Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

autoflowers

Wat Een Ellende Dat Guerilla

Recommended Posts

Ja ik houd ook niet van dat afzeiken, beetje respect voor elkaar is wel op zijn plaats. We hoeven geen 2 kampen te vormen waarbij aan de ene kant natuurfreaks staan die alleen biologisch willen eten en op de partij van de dieren stemmen en aan klankschaal chakra meditatie doen met aan de andere kant de mensen die alles in het werk stellen om een oogst te krijgen ten koste van de natuur.

 

Ik denk dat alle mensen hier de natuur waarderen maar dat we verschillende opvattingen hebben. De een vindt slakkenkorrels die niet bio zijn not done, de ander vindt slakkenkorrels die bio zijn juist waardeloos en dat laatste kan ik beamen. Maar het gaat te ver om iedereen die effectieve bestrijdingsmiddelen zo nu en dan wil gebruiken af te schilderen als die hard money makers die geen respect hebben voor de natuur. Dat is naar mijn mening geenszins het geval.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laat ik ook even voorop stellen dat ik geen natuurfreak ben en dat ik ook zeker geen bio spullen koop :)

 

Alleen ben ik wel gewoon huiverig voor gif in mijn moestuin en ook bij de wiet.

 

Slakken, muggen, wespen, luizen en mieren heb ik geen medelijden mee. Allemaal tuig ;) Alleen zou ik wel bang zijn om in de vrije natuur per ongeluk andere dieren de dood in te jagen. Al las ik las later dat die korrels bewust "vies" smaken zodat honden en kippen ze niet opeten. Dan zullen bosdieren er ook wel vanaf blijven.

 

Ik zet zelf hooguit een paar guerilla planten voor de lol, omdat ik niet in mijn eigen tuin durf te kweken vanwege een tentje binnen en toch ook wel graag een buitenplant wil zien. Heb 5 van die schrikdraadkraagjes gemaakt en dat is voor mij wel zat.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

De enige die er hinder van ondervind ben jij zelf of een ander die het rookt.Nogmaals veel producten die je als bestrijding kan gebruiken & die verkocht worden in de tuincentra zijn geheel niet getest op planten of bij planten te gebruiken die je uiteindelijk rookt.Je kan ook proberen om egels te lokken.Die vreten slakken bij de vleet.

Wat dacht je van deze beesten.

 

http://youtu.be/2doGKQh_rvU

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat dacht je dat jij elke dag inademt? Denk je dat je in een gezonde wereld leeft?

Zal ik je uit te droom helpen of doe je het zelf al?

 

En dit is 11 jaar terug

 

Zure regen

 

Daarmee wil ik niet zeggen.. strooi tot je een ons weegt, of bespuit tot je een ons weegt,

Maar het laat zien dat als je wilt klagen je eerst naar de overheid moet gaan om 99% vervuiling tegen te gaan.

Die paar guerilla's die hier en daar eens wat korrelstjes strooien..

 

Wat dacht je van

Oh.. naar de overheid? Tja.. dan hebben we het zelf in de hand..of zijn wij (growers) erger dan de overheid?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het enige dode dier wat ik ooit heb aangetroffen door het eten van slakkenkorrels is een muis, maar ja, muizen mogen van mij ook wel dood omdat die ook niet van de planten af kunnen blijven als ze met velen zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat dacht je dat jij elke dag inademt? Denk je dat je in een gezonde wereld leeft?

Zal ik je uit te droom helpen of doe je het zelf al?

 

