Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

autoflowers

Wat Een Ellende Dat Guerilla

Recommended Posts

Bofkont.

Enige reden die ik zie om depressief te worden is dat 18 jarige blaadje in je bed waardoor je die bloem niet mee kon nemen.. :D

Heb ook wel s bloed opgehoest maar leef nog steeds en kerngezond, was juist ff mooie reden om weer ff te stoppen met blowen.. Heb mezelf in m slechte dagen een navelbreuk gehoest van die gore chemische shopweed en dat was de hoofdreden meer te gaan kweken..

 

Heb er maar een spreuk aan verbonden; Beter een breuk van het hoesten dan een bult van t werken.. ;)

 

Geniet van die bloem en niet te veel malen int koppie en ken er weinig die op hun 30e alles voor elkaar hebben. Denk je wel eens om vervolgens weer de box vol twijfel te openen..

 

Geniet want een ander doet t niet voor je.

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat die slakkenkorrels betreft blijf ik benieuwd wat er met die egel gebeurt als ie dat makkelijke maaltje ziet liggen... In het kader van Karma zou ik hem maar n plechtige begrafenis geven mocht je er een aantreffen.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

het enige wat zonde is dat is er eentje van 18 ongenaaid de kist in dus als ze het wilt dan lekker neuken :D

 

afrikaan niet, maar ik stel mijn grenzen van te voren aan een vrouw voor en als ze zich daar in kan vinden dan kunnen we het proberen zo bracht ik het altijd als het serieuzer werd.

 

er is nog geen effectievere manier dan slakkenkorrels dus voorlopig is dat het

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

~ gooit er even zijn mening tussendoor :oeps

 

Slakkenkorrels trekken alle slakken uit de omgeving aan, vandaar dat je zo'n kerkhof rondom je planten aantreft. :cry Ik ben van mening dat slakkenkorrels in een eigen (stads)tuin nog nét te tolereren valt, maar als je slakkenkorrels ergens in het bos strooit ben je toch knap verkeerd bezig. :no Als ik een afrikaan met een hakmes zou zijn dan zouden voor straf de handen eraf gaan. :wtf2: :rofl Een beetje respect en liefde voor zowel je planten als de omgeving lijken mij toch fundamentele principes van onze hobby!! :tu

 

Daarom, het enige wat én milieubewust én gegarandeerd werkt is kopertape aan de voet van je plant. Geen hele meters tape of leiding, geen batterijen (heb ik iemand eens horen zeggen) of wat dan ook voor onzin. :)

Gewoon een simpel rolletje van het tuincentrum, kost wellicht een 10,-. Knip een plastic fles in ronde stukken, knal er een reepje kopertape omheen, plastic een stukje de grond in, koper steekt erboven uit, VOILÁ! :tu

Geen enkele slak die het in z'n harses haalt om ook maar enigszins met het koper in aanraking te komen! :icecool Vervolgens kun je de stukjes fles met koper de komende aantal jaren opnieuw gebruiken. Geen verzuurde/verzouten grond. Geen dode egels. Geen dode vogels. Geen zielige mieren. :whistle:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik een afrikaan met een hakmes zou zijn dan zouden voor straf de handen eraf gaan.

 

En als je een Australiër zou zijn? Dan ook? Dan heb je wel een zooitje lood in je mik bij mij.. En ik ben maar een boer.

Je slaat wel door in dit. Dus als ik slakkengif zou strooien en je zou me betrappen gaan m'n handen eraf? Dan heb je wel een slechte dag..

Edited by HackTheSystem
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

~ gooit er even zijn mening tussendoor

 

Slakkenkorrels trekken alle slakken uit de omgeving aan, vandaar dat je zo'n kerkhof rondom je planten aantreft. Ik ben van mening dat slakkenkorrels in een eigen (stads)tuin nog nét te tolereren valt, maar als je slakkenkorrels ergens in het bos strooit ben je toch knap verkeerd bezig. Als ik een afrikaan met een hakmes zou zijn dan zouden voor straf de handen eraf gaan. Een beetje respect en liefde voor zowel je planten als de omgeving lijken mij toch fundamentele principes van onze hobby!!

