Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

klaver90

3). 16 X 18 Liter Onder Gavita Pro 1000W (Amnesia Haze)

Recommended Posts

Heb je de hele lijn van Aptus?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb je de hele lijn van Aptus?

ik weet niet of je mij bedoeld, :D

maar ik heb niet de hele lijn bepaalde producten zijn in mijn kweek niet toepasselijk, ik gebruik nu alleen

start booster

p-boost

k-boost

fulfic-blast

camg boost

top booster en als basis voeding gebruik ik nog altijd Canna terra flores

Regulator alleen in warme periodes

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben er ook tevreden over. Ik volg het aptus pro schema. En de aptus humic blast en de aptus Enzymen heb ik er los bij gekocht.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik las dat het organisch is, althans Regulator.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik las dat het organisch is, althans Regulator.

bijna alle boosters zijn organisch van aptus
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

veel mensen zeggen dat aptus maar duur is en dat het allemaal praatjes zijn, dat is dus echt dikke onzin hun zijn juist veel goedkoper in gebruik omdat het veel sterker geconsenteerd is dus je hoeft er minder van te gebruiken en ik zelf persoonlijk ben er veel beter op gaan draaien

 

Ik ben dus een van die velen die vindt dat Aptus de prijs niet waard is en je het alleen pakt als je problemen met kweken hebt.

Waarom zou je ronde na ronde Regulator motte gebruiken? Dan is toch wat anders niet ok (lees je basisvoeding bevat veel te weinig of misschien onderken je voeden op behoefte en zo de plant reguleren onvoldoende en lost dat op met oa Regulator.).

 

Wat het brengt is toch vooral wat de kweker er zelf in zoekt/ denkt te zien, er zijn zoveel andere voedingen die voor nog geen 3e v Aptus prijs uitstekende resultaten geven en waar je veel minder flessen van nodig hebt.

 

GHE (Nova) is daar een mooi voorbeeld van waar je met de basisvoeding alleen prima resultaat behaald.

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste Jack

 

Waar haal je het vandaan dat Aptus boosters organisch zijn?

 

Alle componenten zijn oregano-mineral wat gewoon bio-mineraal betekent.

 

Pg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom ruikt hun P boost dan naar een combinatie van stront en rotte vis? :D

 

dat moet bijna wel van organische oorsprong zijn

Edited by Rodja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Omdat beste Rodja als je maar 1 component bio/organisch ergens in stopt het zowiezo gaat stinken/meuren.

 

Dat wil niet zeggen dat ze compleet organisch zijn ik denk meer in de zin van 7% organische toevoegingen (wat dat ook mag zijn?) en de rest 93% is mineraal.

 

Als je ook maar een micron organisch materiaal laat slingeren op de grond of in je vat gaat het altijd stinken dat is gewoon een feit.

 

Als het 100% organisch is heb je een controlled union certificering.

 

Poldergrower

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan lijkt het mij niet organisch, deze kweek draai ik geheel zonder toevoegingen en als de score bevalt verander ik niet weer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Boost componenten zijn opgebouwd uit basis stoffen en anderen geven het een mooie naam en hangen er een prijskaartje aan.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo allemaal, tijd voor een update:

 

Ik heb alles 11 dagen laten drogen. Alles is droog en mooie compacte toppen. De overige takjes zijn verwijderd en eindelijk kon ik gaan wegen.

 

De eindscore is 1060gramm droog. Dus het is weer een dikke kilo, ik ben er blij mee :D

 

Ik had 1 tak ondersteboven laten drogen en ik was benieuwd hoeveel gewicht 1 top in de schaal legt. Dus die heb ik apart gewogen en een foto van gemaakt. Misschien wel leuk om aan het verslag toe te voegen. Ik had hem eerste gewogen met tak/stam en vervolgens de tak/stam verwijderd en alleen de toppen gewogen. En als laatste nog een foto van 2 halve kilo zakken die prop vol zitten :)

 

gallery_44039_18497_824750.jpg

21gramm met tak/stam

 

gallery_44039_18497_827305.jpg

18gramm zonder tak/stam

 

gallery_44039_18497_1489324.jpg

2x 500gramm zakken.

 

Ik wil iedereen weer bedanken voor alle tips, adviezen, meningen en het volgen van me verslag. Het was ook een leerzame ronde want er was natuurlijk sprake van een pH probleem. Maar gelukkig konden we dat weer recht trekken. Hopelijk spreek ik jullie weer in het volgende verslag :)

 

Groeten klaver.

  • Like 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super verslag en opbrengst Klaver.

18 gr was van 1 van de kleinere opbrengst plant dus.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gefeliciteerd met deze prachtscore! :)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit resultaat is kweekkundigheid niet alleen voeding....

kweekkundigheid begint door de juiste voeding te gebruiken..... Edited by jack white
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mooi resultaat wel raar dat niemand opmerkt dat de gele balderen ook door het vele spuiten met acariciden kan komen

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@weedrunner: bedankt man :) Ik had gewoon willekeurig een tak gepakt en die ondersteboven laten drogen. Dus er waren inderdaad vast nog wel andere toppen die nog zwaarder waren en toppen die lichter waren. Maar ik was benieuwd wat 1 top nou ongeveer in de schaal legt. En per plant komt er ongeveer dit vanaf: 1060gramm : 16 planten = 66.25gramm. Maar dit is natuurlijk een indicatie want de ene plant brengt meer als de ander.

 

@Willy Wortel: bedankt man :) En het klopt dat de planten het niet heel erg op prijs stellen om onder gespoten te worden met gif. Maar op gegeten worden door spint vinden ze ook niet fijn dus in de groei moet er gespoten worden. De gele bladeren kwamen in dit geval door een pH probleem die tekorten veroorzaakte. Want zodra ik ging spoelen om de pH recht te trekken en magnesium ging geven via bladvoeding en de aptus CaMg-boost via voedingswater trokken de planten snel bij. Daaruit kon ik de conclusie trekken dat het een pH probleem was.

 

 

Iedereen bedankt voor alle positieve reacties. En ik wens iedereen een gelukkig en gezond 2016. En dat we in het nieuwe jaar weer lekker kunnen genieten van onze hobby :)

 

Groeten klaver.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prachtige ronde, maar had ook niet anders verwacht.

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...