Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Krasi

Afghanistan.....taliban, heroine en KUSH baby.

Recommended Posts

Running Water, ze gaan als de gesmeerde bliksem, het gaat verassend goed op de poedervoeding, ook verdragen ze het knakken wonderbaarlijk goed voor indica`s.

Ik moet wel eerst goed pletten, want de steeltjes zijn zeer snel breekbaar.

Gelukkig heb ik m`n knaktang :) :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goed bezig ouwe!

 

 

Dat gaat idd als de gesmeerde bliksem!

mooie zeer gedrongen plantjes !

 

its amazing jim!!!!!!!!!

 

 

 

 

Gl my friend!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit gaat weer een strakke ronde worden Krasi :) :) .

Die poedervoeding lijkt mij ook wel wat :) .

 

Succes deze ronde.

 

Groeten Beaker ;)

Edited by Beaker

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bubbles, haha Mike was het :) thanks mate, ik mag niet klagen, als het zo door gaat kan ik aankomende week omschakelen :)

 

Beaker, dankjewel, de groeimix is goed bevallen, we moeten echter nog 3 mixen testen, ff afwachten nog :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

als jij nog ff lekker verder test, kwijlen wij hier nog ff lekker door :)

gaat lekkuh jonguh poedertjes en zalfies doen wonderen haha.

 

grtn erazer :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja zeker weten Krasi dat ziet r een pakkie prachtig uit, ik hou je topic in de gaten

echt goed bezig Krasi :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

man man man.....niet normaal hoe ze gaan.

Zo mooie opbouw van de planten. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Erazer, haha gaat ik doen, volgende week is de volgende mix aan de beurt :)

 

Hasjies smoker, voorlopig geen klagen idd, thanks :)

 

Rhino CBD, ik dank u, hoe meer zielen........... :)

 

Tune, thanks hoor, het is de genetica ook hoor, ik zie het bij elk Uruzghani verslag ;)

 

Updatje:

 

Ff een sneakpeak voor de vrijdags-update.

Gisteren hebben ze voor het laatst de groeimix gehad, aanstaande maandag staat de bloei compo 1 in het verschiet, deze is afgestemd op de vroege bloei.

Deze compo bevat op het lagere stikstofgehalte na evengoed wat groei stimulators en elementen zoals ook nog calcium en magnesium, maar gaat heel licht ook de bloei stimuleren door wat meer suikers, fosfor en meer kalium toe te voegen, de niet te missen sporenelementen en micro nutriënten, natuurlijk zitten alle organische zuren er weer in, evenals het mooie silica, de schimmels en bacto's en natuurlijk molasse en yucca.

De NPK waarde van deze mix is 6-18-18.

 

Morgen ga ik ook de planten hun eerste auxine behandeling geven.

Deze combineer ik met de geplande Neem-olie douche.

 

Pica`s van vandaag.

 

Rechts in de tent.

 

gallery_30844_15662_1038676.jpg

 

Links in de tent, waar het iets minder vol is, door 2 wat treuzelende planten.

 

gallery_30844_15662_6204558.jpg

 

En in de DR, de oefenmoeders in spé die net wakker werden.(linksvoor de Uruzghani, de rest AMG)

 

gallery_30844_15662_5042812.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoppakeetje :) Goed gezonde plantjes man! Lekker bezig zeg ik :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ooit zal ik ook zown opstelling hebben om zulke mooie planten te kweken :)

 

Je kan heel die tent vol gooien met 11 liter potten.. maar dit is tog veel leuker!

Meer liefde voor elke plant :)

Edited by miami

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is wat Krasi zijn verslagen extra leuk maakt idd

 

Zo'n ingewikkelde setup is het niet, met 1 lamp. Maakt het nog interessanter allemaal.

 

Je bent vroeg met je netje man :) Hoe ver denk je dat ze nog de hoogte ingaan

 

Hoe staat het met de klok?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skunkmonster, cheerio. ;)

 

Leo, thanks, gaat best aardig hè. :)

 

Miami, dank je, het is wat je zegt, individuele plantbehandeling, dat is de opzet.

