Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Collie Weed

Collie('s) Weed Is What We Need.

Recommended Posts

@Dilago : Ow misschien had ik stiekem een negatieve interpretatie haha :likken:

 

 

@ CaveDave :

Lol,kan me niet voorstellen dat er eentje een bloemetje heeft gemaakt.

Zou het zaadje niet zetten als ik jou was Dave.

Dan krijg je van mij wel gratis 4 nieuwe :whistle:

wedden dat er dan geen zaad inzit... :likken:

 

 

Jah Bless!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Dilago : Ow misschien had ik stiekem een negatieve interpretatie haha :likken:

Only Jah make them seeds brova, daar kan NAW weinig aan doen! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Dilago : Ow misschien had ik stiekem een negatieve interpretatie haha :likken:

Only Jah make them seeds brova, daar kan NAW weinig aan doen! ;)

 

We maken allemaal zaadjes.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahaha Collie in de Gristuslijke Leer is een onbevlekte ontvangenis juist hot............ Misschien dat ik een bedevaartsoord ga beginnen in huize CaveDave..... Wat heilg kraanwater verkopen met plagron flower......... de boel rolstoelvriendelijk maken en centjens verdienen......... Ik stop met werken........ Thnx Collie!!

 

In de wiet uit de CS vond je af en toe wel eens een zaadje, maar in mijn eigen gekweekte wiet niet. Wel weer apart hoe moeder natuur werkt..........

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb zelfs een nieuw kinderboek geschreven over dit verhaaltje van Dave. :lol:

Het verhaaltje over de verdwaalde stuifmeelkorrel,en hoe klein de kans wel niet was dat ie het haalde.

Waar kwam ie weg?

Uit de uso-31 velden?

Of bij de buurman?

Of van de andere kant v/d wereld?

Sporen van varens en zelfs bepaalde kleine insecten gebruiken de wind om aan de andere kant v/d wereld te raken.

:P toch indrukwekkend niet?

Maar toen puntje bij paaltje kwam of stuifkorrel bij pistel,werd er een zaadje geboren in de Cave van Dave...!

 

 

@ Dilago : Jah will provide all our wants & our needs and bless we with nice seeds :whistle:

No man can MAKE Ganja.

the herb was put unto the earth in service of man,so WE must pro-create the herb. :whistle:

 

 

 

@ Vakman: Ja we maken allemaal zaden,alleen aan zadenkweken heb ik er nu 3 lopende :whistle:

Oh nee 4,ik vergeet verdoeme de darkdevils steeds.

Omdat die het moeilijk hebben en te laat geblaft zijn met pollen moeten die nog langer staan langzaam dood te gaan/leeggezogen worden. <_<

Ik probeer dit gewoon vol te houden,zonder grammage te verliezen op die ene tent zonder zaden.

 

Het schema in mijn hoofd kan ik dagelijks wijzigen lijkt het wel,en nu schuif ik de pineapple expressjes 1 beurt op.

Ik kan beter eerst Loki's Whisper goed op kleur feminizen (zonder ineens een week weg te moeten zoals toen)

Dan heb ik de soortenlijst nagenoeg compleet namelijk en zit ik op 11 marketable soorten met de Loki's meegerekend dan.

 

 

 

Haile Selassie !

 

Rastafari !

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doe je goed daar collie!

 

Is al een mooie database aan het worden :D

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

i and i set up shop......

 

:whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Topic :

3 x S-5 stekken net behandeld met karate,naar buiten verbannen om schoon te blijven van plaaginsecten.

gallery_22295_10617_1092163.jpg

De darkdevils hebben het zwaar en worden leeggezogen maar schijnen toch zaad gemaakt te hebben op het laatst.

Dus handmatige bestuiving wederom een suc-6,de zaden zijn nog niet verkoopbaar en moeten eerst verder geselecteerd op kleur&opbrengst.

De horror plaatjes ga ik jullie maar besparen,komt erop neer dat ik deze wiet vol met dooie plakluizen heb.

Na de oogst ga ik de toppen goed douchen met gedestilleerd water,kijken of er iets te redden valt van die meuk.

Je wilt er ook geen extract van maken zoals het er nu uitziet,met al die luizenkak en dooie luis erop :thumbsdown:

De planten hierbeneden heb ik ook behandeld met karate omdat ze eventjes in dezelfde tent moesten als de S-5.

gallery_22295_10617_133828.jpg

3x Chemdawg fem. zie je hierboven, uit eigen fem. zaadjes.

gallery_22295_10617_1909476.jpg"]gallery_22295_10617_1909476.jpg[/url]

Maar de ster v/d show is uiteraard de GG#4 hierboven getoond.....