Kerel woon zelf in de randstad met de A4 & A12 in de buurt & al die nieuwe dieselmotoren geven nog steeds dezelfde vervuiling, alleen nu in nano-deeltjes.Heel Nederland is zo beetje vervuild.Zelfs waterleidingbedrijven moeten nu sommige waterbronnen ivm toenemende vervuiling gaan sluiten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Conclusie: wiet met slakkenkorrels of niet, we gaan toch dood en als je helemaal gezond wil leven moet je sowieso niet blowen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zelfs waterleidingbedrijven moeten nu sommige waterbronnen ivm toenemende vervuiling gaan sluiten.
Zie je wel, dat komt nou precies door die slakkenkorrels .... :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Komt ook door medicatie die niet afbreekbaar is en bij het urineren weer gewoon in de kringloop wordt opgenomen. Maar lekke offtopic gaat het zo, die slakken moeten gewoon dood. Alle mensen die de wereld van de ondergang willen redden moeten zich maar vastketenen aan kerncentrales in China ofzo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misschien een idee Fukushima naar je spot halen tegen de slakken.Vraagje ga je de wiet die je denkt te oogsten ook zelf roken??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb al wat gerookt maar deze stonden in potten en waren autoflowers. Alleen ik kan niet meer zoveel wiet roken gezien ik een longprobleem heb, blow sinds mijn13deen dat heeft ook niet echt meegeholpen. dus denk dat ik überhaupt bijna er niks van ga roken maar heb er geen probeem mee om wat te proberen mits het goed droog is. Het betreft ook maar 1 spot waar een aantal dozen eco korrels aan op zijn gegaan. Maar weet bijna wel zeker dat de bestrijdingsmiddelen die gebruikt zijn niet slechter zijn dan van het nature aanwezige teer in wiet.

 

Maar wie zegt dat het gif in de plant trekt of in de toppen? Dat is nog maar de vraag.

 

En in september is de slakkendruk heel laag, ga dan sowieso met water spoelen op de spot de laatste 3 weken en regenbuitjes helpen ook al veel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor en najaar is de slakkendruk juist hoogst en midden zomer laagst.

Als de toekomst een optelsom is van het verleden ga je daar nog n strakke tijd tegemoet..

 

Desalniettemin suc6! (Liever zonder korrels):)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Longprobleem zal wel door iets anders komen, want er is geen link te vinden na langdurig onderzoek.Beter eten wil ook wel eens helpen.Of bestrijdingsmiddelen minder slecht zijn kan je pas na een onderzoek zeggen.Van koolteer dachten ze voorheen ook dat het kankerverwekkend zou zijn als je het op je huid smeert tegen eczeem, maar nieuw bewees het tegendeel, al zou ik liever voor dennenteer gaan dan koolteer.

 

Zou wat fulvinezuren gaan gebruiken tijdens het spoelen.Werkt beter dan alleen water.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Longkanker en roken heeft wel een direct verband, maar dat is een hele andere discussie. Als ik nu flink ga blowen ga ik helemaal naar de tering, dan gaan mijn longen echt kapot.

 

Daarnaast heb ik mensen in rolstoel terecht zien komen door het roken, zoiets heet COPD. rek is dan uit de longen, logblaasjes beschadigd.

 

Dus met alle respect konopi, maar je comment op dit vlak is echt zwaar poep, hier weet je dus 0,0 over. Je snapt we dat ik je comment niet kan waarderen als je mensen naar de tering hebt zien gaan 1 op 1 door roken en dat dit gewoon de harde realiteit is.

 

Afgezien van die opmerking kan ik de laatste zin in je post wel waarderen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedoelde puur wiet roken kerel & bronchitis is bij mij door het pure wietroken verdwenen.Sigarettentabak wordt bemest met radio-actieve kunstmest dat bij de meeste longkanker veroorzaakt.Er is geen link tussen wiet roken & longkanker.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oke, pure wiet zonder tabak is altijd beter. Ik heb chronische bronchitis, ben dus altijd voorzichtig met wat ik rook.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb je wel eens een vaporizer geprobeerd? Dat is toch wel een schonere manier van "blowen" dan verbranden.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wel of geen tabak de verbranding blijft dus beide zijn focked. Dampen of eten en anders beter vanaf blijven idd.

 

Moeilijk ook dat guerilla vanuit n rolstoel met zuurstoffles tussen de benen..

 

Beter bende zuinig op je tempel.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weten jullie wel wat kanker inhoud? Dat is dat lichaamscellen niet meer weten wat ze moeten doen en dus maar blijven groeien tot een paracitaire bonk vlees die alle energie uit je lichaam zuigt.

 

Dar gebeurd niet door wiet, dat gebeurd door rotzooi, verkeerde vetten etc. Heb je wel eens naar de cijfers gekeken hoeveel mensen er kanker hebben? Dat is een aanzienlijk percentage van de totale nederlandse bevolking. Het kan niet zo zijn dat de helft van de wereld uit mensen bestaan die zwakke genica hebben.