 

Daarom, het enige wat én milieubewust én gegarandeerd werkt is kopertape aan de voet van je plant. Geen hele meters tape of leiding, geen batterijen (heb ik iemand eens horen zeggen) of wat dan ook voor onzin.

Gewoon een simpel rolletje van het tuincentrum, kost wellicht een 10,-. Knip een plastic fles in ronde stukken, knal er een reepje kopertape omheen, plastic een stukje de grond in, koper steekt erboven uit, VOILÁ!

Geen enkele slak die het in z'n harses haalt om ook maar enigszins met het koper in aanraking te komen! Vervolgens kun je de stukjes fles met koper de komende aantal jaren opnieuw gebruiken. Geen verzuurde/verzouten grond. Geen dode egels. Geen dode vogels. Geen zielige mieren.

Kopertape alleen is gewoon niet genoeg. Dat heeft de ervaring van redelijk wat mensen wel uitgewezen. Dat het een keer bij jou goed gegaan is met 2 plantjes betekend niet dat dat de standaard en praktijk van een ander is.

 

En dan ook nog een beetje lopen dreigen met handen er afhakken. Ik denk dat dat in de praktijk ook gaat tegenvallen, 9 van de 10 keer lig jij onder de zoden.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

hurpflurp , Ik kan je vertellen dat je daar bij deze ouwe nog geen kans voor krijgt , of je ligt al , ik heb altijd apparatuur bij me , ik raak je op een afstand , ik laat mijn eigen niet fucken .

Als je dicht bij komt krijg je iets of wat stroom , zo,n kleine 500000 volt , en als je dan wakker werd zou het zo maar kunnen zijn dat je je handen kwijt was .

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die uitspraak van de handen was duidelijk bedoeld als beeldspraak en niet als een bedreiging.( Of ik kan niet meer begrijpend lezen..)

 

Beetje kalm jongens.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

HIj heeft zijn eigen al niet geiefd gemaakt zoals hij reageerd is mijn idee.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee ik heb ook geen best woord meer over voor deze vreemde knakker.

komt ff binnenvallen alsof hij guerrilla eindbaas is..

andere toonzetting had je nog wel wat andere reacties opgeleverd maar zo'n post,

tjongejonge :thumbsdown:

 

en nog langskomen met flut advies ook!

hebben we een kleine maand geleden niet ook al eens zo'n topic gevoerd??

 

greetz,

lufthegreenstuf

Edited by lufthegreenstuf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dames. Vergeten we de tamponnetjes niet tijdig te wisselen?? :D

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

:wtf2: Ik dacht ik schuif er simpelweg even mijn mening tussendoor, dat de toon van het topic meteen omslaat en de focus bij mij komt te liggen had ik niet voorzien, daarvoor dan maar mijn excuses. :innocent: Als ik mijzelf ook meteen even kan verantwoorden, dan zal ik jullie reacties voor mijn eigen gemak maar opvatten als zijnde informatief en behulpzaam. :whistle:

 

Wat onze zeer gewaardeerde, grote forumvriend @Ozzoes zegt: wat ik schrijf moet je niet te letterlijk nemen. Sterker nog, neem het met een dikke korrel Pokon. :icecream: Maar niet écht doen natuurlijk. Het is beeldspraak en absoluut geen bedreiging, ik ben geen grote gemene afrikaan met een hakmes en een kinderleger. :shifty: Dat men daar overheen kan lezen zal ik maar geen zware uitspraken over doen, het is immers het wietforum en we zijn niet altijd allemaal even scherp (am I right?). :j :j :j

 

