Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

In het Westland roken ze de bloemen niet zelf op, een subtiel doch essentieel verschil. ;)

 

Doorgedraaid & op de zwarte markt verkocht, althans dat was vroeger.Als jij goeie kwaliteit teelt, laat je wel bestelen.Oude soortjes beginnen trouwens weer helemaal aan een comeback.De ouwetjes in de shop willen ook wel eens wat dan Bubble, Amnesia of PP.:popcorn:

Share this post


Link to post
Share on other sites

In de aardappelhandel bevinden zich de grootste schurken.

De vraag naar aardappelen is vrijwel het hele jaar constant en de handelaren kunnen altijd vrij aardig vooruit plannen wat er verkocht gaat worden. Desondanks zit er een schreeuwend groot gat tussen wat de boer ontvangt en wat de consument neer moet tellen. Er worden momenteel prijzen gehanteerd van € 0,02/kg voor de boer en de consument betaalt het vijftigvoudige voor. Aardappelhandel is bijna aantrekkelijker dan handel in verdovende middelen. Een beetje inpakstation kan 25.000kg op een dag verwerken.

 

Inkoop inclusief transport € 0,05, verkoop aan de super € 0,65 (Bruto marge voor de super bedraagt ongeveer 40%) De inpakkers zijn per dag ongeveer € 5.000,00 kwijt aan plastic verpakkingen, salarissen, onderhoud, afschrijving en lease auto’s niet te vergeten.

 

De netto opbrengst per dag bedraagt met dit rekenmodelletje: snel € 10.000,00. Daar kan geen wietteler tegenop!

Edited by Rodja
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

In het Westland roken ze de bloemen niet zelf op, een subtiel doch essentieel verschil. ;)

 

Doorgedraaid & op de zwarte markt verkocht, althans dat was vroeger.Als jij goeie kwaliteit teelt, laat je wel bestelen.Oude soortjes beginnen trouwens weer helemaal aan een comeback.De ouwetjes in de shop willen ook wel eens wat dan Bubble, Amnesia of PP. :popcorn:

Als wietkweker word je sowieso bestolen want je weet niet wie je concurrenten zijn én je gaat niet graag met je waren over straat. Dit geeft je opkopers alle troeven in handen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_19153_5931_3414.jpg

ff een plaatje op deze pagina, Ik zou denken aan omhalen. In ieder geval een gedeelte of een paar toppen, kan je ook weer beter beoordelen of een week echt veel verschil maakt qua kwaliteit en opbrengst.

 

Btw, ik zou echt investeren in wat bacillus thuringiensis, werkt naast varenrouwmug ook erg goed tegen thrips. Het is geen wondermiddel, maar niks is dat. Je moet na 1 behandeling niet verwachten dat welk middel dan ook 100% effectief is, het is altijd aan te raden om in combinatie met 1 of 2 andere middelen te werken in een korte tijdspanne. 1 ding is zeker, het is tenminste niet schadelijk voor je planten (of de mens/milieu/etc).

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_19153_5931_55739.jpg

 

En nu geduld, rustig op laten komen....

 

Overigens heb ik de Super Skunk stekken nog niet afgeschreven, maar nu ze een shock van de behandeling met bleekmiddel hebben gekregen kan ik er wellicht beter moeders van maken. De tijd zal wel leren wat wijsheid is.

Vier dagen later zijn de meeste Cali Orange x White Skunk zaadjes ontkiemd.

 

gallery_19153_5931_149515.jpg

 

gallery_19153_5931_158160.jpg

 

De zaailingen zullen nu z.s.m. onder hps gaan, tot die tijd heb ik ze in de vensterbank gezet.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

**** Like ! ****

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben benieuwd hoe je kruising het zal doen, helaas heb ik per ongeluk twee zaadjes in een stekblokje geplant bij een enkeling. Wel zijn ze beide opgekomen.

 

Hoe lang moet deze ongeveer staan trouwens?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is een skunkje Dilago, dus iets van 8/9 weken,hangt ervanaf hoe couchlock je hem wilt.

Als je goed spoelt de laatste week heb je een lekker wietje waar je geen rauwe keel van krijgt.

Deze soort proef je voeding als je niet goed spoelt,dus goed spoelen en dan heb je een juweeltje.

Deze kruising is regulier.

 

De gefeminiseerde Cali-O zaadjes ben ik gewoon niet tevreden over,still needs a lot of work.

 

 

Jah Bless!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is deze regulier? Dat wist ik niet, mooi dat je het zegt! Wel extra jammer dan dat ik per ongeluk twee zaadjes in een stekblok heb geplant. Zal je net zien dat daar een vrouwtje tussenzit met de dikste toppen en de kortste bloeitijd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je zou nog 50% extra bij kunnen zaaien om de mannen uiteindelijk mee te vervangen.

Als die extra zaaling in dat blokje een man is gewoon bij de stam omknippen en de ander leeft verder :whistle:

 

Je zou inderdaad elke zaailing een nummer kunnen geven en genummerd stekken later.

Zo kun je de meest productieve pheno eruit halen,maar dit was je al van plan denk ik. :innocent:

 

Ik hoop dat je de witte megaknotsen pheno eruithaalt,die zit er zeker wel in namelijk.

