Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Collie Weed

Collie('s) Weed Is What We Need.

Recommended Posts

@ Alkaline : Dankjewel maatje,hij kwaakt wel goed inderdaad :whistle:

 

 

 

@ Macerror : Quaak quaak quaak...............Quaak! :P

Darkwing Duck F-1 is in de maak,darkdevil takje = bestoven as we speak met Ducksfoot-stuif.

Vandaag nog een keertje poederen. :whistle:

 

 

@ Jaymaestro : Ja, klopt zaadjes maken is ook leuk,helemaal als er wat leuks uitkomt.

Ook als je richting eigen soortjes maken gaat,zoals ik.

Momenteel is het eerst de voorraad bijspijkeren,dan weer de eigen soorten erbij pakken om verder te stabiliseren.

 

 

@ Kachel : Dank je!

Die autoducksfoot heb ik van Macerror ,die oude neukert heeft een supermooi soortje gemaakt van die ducksfoot.

Vandaar help ik hem op deze manier verder.

 

 

@CrimsonFart:

Als je het zo vraagt ben ik genoodzaakt een update te doen binnenkort.......... :lol:

Maar ik wil eerst de Green Mile foto v/d ICE plantjes nog maken,over 3 dagen lopen ze over de groene mijl :huh:

en worden ze geplukt als kippen. :whistle:

 

 

 

Dus nog heel eventjes geduld mijn broeders, don't get in trouble. :innocent:

 

 

Haile Selassie !

 

RASTAFARI !!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Al vroeg kon ik mij niet meer beheersen en zaaide ik een aantal gambya rydertjes, en een cbd medgommetje van collie.

 

Een grappig plantje moet ik zeggen, er is namelijk duidelijk 1 zijde van de plant welke zich beter ontwikkeld... doet me denken aan hoe dat bij mensen is met links en rechts..

 

20170501_145601.jpg

 

20170501_145622.jpg

 

20170501_145634.jpg

 

20170501_145658.jpg

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Ozzoes:

Awesome-O is ook weer v/d partij,gezellig man!

Leuk medgommetje,maakt al lekker vroeg trichoompjes.

Mooie korte nodes,die heeft het al mooi naar de zin bij jou Ozz!

 

Ik had jou van deze soort ook een sample gestuurd,die vond je waarschijnlijk wel lekker maak ik hieruit op? :lol:

Tof dat je mijn medische soortje gewoon gezet hebt,vergeet ook de snowlow x auto hindu kush niet.

 

Deze zou wat meer weerstand tegen schimmel moeten hebben,theoretisch gezien dan.

In augustus begint die al goed met bloeien,en is dus ook echt een early bird vanwege semi-autoflower gedrag.

Het is dus niet een echte auto,aangezien deze al op de miniemste verandering van daglengte gaat bloeien.

 

Dit jaar ga ik hem zelf in de tuin x 1 zetten met 2 x NDB vrouwen erbij,mooi feminizen is namelijk niet lelijk.

Helemaal voor buiten zou dat mooi te doen zijn,scheelt de helft in ruimte en moeite met uitzaaien.

 

 

 

 

@ Topic :

gallery_22295_10617_399686.jpg

Jawel,jawel........een laatste foto v/d ICE F-2 Zaadplanten.

Ze blijven nog wel een dag of 3 staan uitdrogen,daarna gaan ze om.

gallery_22295_10617_1009696.jpg

Ik heb ze in totaal 3 watergiften alleen water en Guano-extract gegeven,geen boosters meer en geen stimulatoren.

Dus zeg maar rustig 9 dagen spoelen.

Ze stinken heel erg lekker zoet,en ik sta te popelen om te proeven.

Ik ben ook nieuwsgierig hoeveel F-3 zaden dit gaan worden,en hoe gezond het nageslacht zal zijn.

Ook ben ik TE nieuwsgierig of de bossige 3 tak pheno er nu meer in terugkomt.

 

 

 

Dit was hem weer voor even,volgende keer weer beeld&verhaal over de Darkdevils.

 

 

 

Keep the chalice blazin' mi Rasta's !

