Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

The-Predator

4 maal Raspberrry cough (snoeptgoed pheno) Onder 1000w-de 150mammoth'PUK BIO voeding TEST'

Recommended Posts

Predator dimmen is inderdaad misschien wat vroeg kijk eerst eens of de verdamping wellicht verbetert wanneer je iets lager gaat in je voeding als het dan nog blijft doorzetten kan je altijd nog dimmen over een weekje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Predator. Ik zat even terug te lezen, en in post 31 zeg je dat je getopt en geknakt hebt.

Wat is verstandiger, toppen of de hoofdtop knakken?

 

Ik had ergens gelezen dat toppen uit is en knakken de (nieuwe) methode.

 

Hoe denk je daar zelf over?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aan groei hebben ze gehad;

 

19 Dag(en) groei in de kleine tent onder 250 watt in 5 liter potjes op 18-6

6 Dag(en) groei in de grote tent onder 825watt in de 75 liter kuipen op 18-6

 

Tijd voor de bloei;

 

24 Dag(en) bloei in de grote tent onder 1150 watt in de 75 Liter kuipen op 12-12

Dag 25 tot nu

 

NU - - - Dag 35 bloei op 1000 watt.

 

gallery_25174_16734_838901.jpg

 

 

 

gallery_25174_16734_1575491.jpg

 

 

 

Ze gaan nu echt keihard en dikken flink aan, er komt ook steeds meer thc op het blad en de toppen zelf.

 

Vandaag iedere plant 7 liter gegeven MET voeding.

 

Per 10 liter water

 

15 ml boost

10 ml bloom

5 ml roots

10 ml crop

3 ml humic

 

Nu krijgen ze ongeveer 2 weken lang iets meer boost dan bloom zodat ze genoeg kalium krijgen.

Hierna zit ik alweer op dag 50 en dan wil ik de voeding gaan afbouwen.

 

Heeft er iemand een schema wat een plant in bepaalde weken in het meeste nodig heeft npk ijzer/mangaan/koper e.d.?

Heb ooit zo iets gehad maar ben t kwijtgeraakt. ?

 

Hey Predator. Ik zat even terug te lezen, en in post 31 zeg je dat je getopt en geknakt hebt.

Wat is verstandiger, toppen of de hoofdtop knakken?

 

Ik had ergens gelezen dat toppen uit is en knakken de (nieuwe) methode.

 

Hoe denk je daar zelf over?

 

Het ligt er een beetje aan hoeveel je moet vullen met 1 plant.

 

Kijk als je 9 planten in een dr 120 zet zou ik alleen pletten/knakken.

 

Om een hele brede basis te krijgen met zo min mogelijk hoogte heb ik moeten toppen.

Edited by The-Predator

Share this post


Link to post
Share on other sites

je loopt heerlijk op schema met je topontwikkeling, kan nog wel eens een hele dikke ronde worden dit !!

 

hou ze groen !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is ook de soort die super dikke toppen aanmaakt hoor 3.0

 

Deze pheno was de gene met de lekkerste frambozenlucht en een goede balans tussen high en stonedt, heel sociaal.

Effect heeft veel sativa invloeden maar de toppen zijn toch nog wel goed hard.... ben zeker tevreden tot nu toe.

 

 

bloom N3 P4 K3

Boost N2 P5 K8

 

Geef nu dus ( 20% )iets meer p en k dan volgens t schema.

 

Heb jij toevallig ergens een schema wat een plant nodig heeft in welke stadia?

Edited by The-Predator

Share this post


Link to post
Share on other sites

wauw dit topic gemist, nooit te laat om in te haken toch?! ziet er super uit, vind het nog meevallen die dagen voorgroei, ik heb zelf het idee dat ze met veel dagen voorgroei, veel sneller op 12/12 toppen aanmaakt. is ziek hoeveel wiet hier aan zit, als dat allemaal mooi afhard word het zeker 300 gram per plant gemiddeld.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Heeft er iemand een schema wat een plant in bepaalde weken in het meeste nodig heeft npk ijzer/mangaan/koper e.d.?

 

dat niet, staat me alleen iets van bij dat er vaak grofweg deze verhoudingen worden aangehouden

 

Groei 2-1-1

eerste gedeelte bloei 1-2-1

laatste gedeelte bloei 1-2-2

 

 

 

maar pin me er niet op vast!

Edited by skunkmonster

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, dat ken ik.

 

Alleen volgens de 'wetenschap' of weet ik veel hoe je die lui moet noemen was het fosfor gehalte lager dacht ik.

 

Was ook in het engels...

 

wauw dit topic gemist, nooit te laat om in te haken toch?! ziet er super uit, vind het nog meevallen die dagen voorgroei, ik heb zelf het idee dat ze met veel dagen voorgroei, veel sneller op 12/12 toppen aanmaakt. is ziek hoeveel wiet hier aan zit, als dat allemaal mooi afhard word het zeker 300 gram per plant gemiddeld.

 

Als je uitspraak werkelijkheid word gaan we samen een jointje roken!

 

Dat van langere voorgroei - grotere plant - eerder bloeien ben ik al een tijdje achter. Onderbouwen kan ik het buiten mijn eigen bevindingen niet.