Ga maar op zoek naar het meest Superskunk gelijkende blad,zit je altijd in de goede richting.

 

 

 

Haile Selassie !

Edited by Collie Weed
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben blij dat het regulier zaad is, want dat heb ik eigenlijk liever. Volgens mij heb ik er een stuk of dertig geplant en het idee is om de vrouwen onder een keer 600 watt af te bloeien. Stekken snijd ik op het moment dat ik ze ga snoeien en als de mannen hun genitaliën al getoond hebben en bestemming kliko hebben gekregen. De overgebleven dames nummer ik dan inderdaad en van de stekken bewaar ik de mooiste moeder. Tegen het eind van de eerste ronde zouden die dan gereed kunnen zijn voor ronde twee.

Edited by dilago

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klinkt als een degelijk plan,ik denk dat je wel bulls-eye scoort op die manier.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

gebruik tegen trips, dat spul van entocare. Duurt een weekje, maar ze gaan als een trein.. Zijn wel nasty beesten trouwens, ze bijten ook mensen..

 

25 zakjes voor 18 euro

SWIRSKII MITE PLUS (25) 1 €18.00

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Straks is de woning trips- en mensvrij!

 

Ik ga mijn stekken maar weer behandelen met Vertimec + Nissorun, daar had ik tegen tripsen het meeste succes mee. Na een week was alles brandschoon.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben blij dat het regulier zaad is, want dat heb ik eigenlijk liever. Volgens mij heb ik er een stuk of dertig geplant en het idee is om de vrouwen onder een keer 600 watt af te bloeien. Stekken snijd ik op het moment dat ik ze ga snoeien en als de mannen hun genitaliën al getoond hebben en bestemming kliko hebben gekregen. De overgebleven dames nummer ik dan inderdaad en van de stekken bewaar ik de mooiste moeder. Tegen het eind van de eerste ronde zouden die dan gereed kunnen zijn voor ronde twee.

 

Enig idee of het stekken langer duurt als de plant al bloeiverschijnselen heeft?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben blij dat het regulier zaad is, want dat heb ik eigenlijk liever. Volgens mij heb ik er een stuk of dertig geplant en het idee is om de vrouwen onder een keer 600 watt af te bloeien. Stekken snijd ik op het moment dat ik ze ga snoeien en als de mannen hun genitaliën al getoond hebben en bestemming kliko hebben gekregen. De overgebleven dames nummer ik dan inderdaad en van de stekken bewaar ik de mooiste moeder. Tegen het eind van de eerste ronde zouden die dan gereed kunnen zijn voor ronde twee.

 

Enig idee of het stekken langer duurt als de plant al bloeiverschijnselen heeft?

Voor het wortelen scheelt het in mijn ervaring nauwelijks iets, je bent natuurlijk wel langer tijd kwijt met het wachten totdat de plant weer in reveg gaat. En je moet wel vergelijkbare dikte stammetjes nemen om een eerlijke vergelijking te maken.
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben blij dat het regulier zaad is, want dat heb ik eigenlijk liever. Volgens mij heb ik er een stuk of dertig geplant en het idee is om de vrouwen onder een keer 600 watt af te bloeien. Stekken snijd ik op het moment dat ik ze ga snoeien en als de mannen hun genitaliën al getoond hebben en bestemming kliko hebben gekregen. De overgebleven dames nummer ik dan inderdaad en van de stekken bewaar ik de mooiste moeder. Tegen het eind van de eerste ronde zouden die dan gereed kunnen zijn voor ronde twee.

 

Enig idee of het stekken langer duurt als de plant al bloeiverschijnselen heeft?

Van een zaadkweek stek ik altijd als de plant al bloeiverschijnselen toont anders zit ik ook met al die mannetjes. En of het langer duurt vind ik niet zo interessant.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mij wortelen stekken die net in bloei staan sneller als gewone stekken, door een bepaald stofje wat ze dan aanmaken, heb ik eens ergens gelezen.....

Edited by vakman

Share this post


Link to post
Share on other sites

is mogelijk, ze knallen altijd wel omhoog wanneer je omschakelt vergeleken met de normale groei

 

vooral haze heeft dit erg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je PB-box is weer vol......

Je hebt email

Share this post


Link to post
Share on other sites

pica's mio fratello? ;)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Van een zaadkweek stek ik altijd als de plant al bloeiverschijnselen toont anders zit ik ook met al die mannetjes. En of het langer duurt vind ik niet zo interessant.

 

Als je de tijd hebt maakt het niet uiit idd.

 

Maar als je echt op je klonen zit te wachten, kun je dat beter eerder doen.

En op het moment dat het mannetje, zijn ballen laat zien, flikker je die clonen toch ook gewoon weg?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat heb je daar nou aan, wachten op iets wat je misschien niet eens kan gebruiken? Nee, dat lijkt me verre van ideaal. Zoals ik nu werk houd ik genoeg vrouwen uit zaad over om de ronde mee te doen en als die afgerond is heb ik genoeg gewortelde stekken om direct aansluitend mee door te gaan.

Edited by dilago

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...