 

Wat er wel aan de hand is, is dat de overheden van de werelden de handen in 1 hebben geslagen om de wereldbevolking terug te dringen met te rotzooien met ons voedsel. Waardoor we vanalles krijgen en precies op onze 67e (jazeker als we met pensioen moeten gaan weet je wel!!!) de pijp uit gaan. Nu hebben we nergens last van en over 10 jaar nog niet maar over 30 jaar is het erin geslopen en heeft het zijn werk gedaan.

 

Wiet is verboden omdat het onze lichaamscellen op de rechte baan houd, en deze ziektes die ze ons proberen in te planten op afstand houden.

 

Waarom is het eigen risico zoveel verhoogd omdat er steeds meer mensen ziek worden en het kost steeds meer geld, maar dat geld moet uit onze eigen zak komen, werken, zorgpremie betalen en niet genieten dat is het scenario van een slaaf.

Wat jullie doen moeten jullie zelf weten maar deze knakker heeft er genoeg kaas van gegeten, tabak komt er hier niet in, E-nr's niet en al dat soort meuk.

 

Ze brengen ons naar een dusdanig stressvol leven dat als die rotzooi ons niet om zeep helpt dan is het de manier van leven wel want daar kan geen paard tegenop werken. We werken veel te hard en krijgen vanzelf wat onder de leden want er word ons geen tijd gegeund voor herstel.

Dat noemen we het weekend, maar dit is maar 1 dag waarop we kunnen genieten want op de zondag kunnen we weer vroeg naar huis omdat de maandag voor de deur staat.

 

Hier worden we betaald en komen we 11 uur pas ons nest uit en gaan we rustig aan naar de waterkant!

En als de oogst van 6,5 kilo weer binnen is kunnen we weer een paar maanden vooruit met een joint op onze lippen!

 

Death pon babylon!

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahah met zuurstofflessen naar de spot toe idd :P

 

hahaha

 

ja, er zullen we mensen zijn die mij nu weer niet gaan geloven, maar op advies van de moderator moet ik mij alleen richten op het positieve en het negatieve negeren.(althans dat was een advies, hoeft natuurlijk niet)

 

Maar gisternacht voelde ik druk op mijn borst en nadat ik bloed gespuugd had was die druk weg, maar heb wel112 voor de zekerheid gebeld om t overleggen, die verbond mij door met huisartsenpost, heb mijn eigen bloeddruk gemeten en alle info doorgegeven. Ben begin 30, dus al die onzin ben ik nog lang niet aan toe, althans niet om snel dood te gaan ofzo. Dus blow liever niet meer maar soms vind ik het lekker, 1 keer per maand ofzo.

 

Maar goed, dit alles zette mij wel aan het denken over het leven. Ik heb het verder aan niemand verteld dat ik dit had want wil eerst het onderzoek van de huisarts afwachten, misschien is het gewoon een simpel geknapt adertje en stelt het allemaal geen fuck voor.

 

En vandaag sliep een vriendin van 18 bij mij (heerlijk off topic) en ik ging depressief ff rondje wandelen ff denken of ik misschien kanker heb in mijn longen en een veel te jonge vriendin heb waar ik niet echt verliefd op ben en waarschijnlijk niks mee kan opbouwen en een beetje guerillia aan het doen ben om wat geld te verdienen om een opleiding te betalen die ik nog wil gaan doen en die mensen die op mijn balkon willen roken en de autofowers zien zich dan afvragen waar ik allemaal mee bezig ben, dan voel ik mij best wel een loser in zijn totaliteit, op mijn leeftijd moet je alles al voor elkaar hebben normaal gesproken. Em toen dacht ik, wat is dit leven ook kloten zo, en tijdens mijn overpeinzende wandeling zag ik een mooie beeldschone vrouw op straat fietsen die mij herkende van tinder :P en deze vrouw die vind ik echt mooi en wil ik sowieso wel een relatie mee. Super interessante vrouw. maar ze ging naar mij toe en met mij praten, toen zei ze, zullen we ergens gaan zitten? ik nam haar mee naar een bankje, vertelde wat mijn hobby's waren, dansen etc, ging met haar dansen en youtube muziek op de telefoon aanzetten. Daarna gingen we zitten, ik pakte haar handen en keek haar diep aan en zei dat ze een hele mooie vrouw was, we gingen knuffelen en zoenen en ze wilde mij niet meer loslaten.... damnnn, zo'n vrouw wilde ik altijd al... maar goed. Als ik longkanker ofzo heb stuurt het toeval of God of wat ander spiritueels toch niet zo'n mooie vrouw op mijn pad? dan zou het echt een basterd zijn.

