Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Krasi

Afghanistan.....taliban, heroine en KUSH baby.

Recommended Posts

ziet er weer piekfijn uit!

Share this post


Link to post
Share on other sites

De bloei loopt best wel gelijk met mijn meisjes, nog even je hebt ook al lekkere glimmertjes.

En hoe is de lucht nu? 3 kleintjes meuren al behoorlijk.

 

Mooi dat je de strek wat onder de duim kunt houden, nog een paar daagjes en dan zou het over moeten zijn.

 

IK ben nu wel eens benieuwd naar de bloeitijden, ik lees wel eens hier en daar dat onder TL het wat langer zou duren. AL heb ik dat volgens mij nog niet echt gemerkt maar dat kan ik mooi eens bekijken nu.

 

Grtz,

Dj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miami, cheerzz. :D

 

Hasjies Smoker, thanks, ik heb het veldje al een paar keer vlak moeten maken, volgens mij gaat de groei eruit, iig ik zie niet veel groei meer, mooi.....want het is tijd voor toppen. :verrygood

 

Skunkmonster, dank je, het is iig mooi groen, straks wordt het als het goed is een stuk witter. :D

 

Dj, de bloei gaat er langzaam aan in komen, nu is het zaak om de plant gezond te houden, de rest doet ze van zelf.

De geur ruik ik voornamelijk wanneer ik een steeltje knak of wat bladeren pluk, die periode is nu zo goed als ten einde, dus straks kan ik de geuren van de toppen ruiken.

Dat van de langere bloeitijd onder LED en TL heb ik ook weleens gehoord, volgens mij valt dat wel mee.

In jouw topic zag ik al goed besneeuwde toppen.....heerlijk. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evening gents, ik kan blij vertellen dat de groei er zo goed als uit is.

Ik vind het nog wel wat druk in het gewas, niet zozeer met blad maar het algemeen.

Ik twijfel of ik wat kleine vertakkingen tussen het gewas zal snoeien of het gewoon zo te laten en de bloei zo min mogelijk stagneren.

 

Tussentijds heb ik wat foto`s geschoten van m`n moeders.

De nieuwe groeischeuten zijn prima ontwikkeld en de tent raakt gevuld.

Ze zijn dus snijklaar, van de week zal ik wat stekken gaan nemen en eind van de week gaan deze moeders dan naar buiten.

 

DR120, linksvoor de Uruzghani de rest zijn AMG`s.

 

gallery_30844_15662_3734592.jpg

 

gallery_30844_15662_4545693.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

wow die moeders zijn er inderdaad aan toe ook!

wat zijn ze hard gegaan!!

 

kan me voorstellen dat het erg druk oogt in je af-bloei tent,

ik denk dat je het met rust laten en nu verder nietmeer stessen het verstandigst is.. lijtk me inderdaad niet dat je de bloei wil stagneren aangezien ze al niet zoveel bloeiweken nodig heeft

eerst maar eens zien hoe het uitpakt als de bloei goed doorzet en de strain leren kennen lijkt me ( volgende ronde kan je altijd nog anticiperen op de kennis die je deze ronde opdoet)

 

lijkt mij het meest verstandig :D

 

Greetz Skunkmonster

:verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goed gevuld hoor en staan er mooi bij,

je moeder trouwens ook lekker gezond.

 

Die poedertjes doen der werk wel :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dont worry je blijft egaal veldje houden met de uruz.

Hou je haar als mama? :-)

 

Ziet er goed uit....kom maar eens proeven aan deze kanten Hihi....ze is net klaar hier uit een 250 watt set-up :-)

 

 

Greets,

Hup

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Kras ,

 

Gaat ook snel hiero , Netjes man lekker groen bij jou , morge ff inlezen alles met een lekkere rokertje erbij

 

Keep it Green

 

@ Hup , wanneer kunnen we al t moois nou eens gaan verw8

 

Gr. boosie

Share this post


Link to post
Share on other sites

je moeder ziet er lekker uit krasi...hehehe :D

 

goed bezig kerel!! :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skunkmonster, thanks hoor, de moeders groeien lekker, tijd om te kortwieken. :wub:

In de bloeitent is vannacht toch nog een beetje groei geweest, niet zoveel, un pocito.

