Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Krasi

Afghanistan.....taliban, heroine en KUSH baby.

Recommended Posts

Art, thanks, de AMG ga ik een paar mooie moeders van zetten, en er gaan er een paar naar buiten <_<

 

Oppersmoker, thanks en kom er maar bij :lol:

 

Bubble Cheese, muchos gracias mi amigo, sentada por favor y mirar :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

veel succes met de jonge spruiten, altijd weer bijzonder om te zien dat zulke kleine schatjes uiteindelijk volle bossen kunnen worden.

 

En bijna Clone-master, :tu nog een beetje finetunen, en weer wat onder de knie.

 

Grtz,

Dj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi gran amigo!

Estas especies son un super maravilla, también parece muy bueno es volver a intentarlo <_< Que las bellas damas emergen como verdaderas bellezas!

 

¡Buena suerte y el crecimiento diversión

 

I pollas demasiado eh ESPAÑOL!!!

 

 

BC

 

 

:tu:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga je toekomstige bomen ook volgen!

Op een mooie opbrengst :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

DJ Broertje, dank je wel, ze zullen wel niet ze snel en uitbundig groeien als een sativa, dus ik trek er minimaal 3 weken voor uit, en als het moet een weekje langer.

Stekken snijden en laten wortelen was tot voor kort niet voor mij weggelegd dacht ik, maar met goede tips van WF`ers waaronder jou is het dan toch gelukt, nog een beetje oefenen en idd fine tunen dan heb ik ik weer 2 strepen erbij op m`n schouders :tu

 

Bubble Cheese, met je talenknobbel, mooie meiden gaan het zeker worden, Hupla had iig prachtige exemplaren, het schijnt een mokerslag soortje te zijn ook dizzy%20new%20aug%202010.gif

 

Kevke, ik ga proberen er weer mooie bomen van te maken, thanks <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat bedoel ik dus.........hot momma!!!! :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekkere soortjes heb je weer tot je beschikking , geluk met deze ronde :tu <_<

 

@ hupla

Wanneer kunnen we al dat moois verw8

 

Gr. B

Share this post


Link to post
Share on other sites
leuk om de verschillende kweekmethoden, materiaal en voedingen met elkaar te vergelijken
Je haalt me de woorden uit de mond <_< Poeders, ik ben benieuwd. Kwestie van met water mengen of ga je thee brouwen?

 

Succes deze ronde, dat ze minstens zo lekker mogen worden als die in de fotos hierboven, damn, ik zou er bijna indicas van kweken :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Boosie, bedankt <_<

 

Sativied, idd gewoon mengen met water en klaar.

Thanks, indica`s hebben 1 voordeel, ze zijn lekker snel klaar, normaal ben ik een sativa man, ik wou altijd al eens een kush growen, en nu heb ik een hele mooie :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zal mijn topic morgen weer eens updaten.

Heb ze v.d. week getopt en verpot.

Dames zijn nu lekker aangeslagen en beginnen al bossig te worden en de groei komt er goed in.

Hier moeten ze nog even voor de bloei kan beginnen want ik ga voor scrog.

 

En ja het is een echt mokerslag wietje.

Damn die sloeg wel in als een bom!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zal je topic in de gaten houden, hoe is de groeipotentie?

Hebben ze een snelle groeiontwikkeling?

Om deze ruimte vol te krijgen met maar 8 dames zal ik voorlopig ook nog geen bloei zien.

Het worden als het goed is zoals jij zegt en op Hup`s z`n foto`s te zien in lekker bossige planten.

Ik zal ze iig lekker croppen straks.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind het qua groeiontwikkeling tot nu toe nog meevallen maar dat heb ik vaker gezegd en toen stond ineens me tent overvol. :tu

Daarnaast is jou zonnetje wel even wat sterker dus ik denk dat er tussen ons best wat verschil zal zitten.

