Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Krasi

Afghanistan.....taliban, heroine en KUSH baby.

Recommended Posts

Dat begint er toch al op te lijken daar, en die wisselspeelster zal ook wel vlot aan de gang gaan.

Ook goed het verschil te zien van de invloed van het licht in vergelijking met mijn hokje. Hier toch een stuk minder compact zo te zien. Maar die ruimte heb je vast allemaal nodig straks.

 

nou wat voorzichtiger knakken of heb je voldoende duct-tape.

 

Grtz,

Dj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

DJ, alle dames gaan ineens erg rap, ook Ms. Frankenstein, alleen de wisselspeelster wil nog niet echt, ze is ook wat lichter van kleur.

Morgen krijgen ze weer de wekelijkse water+voedingsbeurt, wellicht zal dat haar een boost geven.

Ik heb btw onder alle grondzeiltjes weer paddo`s groeien, de organische poedermix geeft iig een gezond bodemleven.

Ik moet iig even beter pletten voor ik knak, een sativa is toch iets flexibeler ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuk he al dat geknak en gebuig.

Miss frankenstein trekt het wel hoor.

Mijn eerste kweek mocht ik thuis in de tuin zetten van mijn ouders jaren geleden.

Stonden er een aantal vol op de wind, na een storm 2 planten geknakt 30cm boven de grond.

Met een aantal bamboe stokken en wat tape zijn het mijn 2 grootste en best opbrengende planten geworden :lol:

 

Ik wist niet dat je paddo's en wietkweken kon combineren in een tent ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Schitzo, ik heb elke ronde wel een paar knek-cidents, geen probleem, niets wat een rolletje duct-tape niet kan oplossen ;)

Ik had precies hetzelfde in m`n KF ronde, een hele plant onthoofd, alle andere takken kwamen omhoog en de plant werd de grootste opbrengster.

 

DR120 update;

 

AMG`s gaan lekker vlot, ik heb op plantopbouw 3 favorieten uitgekozen die als mogelijke moeder zullen fungeren, de rest gaat ergens aankomende week naar buiten.

De Uruzghani vanuit de Intense is mooi opgeknapt onder het rijke plasma licht.

 

Net wakker, en dorstig.

 

gallery_30844_15662_6193030.jpg

 

1 van de gekozenen.

 

gallery_30844_15662_3948578.jpg

 

Uruzghani.

 

gallery_30844_15662_4335881.jpg

Edited by Krasi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Joooo kras die gaan wel lekker zo te zien.

 

Ik zou die kleintjes op schoteltjes zetten man.. watert een stuk makkelijker.

 

grts OK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iedere pot een tensio lijkt misschien veel maar als je elke ronde een of een paar aanschaft haal je die er wel weer uit. Kan met een wel meerdere planten doen maar gaat in de praktijk niet echt (duurt ff voordat meeting stabiel is, kun je de hele dag blijven prikken).

 

de poeders zijn een mix van organische elementen, voor alle plantsoorten, de groeimix heeft een npk waarde van 10-4-10, deze heb ik eerder vermeld, de andere mixen ga ik omschrijven wanneer het moment van gebruik zich aandient ;)
Is de groeimix ook het enige wat je gebruikt tijdens de groei of zitten er nog toevoegingen bij die je minder regelmatig geeft?

 

Mooi plantjes weer die AMG-tjes! Zo mooi zelfs dat ik me afvraag, waarom vervang je die achterblijver niet door een van die vigoreuze AMG dames?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zonde om ze allemaal naar buiten te doen, kzou er een stuk ofwat afbloeien in de dr120

But thats me:) ze zien er goed uit krasi, achterblijver trekt wel bij als ze eenmaal goed is aangeslagen kan je je dat heeeeele kleintje nog herinneren in mijn topic? Die is nu een van de grootste haha,

Hoe zijn de temps met de 1000watt? Neem aan dat je op 1150 knalt?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sativied, en ze zijn nog rete handig ook, die tensio`s, ook geef ik graag wat uit aan m`n setup dito voeding, tot nu toe was bijna alles het waard, en het blijft een hobby hè. :lol:

De achterblijfster knapt al wat op, en de AMG moet minimaal 2 weken langer, als het er 3 a 4 waren had ik het zeker gedaan, maar 1 vindt ik verspilling van energie.

