Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

The-Predator

4 maal Raspberrry cough (snoeptgoed pheno) Onder 1000w-de 150mammoth'PUK BIO voeding TEST'

Recommended Posts

dan uiteraard kiezen voor 1000 watt, klimaat boven ''alles''

Share this post


Link to post
Share on other sites

De eerste 4 weken op 1150 heeft ze wel goed gedaan, mooie vertakkingen zonder strek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niet normaal meer Predator, wat een zee van toppen in je tent. ongeveer een 23 toppen per plant....prachtig! :tu

 

Wat bedoel je met sputteren? teveel stralingswarmte en licht waardoor een slechte verdamping in deze periode van de kweek? Ga je straks in de afbloeifase nog meer dimmen dan de 1000 watt?

 

Een paar jaar geleden nooit geweten, HPS, HPI, dimmen, boosten in bepaalde periode van de kweek, denk zelf dat ik bij mij te lang geboost heb in de bloei, waardoor ze al die foxtails hebben ontwikkeld.

 

Ieder kweek is weer een leerproces zullen we maar zeggen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Blaadjes kregen verdampingsproblemen, welbekende klauw blad.

 

Laatste 10 tot 14 dagen van de bloei dim ik naar 750.

 

Alles gaat sneller onder de 1000watt.. maatje doet em op 250 watt

 

Is 2 weken verder maar ik vermoed dat ik hem ga inhalen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bizar wat een hoop toppen zeg. Dit wordt vast en zeker een dik eind resultaat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er goed uit nog steeds. Vermoed dat je een leuke ronde gaat draaien, al vraag ik me af wat 2 planten per m2 doen met de totaal-opbrengst. Ik vraag me ook af of je 2 weken sneller gaat afrijpen. Het is logisch dat ze sneller groot worden want je hebt meer licht. Maar ik denk niet dat het afrijpingsproces ook daadwerkelijk zo veel sneller gaat. Kijk eens naar mijn vorige twee topics. Allebei 1000DE en beiden duurden ze een 1,5 weken langer en hadden wel 2 weken gekund. Laatste keer heb ik natuurlijk ook met het tijdsregime gespeeld maar de keer daarvoor heb ik dat niet gedaan en toch hetzelfde resultaat.

 

Keep up the good work :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_25174_16734_2349355.jpg

 

 

 

Vandaag weer 6 tot 8 liter per plant.

 

Met voeding welke ik steeds ietsjes ga verhogen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tering wat een hoeveelheid toppen. Zullen geen monster toppen worden maar wel heel veel grote toppen. Een paar monster toppen zijn wel mooi maar beter heb je het zoals je het hebt; zo krijg je geen toprot en minder snel koelproblemen als wanneer je alleen een paar monstertoppen zou krijgen. Wel goed dat je wat bladeren hebt verwijderd want anders komt er niet genoeg licht binnen want je hebt een SOG, er zit weinig hoogteverschil in. Zoals ik zei; keep up the good work :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een toppenveld man niet normaal!!

 

Nu weet ik zeker dat jij mij gaat assisteren bij het pletten en buigen van mijn huidige dames haha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bijna 4 weken bloei erop zitten en ze beginnen nu echt flink met bouwen, wow 1000w in de house!

Zit nu op ongeveer 6.5 liter water per dag en de voeding ga ik nu opschroeven.

Het gaat beter dan ik gehoopt had.

 

Puk voeding bevalt me ook prima.... tis zuunig en makkelijk in gebruik.

Wel schrijf ik op wat ik nu geef en ga me eigen schema maken, uiteraard komt dit ook bij puk want voor hun was het gebeuren natuurlijk ook nieuw.

 

 

 

Tering wat een hoeveelheid toppen. Zullen geen monster toppen worden maar wel heel veel grote toppen. Een paar monster toppen zijn wel mooi maar beter heb je het zoals je het hebt; zo krijg je geen toprot en minder snel koelproblemen als wanneer je alleen een paar monstertoppen zou krijgen. Wel goed dat je wat bladeren hebt verwijderd want anders komt er niet genoeg licht binnen want je hebt een SOG, er zit weinig hoogteverschil in. Zoals ik zei; keep up the good work :tu

 

Ik denk dat het toppenveld zo 60 cm dik is, geen fluf.

Het beeld vertekend flink wat de hoogste uitstekende toppen langs de kanten zijn toch rond de 45 cm.

Er komt nu nog een klein beetje licht bij de potten door het gewas heen, alles krijgt licht.

Ik zal eens opmeten hoe het precies zit.

 

Vergis je niet in hoe dik de toppen kunnen worden hoor in deze opstelling... onder 600w krijg je met deze opstelling al het formaat van halve liter bierblikken en ik verwacht ze nu net iets groter maatje 1 liter petfles. Na jaren van verschillende veldjes vind ik dit de beste keus, rot en fluf heb ik geen last van.

