grinnspoon-achtige pheno gaat eruit geselecteerd worden,en ik hoop de witheid te behouden.

 

 

Maar Auto Crimson Haze it shall be.........

 

 

De RPP heeft op de calyxen een heel klein beetje paarsig ertussen,best stiekem want op een foto zie je het weer eens niet.

De KO Kush liet ballen zien,alletwee omgekapt dus.

Aangezien de RPP belangrijker was dan de Kush,moesten er offers gemaakt worden. :whistle:

geen probleem,dan is de RPP tenminste zeker weten zuiver.

 

Stuif van RPP fem. ga ik nog invriezen als het een beetje voldoende is.

Handig voor later,als ik die herma-kush ga ont-hermannen.

Heb ik gelijk een kruis die ik al een tijdje wilde. :yummy:

 

 

 

Rastafari ! :vape:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je een goed soortje zoekt voor de dieselgeur, is Danish Gold een hele goeie kandidaat .Ruik je al van een grote afstand.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Konopi :

De dieselgeur haal ik uit de compactere paarse pheno binnen deze soort,daar moet ik 2 pheno's uit 15 zaden van hebben.

Dus als ik alleen op kleur let red ik het niet.

Er zitten zeker 4 pheno's tussen,een paarse grinnspoon,een groene grinnspoon,een compactere paarse dieselhaze pheno,en nog een groene pineapple haze pheno.

 

Dus ik moet 2 batches van 7 zaden apart kiemen met een week interval.

De eerste batch gaat zilver over,de batch van een week later is om stuif te vangen.

Op die manier synchroniseer ik de bevruchting en heb ik beter ontwikkelde zaden. ;)

 

Met precies dezelfde methode ben ik nu bezig met Loki's Whisper feminiseren op kleur en compactheid........

 

A roll of the dice once again......

 

 

 

Rastafari !

Edited by Collie Weed

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fighting for survival....

 

Every day i wake up ,i man fighting for survival.........

 

 

 

 

 

Haile Selassie !

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ CrimsonFart : Yup,het gaat om de soort wiet hierboven.

Maar dan met roodpaars erdoor en meer compactheid,meer dieselgeur dan deze sample hierboven had.

De grinnspoon-achtige pheno gaat eruit geselecteerd worden,en ik hoop de witheid te behouden.

Klinkt als een plan ! Ondertussen staat de voorlaatste Pineapple x Purpisch Amnees al fier overeind. Dit weekend verhuist ze naar het dak :ph34r:

 

De RPP heeft op de calyxen een heel klein beetje paarsig ertussen,best stiekem want op een foto zie je het weer eens niet.

Is een trekje van moederskant. Rond week 4-5 zag ik hier en daar paarse calyxes opduiken :search:

 

Fijn weekend makker

 

:dope:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Crimson Fart : Yeah, het is een mooi plannetje,maar een flinke gok en een goede uitdaging voor me. :tu

 

De RPP vertoont steeds meer paars aan de basis v/d calyxen,en de ballen staan mooi op deze plant.

Deze gaan uit zichzelf stuiven,dat kan ik zo al zien.

Transformatie is geslaagd dus tot dusver.

 

 

@ Topic :

 

De eerste lichting Loki's Whisper is gelicht :huh:

gallery_22295_10617_2839651.jpg

 

Maar Collie Weed heeft ook voor de volgende zaadronde alvast een GG#4 takje op een Chemdawg ge-ent.

deze gaat bij de S-5 stuifmeel vangen om fem. zaad te maken.

gallery_22295_10617_303013.jpg

Misschien komt er iets leuks uit.

 

 

In de tuin gaat het ook tekeer ondanks de wind van afgelopen daagjes.

De Blueberry's willen best groeien.

gallery_22295_10617_305801.jpg

gallery_22295_10617_841481.jpg

De triploïde zaailing had ik gelijk gespot,als het geen herman is ga ik haar laten stuiven voor de vriezer.

Deze plantjes gaan uitwijzen hoe stabiel de Autoblueberry fem. is.

Ik had vorige run 1 herman ertussen,die wel heel makkelijk te spotten was.

Vandaar.

 

 

Verder heb ik gisteren nog 30 Loki's Whisper nootjes op de kiem gezet tussen toiletpapier,die zich nu volzuigen tijdens de happy hour.