 

Jah Bless!

Edited by Collie Weed
  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ice ice baby :P

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekker bezig brova!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Dilago : Dank u broeder!

Maar de thripsen hebben flink huisgehouden,en laat ik gewoon hun gang gaan tot de oogst.

De stekken die strooilicht vingen had ik behandeld met karate,en zijn helemaal schoon gebleven verder.

Dus karate is een goede vechtstijl tegen beestjes,zolang je niet te ver in de bloei zit uiteraard.

gallery_22295_10617_3781554.jpg

 

@ Topic :

 

Yes mi Rasta's !

Zoals beloofd de beelden v/d Darkdevil teelt,in de grote T-neon tent.

gallery_22295_10617_386434.jpg

gallery_22295_10617_1017931.jpg

gallery_22295_10617_454075.jpg

gallery_22295_10617_1017931.jpg

 

 

En natuurlijk de Auto Jock Horror op de foto hieronder.....

gallery_22295_10617_1588964.jpg

Verder had ik ook nog een Maxi Gom staan die haar naam waar maakt,ze heeft maximale gom productie.

gallery_22295_10617_2918325.jpg

 

gallery_22295_10617_971093.jpg

In de kleine DP90 gaan dingen een stuk mooier,ik heb 3 Chemdawgs gekiemd en 1 GG#4.

Welke mooi gezond doorpakken,alles is hierboven getopt.

De GG#4 is de meest rechtse plant.

gallery_22295_10617_1221370.jpg

Ik ben met Fem. Chemdawg zaadjes aan het kloten,eerst laten strekken en dan invlechten tot driekoppige siamese monster drielingen :lol:

Veel verschillende soortjes staan in dit hokje dus gaan we kleur coderen met cocktail prikkers,groen=Chem,oranje=GG#4,blauw=KO Kush,enzovoorts.

 

gallery_22295_10617_1213592.jpg

De stuiflamellen drogen gewoon keihard in voordat ik erbij kon komen om te stuiven,had ik maar op tijd moeten wezen met STS :thumbsdown:

Verder verspreiden de Darkdevils een zoetig fruitig luchtje.

Maar de topopbouw blijft achterwege door de infestaties.

De stuifvorming ging ook niet goed........... door te laat sts aanbrengen heb ik deze ronde verkwanseld.

De stuif komt er niet vanzelf uit,en met handmatige stuiverij heb ik geen resultaat gehad jammergenoeg.

Alleen de Darkwing Duck F-1 zaadjes zijn een feit,en zie ik zwellen.

 

 

 

De ICE planten zijn al een paar dagen om,en de nieuwe lichting staat alweer te metaboliseren.

Het zijn 2 identieke RPP stekken,waarvan er 1 al sts op de kop heeft gehad.

Verder staan er een S-5 amnees en een KO Kush bij om gekruist te worden.

Nog 1 keer spuiten en dan gaat de klok om.

gallery_22295_10617_445785.jpg

Ik heb 4 KO Kush bij elkaar in 1 pot gepropt omdat het geslacht nog onbekend is,er blijf er 1 van over natuurlijk.

Links achterin is de S-5 lichtelijk aangedaan door de beestjes maar nu brandschoon.

De RPP stek die zaad moet maken heb ik in de grootste bak gedaan voor extra buffer(rechtsachterin).

Rechtsvoorin is de RPP met STS behandeld,ze staan nu net 1 dag onder 9500 K 2x75W T-neon,2 armaturen dus 4 x 75 Watt totaal.

 

 

Het duurde eventjes met de update,maar dan heb je tenminste ook iets te posten. :whistle:

 

 

 

 

Never give up or give in mi rasta's.

Babylon ago bun down,by blessed fire of Jah burning ever so kindley fi dem righteous rasta's :innocent:

 

Don't go astray.... :rtfm:

Edited by Collie Weed
  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie dingen allemaal! Lekkere vaginatie :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je bent weer hard aan het werk Collie!! Nice!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er goed uit! Mag ik vragen waarom jij zoveel doet met auto's? Ik heb ook auto's maar puur buiten om meerdere rondes te draaien en in volle zon af te bloeien, maar waarom auto's binnen als ik vragen mag?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Potverdorie verdorie wat een pot! Die rasta laat ze groeien en bloeien net als maartse koeien! Big up bradda! :)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meneer kweek wiet :dribble:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zooo boelkloedig en niet zitten te peeuwen..........

