Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

autoflowers

Wat Een Ellende Dat Guerilla

Recommended Posts

2hzoi83.jpg

 

Dit was een Red Escape, maar zie er geen zaden meer van.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er staat op het internet op diverse fora dat je autoflowers tot eind augustus buiten kan zetten omdat ze dan nog 2 maand de tijd hebben, had er 6 weken geleden nog 20 ingezaaid, ze zijn door dit weer niet hoger geworden dan 10 cm :S

 

Conclusie, eind augustus kan niet meer, maak er maar eind juni van.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is niet hoog 10 cm.Voor het naseizoen van dit jaar heeft het helemaal geen zin meer.

 

Korte nazomer na vandaag weer even klaar

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die red escape ziet er mooi uit. Toevallig heb ik daar ook nog zaden van liggen.

 

@Konopi wanneer was die red escap eongeveer klaar en had ze veel rot?

Share this post


Link to post
Share on other sites

gast neem geen risico!! vooral als die dingen ergens in de schaduw liggen kunnen ze nog weken door stuiven.

de planten of onder de grond doen of opknippen tot mini stukjes en compleet de (ziekte) in trappen totdat je

zeker weet dat iedere cel kapot is.

 

En zo is dat, ik heb een nieuwe methode bedacht sinds dit jaar, ik graaf gewoon een graf waar de mannen in komen voortaan en geef ze een

eervolle begravenis! Uit stuif zijt gij gekomen en stuiven doe je maar lekker onder de grond! :D

Edited by HackTheSystem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Red escape was bij mij niet zo'n rotter maar ook geen vroege vogel.

Half oktober had ik ze omgehaald.

Zelfde met nadia. Waren wel de meest compacte maar niet de vroegste.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

En zo is dat, ik heb een nieuwe methode bedacht sinds dit jaar, ik graaf gewoon een graf waar de mannen in komen voortaan en geef ze een

eervolle begravenis! Uit stuif zijt gij gekomen en stuiven doe je maar lekker onder de grond! :D

 

hack, ik knip ze op in stukjes van een decimeter en daarna gooi ik het op de grond om er vervolgens overheen te stampen.

dan hoor je al die holle stengels knakken en dat is net bubbelplastic voor mij! :likken:

echt compleet platgewalst totdat ze morsdood waren.

het scheelt natuurlijk ook wel iets of je de man weghaalt als je ziet dat het een man is,

of dat je er een weghaalt die al volle bak staat te stuiven

ook goed oppassen dat het niet in je kleding blijft zitten natuurlijk..

ik stond pas geleden nog onder de douche met mijn jas aan :rtfm:

 

greetz,

lufthegreenstuf

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb vaste guerilla kleding en die gooi ik in de was na elk bezoek, ook vanwege eventuele teken.

Ik heb wel enkele spots dat is tekenterretorium. Echt niet normaal meer alsof ze daar worden gefokt ofzo.

 

Na dit seizoen ga ik eens kijken voor echt deftige outdoor uitrusting, goede schoenen, goede broek en jas/trui.

Is wel zo fijn dat je goede camo-kleding hebt. Vooral als er strond aan de knikker is ben je voor 75% onzichtbaar tussen de bosjes.

Heeft mij al enkele keren geholpen. Tja.. als je een knalgele trui aan doet dan kan je erop wachten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beter nie fokke met lyme idd.

Surfpak rules! Gelijk n kikvorsman opn je doel af. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die red escape ziet er mooi uit. Toevallig heb ik daar ook nog zaden van liggen.

 

@Konopi wanneer was die red escap eongeveer klaar en had ze veel rot?

Foto is niet van mij, maar gezien het uiterlijk heb ik wel een vermoeden nml noord-Indiaas x Viking & die is rond de 2e week van oktober klaar.Afhankelijk van de feno is de paarse veel minder gevoelig.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

ik stond pas geleden nog onder de douche met mijn jas aan :rtfm:

Was je weer zo zuinig bezig dan LTGS , wat dacht jij , ik gewassen , en mijn jas ook , hahhaha , of was je zo moe dat je vergeten was je jas uit te doen :jump:

Ik snap hem 100 % hoor hahahhahha

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Voor mannen neem ik altijd een plastic zak mee, meteen als ik ballen zie meteen in de zak . ik graaf een gat groot zat waar ik de zak in zet als er mannen uitgezocht moeten worden dan he , zo gauw als ik er een spot trek ik heb er uit , snij ik de wortel eraf , en knip heb in de zat in stukken van 10 cm , wat water erover , en de zak dicht binden , binnen een paar dagen is hij aan het rotten , zeker als hij in de zon staat , je hebt er nooit geen last meer van , , knip ze niet in stukken en gooi ze niet weg in de buurt , ze blijven nog weken lang stuiven , zeker met regen weer , veel mensen weten dat niet , maar het is toch echt zo , ik heb er ooit weg geflikkerd , afgesneden en weg ermee , op een kliometer afstand denk ik , wat denk je een drie maanden late kwam er er langs , wat stond er een grote man die stond te stuiven , en ik had zaad , dat overkomt me nooit meer dacht ik , dus wel he , dit jaar dus op de herijuana, gg2 plek , ik had een man afgeknipt , en weggegooid op een 50 meter afstand , vergeten mee te nemen , en de man is gaan groeien , daarom veel zaad nu , weer geleerd natuurlijk ,

Altijd zorgen dat de stuif weg is , en niet laks worden ,want dat is het niet meer en niet minder , jammer want de gg2 soorten waren mooi en keihard , nu met zaad hahahhahaha .

Een goede leerschool voor mijn weer maar ook voor onze mede kwekers die er ook nog van moeten leren .

Edited by wiet61
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben naar de spot gegaan en heb de 2 hermas in stukken van 10 cm geknipt, dat leek mij ook een mooi formaat. Ze moesten weg van die spot, de planten staan wel al licht in bloei en ze lagen er naast, nu heb ik ze daar weggesleept en van onder tot boven door de snoeischaar heen gehaald en e afgevoerd.

 

Toch lijkt mij dit een heel moeilijk jaar worden.

 

O 1 spot heb ik 2 planten

Op een andere 5

nog een andere 2

en de laatste heb ik zo'n 8

 

Alle planten van redelijk mooi formaat, maar de bloei is nog helemaal in het beginstadium en de planten die al wat langer in bloei staan waren allemaal hermas want die heb ik in maart al in de volle grond gezet en zijn te vroeg gaan bloeien, daarna groeien en daarna weer bloeien. Alle planten die vroeg gezet zijn zijn hermas geworden.

 

1 plant die vroeg gezet is en een vrouwtje is zat budrot in.

 

Alle planten tot nu toe die zijn gaan bloeien, hermas of vrouwtjes is allemaal budrot in gekomen, ik ben bang dat een groot deel van de oogst ten onder zal gaan aan budrot, hoewel ik vaak verhalen hoor dat je vaak en veel moet kijken als er budrot in zit omdat de hele plant snel weg kan zijn moet ik zeggen dat het vrij langzaam ging en ik ze gerust 1 week langer kon laten staan met budrot zonder dat het enorme gevolgen had.

 

Heb nu nog 15 planten,, voornamelijk white widow, allemaal mooi formaatje, zou wat leuks vanaf kunnen komen, maar het is zeer onzeker of dat ook gaat gebeuren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat van die camouflage kleding is trouwens een goed idee, bij de kringloop hebben ze soms legerkleding, denk dat ik hier ff rond ga kijken voor wat kleding, past goed bij guerilla.

 

Heb trouens iets ander gekocht tegen teken, een spuitbus om je kleren in te sprayen, schijnt goed te werken, is wel schadelijk voor de huid.

Maar de laatste 2 maanden ben ik niet meer gebeten en heb ook geen beschermende kleding daarvoor aangedaan. Denk dat de teken met dit weer het voorgezien houden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Camoeflage kleding val je naar mijn mening juist meer op. Dan vragen ze zich meteen af of je niet aan het stropen bent als ze je zien. Je kunt beter normale kleding dragen die niet opvallen in de natuur.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Camoeflage kleding val je naar mijn mening juist meer op. Dan vragen ze zich meteen af of je niet aan het stropen bent als ze je zien. Je kunt beter normale kleding dragen die niet opvallen in de natuur.

 

Je komt vaak zat mensen tegen onderweg, ik heb dat probleem niet gelukkig (klopklopklop...). Zo dacht een gezinnetje dat aan het wandelen was zich af of ik de boswachter was, omdat ze blijkbaar wat te vragen hadden maar ik liep al te ver voor ze uit maar ik hoorde ze praten. Dus zo zie je maar..

 

Legerkleding is gewoon outdoorkleding.. Maar niet de originele legercamo, gewoon die outdoor camo van de dumpzaak. Die patronen verschillen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo staan mijn meeste plantjes er nu bij. Heb er ongeveer 8 van dit formaat en nog 6 wat kleinere maar ook met een redelijk formaat.