Deze laatste 30 hoop ik een stuk of 15 vrouwen uit te halen,om de oppervlakte v/d tent optimaal mee te bedekken.

 

 

Give thanks&praise to....

 

Emperor Selassie Immanuel Marcus !

 

Rastafari !

Edited by Collie Weed
  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon voor de leuk,zoek de Autoblueberry...... :lol:

gallery_22295_10617_1441271.jpg"]gallery_22295_10617_1441271.jpg[/url]

 

 

Jah Bless!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rechtsonder! :excl:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Dilago : Yup dat is een kiempje wat ik ''over'' had na het kiemen,en stiekem in de bloembak van mijn schoonmoeder gezaaid :lol:

 

 

 

 

@ Topic :

Grijs en grauw is het buiten,dus ga ik wat zonneschijn posten :whistle:

Het is de laatste tijd een beetje rustig hier op het forum,maar we gaan gewoon stug door zoals altijd.

Ik heb als kiemtest wat ice F-3 gezaaid,testen om zeker te weten dat er geen TMV of andere ziektes inzitten.

Herma's zitten niet in deze strain van mij,en is hij dus verkoopbaar na testen.

Mooie grapefruit achtige geur gecombineerd met wat zoete kaas of iets dergelijks,en superwit.

 

 

gallery_22295_10617_2949897.jpg

De Autoblueberry's heb ik in bekertjes gezaaid omdat de kluit niet te groot mag zijn als ik ze ga uitplanten.

De plant zakken waar ze inkomen hangen aan een muur en hebben een bepaalde diameter.

Als ik ze gewoon in P9 potjes had gezaaid had ik een probleem gehad met overpoten,en de wortels moeten beschadigen :thumbsdown:

In deze bekertjes zal dat minimaal zijn,en verwacht ik geen probleem.

Ik heb ze ruim uitgezaaid zodat achterblijvers of hermannen omgeruild kunnen. (met het bonnetje binnen twee weken)

 

gallery_22295_10617_3249192.jpg"]gallery_22295_10617_3249192.jpg[/url]

Ook de Loki's Whisper kiempjes heb ik gisteren uitgeplant,en naast de broertjes/zusjes gezet die er al stonden voor een weekje.

 

 

Het regelen van een kvk nummer en dergelijke bedrijfs-poeha kom ik steeds verder mee stukje bij beetje.

Het is ook niet makkelijk,anders zou iedereen zijn eigen zaden verkopen op het web(duh)

Zolang ik niet opgeef en doordruk,komt het goed.

Er zijn veel regeltjes en valkuilen uit te pluizen,en dat doe je niet in 1 dag. -_-

 

 

 

Ik ga jullie een goed weekend wensen vrienden van WF !

 

 

Jah bless! :innocent:

Edited by Collie Weed
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekkere bosbesjes heb je daar weer collie!!

 

Zou zeggen loop eens langs een boekhouder kan die je niet verder helpen ? :D

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Alkaline :

Ik ben mijn eigen boekhouder,advocaat en noten-winkelier. :whistle:

Neuh ik heb geen interesse in een boekhouder totdat ik heeeeel veel transacties heb,de rest kan ik zelf uitkauwen :icecream:

Het scheelt dat ik weet wat ik moet doen om het te regelen.

 

 

@ Topic :

In de wachtkamer staan drie S-5 stekken(Dilago's cut) te popelen om de R.P.P. zadenkweek op te volgen.

1 bespuit ik met zilver,en 1 laat ik zaad maken.

De derde partij houd ik achter de hand om telkens op terug te kruisen indien nodig.

gallery_22295_10617_647102.jpg

gallery_22295_10615_573026.jpg

Bovendien heeft de waakhond een nieuw bedje,wat zeiden ze nou ook alweer over slapende honden? :lol:

 

Binnenkort meer foto's van de Cali-O.

Deze planten hebben TMV,maar heb ik als experiment toch gewoon doorgezet.

In theorie kan ik ze behandelen met een natuurlijk antiviraal middel,ge extraheert uit een bepaalde schimmel.

Als het past bij de metaboliek van de plant en het bodemleven er iets mee kan,dan zou de TMV minder vat moeten hebben op de planten.

