Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Krasi

Afghanistan.....taliban, heroine en KUSH baby.

Recommended Posts

Tensio weer gevonden.

Nu es ff kijken of ik nog weet hoe hij werkt haha.

 

Edit: batterij leeg... grmbl

Edited by Schitzo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey dude :rolleyes:

 

 

En nog steeds lekker bezig he gast :lol:

Ik ook hoor maar lekker op de achtergrond ...

heb nu 3 mad kushjes staan en die hebben eerst 3 weken onder 150 watt gestaan en nu een week onder 600watt.

Ben net terug van een weekje karpervissen in Frankrijk en dacht ik ga ff bij mijn groene vriend krasi kijken :)

 

 

Zet m op goos..... op naar een wereldscore!

 

 

 

Cw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Erazer, haha absoluut waar, leer de plant te lezen, het is net als core oefenigen bij fitness, is je core zwak, zal de rest van je lichaam nooit echt sterk worden professor.gif

 

Schitzo, haha tis ook altijd wat hè :lol:

 

CriticalWidow, karpervissen deed ik vroeger ook wel, nu heb ik er geen geduld meer voor :) gaat het goed met je Kushjes?

 

Panc-Justed, doe je goed :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er weer prachtig uit Krasi :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die Tensio's en smartpots staan ook op mijn boodschappenlijstje voor een volgende ronde.

Potten optillen is één ding maar meten is weten!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja ik heb mezelf eergisteren ook 2 tensios aangeschaft, wat een wonderdingen zeg :rolleyes:

van die smartpots ben ik nog niet echt overtuigd, aangezien ik al evenveel topics heb gelezen van mensen die er niet zo tevreden over waren. maar hoogstwaarschijnlijk zal ik ze ook eens aanschaffen, je moet alles eens zelf proberen he :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

here we go again! :lol: , good luck ouwe krasbaas! veel knak en pletplezier gewenst :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Elmo, thanks gozer :)

 

Tune, eigenlijk andersom, meten met de tensio is een makkelijke manier (en ik vindt zelf ook betrouwbaar, wanneer je ze kent, dus ook hun sporadische defecten) potten tillen is weten :)

 

Green-go, het zijn echt super dingen idd, tja ieder z`n ding over Smartpots, wanneer je je klimaat niet op orde hebt zijn ze wellicht minder aantrekkelijk, maar voor alle andere gevallen, zelfs hydro en outdoor zijn het echt de pot der potten. :)

 

Greenf1ngers, haha tensio`s genoeg, ik heb zelfs nog 4 reserve :lol:

 

Secret Jardin, ik was stiekem al begonnen met knakken, 2 exemplaren hadden een natuurlijke splitsing in zich, alsof ze getopt zijn, het zijn echter snelle takken, deze heb ik een knakje gegeven en zo openheid in de plant gecreëerd, meestal wacht ik tot ze wat ouder zijn maar ik zag dat het vroeg voordeel op zou leveren in de verdere opbouw van de plant :rolleyes:

 

Topic:

 

Vandaag na 10 dagen hebben de meiden dan voor het eerst een waterbeurt gehad, 1,5ltr pp en met de poeder-groeimix, vanaf vandaag zal ik ze zo nodig dagelijks van water voorzien.

De rest van de week waterdieet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben Benieuwd!! :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaat lekker zo Krasi!!! :rolleyes: Het lijkt wel of de goeie genetica gevonden is hier op het forum!! :)

Ik zit in je wiel.... :)

 

Peace Leo :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leo, thanks, i know, ik zag je nieuwe topic, cool dude :lol:

 

Topic:

 

Kleine update in tekst, zoals ik zei was er 1 achterblijfster, ik had haar een deadline gegeven, die was vandaag.

 

Ze ontwikkelde niet door, was wel mooi groen.

Dus ik heb haar uitgegraven, wat bleek......het was kurkdroog onder haar. :rolleyes:

Terwijl ik de pot helemaal aan het begin had ingewaterd met 6ltr water.

Ze had bijna geen wortelontwikkeling, niet vreemd natuurlijk, in vond haar al stoer dat ze er zo gezond uitzag.

 

Wat ik gedaan heb is het volgende, zowiezo heb ik de kuil die ontstaan is door het uitgraven nat gemaakt, daar heb ik de back-up dame die onder plasma stond in geplant.

De stoere dame heb ik nu als back-up in een lekker nat potje onder de plasma gezet.

 

Wat ik altijd doe wanneer ik overpot in de grote smartpots is rondom de plant wateren, 5cm rondom de plant ongeveer, niet te dicht op de plant zelf.

Om zo te stimuleren op zoek te gaan naar water, vanaf nu dus ff dichter op de plant wateren.

De rest van de planten zijn wel in ontwikkeling toegenomen.

Vrijdag zal ik nieuwe pics schieten, ik verwacht dan een compleet ander beeld als op de laatste foto-update.

Edited by Krasi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb je de grond die droog was wel gevoeld of deze niet kei hard was?

Of nam de grond nu wel water op?

 

Ik ben benieuwd naar je update.

Zeker omdat ik het geweld bij mij in de tent meemaak :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Schitzo, nee joh de grond was juist heel losjes, ik gooide water in de kuil en het was zo weg, net een afvoerput :lol:

Nee het geval was dat dit een van de kleinste was die de smartpots in ging, en waarschijnlijk net pas geworteld was als stek zijnde, dus geen goed ontwikkelde kluit, maar het vreemde is dat de 6ltr water van het inwateren erg snel is verdwenen, zou het weer met de biochar te maken hebben gehad.