Ik geef enkel de groeimix, eens per week, de rest van de week water direct vanuit de kraan.

Geen wortelstimu of bodemlevenstimu......de mix bevat alles.....van macro tot micro, van bacto`s tot schimmels, van natuurlijke hormonen tot amino`s en humuszuren.....zelfs yucca en molasse.

 

Secret Jardin, next round my friend, de DR is ter huisvesting van de gekozen moeders, en voorgroei.

De achterblijfster gaat al beter, ze heeft nog ruim 1,5 week 18/6 voor de boeg, daarna schakel ik om.

1150watt ja, vandaag max 29C met nog afzuigcapaciteit, wanneer de dames groter zijn en gaan verdampen zijn zelfs hogere buitentemperaturen geen probleem. :D

 

SmellyGreenShit, :j

 

 

Topic:

 

Vandaag was weer voederdag, 2ltr pp van boven, 0,5ltr pp van beneden.

Ook heb ik vandaag weer eens pure plantmishandeling gepleegd, en het was nog voor hun eigen bestwil ook.

Lullig bijna om te zeggen, stel je trapt je vriendin aan gort en zegt, zo moppie, dat was voor je eigen bestwil :lol:

Ergens volgende week ga ik over op de bloeimix compo1 voor de vroege bloei, ook ga ik dan beginnen auxine te spuiten.

Ik wil met ruim 1,5 week over op 12/12, het is helemaal nieuw voor me, volle indica`s....knakken is anders, de groei is anders, ze drinken anders.......eigenlijk wel eens cool, hopelijk waarderen ze het ook en gaan ze doen wat ik voor ogen heb. ;)

Edited by Krasi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha toch mooi om te lezen dat het voor jou ook weer anders is.

Het is voor mij ook echt wennen met deze dames.

Ze doen alles anders dan mijn voorgaande ronde.

Vooral met nu 600watt er boven.

 

Blijft leuk!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Schitzo, je lamp gaat alles versnellen, alles ;)

Ik ben een echte haze-kwekert, indica is nieuw voor me, nieuw is leuk, dat wel :lol:

 

Secret Jardin, bedoel je drama qua temperatuur?

 

Topic:

 

Ff een tussen update, vrijdag is nog ver weg.

De dames zijn hersteld van de mishandeling, ze zien er mooi gezond uit, de groeimix is iig bevallen.

Mooi groen, glimmend blad, alleen de wissel is iets lichter van kleur, ik zie dat overigens wel al bijtrekken.

 

Rechts in de tent.

 

gallery_30844_15662_1058306.jpg

 

Links in de tent, met rechtsvoor de wissel en linksachter Ms. Frankenstein.

 

gallery_30844_15662_2653753.jpg

 

De grootste.

 

gallery_30844_15662_488316.jpg

 

De kleinste.

 

gallery_30844_15662_3094045.jpg

Edited by Krasi

Share this post


Link to post
Share on other sites

is die gele buis een middel om langs onder water te geven? zo ja, leuk gevonden ;) maar word er dan niet maar 1 kant van de pot heel nat en de andere kant niet zo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Krasi,

 

Ziet er mooi uit man, ze hebben er zin in.

 

Blijf je volgen;)

 

Gr Hs

 

@green-go

drainage buis kan meerdere doeleinden hebben.

vochtigheid in de grond regelen, zuurstofarmheid voorkomen in de aarde en ook nog de temperatuur een beetje regelen.

 

(Correct me if i am wrong)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Green-go, de drainagebuis loopt naar het midden van de pot op een kwart van de bodem, hierdoor geef ik idd van onder water :lol:

 

Hasjies Smoker, thanks, ze zijn idd goedgezind, het is een wereld van verschil tov 5 dagen geleden.

