Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

autoflowers

Wat Een Ellende Dat Guerilla

Recommended Posts

en daar gaan we weer...

 

anders maken we een topic waarin we beschrijven hoe jullie g-kweken zonder verzorging..

dan maak ik wel een topic waarin ik wel alles aan de verzorging doe.

en dan kijken we aan het eind van het jaar wel wie de eindstreep haalt met een fatsoenlijke oogst.

 

greetz,

lufthegreenstuf

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

en daar gaan we weer...

 

anders maken we een topic waarin we beschrijven hoe jullie g-kweken zonder verzorging..

dan maak ik wel een topic waarin ik wel alles aan de verzorging doe.

en dan kijken we aan het eind van het jaar wel wie de eindstreep haalt met een fatsoenlijke oogst.

 

greetz,

lufthegreenstuf

 

DAt zijn wij en hun niet dat weet ik nu al , zonder die middelen ga je het niet redden , en zeker niet als er veel slakken zitten .

ZE moeten maar ergens anders gaan zeiken , op jointje draaien bijv waar ze geband zijn .

Share this post


Link to post
Share on other sites

en daar gaan we weer...

 

anders maken we een topic waarin we beschrijven hoe jullie g-kweken zonder verzorging..

dan maak ik wel een topic waarin ik wel alles aan de verzorging doe.

en dan kijken we aan het eind van het jaar wel wie de eindstreep haalt met een fatsoenlijke oogst.

 

greetz,

lufthegreenstuf

Dit.

 

 

Verder ga ik er geen woord meer aan vuil maken. :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja de 1e keer krijg je gewoon een professionele reactie van mij hoor.

maar hij fluit al een tijdje zo hier, en nu begin ik er toch wel een beetje moe van te worden

vandaar mijn venijnige post.

 

greetz,

lufthegreenstuf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kan natuurlijk ook verder kijken dan je neus lang is.Kweek je voor jezelf, moet je zelf weten als je die wiet op rookt, maar kweek je voor de verkoop zoals sommige hierdoen zou je toch achter je oren moeten krabben, aangezien anderen je wiet oproken.Havermout lijkt me toch goedkoper in aanschaf dan elke keer zo pak korrels & je slaat meerdere vliegen in klap, want vogels zijn er dol, wormen & natuurlijk de slakken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat we ons nu meer kunnen concentreren op de oogst en de slakkenkorrels nu laten voor wat het is.

 

Wilde tot slot er nog wel aan toevoegen. Ik heb ongeveer 4 pakken biologische slakkenkorrels gebruikt en 8 van die grindpakjes van de action. (nou ja, en veel bier en 4 rollen kopertape en koffieprut) Alleen dat al koste ruim 100 euro

 

Van de nieuwe slakkenkorrels heb ik slechts 1 kwart gebruikt en dat is ruim voldoende geweest en hoef dit jaar niet meer te strooien.

 

Nou is het zo dat mijn vader het ook leuk vindt om af en toe wat plantjes te zetten en hij wist nog wel een stuk grond waar ik samen wat plantjes met hem kon zetten. Maar als ik dan begin over slakkenkorrels wil hij daar niets van weten, alles moet biologisch, zelfs de voeding moet biologisch, en om slakken te bestrijden kunnen er egels uitgezet worden vindt hij.

 

Nu ben ik het er wel mee een dat we zuinig moeten zijn op deze aarde, want daar gaat het allemaal om wat het tegenstanders van de goedwerkende slakkenkorrels betreft, een andere reden kan ik dan ook niet bedenken.

 

Echter ligt het zwaartepunt niet bij guerrilla kwekers die af en toe een handje slakkenkorrels gebruiken bij de plantjes. En zoals eerder gezegd als het een slakkenrijke omgeving betreft is dit ook de enige effectieve methode.

 

Maar ja, voor nu concentreer ik mij liever op de oogst nu. D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

In een slakkenrijk gebied hoef je zonder korrels geen planten te zetten , totaal zinloos , of je moet je bed erbij zetten , kan je heel de dag kijken hoe ze alles opvreten .

Zonder korrels kan het bij je eigen in de tuin , of je moet een spot vinden waar ze niet voor komen , die heb ik ook gehad , geen een slak , dat was fijn , maar daar had ik weer veel last van insecten , zo is het altijd iets , elk jaar maar weer .

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Net 2 enorme hermafrodieten geoogst, ik dacht eerst dat het nog redelijke toppen waren met iets te veel zaad erin, maar toen ik deze planten van 3,5 meter ging oogsten en het thuis ging knippen zag ik dat het echt vol zat met zaad. Te veel gewoon, onverkoopbare wiet, heb ongeveer een onsje geknipt zo'n 1 vijfde en de rest in de vuilniszak gepleurd, deze ga ik weggooien. Te veel werk.

 

Ik denk dat deze planten hemafrodiet zijn geworden omdat ze te vroeg zijn opgekweekt en daardoor in april al in bloei stonden en later weer in groei trokken

 

Ook weer een foutje waar ik volgend jaar rekening mee moet gaan houden.