Verder zit ik nog met wat andere omstandigheden die het niet helemaal optimaal maken maar zolang ik me klimaat onder controle kan houden en aan het einde een lekker rokertje heb ben ik tevreden <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

jeetje mina hier ook al Uruz het lijkt wel een invasie...de afghanen vallen binnen. :tu

 

suc6

 

ga het in de gaten houden.

 

groetsels

Share this post


Link to post
Share on other sites

En Krasi is weer van start. :tu

Woepie! Veel succes kerel. Ik neem een abo hierop.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Schitzo, idd nog wat vroeg en ook qua lichtsterkte heb je gelijk, vaak heb ik ook aan het begin de twijfel of alles wel vol komt, en voor je het weet doe je de tent/het hok open en sta je verbaast naar een oerwoud te kijken.

Ik ben ook meer een kwali dan een kwanti kweker, al is een gezonde mix hiervan het mooist :tu

 

AchterlijkeHarry, briljante naam btw :lol: ja de Russen zijn zelfs bang voor ze, thanks :)

 

Groenefingers, dank je, we gaan ons best weer doen :P

 

Tune, jazeker, welkom en bedankt <_<

 

AMG-wortel-update: nr 17 en 18 zijn ook geworteld, nog 1 voor de 100% worteling, na 15 dagen btw, de eerste wortelde na 7 dagen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben het helemaal met je eens Krasi,

Een gezonde mix van kwaliteit en kwantiteit is het beste.

Zit wel al een tijdje te denken aan een upgrade.

Vanmiddag even zitten kijken naar een gavita digistar 600 dimable, 750m3 softbox en een 1000m3 filter zitten kijken. Twijfel alleen of dat de juiste setup is.

Ben dan van plan om in de zomer met 400watt te draaien en in de winter 600 ofzo.

 

Hoop dat me dames volgende week zo groot zijn dat er een netje boven kan en het mishandelen kan beginnen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaat weer wat moois worden :tu

Ik schuif ook aan als er nog een plekkie is.

Wel intressant om te stekken zonder poespas.

Groetjes YOLO.

Share this post


Link to post
Share on other sites
spam :tu

gallery_1598_3393_1477392.jpg

 

Lekker hoor!

 

Ziet er uit als de bom!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Schitzo, hoe groot is de tent die je in gebruik hebt?

 

Yolo, dank je, ik heb na een paar mislukte stekpogingen de producent van de HGA stekblokken een mail gestuurd met m`n perikelen, hij gaf me een aantal tips en vertelde me dat de blokken bijna altijd een 100% worteling geven en dat daar geen stekpoeder/gel voor nodig is, ook geen bacto of wortelstimulator, alleen water.

De stekblokken gewoon 5min laten weken in onafgezuurd water, niet uitknijpen omdat de stekblokken precies genoeg water vasthouden, ook hebben de blokken een perfecte ph/ec buffer.

Dan de tips van mede-wf`ers.

Zorg dat de bodemtemperatuur constant is op ongeveer 24/25/25C na een week de schuifjes open.

Dan moeten ze gewoon wortelen..........en dat gebeurde dus ook.

 

PH, precies mijn gedachte :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb een dr90 II Krasi. Dus 400 moet goed lukken en 600 zou zelfs ook moeten kunnen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moet idd lukken met genoeg afzuiging en verse luchttoevoer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha thanks Pac taliban.gif

 

Even weer de laatste AMG-wortel-update:

 

100% score is behaald, all was not lost, de genetica is bewaard gebleven :tu

 

Foto`s van de gezegenden.

 

Onder plasma, vandaag nog voor het laatst in de SJ DR90, wat een baggertent btw, morgen in de Mammoth DR120.

Voorin met het gele plantlabeltje de reserve Uruzghani, de rest AMG.

 

gallery_30844_15662_472449.jpg

 

gallery_30844_15662_2663547.jpg

 

Even het mooie verschil in blad, brede vingers bij de Uruzghani (indica) smalle vingers bij de AMG (sativa).

 

gallery_30844_15662_2074643.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...