Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

klaver90

3). 16 X 18 Liter Onder Gavita Pro 1000W (Amnesia Haze)

Recommended Posts

@lostchild: haha ja ik kan me voorstellen dat het klote is als je het netje niet kan vinden. Maar met houwtje touwtje moet het ook wel lukken ;)

 

@teachme: okee dat wist ik niet, dan zal ik vanaf nu alleen nog maar aptus humic blast in me vat gooien.

 

Ik ben ook benieuwd naar de eindscore. Ik ga vrijdag of zaterdag knippen. Daarna gaat alles het droogtentje in, en gaan de nieuwe stekken gelijk de bloei tent in.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goeie avond, tijd voor een update:

 

Dag 79

15 dagen 18/6

64 dagen 12/12

 

Morgen worden de planten om gehakt en dan hebben ze precies 65 dagen bloei gehad. Het spoelen is goed gelukt want de planten heb zichzelf helemaal leeg getrokken.

 

Ze krijgen vandaag voor de laatste keer aptus humic blast mee. En dan hebben ze het totaal 3x gekregen(de laatste waterbeurten). Bij de eerste 2x is de verhouding 30ml/100L en bij de laatste keer 60ml/100L. En goed schudden voor gebruik.

 

De laatste paar dagen was de lamp gedimd naar 825Watt.

 

Water gift:

- 32 liter water (vloeden) 

- humic blast aptus 

 

PH: 5.8 

 

Klimaat:

Lamp aan: 27gr

Lamp uit: 21gr

LV: 40%-60%

Lamp afstand: 75cm

Lamp wattage: 825Watt

 

gallery_44039_18497_1935769.jpg

 

gallery_44039_18497_648489.jpg

 

gallery_44039_18497_1287430.jpg

 

gallery_44039_18497_1709295.jpg

 

gallery_44039_18497_1826951.jpg

 

gallery_44039_18497_1190483.jpg

 

gallery_44039_18497_2240678.jpg

 

gallery_44039_18497_2770913.jpg

 

gallery_44039_18497_835020.jpg

 

gallery_44039_18497_1479477.jpg

 

gallery_44039_18497_278158.jpg

 

gallery_44039_18497_1233421.jpg

 

gallery_44039_18497_1290011.jpg

 

gallery_44039_18497_68707.jpg

 

gallery_44039_18497_1341804.jpg

 

gallery_44039_18497_291691.jpg

 

gallery_44039_18497_1371401.jpg

 

gallery_44039_18497_1225561.jpg

 

gallery_44039_18497_2043858.jpg

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi man veel succes met knippen!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er mooi uit dude! Heb je ook met een microscoop naar je thc kristallen gekeken om het knipmoment te bepalen?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tsjeetje, zo bont gekleurd zie je ze niet vaak :icecream:

Al dat fucked up blad hoger in de plant, is dat bros overal of niet?

 

Als ze er bij mij zo uitzien vindt ik op een lager gelegen top wel een plekkie, vooral daar waar toppen elkaar of wanden oid raken, of het nou een s5 of een Herijuana is (de enige 2 bij wie ik ooit rot heb gehad) wees bedacht morgen :search:

Edited by lostchild
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@dilago: dankjewel :)

 

@tony90: ik heb wel met een microscoop naar de kristallen gekeken maar dat was meer omdat ik het vet vindt om de toppen van dichtbij tezien haha. Als de planten ongeveer 80% bruine haartjes hebben en weinig tot niks meer drinken gaan ze om.

 

@lostchild: Ik hoop dat ik geen rot tegen ga komen. En als ik wel een plekkie tegen kom maakt het niet zo heel veel uit, zolang ik maar geen hele toppen hoef weg te gooien. Maar ik heb telkens gecontroleerd en af en toe ook een top open gevouwen maar nog niks tegen gekomen. Maar de onderliggende toppen heb ik niet allemaal kunnen bekijken dus dat ga ik morgen met knippen zien.

 

Ik was expres op tijd begonnen met het verlagen van de EC en het spoelen. Want telang doorgaan met hoge EC vergroot de kans op rot. En gelukkig was de LV rond de 50%

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo allemaal, even een update:

 

Gisteren zijn ze allemaal om gehakt. Toen ik net begon met knippen viel me gelijk al op dat de toppen kogelhard zijn. Ik gooide de eerste top in de kartonnen doos en je hoorde: POK!! Alsof je een steen gooit haha ;)

 

Na een paar uurtjes knippen begon ik het toch lelijk zat te worden en was blij toen het erop zat. Maar de klus was nog niet geklaard want alles moest nog het droogtentje in, en daar begon de ellende!!

 

Ik heb het droogtentje als complete set gekocht maar het probleem is dat OF het tentje te laag is, OF het net is te lang. Het is maar net hoe je het bekijkt. Als ik het netje op het hoogste punt op hang dan leggen de onderste 3 lagen nog steeds op de grond.