Op de laatste foto zie je aan het blad dat deze wat te veel voeding heeft doordat de puntjes hier en daar wat krom trekken.

 

Ik heb deze planten 2 weken terug al PK 13 14gegeven met bloeivoeding om de bloei wat te forceren, weet niet of het zin heeft maar ze zijn er in ieder geval niet dood aan gegaan.

 

Ik weet dat het tegen alle regels ingaat om te vroeg te beginnen met PK 13 14, maar aangezien de bloei minimaal is en nu pas begint moet ik toch iets proberen.

 

Over 4 weken geef ik ze nogmaals PK 13 14, maar ze moeten nu eerst bijkomen en deze voeding verwerken, het blad is nog diep groen.

 

Aan de slakken doe ik nu niets meer, een enkele slak zie ik soms zitten maar deze planten kunnen nu wel wat vraat hebben.

 

Ik laat nu de planten wat met rust en kijk nu 1 keer in de 2 weken en neem dan wat bloeivoeding mee, wel in de 3 dubbele concentratie dan op het etiket staat want ik heb geen tijd om elke dag voeding te geven, daarnaast spoelt de regenval veel voeding weg.

 

Vandaag ook een hermafrodiet geoogst die ook op deze spot stond, hoop niet dat deze de andere planten beïnvloed heeft, er staan nu alleen nog maar vrouwtjes.

 

De groeikracht van de planten zijn hoog door de voeding, de losse aarde en het aanwezige licht, hoop dat de bloei het ook zo goed zal doen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Op de laatste foto zie je aan het blad dat deze wat te veel voeding heeft doordat de puntjes hier en daar wat krom trekken.

 

ik denk eerder dat dit TMV is hoor. althans daar lijkt het mij het meeste op.

als je teveel voeding geeft krijg je gele bladpunten en dat zie ik hier niet gebeuren.

heb je er zelf een verklaring voor? als het TMV zou zijn?

 

greetz,

lufthegreenstuf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb even opgezocht wat TMV is, denk niet dat de planten TMV hebben. De kromme puntjes zijn pas gekomen nadat ik PK 13 14 heb gegeven. En in het algeheel zien de planten er te krachtig en vitaal uit om in beslag genomen te zijn door dit virus, mochten ze het wel hebben dan hebben ze er dusdanig weinig last van dat dit de bloei niet echt in de weg kan staan aangezien de meeste bladeren gezond zijn en gewoon hun werk kunnen doen.

 

Maar er is natuurlijk een kans dat ze het wel hebben, maar in deze staat moet dat de bloei niet al te veel beïnvloeden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee daar zullen ze niet veel last van hebben hoor! maar ik denk ik zeg het toch maar even.

ik neem aan dat je daar voor de rest wel goed op let?

 

planten zien er zeker mooi vitaal uit!

ik zou wel mondjesmaat wat extra takken gaan verstevigen voor die dikke toppen die eraan komen te hangen,

anders breken ze straks nog af! en dat zou echt zonde zijn. vooral die onderste lange stengels gaan vaak kromhangen

 

greetz,

lufthegreenstuf

Edited by lufthegreenstuf
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die bladeren waar de ene helft groen is en de andere helft geel is TMV.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

het kan er natuurlijk altijd in komen tijdens het dieven ofzo.

als je er niet goed op let is een fout zo gemaakt.

 

heb er zelf maar 1 jaar last van gehad, daarna maak je die fout nooit meer!

toen was ik nog nieuw in de bosjes en vond ik het allemaal reuze spannend.

veel aan de bladeren lopen frunniken terwijl ik shagjes zat te roken. .

ik kan je zeggen dat een plant die echt veel TMV te pakken heeft gewoon simpelweg stopt met groeien.

heb een plant gehad die in 2 maandentijd hooguit 2 decimeter is gegroeid, en nooit meer een top heeft opgeleverd.

neem TMV dus niet met een korreltje zout want dat kan hele nare gevolgen hebben

 

nu rook ik puur dus heb ik er helemaal geen problemen meer mee :likken:

 

greetz,

lufthegreenstuf

Edited by lufthegreenstuf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Puur is sowiso het beste, ik heb nooit tabak gerookt, ik baan daarom ook puur begonnen dus ik weet niet beter. Rokers verklaren me voor gek maar dat doe ik andersom ook.

 

Ganja is lekker, rook het puur. Vooral een lekker biologisch gekweekt buitenwietje is het lekkerste wat er is.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...