Begrijp mij alsjeblieft niet verkeerd. Ondanks dat ik wat pittig (lees: slordig) schrijf zijn mijn intenties niet onvriendelijk en heb ik niets anders dan goede bedoelingen. :mellow: Verwacht geen disrespect van mijn kant, en al lijkt het zo dan is het niet zo bedoeld. Vooral jullie grote jongens niet, schei toch uit! Ik heb veel respect voor eenieder van jullie en ieder zijn omvangrijke bijdrage aan zowel dit forum als het kweken in Nederland opzich. Daarvoor: *Applaus* :verrygood

 

Kan ik als 'nieuwkomer' (nieuwe account trouwens, ik kom hier nota bene al zo'n 5+ jaar) rekenen op enige vorm van vergevingsgezindheid onder ons ruimdenkenden of zit ik hier dan verkeerd? Wiens hielen moeten er nog gelikt worden? Ik hoef hier niet persee geliefd te zijn, ik hoop alleen op wat tolerantie. :cry

 

Nog even voor de zekerheid: beledig ik hier ook iemand als ik zeg dat ik mijn Cup-A-Soup om 5 uur drink in plaats van 4? :rofl :rofl :rofl

 

Well then, joke's on you, ik drink namelijk geen Cup-A-Soup. :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Allereerst, aan de manier van typen, leestekens etc kan iemand serieus, genuanceerd, grappend, boos of wederom met bepaalde toonzettingen overkomen. Tegenwoordig hebben we emoticons om dit nog beter duidelijk te maken met welke emotie we iets willen vertellen daar het voor sommige moeilijk is om gramaticaal en begrijpend te lezen zoals het bedoeld word. Het is ook de kunst van de schrijver van een tekst om dit zo duidelijk mogelijk te verwoorden met de juiste gramaticale begrippen.

En voor zover ik kon opmaken was het een bloedserieuze tekst, en niet allleen ik, maar meerdere hebben het zo opgevat. Dus een niet uit de lucht gegrepen verwijting richting jou.

 

Hier het voorbeeld uit jouw post wat een grap of in ieder geval iets had moeten zijn waardoor wij het niet als bloedserieus hadden moeten zien.

 

 

~ gooit er even zijn mening tussendoor

 

Slakkenkorrels trekken alle slakken uit de omgeving aan, vandaar dat je zo'n kerkhof rondom je planten aantreft. Ik ben van mening dat slakkenkorrels in een eigen (stads)tuin nog nét te tolereren valt, maar als je slakkenkorrels ergens in het bos strooit ben je toch knap verkeerd bezig. Als ik een afrikaan met een hakmes zou zijn dan zouden voor straf de handen eraf gaan. Een beetje respect en liefde voor zowel je planten als de omgeving lijken mij toch fundamentele principes van onze hobby!!

 

Ik kan er toch echt geen grappig iets van maken, hoe ik het ook probeer te lezen, lukt het me niet. We zijn knap verkeerd bezig, als je ons betrapt de handen eraf, en als klap op de vuurpijl de uitroeptekens aan het eind van je tekst waardoor je het geheel nog even haarfijn benadrukt.

 

Welnu.. Waarover de grap zou moeten gaan is in mijn ogen niet echt een onderwerp waar je leuke grappen mee maakt.

 

Wij nemen onze methodes heel erg serieus en er is elke dag een discussie gaande over werkende alternatieven, en jij beweerd anders en als we het toch doen dat onze handen eraf gaan. Dat getuigd in mijn ogen van onkunde en onwetendheid.

 

Let op je leestekens en probeer misschien wat emoticons te plaatsen, want sommige dingen kunnen heel anders overkomen met een smiley aan het eind.

 

voorbeeld:

 

-Ik hak jullie handen eraf!!

 

of..