 

:wave:

 

Tot de volgende keer.

 

Jah Bless!

Edited by Collie Weed
  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie planten bro, hopelijk ben je nu van de beestjes af!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

3x Chemdawg fem. zie je hierboven, uit eigen fem. zaadjes.

 

Deze ga ik in de gaten houden :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Komt de Chemdawg ook op het menu van je winkeltje??

Want dan heb je bij deze je eerste bestelling binnen!!!!! :icecream: :icecream: :icecream:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb die Chemdawg gegroeid en het was een gigantische brenger!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ CrimsonFart : Tof man,altijd gezellig als er een vriend komt meekijken. :whistle:

Aan de habitus te zien liggen de pheno's dicht bij elkaar van deze drie Chem's.

Maar geur zal definitief uitwijzen hoe de genetische verdeling ongeveer is.

 

@ Vakman :

Je bent al te laat om de eerste bestelling te kunnen zijn,ik ben er hier en daar in totaal al 160 kwijt :P

Maar ja deze soort kan ik jullie zeker niet onthouden,dus die Chemdawg fem. F-1 word ook beschikbaar.

 

@ Dilago : Ja klopt broeder,echt een mega brenger. :icecream:

Helaas valt ie niet echt binnen jouw favo-soortjes qua smaak,anders had ik je ze gekregen van me.

 

Die Karate voor de moestuin had ik bij de praxis gekocht,en werkt ideaal tegen thripsen en andere kwellingen.

Aanradertje is het echt wel.

Natuurlijk gebruik je dat spul niet in de bloei :whistle:

 

 

 

Jah Bless!

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alhier wordt die Chemdawg zeer gewaardeerd. Hopelijk hebben ze veel weg van de mama en leggen ze Crimson plat op de bank :whistle:

Na de zomer start ik meteen een rondje, waar ook de RPP x zal komen bij te staan.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Topic :

De Cali-O Fem. zaadjes doen het goed op 1 na,die ga ik uittrekken.

Voordat ik ze ging overplanten hadden ze al een keer te droog gestaan.

Kennelijk had deze ene plant zo'n verdampingsprobleem opgelopen dat ie ging verbranden,en dat ging zelfs door na het overplanten.

Eigenlijk had ik er al 1 teveel staan,dus deze blindganger haal ik eruit.

 

de Darkdevils hebben nu voor de tweede keer alleen water gehad,en gaan langzaam uithongeren.

 

Er zijn ook al 30 fem. Autoblueberry's gekiemd,voor aan de tuinmuur buiten.

En er zitten nu alweer 10 Loki's Whisper pitjes tussen toiletpapier,om een paars manwijf uit te gaan selecteren.

 

Over een weekje zet ik de tweede lichting Loki's Whisper,die het stuif willen/moeten gaan vangen.

Hopelijk krijg ik de kleur er beter in en fem. ik ze tegelijkertijd.

 

 

Lots of work to be done. :rtfm:

 

 

 

Jah Bless!

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Strak plan :D

 

30 auto blueberry's gaat wel een mooi haagje worden buiten :D

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Alkaline :

Vorig jaar had ik deze muur ook beplant met een gigantische stinkerd,die moesten vroegtijdig om vanwege de ernstige stank.

Met Autoblueberry's hebben we dat een heel stuk minder.

 

De soort die ik er vorig jaar in had gezet ga ik later nog een slinger geven,en als ie stabieler is krijgt ie een naam die ik er eigenlijk al voor uitgezocht heb.

Met de eer aan de eerste member waar ik ooit samples mee uitwisselde,en die tot vandaag de dag nog steeds nootjes richting Collie stuurt zonder blikken of blozen.

Dus die naam staat vast,nu alleen de soort nog tussen het veredelings schema proppen.

 

:whistling Auto Crimson Haze :verrygood

 

 

Dat vonnik gepast,aangezien het hier een roodpaarse autoflowert betreft.

Ik kon hem ook Auto Lokinesia Express noemen,maar deze honorary name lijkt toch beter. :innocent:

Iedereen hier kent de desbetreffende Crimson Fart wel,goeie gozer.....

 

Ik zal zo nog even wat plaatjes schieten voor alle vrienden op WF

 

 

 

Haile Selassie !