 

En nog nooit in mijn leven heb ik zo snel een vouw veroverd, bizar, zie haar voor het eerst in mijn leven op straat en ze is bloedmooi, 30 minuten later zoenen we en wil mij niet meer los laten...

 

Maar dont mind my story ik heb ff niemand bij wie ik dit kwijt kan op dit tijdstip

 

k ga even op mijn spot kijken. Als je denkt dat dit allemaal niet waar is, prima... geen pobleem.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tinder hahaha, vriend vergeet het maar!! Badoo ook precies zelfde.. Hoeren en snoeren.

 

Leuke mensen staan niet op internet, Fuck facebook en dat soort onzin aandachttrekkerij. Mijn vrouwtje heeft geen facebook en dat zal ik ook nooit accepteren. Niemand hoeft te weten waar ze werkt, wat ze aan heeft of wat ze leuk vind of mee bezig is of...

 

Fuck die onzin, de politie heeft de eigen database niet eens meer nodig gewoon ff facebook checken.

 

Fuck informatie op internet zetten!

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha, ik laat je weten als ik over 3 maanden nog contact heb, jij bent de eerste die het hoort. Klopt, veel makkelijke vrouwen op badoo en tinder, maar wees realistisch brother, jij weet nooit wie je eigen vrouw neukt als jij een weekendje weg bent ;) niet alle vrouwen over 1 kam scheren, vrouwen zijn vrouwen en ze doen waar ze zin in hebben, of het je eigen vrouw is of niet. Vrouwen zijn vrouwen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jij brengt het net alsof mijn vrouw iemand naait als ik een weekendje weg ben.. haha je bent me er eentje.

 

Een weekendje weg doe ik samen ;)

 

Vrouwen moet je vormen, als je alles maar best vind ben je geen kerel. Stel je grenzen en bewaak ze, dan weet ze wat ze aan je heeft.

Goed neuken die handel dan zullen ze nooit klagen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahaha, maar oke oke, is goed, maar neem ook wat gas terug over vrouwen op badoo en tinder in het algemeen, die meid van mij kan bes goed zijn, dat weten we nu nog niet. Het zijn niet allemaal hoeren natuurlijk. Je praat trouwens als een Afrikaan, vrouwen vormen... ik heb veel Afrikaanse vrienden, die zetten de vrouwen helemaal naar hun hand en leren hun vrouwen hoe ze zich moeten gedragen. op zich niets mis mee, komt wel mannelijk over.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Even weer ontopic na al dat geouwehoer.

 

k habeloofd dat ik weer even teug zou komen op het effect van de slakkenkorrels die mensen mij hier geadvieerd hebben.

 

ben zojuist terug gekomen van mijn spot en heb ook een white auto geoogst.

 

Als eerst wil ik graag zeggen dat ik de planten er nog nooit zo slakkenvrij bij heb zien staan ik hoefde ze niet eens utvoerig op slakken te controleren.

 

As tweede wilde ik zeggen dat ik nog nooit zon slakkenkerkhof ben tegengekomen als dat ik hier aantrof! voor elke slakkenkorrel 1 dode slak!! er lagen werkelijk honderden en honderden dode slakken! Ik heb geen 1 levende slak kunnen ontdekken. Toen ik dit allemaal zag heb ik na een nieuwe strooisessie uitvoerig mijn handen gewassen, maar ik zag dat de oude slakkenkorrels er ook nog lagen.

 

'Wilde daarom wiet61, johnnysack en lightgreenstuf etc bedanken voor het adviseren van deze korrels. Ondanks al het geklooi en weerstand bleven mensen er op hameren dat dit echt werkte, en dit werkt inderdaad. Ik heb zelf een paar keer guerillia gedaan, maar de ervaring die mensen hier hebben respecteer ik. Daarvoor mijn dank. Hoop nog veel effectieve adviezen te mogen ontvangen Ik ben blij, ga nu ff knippen :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...