 

Dat zul je zien aan de uiteindelijke hoeveelheid wiet die er aan 3 plantjes gaat komen,victory or bust.......

 

 

Jah Bless!

Edited by Collie Weed
  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een leuke hond heb je daar bro! De S5 stekken staan er mooi bij!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is wel een tussen kunst en kitsch hondebedje hoor! :likken:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Dilago : Ja het is een lief hondje,maar o zo waaks en eenkennig.

Hij blaft als ie ook maar iets hoort van geluid,echt handig.

Soms hoorde ik de deurbel niet,en hij blaft gelukkig gelijk als de bel gaat dus mis ik tegenwoordig de postbode nooit meer.

En hij houd van kauwen op de stammen van de wietplanten als ik aan het knippen ben.

Dan gebruikt hij deze hoofdstammen als tandenborstel en speeltje. :innocent:

 

 

@ Cavedave : Ja klopt wel Dave......

maar hij verdient het ook om wat luxer te liggen,omdat ie zo lief is :hug:

gallery_22295_10617_3032991.jpg

@ Topic :

De RPP is nu bestoven met RPP fem. stuif,de S5 moet nog wat zichtbaarder bestoven zijn voor het manwijf omgelegd word.

Anders schieten we straks mis....

gallery_22295_10617_1119255.jpg

De S-5 Dilago's cut,moet nog wat stuif op de pistels hebben.

 

gallery_22295_10617_1489437.jpg

De RPP is een stoere fruitige soort met veel trichomen op de grote bladeren,echt lekker fruit and frosty.

 

En natuurlijk de Cali-O,staan er nu zo bij.

Verder lijken ze ook niet meer echt tegengehouden te worden door de TMV infectie,dus het medicijn wat ik maak werkt voldoende.

gallery_22295_10617_2093311.jpg"]gallery_22295_10617_2093311.jpg[/url]

Ze beginnen ook al vrij vroeg trichomen te maken wat de vorige 3 of 4 keren niet zo was.

 

 

Tot de next upd8 mi friends.

 

 

Till then mi haffi spread blessings to all !

 

Jah Bless!

Edited by Collie Weed
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat ziet er weer super uit broeder!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ga jij alleen voor femzaad of ook regulier?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Dilago : Dank u broeder,het medicijn is gemaakt van berkenweerschijnzwam en werkt naar behoren.

Sinds ze het hebben gehad gaat de topproductie de helft sneller,en zitten er nu al wat trichomen op.

Het is een soort vitaminebom,die antivirale werking heeft.

Plus nog een heleboel voordelen,daarom drink ik het zelf ook. :whistle:

Anders zou ik het ook niet aan mijn plantjes geven,zo simpel is dat.

 

 

@ Konopi :

Ik ga onder andere fem. verkopen maar meerendeel regulier.

Omdat iedereen tegenwoordig zijn soorten bewaakt door alleen de fem. variant uit te brengen,is er gewoon logischerwijze redelijke vraag naar regulier.

Ook ik zal een aantal soortjes alleen fem uitbrengen,om mijn eigen gemaakte soortjes toch zekere mate van beveiliging te geven.

 

Maar sommige zoals ICE komen gewoon regulier EN fem. op de markt als het aan mij ligt.

En de Hashplant van Sensi ook.

De Cali-O x Whiteskunk ook.

en ga zo nog maar even door.

 

 

 

 

Keep di fyah blazin'........

 

Jah Bless! :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

In de wachtkamer staan drie S-5 stekken(Dilago's cut)

 

Leuke hond, jongere uitvoering van de hond van mijn zus.

Is ie ook zo actief?

 

Als je een plant een '.. cut' noemt..

Dit staat voor de ontdekking van die ene super pheno uit een batch, niet als je stekken van diegene gekregen hebt :whistle:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Lostchild : Yup,het is een 100% Shi tzu,dus wel een stuiterballetje :lol:

Hij is vandaag jarig en word 4 jaar :punk:

 

 

 

@ Lostchild :

Ik wist niet dat er vastgestelde regels voor waren,welke comissie heeft dat vastgesteld? haha :P

Nee daar had ik wel van gehoord hoor,maar dat neem ik niet echt serieus.

Iedereen noemt van alles en dat is prima zolang je de genetica achtergrond er maar bijplaatst toch?

