Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Krasi

Afghanistan.....taliban, heroine en KUSH baby.

Recommended Posts

mooi dat de genetica bewaard blijft, en met je 100% score kun je in elk geval de mooiste en best ontwikkelde straks als moeder uitzoeken.

 

Wat een verschil tussen de beide kids. Wel mooi gezond allebei. <_< Daar zal de plasma ook wel voor een deel voor zorgen.

 

Ik krijg meteen zelf ook weer zin om te beginnen, Hmmm :tu

 

Grtz,

Dj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks DJ, ik ben zelf ook super blij met de bewaard gebleven genetica, de volgende ronde wordt dus gewoon AMG.

Nu kan ik straks mooi stekken nemen 4 weken voor het einde, in week 4 bloei dus, en zo gaat die ronde er direct achteraan :tu

 

Ze staan vanaf een uurtje onder plasma, daarvoor onder 2x18watt t9.

De gezondheid komt door en de goede zorg, en toch wel het stekblokje ook.

 

Lekker beginnen, waarom zou je niet doen wat je graag wilt, het leven is te kort om jezelf pleziertjes te misgunnen <_<

Edited by Krasi

Share this post


Link to post
Share on other sites
2x18watt t9.
t9??? bedoel je nie t8 of t5?

Share this post


Link to post
Share on other sites

18 W = T8. Normaal gesproken.

 

En de stekblokjes ben ik ook erg te spreken over, denk dat het er zeker mee te maken heeft.

 

Doen wat ik graag wil, dat opent toch best perspectieven :tu maar weer beginnen met een rondje gaat vast lukken binnenkort.

Mooi om wat te vergelijken met wat meerdere hier op WF.

 

Grtz,

Dj

Share this post


Link to post
Share on other sites
:tu t8 idd 2x18watt tl-d.

Share this post


Link to post
Share on other sites

poeh LOL dacht al dat ik de nieuwste superdeluxe hoge output laag wattage tls was misgelopen :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie soortjes dat moet wel goedkomen deze ronde.

Kan je me vertellen welke NPK waardes die zakkjes poeder hebben?

En zijn die zakkjes dan voor indica, sativa of kruising?

 

succes man :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

DonBone, wellicht een idee voor de tl, pl-l, tl-d, t5 en t8 producenten......combineer dat nu eens :tu

 

Amecheesia, thanks, wunderbahr die genetica, de poeders zijn een mix van organische elementen, voor alle plantsoorten, de groeimix heeft een npk waarde van 10-4-10, deze heb ik eerder vermeld, de andere mixen ga ik omschrijven wanneer het moment van gebruik zich aandient <_<

Edited by Krasi

Share this post


Link to post
Share on other sites

In die opstelling gaan ze voorlopig niet strekken ! <_< :tu

Zie vorige foto..

 

Succes,

Share this post


Link to post
Share on other sites

TS & Hupla, ik denk dat TS bedoelde dat ze nu meer ruimte hebben voor breedtegroei, waardoor er minder behoefte van de plant is om te strekken.

Intussen staan ze in nog een grotere tent met dus nog meer ruimte.

Uiteindelijk zullen maar 4 dames overblijven in de ruimte.

 

Nu in de DR120.

 

gallery_30844_15662_151616.jpg

 

gallery_30844_15662_4553319.jpg

Edited by Krasi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey terrorist je taliban plantjes zien er goed uit.

 

 

Deze gaan dus naar je grotere tent?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Boosie, thanks die kan wil ik zeker op :tu

 

Johnny_Sack, thanks, dit zijn overigens op 1 na allemaal AMG meisjes.

Er zit 1 Uruzghani taliban chicky tussen, deze gaan niet de bloeitent in nee.

Er staan reeds 8 Uruzghani Kush terroristas in de Intense, deze staan er vanavond precies 6 dagen in.

Ze hebben dus nog niet veel gedaan, ik zal vanavond iig een foto schieten van ze om de verwarring met de verschillende tenten en kleintjes in acht te houden <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deze tent ziet er beter uit. Je komt nooit uit die warzones, altijd strijd daar :rolleyes:

 

gr, Zappie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zappie, deze tent is ook zeker veel beter tov de DR90, maar er is altijd baas boven baas, m`n Intense waar de Uruzghani`s in staan is helemaal de bom, we wachten nog tot het gevecht uitbreekt :rolleyes:

 

Rechts in de tent.

 

gallery_30844_15662_5761571.jpg

 

Links in de tent.

 

gallery_30844_15662_5064384.jpg

 

Het lijkt alsof ze nu dan eindelijk zijn begonnen met de groeiontwikkeling, ze waren erg jong toen ze de grote smartpots afgelopen vrijdagavond betraden.

Er zijn zoals gewoonlijk weer uitslovers en voorzichtige individuen.

 

Een uitslover.