 

-Ik hak jullie handen eraf :P

Edited by HackTheSystem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik doe mijn best! :D

 

Een pen is machtiger dan een hakmes, dus gebruik die macht met wijsheid B)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

[quote name=HackT

heSystem' timestamp='1441028805' post='1381181]

Ik doe mijn best! :D

 

Een pen is machtiger dan een hakmes, dus gebruik die macht met wijsheid B)

 

gevaarlijke penne likker :jump:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb je goede advies maar even opgevolgd en mijn posts aangepast, @HackTheSystem. Ik hoop dat dit verdere verwarring voorkomt! :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kijk flurp zo kan het ook. Het is niet te laat voor jongens om te leren hoe het er gaat in bepaalde huizen :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hurpflurp, we hebben uitgebreid over de slakkenkorrels en de bestrijding daarvan gesproken en nadat ik de adviezen van de ervaringsdeskundige heb overgenomen om de juiste slakkenkorrels te nemen omdat echt niets werkte en mijn planten tot de grond toe steeds weer werden opgevreten heb ik besloten het advies over te nemen en het werkte inderdaad.

 

Daarom was dat al een afgesloten onderwerp waar ik persoonlijk geen advies meer voor nodig had, we zijn het erover eens geworden dat dit de beste methode is na een lange discussie en lijdensweg van mijn planten. Vandaar als je zo je mening erin knalt over slakkenkorrels heeft niemand daar behoefte aan omdat dat onderwerp al afgerond is.

 

De nieuwe ontwikkeling van mijn planten nu is dat ze allemaal zeer groot zijn geworden.

De planten die ik in februari heb opgekweekt en in maart al in de volle grond heb gezet zit al flinke bloei in, en dat is haze nota bene, dus die zou als laatst moeten gaan bloeien, de rest die ik later heb gezet zit alleen wat voorbloei in, dus dat wordt pas eind oktober oogsten, als ze dan niet weggerot zijn door slecht weer.

 

Heb dus 3 goede spots en kom er soms weken niet omdat dat niet meer nodig is door de goede slakkenkorrels.Heb nu zo'n 8 planten die rond de 2 meter hoog zijn.

 

Alleen de skunk haze waar al flinke bloei in zit zit dan ook gelijk best veel schimmel in, als ik nu oogst heb ik hele fluffy open dunne toppen, van een afstandje lijken het behoorlijke toppen maar heb net een paar takjes met schimmel eraf geknipt en er blijft weinig over als het geknipt is. Daarom heb ik ze nog ff flink wat PK 13 14 en canna booster en bloeivoeding gegeven zodat de toppen misschien de laatste dagen iets compacter kunnen worden. Ik hoop als ik over 5 dagen weer kom dat niet de hele plant is weggerot.

 

Een andere plant die zo'n 4 meter hoog is lijkt het iets beter te doen, is ook een skunk haze, maar als ik helemaal naar boven kijk met mijn zaklamp lijken deze toppen echt dik, hoop als ik de plant neerhaal dat dit ook werkelijk zo is. Deze plant laat ik ook sowieso nog een week staan voordat hij neergaat, zolang de schimmel aanvaardbaar blijft laat ik de planten staan om de toppen nog wat te laten ontwikkelen.

 

Daarnaast heb ik nog4 autoflower afghaan de bijna klaar zijn, de kwaliteit hiervan is niet te onderscheiden van binnenwiet, heel compacte wiet, ruikt prima. Hier ben ik het meest tevreden over, maar veel planten moeten nog beginnen met het echte bloeiwerk, tot nu toe heb ik geen bloeivoeding gegeven aan de meeste planten maar daar ga ik vanaf nu maar mee beginnen om ze wat extra te stimuleren.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mwah zo afgesloten is t niet.. :D

 

Blijf t kansloos vinden die korrels. Pk en cannabooster erbij maken t toefje af.

Die ijsvogel is iig als avatar vereeuwigd mocht ie zich inmiddels dood gegeten hebben aan alle meuk.. ;)

 

Karma is a bitch en zal je straffen met botrytus. :)

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Karma is a bitch en zal je straffen met botrytus. :)
Ha, dat is gemeen :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Blijf t kansloos vinden die korrels.

 

maar het is de enige kans die we hebben betweter..

niet meer haten en anders de corner uit!

 

greetz,

lufthegreenstuf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...