Iig is het nu nat, en staat er een nieuwe dame in met een goed wortelstelsel, ik verwacht geen verdere problemen......................voorlopig :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

jammer weer een straks met wat achterstand, ook wel apart 6 liter water en nog niet genoeg. Toch ook vast een beetje te maken met verdamping en smartpots denk ik.

In elk geval weer een leermomentje om mee te nemen met erg verse stekken.

 

Ben benieuwd naar de plaatjes.

 

Grtz,

Dj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

die droogte heb dat niks met je bio-char te maken zoals in je vorige ronde?

Share this post


Link to post
Share on other sites

DjBroertje, ja helaas, tis de afgelopen 3 ronden toch een beperkende factor geweest.

6 liter ja en bij overpotten direct weer 2,5ltr om de plant heen, iig geef ik de volgende keer bij overpotten direct 1ltr in het plantgat mee, ik geloof zelf niet dat het met de smartpots te maken heeft, de anderen zijn nl wel nat gebleven, ik heb alle potten evenveel water gegeven, en wellicht was 1 stukken droger getrokken van de afgelopen ronde. :lol:

Maar je hebt gelijk ik zal de volgende keer eerst wat voorgroeien in een kleinere pot om een wortelstelsel te garanderen.

 

DonBone, heeft er vast ook wel mee te maken, de biochar houdt veel vocht vast, en een goed wortelstelsel weet daar gebruik van te maken, echter had deze maar weinig wortels.

Het mooie is dat ik vandaag in de DR120 keek en zag dat ze vannacht al groei heeft gehad, ze had dus erg behoefte aan water, de wilskracht was er al. :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb vandaag de AMG ukkies getopt, ze ontwikkelen allemaal prima.

Ze zullen wat langer bivakkeren in de DR120, het is voorlopig nog geen weer om buiten te gaan spelen.

 

gallery_30844_15662_6350433.jpg

 

gallery_30844_15662_4389437.jpg

 

Dit is de afvalster (Uruzghani) vanuit de Intense, ze heeft zich positief herpakt.

 

gallery_30844_15662_2974108.jpg

 

Dit is een warmhoudertje tot de update vanuit de Intense aankomende vrijdag.

Daar heb ik vandaag weer wat knakwerk verricht.

De Uruzghani`s daar ontwikkelen zich rustig verder, de gisteren bijgezette wisselspeelster heeft de verhuizing goed doorstaan, zij loopt ietsje achter op de rest, waaronder 1 in het speciaal, die ging vanaf het begin al als een speer.

Edited by Krasi

Share this post


Link to post
Share on other sites

De AMG's zien er mooi gezond uit :lol: Heb je die in 1ltr potjes staan of..?

 

En is de knaksessie vlekkeloos verlopen? :rolleyes:

Edited by miami

Share this post


Link to post
Share on other sites

lekker bezig maat!!

 

er valt weer niks verkeerds over te zeggen :lol:

 

veel succes en plezier deze ronde :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miami, thanks, ze doen het goed in de kleine potjes, volgens mij 1ltr ja 9x9x10cm.

Knakken gaat tot nu toe goed, ik wil het nog niet teveel doen, ze zijn nog jong en ik weet niet of de genetica het waardeert, maar ik wil vroeg wat takken mee omhoog krijgen. :rolleyes:

 

Pietje Wiet, hey gab, so far so good, het gaat erg lekker onder 1 lamp, beter dan ik had verwacht.

We moeten nog wel een aardige tijd natuurlijk en ik ben weer met een nieuw product bezig......tis afwachten geblazen :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou morgen een update doen van de Uruzghani`s maar ga dat door ongepland tijdgebrek niet redden.

Dus helaas, het spijt me zeer, vandaag de foto-update. :rolleyes:

 

De dames zijn bekomen van het knakken, en diegene die geknakt zijn hebben een voordeligere structuur, nu kan ik ze voorlopig laten groeien.

 

Rechts in de tent.

 

gallery_30844_15662_4085719.jpg

 

Links in de tent.

 

gallery_30844_15662_4925748.jpg

 

Jullie hadden het vast al gezien, links in het midden voorin staat de wisselspeelster met een lichte achterstand.

 

Dit is de grootste op het moment, bijna dezelfde omtrek als de smartpot, mooi van kleur en nu meekomende vertakkingen.

 

gallery_30844_15662_3906107.jpg

 

Hier de kleinste van het stel, de wissel, als enige ongetopt en een van de ongeknakten.

 

gallery_30844_15662_39752.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

jo kammaradski ;)

ik zag het ja,altijd blijven pionieren houd je scherp

en voor de hobby is het helemaal mooi!!

 

met die ene lamp vond ik het zelf ook echt niet tegen vallen.

ik heb mijn ronde met 1 1000watter in de int120 niet afgemaakt

maar ik was zelf bang dat ik met 1 lamp net niet de hele tent lekker kon belichten.

 

ben benieuwd hoe dit verder gaat naarmate de ronde ouder word,

met name de belichting en je nieuwe middeltjes!!

 

hou ze groen maat :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pieter, juistem, zolang het een mooi organisch product is en het spreekt me aan wil ik het proberen.

Wat vond je uiteindelijk van de belichting?

Ikzelf ben overtuigd van een goede belichting, omdat de buitenste planten net zo goed ontwikkelen als de planten recht onder de lamp, alleen er is een verschil tussen groei en bloei.

Aan het einde van de ronde wordt het oordeel geveld.

Uiteindelijk is kweken onder 1 lamp winstgevender als tijdelijk niet kweken, zoals oorspronkelijk m`n bedoeling was. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...