 

Deze pheno maakt toppen die de hardheid van een ph amnees evenaren.

 

Wat een toppenveld man niet normaal!!

 

Nu weet ik zeker dat jij mij gaat assisteren bij het pletten en buigen van mijn huidige dames haha

 

Komt goed man... lijkt me leuk.

 

wat een mooi vol veld zeg :dribble:

 

groetjes missappel

 

Ik volg jullie selene ook hoor want die wil ik nog wel een keer gaan kweken!

Edited by The-Predator

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yo

 

voor morgen 30 liter water

 

totaal

 

90 ml bloom

30 ml boost

30 ml crop

15 ml roots

8 ml humic

 

Eens kijken hoe de planten daarop gaan reageren.

 

Vandaag heb ik ze laten vasten, zat nog wat in de kuipies.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Holy sht wat een lekker veldje ,hoe doe je die monsters water geven .... brandslang ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon een maatbeker en dan in de waterbak gieten.

 

1x per week van bovenaf met de broeskop.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb voor de volgende ronde een smartpot besteld van 371ltr :punk:

Ken wel wat tips gebruiken qua inwateren enzo.... :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb voor de volgende ronde een smartpot besteld van 371ltr :punk:

Ken wel wat tips gebruiken qua inwateren enzo.... :whistling

 

Mooi, 8 zakken goldlabel custom lightmix erin en die mixen met wat schimmels en 25 liter plagron wormen mest.

 

5 mooie dames erin en lekker knakken en buigen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oke, 10 liter per plant gegeven.

 

40 liter totaal dus

 

Met voeding...

 

Ik ga met 4 uurtjes kijken als ze alles hebben opgezopen.

Heb 4 liter van boven gegeven en 6 liter langs onder.

Edited by The-Predator

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi kweekje, je hebt ze lekker onder controle :whip:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja, dat zijn liters Predator. Maar ook weer hetzelfde verhaal boven en onder water geven.

 

Dat werd mij toch sterk afgeraden hier op het forum i.v.m. het terugspoelen van je zouten/afvalstoffen in het medium, waardoor het bodemleven van slag raakt, en daardoor stilstand op het beslissende moment.

 

Het klinkt ook wel logisch, maar toch zie ik het veel op het forum, van onder, en.......van boven!

 

Jij doet het ook, en je weet heel goed waar je mee bezig bent, dus vandaar dat ik het even aanhaal.

Ben eigenlijk wel benieuwd wat diverse mensen hier nou eigenlijk van vinden.

 

Ik denk dat wij de volgende ronde toch alleen voor van onder gaan, en 1 keer in de week alleen een beetje water van boven. Verder de bovenlaag beetje vochtig houden, en zeker in het begin de potten afdekken met een plastic bord of zoiets.

Maar met die smartpots droogt alles toch wel veel sneller uit, zeker bovenin.

 

Misschien er niet al te moeilijk over doen? :oeps

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu begin ik ook weer benieuwd te worden naar die kwestie en de uitkomst.

Edited by NoNonSense

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja, dat zijn liters Predator. Maar ook weer hetzelfde verhaal boven en onder water geven.

 

Dat werd mij toch sterk afgeraden hier op het forum i.v.m. het terugspoelen van je zouten/afvalstoffen in het medium, waardoor het bodemleven van slag raakt, en daardoor stilstand op het beslissende moment.

 

Het klinkt ook wel logisch, maar toch zie ik het veel op het forum, van onder, en.......van boven!

 

Jij doet het ook, en je weet heel goed waar je mee bezig bent, dus vandaar dat ik het even aanhaal.

Ben eigenlijk wel benieuwd wat diverse mensen hier nou eigenlijk van vinden.

 

Ik denk dat wij de volgende ronde toch alleen voor van onder gaan, en 1 keer in de week alleen een beetje water van boven. Verder de bovenlaag beetje vochtig houden, en zeker in het begin de potten afdekken met een plastic bord of zoiets.

Maar met die smartpots droogt alles toch wel veel sneller uit, zeker bovenin.

 

Misschien er niet al te moeilijk over doen? :oeps

 

Ik vind het belangrijk om de bovenlaag vochtig te houden.

Op zo een kuip gebruik ik anders 20 liter aarde niet.

 

Vochtig houden is iets anders van van bovenaf watergeven.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Attenooije, net voeding gemaakt voor morgen.

 

30 liter met

 

75 ml bloom

15 ml boost

30 ml crop

15 ml roots

 

Het gaat prima maar omdat de dames zoveel zuipen gaan me flessen voeding wel heel hard.

 

Er ligt nu nog een 2 mm water in de bakken dus eind van de dag voor de planten gezien is dat op.

 

De roots en de bloom heb ik naar schatting nog een 400 ml van dus die zijn met ongeveer 2 weken op als ik tussendoor nog alleen water geef.

 

Vanaf dag 42 zonder voeding lijkt me iets te vroeg?!!!

Edited by The-Predator

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...