Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Heeft ze een speciaal indica geurtje?

 

Die toppen doen qua looks niet onder voor een duur usa soortje

 

Ik zou haar nog even afbloeien tot de haartjes roder zijn (voeding had al omlaag gemoeten) en dan rustig met blad en al drogen voor maximaal aroma

 

Dan doet ze met gemak 6.5/7

De toppen hebben dat heerlijke indica geurtje net als de moeders. De voeding is al naar beneden, zal ze nog even laten staan dan.

 

Dat denk ik wel ja.

Maar de microscoop bepaald toch?

Niet bij mij, ik oogst op het blote oog.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou, hier in Friesland gaat Super Skunk echt niet voor zo'n prijs, misschien krijg ik 6,5 als ik mijn inkopers er een cake van bak die ze een uurtje voor mijn komst moeten consumeren. Dit alles is echter puur hypothetisch want ik rook het allemaal zelf op.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

lijkt mij ook niet echt dat het 6.5 is, rond de 4 euro ofzo schat ik per kilo, los natuurlijk meer

 

zien er mooi compact uit je toppen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier in Friesland krijg je tussen de 4 en de 5 voor Super Skunk. Als je niet kan verkopen krijg je 4 en soms krijg je 5 als je het mooi kan brengen. Gebeurt echter niet vaak heb ik van horen en zeggen.

 

Uiteraard moet je wel met compacte toppen aankomen anders mag je blij zijn met 4.

Edited by dilago

Share this post


Link to post
Share on other sites

De ene superskunk is de andere niet

 

In coffeeshopland staat skunk synoniem voor de goedkoopste wiet op de kaart.. die gasten gebruiken soortnamen als kwaliteitsaanduidingen. Op het moment dat je met skunk aankomt, zit je direct al in de lagere prijsregionen. Hoe mooi je spullen ook zijn.

 

 

In amsterdam had ik laatst Shoreline, 16 euro per gram

 

Leuk wietje verder hoor, maar het rook gewoon naar zoete skunk. Blijkt dus ook een skunk pheno te zijn. :)

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat weten die buitenlanders en hipsters er nou van Elpredatoror?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is maar net wat een gek er voor geeft.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben je ook gewoon gek als je dat geeft

 

plus dan zijn shop prijzen geen handels prijzen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klopt, maar zo'n duur shopproduct wordt niet voor 5 ingekocht

 

Zo wel dan laat die kweker zich flink in zijn aars naaien :likken:

Share this post


Link to post
Share on other sites

het zal niet veel schelen, 5/6 houdt het wel op

 

hier bij de shop vragen ze ook 13 euro voor haze en kush maar dat word gewoon voor 5 of minder in gekocht

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die Rodja krijgt Super Skunk prijzen voor gewone Skunk heb ik wel in de gaten. Als ik gek was zou ik zo een uur of twee gaan rondrijden met een kilo in de achterbak om het bij diezelfde ruim in de slappe was zittende opkopers aan te bieden maar ja, ik rook het allemaal op dus rook ik me rijk met zulke prijzen!

Edited by dilago

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je dat allemaal zelf oprookt in 9 weken, dan zou ik hulp gaan zoeken :likken: :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hulp om het op te krijgen zeker, nee bedankt voor het aanbod je hebt al genoeg geholpen! :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die Rodja krijgt Super Skunk prijzen voor gewone Skunk heb ik wel in de gaten. Als ik gek was zou ik zo een uur of twee gaan rondrijden met een kilo in de achterbak om het bij diezelfde ruim in de slappe was zittende opkopers aan te bieden maar ja, ik rook het allemaal op dus rook ik me rijk met zulke prijzen!

 

ik krijg helemaal geen prijzen

 

een klein deel rook ik zelf, de rest schenk ik aan Stichting Mediwiet

Edited by Rodja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die Rodja krijgt Super Skunk prijzen voor gewone Skunk heb ik wel in de gaten. Als ik gek was zou ik zo een uur of twee gaan rondrijden met een kilo in de achterbak om het bij diezelfde ruim in de slappe was zittende opkopers aan te bieden maar ja, ik rook het allemaal op dus rook ik me rijk met zulke prijzen!

 

ik krijg helemaal geen prijzen

 

een klein deel rook ik zelf, de rest schenk ik aan Stichting Mediwiet

En die Cup Winnaar dan waar je zo vol lof over bent in je topic? :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

die schenk ik aan mijn buurmeisje

 

 

 

DSC07080.jpg

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die mogen wel wat dikker voor een Cup Winnaar als ik zo vrij mag zijn!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik win liever in de A klasse dan in de D klasse

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat heb je aan winnen als je geen prijzen krijgt? Word je dan op zijn minst wel geprezen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ook niet lucratief om in het noorden te gaan kweken met zulke prijzen.Je kan net zo goed tomaten gaan kweken, als er in het noorden zoveel wiet gekweekt wordt, dat de prijzen ervan gaan kelderen.Lijkt een beetje op het Westland met de bloemen.:icecream:

 

Mooie meid trouwens :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

In het Westland roken ze de bloemen niet zelf op, een subtiel doch essentieel verschil. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die lage prijzen komen door doede de jong

 

Die bevoorraadt de gehele provincie met zijn 7 kasoogsten per jaar

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, dat zal het zijn! :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...