Verder is het precies wat Jeice zegt, eenvoudige opzet, afgestemd op mijn locatie en behoeften. :)

 

Jeice, dat 1 lamp idee kwam van jou hè, en het werkt voor mij tijdens de warme maanden :)

Het is voor mij een compleet raadsel wat ze gaan doen na de omschakeling, ik heb andere verslagen gezien met de strain, maar allen in een andere context, dwz ander volume medium, andere opstelling, andere lichtbron en ruimten.

Het netje heb ik ter ondersteuning van de straks hopelijk strekkende ondertakken gespannen, de plant is redelijk compact en stevig gebouwd wellicht is een 2e net niet nodig, dit zal ik later bepalen.

De klok wil ik ergens einde van de week omzetten, wellicht pas zondag, dat hangt van de 2 kleinste dames af.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sexy ass dames Krasi. Gaan hard nu.

 

 

Je moeders staan er ook mooi bij.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Krasi, die gaan erg snel zeg! Wat een knal he, die uruzgani!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaat nog steeds prima daar krasi.

Bij mij is de klok sinds vandaag om.

Scroggen ging niet zoals ik het wilde dus laat ze nu lekker door het net komen en toppen aanmaken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Johhny_Sack, thanks dude, de meesten zijn al klaar voor 12/12, de rest krijgt tot max zondag.

Ik heb de moeders vandaag ff geknakt bovenin, nog wat breedte dan worden ze perfect, nog een week of 2 a 3 dan kan ik de eerste stekken eraf snijden. ;)

 

Groenefingers, dank je, ik dacht dat Amnezen roken, maar deze gaan d'r overheen :) qua geur dan, hopelijk knallen ze vrolijk verder :)

 

Schitzo, thanks, ik zag je update ja, no worries, komt wel goed, het is killer-genetica :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie dag vandaag......die nog mooier werd nadat de postbode langskwam.

Hij kwam m`n lang verwachtte pakket brengen.

Ik heb een tijd geleden al aangegeven dat ik m`n ogen had laten vallen op een zeer mooie organische neemolie, de puurste in z`n soort en met veel organische keurmerken/certificaten.

Ik heb het rechtstreeks van de producent uit India.

Naast de pure Neem-olie hebben ze ook een Neem-tonic variant, dit is dezelfde pure Neem-olie maar dan ge-emulgeert met organisch zeepnoot extract.

Dus volledig in water oplosbaar.

 

Een inleiding:

 

Oplosbare in water (Geëmulgeerde) Organische Neem olie voor uw planten.

Deze organische neem olie (Neem Tonic) wordt geëmulgeerd door natuurlijke emulgator van zeepnoot/wasnoot extract.

Doordat de neem olie geëmulgeerd is mengt het zich beter met water, het blijft dus niet aan het oppervlak drijfen.

 

 

Waarom Onze Neem Olie?

Niet alle Neem olie zijn hetzelfde als PARKER NEEM ® Olie, onze olie is een van de hoogste graad pure Neem oliën voor persoonlijk gebruik die vandaag beschikbaar zijn. Het bevat minstens 3000 ppm azadirachtine. De olie wordt geproduceerd door gepatenteerd proces (Patent No: 1301083) van de Indiase traditionele manier, zonder warmte, chemie, petrochemie en behoudt alle goede uitgebalanceerde voedingsstoffen in de olie - vele die anders verloren zou gaan. Het is niet giftig voor de mens, vogels, regenwormen of dieren.

 

Als preventie wordt neem voornamelijk gebruikt wanneer de problemen zich net laten zien. Het bekleedt van het bladoppervlak en verhindert de kieming van de schimmelsporen. Neem is effectief tegen rot, schimmels, roest, schurft, blad-spot en vergalt. Het werkt als een barrière niet als een fungicide.

Te gebruiken als breed spectrum Fungicide / Insecticide / miticide Voor Binnen / Buiten gebruik op bloeiende planten, bomen, struikenbinnenlandse en residentiële landschappen.

Besrijdt schimmelziekten, schimmels, roest, en schurft.

Bestrijdt mijten en insecten Inclusief wittevlieg, bladluizen, spint, tripsen en vele andere soorten.

Allemaal op een veilige biologische manier.