 

Vanaf nu mag er gegokt worden, voor de eer (forumregels)

Edited by The-Predator

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zei toch.. Deze beer is geschoten..

 

Alleen zorgen dat je je klimaat onder controle houdt met dikke toppen heb je sneller rot/dauw etc..

 

@ Predator & Amnees. Over hoe veel dagen voorgroei hebben we het dan om de boel sneller af te laten rijpen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

die 1,2 kg kun je zeker wel halen predator. goede lamp, meer dan 2m², en een mooi veld vol toppen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zei toch.. Deze beer is geschoten..

 

Alleen zorgen dat je je klimaat onder controle houdt met dikke toppen heb je sneller rot/dauw etc..

 

@ Predator & Amnees. Over hoe veel dagen voorgroei hebben we het dan om de boel sneller af te laten rijpen?

 

Ik zie het aan de plant city, op een gegeven moment zie je de plant veranderen in een dame.

Stam word dikker, blad word groter je ziet meer power.

 

Denk vanaf stek 2 weken?!

 

Plant hoef nieteens zo gek groot te zijn hoor, kiek de oude ph toppics.

 

Meeldauw heb ik nog nooit gehad?! komt denk ik door het werken met gezonde planten.

 

Rot moet ik idd voor uitkijken, tijdens het uitselecteren van de zaden heb ik al rot gevonden maar die planten waren niet allemaal vitaal en krachtig sommige zelfs zwak te noemen.

 

Zodra de toppen uitgedikt zijn richting de 825 watt gaan denk ik.

Edited by The-Predator

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben benieuwd. Heb net 16dagen voorgegroeid met een 11 weken amnees onder HPI. Kijken of die eerder klaar is...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zoeken naar wat het best werkt voor mij. Eerst 7 weken soortje, nu 12 weken soortje. Beide 'extremen' uitproberen om te kijken wat het beste bevalt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik kan het ook niet onderbouwen, en eerder klaar is ze zeker niet. ik kweek casey jones, net zo snel klaar als JB

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ervaar het zelfde, schiet eerder in de bloei ;) groei ook voor onder hpi. gaat allemaal traag dus duurt wat langer, maar plantje is ondertussen wel volwassener met 5 internodes als hij in de bloeiruimte gaat

Edited by supernoob

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prachtige kweek zeg. Toch altijd weer gaaf hoe je met een paar planten toch zo'n grote tent kan vullen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waanzinnig hier Predator, er wordt natuurlijk meer gekweekt in van die grote kuipen, maar op deze manier...zo veel?!?!

 

Ik denk dat deze trent nu wel veel vaker toegepast gaat worden hier, denk je ook niet?

 

Die PUK voeding begint bij mij nu toch ook wel te kriebelen hoor!

Share this post


Link to post
Share on other sites

30 liter voor vanavond met

 

30 ml crop

15 ml roots

8 ml humic

 

30 ml bloom

50 ml boost

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pas goed op dat je ze tegen het einde niet verzuipt de laatste 2 weken. Mijn tip zou zijn,sla eens een dagje water over of geef 1x de helft.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik was op zoek naar iets anders dan Sannie en ik ben deze beginnen lezen. Zeer mooi verslag. Naar de planten kijken en daarop beslissen lees ik hier vaak. Leuk dat je alles uitlegt zoals bewust teveel wateren voor strek en dus meer spreiding. Op alleen fotos zou ik er al snel gewoon over kijken anders.

 

In het begin geef je aan dat je buffertabs ging gebruiken. Heb je die dan uiteindelijk in de kuipen gedaan? Puntjes in week 3 deden me daaraan denken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee uiteindelijk niet gebruikt die tabs.

 

Pas goed op dat je ze tegen het einde niet verzuipt de laatste 2 weken. Mijn tip zou zijn,sla eens een dagje water over of geef 1x de helft.

 

Ik merk nu al dat ze een 20 tot 25 % minder gaan drinken.

 

Er ging echt veel doorheen hoor mr donner... ik had een week dat ik iedere dag tegen de 40 liter gaf en de volgende dag stonden ze nog net niet droog.

 

NU drinken ze een 5 liter per dag en soms een uitschieter richting de 7 liter.

 

Is ook nog is dure wiet die rc, anyday vraagt 14.80 maar ik vind deze toch echt beter kwa smaak geur en effect.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vraag waarom dim je de lamp op het eind? Ik zit nu in me laatste week bloei. Ik heb flink gedieft en dacht em nog ff af te grillen op 1150 onder het mom licht is gewicht. Maar kennelijk ismdat niet het meest verstandige? Kan ik em beter terug zetten op 1000?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je moet kijken naar je plant

 

Een relaxter klimaat zorgt voor wittere toppen en minder kans op rot.

 

Zojuist besloten om volgende week na 6 bloeiweken naar 850 te dimmen.

 

Toppen worden nu dik en sluiten... sommige beginnen al door te hangen en met een paar dagen begint het hard worden / vullen van de toppen dan worden ze rot gevoelig. Na dag 42 ga ik ook sterk afbouwen met de voeding.

 

Bloom - boost verhouding houd ik zo want ze reageren er lekker op.

Edited by The-Predator

Share this post


Link to post
Share on other sites

lekker veldje heb je Predator :icecream:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...