Het zijn allemaal voordelen die je KAN realiseren met zo`n buis, ik zorg alleen voor totale potvochtigheid in de gevorderde bloei. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update:

 

Groei dag 20.

Max temp. 29C.

Min temp 22C.

Max lv 71% (door neem-olie besproeien)

Min lv 47%

 

De planten blijven compact bouwen.

Omdat ze grote bladeren hebben leg ik elke dag de jonge groeischeuten bloot door de bladeren naar beneden te duwen.

 

Ook knak ik de planten om de dag om een meer open structuur te creëren, hiervan profiteren de allerjongste groeischeuten die ik natuurlijk niet knak, zei zijn dan degenen die als enigen groeiontwikkeling vertonen.

 

De laatst in de tent getreden Uruzghani is volledig geacclimatiseerd, ik heb haar gisteren voor het eerst geknakt, bovenin op de hoofdsteel, hierdoor zijn de onderste vertakkingen direct beter gaan ontwikkelen.

Ze is mooi groen geworden ook.

 

Vanochtend zijn alle dames ingespoten met neem-olie en Yucca, dit was de 3e keer vanaf de intreding in de Intense.

Volgende week zal ik aan de neem-olie ook Auxine toevoegen.

Zo kom ik precies uit qua schema, nl vanaf de groei overgaande in de bloei.

Ook heb ik gisteravond de grondzeiltjes verwijderd om wat meer opwaartse groei te stimuleren, wat hopelijk op 12/12 in de spurt genoeg zal zijn om de tent te vullen.

Nog een ruime week tot omschakeling.

 

Foto`s.

 

Rechts in de tent.

 

gallery_30844_15662_1438770.jpg

 

gallery_30844_15662_5094480.jpg

 

Links in de tent.

 

gallery_30844_15662_6685204.jpg

 

gallery_30844_15662_3002322.jpg

 

Hier de gefloriseerde wisselspeelster.

 

gallery_30844_15662_5218286.jpg

 

In de DR is er ook het 1 en ander gebeurt, de meeste AMG`s zijn naar buiten verhuist gisteravond, pittige klus maar wel weer erg leuk.

Hier komt waarschijnlijk binnenkort wel een topic van.

Hopelijk trekken ze het allemaal, vandaag was het iig een aardige dag om te wennen buiten.

De 3 mooiste AMG`s heb ik bewaart om nog wat mee te oefenen, en ook een Uruzghani.

 

gallery_30844_15662_4655483.jpg

Edited by Krasi

Share this post


Link to post
Share on other sites

kijk de boel begint al aardig bij te trekken :)

t word wel wat!!

 

netjes ook duidelijk beschrijving over je neem olie/yukka enz

dat zijn net van die kleine weetjes die je topic leerzaam maken!

 

had je trouwens last van spint of spuit je het gwn preventief?

 

:) Greetz skunkmonster

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er super uit, mooie bosjes :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat staan ze er gezond bij, je doet alles goed natuurlijk :)

flink gegroeid ook in 3 dagen

 

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

gaat weer erg fraai daar. En die grote bladeren erg herkenbaar. :)

 

de AMG's en die Uruzganui in de DR zullen nu ook best wel vooruit willen met de grotere schoenen.

 

Grtz,

Dj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeice, so far so good, de 1000watter houdt goed stand. ;)

 

Skunkmonster, ze lijken nu echt hun draai gevonden te hebben, ik spuit altijd preventief, just to make sure. :)

 

Prutsertje, thanks maat, het worden idd fraaie dames. ;)

 

Miami, thanks, ik ben vooral benieuwd naar de bloei. :)

 

Secret Jardin, ik doe zelf alleen maar mishandelen, de voeding is me tot nu toe goed bevallen, easy en zuinig.

En wat je zegt, ze groeien als kool nu, ben ik wel blij mee, ik tast nl volledig in het duister met deze genetica. ;)

 

Dj, ja joh, sommige bladeren zijn bijna 2 handen groot :) de planten in de DR staan in 15ltr potten, met ieder 2 buffertabs verder krijgen ze GL Roots en water, en natuurlijk schimmels en af en toe een beetje bacto. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...