 

ik redeneerde gewoon dat Dilago gewoon bijna zelf een S-5 struik is zoveel als ie hem gezet heeft :lol:

Dus noem ik het struikje naar hem,ik vind S-5 zo'n massaproductie fabrieksnaam ofzo.

 

Of ga ik nu bekeurd worden? :lol:

 

sorry,lolbroek aangedaan vandaag.....de rest lag in de was.

Edited by Collie Weed
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuke hond zekers, heb zelf een Shi Tsu Boomer maar veel meer naar de kant van de Shi Tsu.Kleinste uit het nest van 9 pups.Is nu 2 jaar, maar een goeie waakhond met piranha tandjes :D

 

 

Een zaadbedrijf beginnen toch een tricky business in deze branche, zeker wanneer je net start.Niet alleen vanwege het beleid, maar ook vanwege de aasgieren.Voordat je het weet krijg je soortje een ander naampje & wordt voor veel doekoe verkocht.Destroyer van CBG is er zo één die hier in NL onder een andere naam aangeboden wordt.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Konopi : Ja klopt wel kerel, maar dat soort ratten in de keuken houd je niet tegen........als ze het echt willen doen ze het toch wel :whistle:

Vroeger jatte ze ook altijd mijn ideeën op school ,dat is mens eigen lijkt het voor sommigen onder ons,ik vind het best wel sneu van ze dat ze zelf niks kunnen bedenken.

Daarom gaan de eigengemaakte soortjes eerst nog achter slot en grendel tot het schip volledig is uitgevaren,en ik de zeilen vol wind heb.

Maar toch blijft dat wel vervelend inderdaad,er is geen patent op aan te vragen.

 

Want dat is juist waar de kracht zit,verkopen wat ze elders niet hebben.

Bovendien wil ik dit voor het leven doen,en dan kan ik er maar beter voor zorgen dat ik het goed uitgewerkt heb.

 

 

@ Topic :

 

gallery_22295_10617_222665.jpg

Ice vergroot op 60x met een zaadje erbij in.

Lekker hoor die ICE,heb het al bijna opgerookt.

 

 

Haile Selassie !

.......................................blessings !!

Edited by Collie Weed
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Perfect Giddimani....

 

On my corner......

 

 

Intro.

Chat dem a chat skidip Giddimani woulda box dem pon dem lip.

 

Man a lion from yard mi nuh deal wid dog (rep)

 

Chorus*

 

No cats no dogs upon the lion corner no snitch no cops cant get my marijuana King Rastafari i give all the honour no cats no dogs upon the lion corner.

 

Mi sey mi iphone connected to mi headphone and mi headphone connected to mi head bone and mi head bone connected to mi neck bone and mi neck bone connected to mi barritone barritone it connected to mi body bone body bone a come from mi mommy and mi daddy own daddy own 2 speaker 1 microphone a little turntable a dat a fimi sound mi first tune a promise land by D.Brown the second one a Gregory Issac freedom the first place mi play a west street kingston mi never get nuh pay but a so the ting run Shabba gimmi a beer so mi haffi drink some so watch it cause the Wild Appachee mi a bring dung dung (rep)

 

But mi up pon di stage nuh mek mi shoes touch ground.

 

Chorus*

 

The clarks bootie a bran new just come the album up a Irieites it just done mi tell di Ghetto youths dem stop buss gun a we come first but dem fuss run the fire haffi purge that a why sun bun and poor people stop mek cornmeal tun selector wheel up mi tell yuh never wheel dung and Bobo Shanti never bow nor kneel dung whats up with the deal cause yuh cant deal down mi tell yuh sey yuh better keep real and come well babylon a come watch dem a squeal and run judgement a tumble dung yow watch yuh link what yuh think from them mi nuh drink mi nuh deal wid dog mi nuh follow back a pimp watch dem dress up like girl inna pink fire bun*

 

Chorus*

 

Man a lion from yard mi nuh deal wid dog (rep)

 

Chorus*

 

Tell dem nuh F dem self tell dem nuh mess dem self Tell dem nuh F dem self* (rep)

 

XXXXXXXXXXX

 

Toch een lekker nummertje............ :whistle:

Cya next time on Collie's Canna Corner.....

 

Keep di fyah blazin',mi chalice burns amazin'

Edited by Collie Weed

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...