 

gallery_30844_15662_2387561.jpg

 

Een slow-starter.

 

gallery_30844_15662_2458201.jpg

Edited by Krasi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welkom in tuincentrum Krasi! :rolleyes:

Hoeveel tenten heb je staan Krasi?

Zien er allemaal super uit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tune, haha maar 2 hoor, 1 voor de voorgroei/moeders (dat was een DR90, nu een DR120) en 1 voor het afbloeien (een Intense 120).

 

Ik heb net de bovenlaag weer wat natgemaakt, de plantjes zijn toch wel langzaam aan het ontwikkelen nu, ik heb de eerdere foto`s vergeleken met die van vandaag en zie wel degelijk verschil, wat meer in de een dan in de ander maar aankomende week zie ik een gevorderde groei ontstaan.

 

Echte watergiften hebben ze nog niet gehad, de potten een week geleden naar de 50Mbar gewaterd, de tensio`s geven nu 100 en 120Mbar aan, ik denk nog een dag of 5 voor ik ze echt een watergift ga geven.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Blijft toch leuk om die verschillende manieren te zien van kweken.

Jij doet alles op je tensio en ik heb er 1 die ik nagenoeg nooit gebruik haha.

Ik voel aan de potten en geef aan de hand daarvan water.

 

Ik zou persoonlijk al een keer water geven.

Bij mij heeft dat de groei goed gestart.

Ik geef van onder af water weet nie hoe jij het doet?

 

Ze zullen v.d. week ineens de groei erin gooien zoals je bij mij hebt kunnen zien v.d. week.

 

Greetz

Edited by Schitzo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Krasi, hoe lang blijf je dan precies weg vanaf het moment van inwateren en de 1e watergift? Wat doet de PH in je aarde ondertussen, blijft die geneutraliseerd?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Schitzo, dat is het mooie van WF, ieder doet z'n eigen ding.

 

Ik heb leren werken met de tensio`s, aan het begin vond ik het een ramp, nu vertrouw ik ze bijna blindelings.....bijna dus, soms geven ze een rare waarde, iig erg afwijkend, dan haal ik ze eruit, vul ze opnieuw, vul het gaatje waar ik hem uit heb getrokken met een beetje water en steek ik hem terug in de aarde, ff resetten en hij is weer accuraat.

Tevens til ik steekproefsgewijs een willekeurige pot op.

 

Nu geven de tensio`s 110 en 140Mbar aan, ik hou er van om de wortels te stimuleren om te gaan zoeken naar vocht, dit creëert naar mijn mening een actievere plant.

Ik doe dit eigenlijk al vanaf ik begonnen ben met growen, meestal geef ik dus water ik bij het begin tot een waarde van 50Mbar en laat ik deze klimmen naar ongeveer 200/250Mbar dan geef ik weer water tot 50Mbar en ga ik afbouwen, dus dan wil ik waarden van 150Mbar zien, de keer erop 120Mbar en daarna probeer ik de 110Mbar aan te houden, ik water altijd naar de 50Mbar.

 

Ze beginnen nu al met lichte groei, ik geef wel om de dag een beetje water om de toplaag vochtig te houden :rolleyes:

 

Jeice, de eerste keer water ik dus in naar de 50Mbar en wacht ik tot de tensio`s klimmen naar 200/250Mbar, dit duurt meestal een week tot 10 dagen, ondertussen doe ik wel de toplaag om de dag bevochtigen.

De ph in de grond hou ik me eigenlijk niet mee bezig sinds ik organisch groei.

Edited by Krasi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oke. Weer wat geleerd.

Binnenkort die van mij es uit et stof trekken en in 1 van de potten prikken.

Gewoon omdat et kan. En misschien heeft et toegevoegde waarde.

Thanks voor je uitleg!

Niet iedereen neemt er de tijd voor om zijn antwoord goed te onderbouwen.

 

Geef ze nog een paar dagen.

Ze gaan binnen korte tijd ineens de lucht in :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prutser, hi man, kom d'r maar bij. :lol:

 

Schitzo, ik hou zelf ook van complete info, de tensio`s blijven natuurlijk een hulpmiddel, kijk naar je plant, til zo nu en dan je potten op en bij twijfel even de handelingen voor een goede accuraatheid uitvoeren. :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

welkom op het topic van de wiet dokter :)

thanx krasi dat je zo een mooie en duidelijke uitleg kan geven, jij bent een goede hulp voor de beginnende kwekert :) [ook de gevorderden]

gaat lekker !!

bij mij til ik altijd ff de potten voor een juiste watergift, en ook goed kijken wat de plant doet, kleur blad en de stand van het blad enzenz

zoals jij altijd zeg :leer je plant te lezen, zij geeft altijd wel info wat te doen.

en zo niet, meld je ff bij de dokter :rolleyes: :lol: :)

 

grtn Erazer :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...