Ik laat ze idd gewoon gaan, ook omdat Mr. Fusion het zegt.

De bloei gaat er steeds meer in komen, vanavond krijgen ze voor het eerst de mid bloei component, lekker veel pk`s.

Ik zie nog wel mooie dingen gebeuren hierzo. :)

 

Buzz, ik verkoop tering zooi, koop aub niet bij mij en schakel een mod in om mij een ban te gevens, haha serieus, ze gaan goed, ze hadden wat minder voorgroei mogen hebben, maar ik heb eigenlijk al 3 ronden geen gelijk opgaande stekken meer gehad, altijd een laatkomer of een treuzelaar.

No worries, all is well. :cry

 

Hupla, alle vertakkingen willen omhoog, she loves her light. :D

Ik heb een Mamma staan, deze gaat het bos in, en er komt dan weer een nieuwe mamma.

Was het resultaat in kwanti ook bevredigend, de kwali zit zeker snor. :D

 

Boosie, ik heb patent op lekker groen :) haha nee 1 dame wordt ietsje lichter van kleur, dat kan natuurlijk ook komen omdat ik alle mooie groene bladern heb verwijderd.

Morgen krijgen ze weer voeding, worden er meer iets lichter zal ik 2 maal per week gaan voeden. :verrygood

 

Pietje wiet, :D alle 4? :lol: :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaat lekker.

 

heb jij ook van die rode steeltjes bij de uru's,zie dat bij schitzo en DJbroertje ook,en hier staan ze buiten en ik heb dat niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pietje Wiet, ik vind mijn moeders ook lekker. :D

 

Achterlijke Harry, thanks, ik heb dat idd ook, vreemd, wellicht is ze meer op d`r gemak buiten :D hoe dan ook, al kijk ik naar DJ`s ladies hebben ze er geen hinder van.

 

Berry Ryder, hey man, bedankt en schuif aan. :)

 

Update:

 

12/12 dag 17, zichtbare bloei dag 6.

Max temp 28C, min temp 20C.

Max lv 70%, min lv 53%.

Tensio`s tussen de 120 en 240Mbar.

 

Vandaag gelukkig geen groei meer gesignaleerd, de bloei komt er meer in en overal ontstaan topjes, de bolletjes zijn bijna ontelbaar :verrygood .

Tis wat Hupla zei, alles richt zich naar de oppervlakte.

Zoals ik gisteren al zei is er 1 dame die wat lichter groen wordt, niet geel maar gewoon wat lichter, de hele plant.

Nu ben ik gewend nogal groene planten te hebben :D , daarom neig ik ernaar te denken dat ze wel een hapje extra lust, qua voeding.

Ik kijk het nog heel even aan, anders ga ik 2x in de week voeden, de producent zegt 1 tot 2 tl per 4ltr water.

Ik gebruik 1tl, en doe dat liever 2x per week dan 1x per week 2tls geven.

Verder weinig nieuws.

 

Ja ik ben overgestapt op de bloeicompo 2, voor de midden bloei.

Aanzienlijk minder stikstof, aanzienlijk meer pk`s.

Npk waarde 2-20-20.

 

Foto`s.

 

Rechts in de tent.

 

gallery_30844_15662_3489270.jpg

 

Links in de tent, helemaal links voorin staat de wat lichtere dame.

 

gallery_30844_15662_4904147.jpg

 

In het midden, de aan het begin wat achterblijvenden zijn bijna even groot als de rest geworden.

 

gallery_30844_15662_4700113.jpg

 

Ow, valt het iemand op dat er wel 200 bladeren zijn verwijderd???? :)

Edited by Krasi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Valt mij wel op anders was het nog meer een jungle geweest :verrygood

 

Ziet er mooi homogeen uit het veldje.