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Kachel : Als ik een stekje moet snijden duurt het 4/5 weken voordat zij in de eindpot mag om af te bloeien.

 

Autoflowers hebben standaard vegetatieve periode van 3 weken onder 20/4 cyclus,en gaan dan gelijk bloeien dus tijdwinst.

Bovendien gaat een autoflower sneller door de vegetatieve periode heen dan een stek van dezelfde leeftijd.

De dieptestraling van T-neon laat te wensen over,dat weet iedereen.

 

Dus is het effectiever om lagere plantjes(autoflowers) te nemen,dan hoef ik ook niet te scroggen en dat is beter voor de rug.

Het is voor zo'n autoflower als cbd medgom niet ongewoon om 50 gram per plantje te geven,een stek gelijk op 12/12 haalt dat grammage niet denk ik.

En dan ben je nog langer bezig ook :lol: want 20/4 gaat zoveel sneller.

Een Auto Amnees doet er van begin tot eind 12 weken over,dat zie ik een gewoon amnees stekje niet doen die bloeit alleen al 10 weken. :innocent:

Buiten zet ik ook weleens autoflowers maar er komt dan meestal minder aan als onder 20/4 cyclus binnen,dus dan moet je het hebben van kwantiteit.

Uitleg genoeg? :P

 

 

 

 

@ Dilago : Grazzi mio fratello !

Ik ben het flauw de hele tijd postzegels te plakken Dil,kom maar langs 'in persona' om je ICE zaden te halen maatje..... :lol:

Weet je wat?

Ik neem ze wel mee naar jou toe terzijnertijd :innocent:

 

 

 

 

@ Vakman : Yes mi friend!...... maar ik ben eerder broeder dan 'meneer'....... :whistle:

 

 

 

@ CaveDave : Haha,jij ook altijd.... :lol:

ouwe dijenkletser !

 

 

@ Topic :

Ik ben een beetje ontevreden over de pheno's binnen de darkdevil strain(zeikerd) :lol:

Maar 2 zwartpaarse pheno's v/d 8 zaden,2 roze en 4 groene. :huh:

Hopelijk heb ik toch nog een darkdevil zaadje of 10 in die zwartpaarse pheno,van het zwartpaarse manwijf.

Dan kunnen we die kleuren-ramp even destilleren tot wat beters :whistle:

En dan zonder beestjes uiteraard.

 

 

 

Jah Bless!

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lijkt me een goed plan maatje!

Edited by dilago

Share this post


Link to post
Share on other sites

* Under construction as we speak............ B)

 

DR 120 + Gavita EVSA 600W + 4 Cali-O F-1(Fem.) op 4x 25 liter bakken met zelf samengestelde grond.

 

Als extra gooi ik er gekraakte lavakorrels in voor de luchtigheid en als (microklimaat)'huisje' voor bacto's en schimmels.

Ik heb ze op maat gekraakt met een dikke hamer,op een oude stoeptegel.

Houd de bezem maar bij de hand dus.... :lol:

 

 

Tot de volgende upd8 !

 

 

Jah Bless!

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nice set up! Ook ik heb een Gativa van 600watt hangen en ben er zeer tevreden over!

 

Wat stekken betreft hoeft het zeker geen vijf weken te duren voor je ze kan afbloeien nadat je ze gesneden hebt. Als je er zesendertig op een m2 zet kan het na 2-3 weken al.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Dilago : Durfte ik dat ook maar,zo even 38 zetten :whistle:

Als ik mijn bedrijfje nog wil lanceren kan ik dat maar beter laten hahaha.

Ik reken erop dat ze langskomen zodra mijn webshop online is,om te checken of ik geen Don Corleone ben.

 

Maar dit zijn 4 Fem. zaadjes,stekken kan ik ook wel een beetje maar ben ik minder fan van.