Gecertificeerd door meerdere biolochische, organische en ecologische keurmerken waaronder OMRI.

 

Voordelen:

 

- biologisch afbreekbaar

- geëmulgeerd dus goed mengend met water

-effectief tegen een breed spectrum van insecten

-effectief tegen schimmels, rot en ziekten

-eco-vriendelijk

-onschadelijk voor planten Non Phyto Toxic

-handhaving stabiliteit van de bodemvruchtbaarheid. -groei verordening (Uitroeiing van Pest) -grotere productie -compitabel in de natuur

-applicatie is eenvoudig.

-zuinig

-betere houdbaarheid in vergelijking met andere biologische bestrijdingsmiddelen

 

 

 

Gebruik:

  • 8 ml - 10 ml per 1 liter water
  • Bij preventief gebruik 1x per week gebruiken tot 1x per 2 weken, bij aanwezigheid van ziekte of plaag 2x per week gebruiken.
  • Goed de onder en de bovenkant van de bladeren bespuiten.

Een foto van het flesje.

 

gallery_30844_15662_3678550.jpg

 

Ik ben iig heel erg enthousiast om ermee aan het werk te gaan.

Bij vragen, interesse of info over het product mag je me altijd PB`en.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nice krasi!!! nuttige info!!!

 

beetje zuur dat het dan weer recdhtstreeks uit india moet komen :) (zal wel niet binnen 24uur geleverd zijn)

 

ik heb van agro bacteria's een soortgelijk iets als freebee gekregen t bestaat uit 80% neem olie 20% citric extract

 

http://agrobacterias.com/producto.php?id=3&i=en

 

te verkrijgen bij die spaanse online growshop (http://kaya.es/es/305-agrobacterias)

 

lijtk me dat dit een vergelijkbaar iets is? misschien niet zo puur als jou neem olie. maar moet volgens mij preventief ook het zelfde gewenste effect geven?

hoop dat je dit voor me kan bevestigen ;)

 

k zal er binnekort aan aan moeten geloven met de moeders en kloontjes wil ik ze "schoon houden"

altijd fijn om dan de kunst ff bij iemand met wat meer ervaring af te kunnen kijken :)

 

neem olie to the rescue! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat zou kunnen Skunk, ik weet het niet zeker.

Er staat maar weinig info voor de rest, en best duur ook voor 60ml.

Ook de dosering snap ik niet helemaal.

 

India is het land van herkomst van bijna alle Neem-olie, degene die ik heb is 1 van de weinigen met een omri-listing en is kwalitatief zeer hoog.

Ik wil alleen het beste hebben natuurlijk.

 

Ik heb er een hoop ingekocht, je hebt PB.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er mooi uit :)

 

Hoe ga je dat aanpakken met de internodus onder het net ?

Komen die straks allemaal nog tot aan het net ?

Of knip je de onderste takken later weg ?

 

Succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Topshield, dank je, ik heb totaal geen idee wat deze genetica gaat doen in de bloei, ik weet wel dat langer voorgegroeide planten eerder bloei laten zien, meestal met een week al, dan komt meestal ook de strek erin.

Of deze genetica ook gaat strekken en hoeveel weet ik niet.

Iig zal ik zo nodig beginnen wat grote bladeren te verwijderen om zo meer openheid in het gewas te verkrijgen, daarna zal ik zo nodig idd alle kansloze internodes wegknippen.

Tis voor mij iig allemaal erg spannend en nieuw.........i like :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Krasi, is wat voor mij denk ik die neemolie.

zal vast ook goed tegen meeldauw zijn, en vooral omdat ik lees dat planten in bloei het verdragen.

ga even kijken op google!

thanks for the tip, en succes met de kweek! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey krasi,

 

Mooi spul man!!

Ben ook van plan om het te gaan gebruiken.

Heb er al veel goede dingen over gelezen.

Ben al veel pure neem olie tegengekomen,

meestal zonder emulgator en je dus zelf je mix moet maken.

Pure olie is stroopachtig waarbij je het moet verwarmen.

 

Is deze Neem Tonic redelijk vloeibaar of ook nog stroopachtig?

 

Gr Hs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...