 

Dus ik heb de filter nu buiten de tent gelaten en daar blaas ik door uit, om wat extra ruimte in het tentje te creëren. De ventilator hangt nog wel bovenin. Vervolgens heb ik met houtje- touwtje-Macgyver style de lagen van het net dichter op elkaar gehangen. Ik ben iemand met veel geduld maar zelfs ik had de neiging om alles in 3e te trappen.

 

Uiteindelijk heb ik alles erin gekregen. En heb 1 hele tak ondersteboven gehangen. Maar ik ben nog niet helemaal tevreden over hoe het er nu bij ligt. Het ligt hier en daar nog een beetje tegen elkaar aan en er zijn nog een paar legen plekjes dus ik ga het nog wat beter verdelen. Maar gisteren was ik ff helemaal klaar met die plakzooi.

 

Is de kans op rot groot tijdens het drogen? Want anders moet ik maar gewoon een grote droogtent kopen.

 

gallery_44039_18497_333007.jpg

 

gallery_44039_18497_2312276.jpg

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee die heb ik niet gewogen, ik was er ff klaar mee haha. Heb jij je planten al om gehakt?

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo Klaver,

 

Buds looks like very nice frosty tennis balls.

i liked this show, especially the size of the bottom buds!!

During drying I wont worry about rot.. if air is low RH and moving.. cant be problem.

 

hidro

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, geen zorgen maken om rot nu, wel lachen verhaal. :D Wel onder de indruk dat je na een paar uur al klaar was.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

klagen over te volle netten en plakkerige wiet

 

wat een luxeproblemen :jump:

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zsm uit de doos en in het netje want zo krijg je wel rot in no-time.

Vd rest mooie opbrengst enne, zelfs de hele kleine toppies doen plok bij de s5, noem het svp geen Nees meer :innocent:

 

Met dat net had ik ook dat het niet lekker past in bijvoorbeeld een DR60 en ik hang tegenwoordig alles op de kop met blad en al, scheelt een heleboel plakzooi ook.

 

Hier net water geven: ik mis wat ff houwtje touwtje en plakfeest aan de onderarmen en een meur en dat ff werd zomaar 45min voordat ik de takken beetje netjes aan touwtjes had, ik had al een en ander opgebonden maar 'ineens' gaan ze nu flink aandikken omdat ik lagere EC geef (week 7 is gedaan) en mag ik de meeste ondertakken ook nog opbinden aan de stam want het gaat echt alle kanten op en ik dacht nog wel dat het meeviel, gvd die takkezooi vd s5 ook met die kloteplokkies overal :jump:

 

Die filter, da's een nieuwe of reeds gebruikte?

Edited by lostchild
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

6-laags droognet in een dr60 past perfect, 8 of meer lagen is drama...

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@hidronesia: Thanks mate :) The first day was RH 75%, and is now 65%

 

@kaak: Me maat heeft ook nog effe geholpen met knippen. Alleen wordt ik knettergek haha.

 

@rodja: hahaha ja ik denk dat ik de volgende keer gelijk de helft weg gooi dan weet ik zeker dat het past. Nee geintje....Op dat moment werd ik ff gek dat het niet paste, maar nu ben ik weer enthousiast en benieuwd naar het eind resultaat.

 

@lostchild: die doos gebruik ik alleen bij het knippen daarna gaat het inderdaad gelijk het net in. Na 4 rondes vervang ik de filter, bulb + kap dus nog 1 ronde en dan gaat het vervangen worden.

 

@DonJohny: nog ff geduld totdat het droog is. En dan gaat er gewogen worden ;)

 

@scirocco: Het gaat inderdaad niet vanzelf haha. Er is een beetje houtje-touwtje werk voor nodig.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wij wachten op je uitslag :) hoop een mooie kerstcadeau voor je met n flink gewicht in de schaal

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb een vraag:

 

De LV in het droogtentje blijft schommelen tussen de 65 en 75%. Dit is veel te hoog lijkt me? En het ligt al vanaf vrijdag te drogen dus dan zou de LV nu wel iets lager moeten zijn toch?

 

Kan het misschien komen doordat ik nu door de filter uitblaas? Inplaats van lucht er door heen zuig. De luchtverplaatsing is goed maar ik maak me wel zorgen over de hoge LV.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

In iedergeval werkt je filter niet meer...

 

Eenmaal afgezogen of doorheen geblazen werkt t niet meer andersom :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@El capitano: ja is dat echt zo? Dus als je bijvoorbeeld een ronde draait met een filter waar je lucht doorheen zuigt en de ronde er na besluit je door je filter uit te blazen dan werkt je filter niet meer? Ik denk dat het niet uit maakt, de koolstof zit toch gewoon aan de binnenkant? Correct me if i'm wrong.

 

@dragon: maar bij de vorige rondes was de LV na een dag al minder. Maar nu blijft het schommelen tussen de 65 en 75%. Ik ben best wel bang voor rot. Of denk jij dat risico wel mee valt?

Share this post


Link to post
Share on other sites

die lv maakt niet zo veel uit gewoon goed ventileren, kacheltje erbij zetten wil ook wel eens helpen je topjes zijn dan ook sneller droog :)

Edited by jack white
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...