 

Groet,

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er allemaal weer tiptop uit bij jou Krasi :D .

Lekker soortje, egaal strak veldje :D :verrygood .

 

Groeten Beaker :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

wow wat een sexy veldje weer!!

 

lekker lichtval tot onderin zonder die 200 bladeren zeker?

kan alleen maar goed uitpakken lijkt me :D

 

dit is toch wel het moment dat de poedertjes zich moeten gaan bewijzen.. ben benieuwd!! :verrygood

 

tot nu toe loopt het als een tiet in iedergeval!

 

lekker hoor :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heel mooi veldje, dat gaat knallen straks :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi egaal veldje geworden, en wat een aantal toppen daar. :verrygood

 

de openheid van het veldje verraden inderdaad dat er veel blad is weggehaald, maar zo te zien zijn er nog voldoende over. Die paarse steeltje hebben hier vooralsnog geen negatieve invloed, maar ik heb dat meestal bij mijn planten. Wel apart dat ze het buiten niet hebben. Misschien toch iets in het spectrum van het zonlicht wat we binnen niet hebben.

 

Wat een verschil in de NPK verhouding, en wellicht een keer meer voeden houdt ze lekker groen. Het blijft natuurlijk een beetje zoeken met nieuwe voeding, zeker met meerdere malen hergebruikte grond.

 

Nou snel naar de glimmende foto's.

 

Grtz,

Dj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Donnie, het is een vlakte. :D

 

Beaker, thanks, ik ben vooral benieuwd naar de aankomende 2 weken, bij DJ gingen de ontwikkelingen hier erg snel. :verrygood

 

Sunkmonster, sexy as hell, ik moet zeggen, ja er zit meer openheid in, en ja het is nog steeds dicht begroeid :D ja de aankomende weken worden spannend, ff de juiste frequentie vinden.

 

Miami, dat is een mooie gedachte. :)

 

DJ, bedankt, het ziet vol van de toppen ja, ik zal volgende keer een foto van boven maken, dan kun je zien hoe dicht het veldje nog is.

We gaan idd van 6-18-18 naar 2-20-20 de volgende compo heeft meer P in zich.

Ik zal de aarde toch eens moeten gaan vervangen en het eens op een verse aarde proberen.

Ik wil aan de andere kant ook weleens meemaken hoelang deze aarde mee kan.

Wellicht volgende week de blingbling pics. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat de rode steeltje geen negatieve invloed heeft bij jullie dat is wel duidelijk :verrygood

het viel me gewoon op,zal idd wel met licht te maken hebben.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een veld zeg, daar zou je toch de hele dag naar kunnen kijken :D

Kan je aarde niet oneindig gebruiken met wat extra toevoegingen?

Draai nu al ronde 4 om dezelfde aarde en eerlijk gezegd merk ik nog geen verschil, al weet ik niet of het goed is.

In ieder geval gaat lekker daar :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

AchterlijkeHarry, het is idd een opvallend fenomeen, het mooie is, we gebruiken allemaal ander licht, zon, hps en tl.

De Uruzghani moeder onder plasma heeft btw ook wel wat paarse steeltjes, wel minder als de gene onder hps, nu heb ik die onder hps wel drastisch mishandeld. :verrygood

 

Buzz, thanks, ik moet ff wennen aan de scene, straks wanneer er superwitte toppen aan zitten ben ik zo gewend. :D

Potgrond heeft een levensduur, je kan het idd dmv opwaarderen hergebruiken, vooral organisch gebruikte aarde, maar hoelang?

Daar wil ik achter komen, de biochar moet iig bijdragen aan de levensduur.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wow mooi waterpas egaal zeg. Planten zien er super gezond uit. Je hebt er goed aan gedaan om de onderkant aan te pakken, zo te zien komt daar geen licht met dit dichte veldje. Was zeker een dikke vuilniszak vol?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo moet dat!! :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...