Zaadjes vinnik even wat makkelijker dan stekkerij,maar die luxe moet je ook maar in de koelkast hebben.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stekken kan je alle kanten mee op, je kan ook een minikastje maken waar net een bakje van een propegator in past en daarboven hang je 1 x 18watt tl. Dan kun je werken met kleine aantallen die je laat wortelen terwijl je bezig bent met je huidige ronde. Dit bakje kan je onder je bed schuiven of in een kast onder een stapeltje kleding. :D

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
:ph34r:
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Kachel : Als ik een stekje moet snijden duurt het 4/5 weken voordat zij in de eindpot mag om af te bloeien.

 

Autoflowers hebben standaard vegetatieve periode van 3 weken onder 20/4 cyclus,en gaan dan gelijk bloeien dus tijdwinst.

Bovendien gaat een autoflower sneller door de vegetatieve periode heen dan een stek van dezelfde leeftijd.

De dieptestraling van T-neon laat te wensen over,dat weet iedereen.

 

Dus is het effectiever om lagere plantjes(autoflowers) te nemen,dan hoef ik ook niet te scroggen en dat is beter voor de rug.

Het is voor zo'n autoflower als cbd medgom niet ongewoon om 50 gram per plantje te geven,een stek gelijk op 12/12 haalt dat grammage niet denk ik.

En dan ben je nog langer bezig ook :lol: want 20/4 gaat zoveel sneller.

Een Auto Amnees doet er van begin tot eind 12 weken over,dat zie ik een gewoon amnees stekje niet doen die bloeit alleen al 10 weken. :innocent:

Buiten zet ik ook weleens autoflowers maar er komt dan meestal minder aan als onder 20/4 cyclus binnen,dus dan moet je het hebben van kwantiteit.

Uitleg genoeg? :P

 

Je begrijp het zo wel, maar toch hoor je veel mensen niet op af willen omdat die anders zouden smaken. Hoe ervaar jij dat?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Kachel : Dat valt op zich wel mee tegenwoordig,vroeger was dat inderdaad het geval met lowryders, minefield riders en dat soort gespuis.

Maar ik heb nooit echt ervaren wat ermee bedoeld word,dus voor mij persoonlijk is het bullshit.

 

Het heeft tegenwoordig eerder van doen of er wel de echte Amnesia haze bij de veredeling is gebruikt naar autoflower toe en dat soort dingen.

Het is wel leuk als de autoflower-variant gewoon net zo smaakt als de originele variant.

 

 

Maar ik heb zelf al wel autoflower soorten gemaakt die nooit als gewone strain beschikbaar zullen zijn.

Deze smaken ook niet ruderalis-achtig (vind ik)

Ik ben dankzij mijn maatje Crimsonfart een nieuwe autoflower legende op het spoor,zelf gefabriceerd alleen kan ik er nog niet mee verder.

Aangezien het schema hier overvol staat voor Prometheus Seeds,mot het ff wachtuh......

 

Als het op autoflowers aankomt hebben de meesten altijd vooroordelen klaar staan daterend uit de jaren 90,dat is tegenwoordig al lang niet meer zo.

Gewone stekjes van dezelfde grootte brengen lang niet zoveel gram per stuk.....binnen datzelfde tijdsverloop.

 

Dat komt omdat je autoflowers op 20/4 kunt draaien = meer gewicht want = meer licht.....

 

Buiten zul je beter af zijn met gewone mooie soorten voor buiten,of een veldje auto's.

 

 

Ik heb nooit het idee mensen te moeten overtuigen,maar dit bovenstaande vind ik van mezelf vrij logisch.

 

 

 

Snel en veel,dat kun je realiseren met de juiste autoflowers.

Edited by Collie Weed

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik mijn bedrijfje nog wil lanceren kan ik dat maar beter laten hahaha.

Ik reken erop dat ze langskomen zodra mijn webshop online is,om te checken of ik geen Don Corleone ben.

 

Gaat het er dan toch van komen :jump:

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Don collieone

Edited by Kamihaze
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...