 

:spliff:

Edited by Collie Weed
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er weer bling bling uit.:tu

 

Haile Yeshua :spliff:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Overzicht RPP fem zadenkweek,onder T-neon.

gallery_22295_10617_185159.jpg

Linksvoorin 2 ko kush vrouwen,linksachterin nog steeds de S5.

 

Rechtsvoorin de RPP manwijf die al ballen maakt,en rechtsachter de RPP die zaad moet maken van mij :dribble:

gallery_22295_10617_175829.jpg

gallery_22295_10617_646601.jpg

Goeie ballen beginsels al.

gallery_22295_10617_1078255.jpg

De KO kush vrouwen kunnen verschillend in pheno zijn dus heb ik ze aan elkaar ge-ent.

Later zal de proef falen of slagen,want de ent moet nog los v/d eigen wortelstok.

gallery_22295_10617_979002.jpg

En natuurlijk had ik nog de 3 Cali-O onder de HPS,en die heb ik vandaag op 12/12 gezet.

Ze waren een paar cm onder het net gekomen met de groei,dus knallen maar......

 

@ Alkaline : Ja man,30 Autoblueberry's en er zit er 1 bij met 3 zaadlobben en 3 eerste blaadjes in de kroon,wel cool.

Als het geen hermie is maak ik er fem.stuif van voor in de vriezer. :likken: lekkere gekke plantjes.

 

@ Konopi : Dank u broeder,

Rastafari is the only king we choose..... :tu

 

 

 

 

 

 

Jah Bless,

Rastafari !

Edited by Collie Weed
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb je nog een paar overzichtsfotos van de structuur van de ko's? kijken wat ik kan verwachten :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Huff 'n' Puff : Tuurlijk kan ik een betere foto droppen van die KO kush.

 

Er zat bij de selectie 1 hermie tussen,1 mannetje en 2 vrouwen.

De herma-gevoeligheid was ik mee bekend bij KO Kush,zolang ik oplette met de geslachtsselectie van deze soort moest het wel goedkomen.

Ze hebben niet tot de optimale lampafstand gestaan en dus zijn ietwat gestrekt.

 

 

Ik moet even wachten met schieten,de boel moet nog aanspringen........ :whistle:

 

En ondertussen ben ik mijn actieve kool aan het uitbakken op 250 graden in de hetelucht oven,.....stinken........ man o man.....

Edited by Collie Weed
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekker bezig bro, ik ga jouw Cali Orange maar eens laten ontkiemen een dezer dagen.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weet je ook waar het vandaan komt in de KO kush? Breeden met een herman in je genen is nooit fijn..., one of these days he will show himself again lol.

 

Pg

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ PG : Helaas komt ie gewoon bij Sannie weg van vroeger nog,eerste zaadronde had ik 5 hermie's 3 vrouwen en 2 mannen.

Tweede ronde moet ik nog maken maar de nakomelingen hebben al 20% minder hermies erin,ik heb er tot nu toe nog maar 1 gevonden.

En ik heb met dit zaad al wel een ronde of vijf gedraaid zonder problemen.

Als je de genetische achtergrond bedoeld,weet ik niet echt waar de hermie modus vandaan komt.

Simpelweg omdat ik me daar niet in heb verdiept,ik selecteer het er gewoon wel uit na een x aantal generaties. :tu

 

Wat je zegt klopt inderdaad,er is altijd kans op terugval van hermie's. ;)

Dit is gewoon een test wat de kruising oplevert,ik ga hem later opnieuw maken met een stabielere KO Kush als het de moeite blijkt.

Deze zaden GEEF ik nog niet eens weg,te onvoorspelbaar :lol:

 

En KO Kush bespuiten met zilver is de komende drie/vier generaties ook uit den boze door dit gegeven.

Dan weet je zeker dat je een geslachtscrisis scoort :likken:

 

 

@ Huff 'n' Puff : Ik drop de foto wel even voor je van de strek-kush :likken:

gallery_22295_10617_2210457.jpg

Ik had ze ook een keertje getopt,maar normaal strekt deze soort minimaal,en ik wilde geen emmer onder de pot zetten.

Dus heb ik ze maar laten strekken :whistle:

Zo komen ze toch een beetje mee met de S-5....

 

 

 

Jah sun come shining today....

Till next update my friends....

 

Jah Bless!

Edited by Collie Weed
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...