 

Had ook geen zin meer om van die planten hasj of iets dergelijks te gaan maken, te veel gedoe en te veel werk en het stinkt te veel, heb net al 1,5 uur wiet zitten knippen en er komen alleen maar zaadtoppen vanaf.

 

De rest van mijn plantjes zijn wel later ontkiemt en rond mei en juni geplant en wat autoflowers in augustus zelfs nog.

Maar daar staat nog niks van echt duidelijk in bloei.

 

Hoop niet dat het hetzelfde verhaal als vorig jaar wordt dat ik pas half november kan oogsten.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

HEb je op die herma plek nog meer planten staan , dan hebben die ook veel zaad dat kan ik je nu al vertellen , het kan ook dat die dan nog niet in bloei waren toen ze gingen stuiven, dan komt er weinig tot geen zaad .

Ik hoop het beste voor je , gvd wat een kut zaad had jij dan

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

De planten liggen nog wel in de buurt maar heb ze wel met wortel en al uit de grond getrokken. Ik heb er daar nog enkele planten staan maar deze staan nog niet in bloei. Misschien dat deze planten elkaar ook beinvloed hebben, dat de een geen herma was en de ander wel, maar er zat zoveel zaad in beiden, zat ook wel wiet tussen, maar het is ondoenlijk om dat mooi te maken en uit te zoeken.

 

Heb nog iets van 5 vrouwelijke planten van tusse de 1,50 en 2 meter hoog en wat kleinere, hoop dat deze nog wat leuks gaan doen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De planten liggen nog wel in de buurt maar heb ze wel met wortel en al uit de grond getrokken. Ik heb er daar nog enkele planten staan maar deze staan nog niet in bloei.

 

gast neem geen risico!! vooral als die dingen ergens in de schaduw liggen kunnen ze nog weken door stuiven.

de planten of onder de grond doen of opknippen tot mini stukjes en compleet de (ziekte) in trappen totdat je

zeker weet dat iedere cel kapot is.

 

heb een beetje haat tegen herma's geloof ik :whistle:

succes verder!

 

greetz,

lufthegreenstuf

Edited by lufthegreenstuf
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb er geen schep liggen, die scheppen heb ik verdeeld over mijn andere spots. Kan ze wel in het kanaal donderen maar denk dat ze een tijdje blijven drijven en als mensen daar gaan vissen en een plant aan hun hengel krijgen bellen ze misschien de politie. Weet ff niet wat ik er mee aan moet.

Ze moeten wel weg daar, maar zijn nog behoorlijk stengels, is best wat graafwerk, een beetje zaad erin vind ik geen probleem. wordt dan een kruizing tussen skunk haze en white widow die zaadjes. Ze moeten sowieso daar weg binnen nu en 7 dagen. dat gaat wel lukken, er zit nog geen heel duidelijke bloei in de andere planten, dus hoop dat de bestuiving dan minimaal zal zijn. Anders heb ik weer een halve kilo zaadwiet. Is echt het risico niet waard om in huis te hebben, de politie rekent het je aan als gewone wiet en je kan er geen fuck mee, dus die donder ik dan ook het liefst gelijk weg.

 

Vorig jaar heb ik mijn laatste planten in november geoogst en de schimmel viel behoorlijk mee, alleen de opbrengst was kut omdat het ook skunk haze was en ze waren in juni pas gezet en de grond was niet goed bemest, nu zijn de planten echter 3 tot 4 keer zo groot, ik hoop dat er iets moois gaat gebeuren nog.

 

Ik kan nu weer op alle spots wandelen zonder dat ik op teken hoef te letten, ben al een maand niet meer gebeten. Dus het is wel makkelijker om in de gaten te houden. Slakkendruk is ook sterk terug gedrongen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat wordt dan zo ie zo geen goede kruising. Hermas hebben geen enkel nut.

 

Zoveel werk ist toch nie om dan tenminste de dikste toppen te ontdoen van blad en te drogen voor hasj.. ?

 

Succes verder!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks, ja heb al wat van de dikste toppen eruit gehaald.

 

Iemand maakte de opmerking vandaag: zit er nu nog geen bloei in? dan wordt het niks meer...

 

Ik hoop niet dat diegene gelijk heeft.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je moet wel een hele goeie nazomer hebben wil diegene geen gelijk krijgen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

En vervolgens weten te brengen tot zulke struiken

 

hemp.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Mooi bosje daar B)

Lang niet meer gezien , de denen lieten zoiets ook zien , toen werd er gekruist bij het leven , en is er niks van over gebleven .,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik wil al 2 jaar achter elkaar mijn ADH47×Henkes Lolland kruising neerzetten om te kijken wat ze doen, misschien leuk voor in het M alhoewel ik ze beide geen vieze wietjes vind, vooral de ADH47 zat best een lekker smaakje aan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Das Omni's red escape.

 

Bloedmooi wijf met die paarsrode top tussen dat felgroene blad.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Waar kunnen we dat omni zaad ergens krijgen , ik zoek me een ongeluk .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moet ff kijken. Zeer geschikte vent ook.

Stuur je wel ff pm met mailadres later vandaag.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...